Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку



Показати перший допис

661 Відповідей

Позначка +1

@Valentyna, почему тогда не написали как вернуть на карту? А может это невозможно? :point_up_tone4:

Рівень користувача 8
Позначка +3

«Не тот номер» это «свой, но не тот что хотели» или «чужой номер»?

С чужого вернуть можно только по договору с человеком которому вы пополним номер, иначе никак.

Со своего либо выводом на карту, либо переводом сразу на нужный номер.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Случайно пополнил не тот номер Киевстар с карты Приват банка.Есть ли возможность возвратить деньги?

Не поверите поиск в сообществе работает https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/oshibka-v-nomere-pri-popolnenii-scheta-dvoynoe-popolnenie-131 

Не поверите поиск в сообществе работает ещё с давних пор.
Если возвратить деньги…

Так не нужно ошибочно пополнять, тогда и возврат не нужен! ;)

Я випадково перевів гроші на другу свою сім, но, ер транзакції  у мене є,  можу я вернути кошти назад ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bogdan1508, :thinking: ви хочете повернути гроші на банківську карту? 

1.Дата 02.03.2020 12:42:52

2.Номер который должен пополнится был +380 96 981 0204

3. Номер ошибочного пополнения +380 674400332

4.Сумма пополнения 70 комиссия 5грн В итоге 65 грн 

Случайно пополнил не на тот номер, по памяти увёл старый номер но потом вспомнил что уже другой номер...

Рівень користувача 8
Позначка +2

@SashaOnline, вам нужно обращаться в день оплаты в службу поддержки терминала. Вы звонили им? 

Як я можу повернути кошти, коли випадково поповнила чужий рахунок через приват 24?

Рівень користувача 8
Позначка +3

З чужого рахунка, без самого абонента которому ви пополнили рахунок? Ніяк.
Це тепер його гроші.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Читайте тут. Пишіть у підтримку, якщо у вас є збережений чек з відомостями по транзакції та абонент, якому ви поповнили, ще не вспів потратити кошти, то є надія, щос ситуаціюможна виправити. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

ніяк

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luba M, вдалось вирішити фінансове питання? 

Ні, київстар і повернення коштів не сумісні. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luba M:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Luba M вам треба було в той же день звертатись в техпідтримку привату. Якби ви поповнили через сайт Київстару, то думаю, що проблему можна було б оперативно вирішити. А так виходить, що приват - це сторонній ресурс.

@Luba M вам треба було в той же день звертатись в техпідтримку привату. Якби ви поповнили через сайт Київстару, то думаю, що проблему можна було б оперативно вирішити. А так виходить, що приват - це сторонній ресурс.

В той же день не було можливості, рахунок поповнила в 23.55. Поки зрозуміла що не свій номер, то вже почався новий день 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luba M, ви могли звернутись до оператора для оформлення заявки про можливість повернення платежу.
Для цього достатньо було би надати таку інформацію:
1. Дата і час поповнення рахунку
2. Номер, який повинен бути поповнений
3. Номер, на який надійшов платіж
4. Сума поповнення.


:warning: Але є певна умова.  
Звернутись потрібно максимально протягом 3-х днів з моменту поповнення.

На жаль, я так розумію, що часу пройшло набагато більше, і зараз вже нічого зробити не зможемо:disappointed_relieved:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak ви б ще почекали зі своєю відповіддю хоча б добу і тоді точно питання не вирішити. Багато абонентів намагаються на цьому форумі дізнатись хоч якийсь алгоритм вирішення своїх проблем, оскільки ваш call-центр не укомплектований достатньою кількістю операторів,а значить не здатен вирішувати проблеми достатньо оперативно. Попасти до вільного оператора для багатьох-це як виграти лотерею. Яка користь з ваших відповідей через три доби?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cherevach, а як ви гадаєте, людина, котра хоче вирішити питання оперативно, не здатна на 19 сторінках теми знайти відповідь, тим паче ту, котра надавалась неодноразово, як модераторами так і участниками Спільноти? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak так навіщо ви тоді відповіли на попереднє питання, адже, як ви кажете, відповідь десь є на цьому форумі? Часто люди намагаються якнайшвидше зв'язатися з вами, бо сімка не працює чи зв'язку немає, а ваш call-центр просто перевантажений. А зараз, в умовах карантину, щей багато ЦОА закриті. Але ви гордо з'являєтесь через 3 доби і починаєте надавати консультації. Який сенс такої роботи? Ви її виконуєте чисто для галочки, бо вам всерівно на проблеми індіанців.

Позначка +1

@Xomyak, я працюю нерегулярно, проте кожен день, і більш-менш вирішую питання оперативно. І я знаю яку-небудь відповідь, тим паче ту, котра надавалась неодноразово, як модераторами так і участниками Спільноти.:slight_smile:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cherevach, ви розумієте сенс слова “Спільнота”? На цьому ресурсі перш за все ми надаємо змогу спілкуватись і обмінюватись досвідом самим користувачам, а також надавати допомогу один одному. 

Так, відповідь на форумі вже була надана і не одноразово. Якщо людина не змогла її найти, модератори її дублюють (на майбутнє). 

А також не забувайте, що є особисті повідомлення, в котрих відповідь могла бути надана день в день. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, дякую, що ви так оперативно допомагаєте нашим користувачам :wink:

Пополнял счёт и перепутал одну цифру. Можно ли вернуть деньги обратно на карту? Есть чек,пополнял сегодня с приложения приват24

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пишіть в підтримку Приват24. Майте на увазі, що чим більше пройшло часу, тим менше шансів на вирішення проблеми.

Відповісти