Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок


Рівень користувача 2
Позначка
Сьогодні зранку поповнив рухунок через автомат, вже пройшло 10 хвилин, а їх так і нема. До оператора як завжди не додзвонитися. Підкажіть з чим це може бути пов’язано?

Alena.Sliusar 3 років тому

@nikolaychuk

, добрий день. Кошти зараховуються протягом 30 хвилин.
Якщо ви досі їх не отримали, можливо помилилися в номері телефону. Перевірте в чеку, якщо зберігся.

Ви завжди можете уточнити деталі за своїм номером у Зоряни, яка знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар. Як вона виглядає, подивіться у відповіді іншого розділу https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/vidsutniy-zv-yazok-na-sim-karti-36

Переглянути оригінал

551 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр Гуревич, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Деньги пришли, спасибо.

Проводил пополнение своего номера телефона через приложение банка. Данный номер был перенесён на обслуживание к другому оператору. Когда деньги не пришли, стал разбираться и выяснилось, что банк отправил деньги не к текущему оператору, а в Киевстар. Как вернуть деньги?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@anastasi.1999:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки фінансової ситуації?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Week, @Kolomon, на поточний момент сервіс працює в штатному режимі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Freem, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. 

На поточний момент сервіс працює в штатному режимі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Що стосується питання компенсації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@tusj, @TinyS, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими проблемами.

На поточний момент сервіс працює в штатному режимі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Виктория Сичкаренко, @Svetlana19090, на поточний момент сервіс працює в штатному режимі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yg13, на поточний момент сервіс працює в штатному режимі. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@1215Максим1215, уточніть, будь ласка, кошти на рахунок надійшли?

Пополнила себе счёт на 50 гривен через ПриватБанк.Сообщения о поступлении не было,в приложении"Киевстар" пишет что на поступление было,но на счету их никак нет.За услуги ничего не снимали.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@jakomoto:thinking: ви вже звертались з цією проблемою до оператора? Були отримані рекомендації?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tohes, на поточний момент складності з поповненням рахунку усунено. Спробуйте зробити поповнення.

@Maestro22@jakomoto, на поточний момент складності з поповненням рахунку усунено. Спробуйте зробити поповнення.

у мене тарифний план “Все Разом” і просто пише що номер до домашнього інтернету не прив”язанний

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maestro22, @jakomoto, на поточний момент складності з поповненням рахунку усунено. Спробуйте зробити поповнення.

Вони навіть уточнити не можуть., але вроді щось тай стараються

Рівень користувача 1

4 дня не могу дозвониться оператору,не пополняется счет..сижу без связи  и интернета .когда это закончится?

Рівень користувача 3

Это не только у вас, у миллиолнов пользователей тоже, в том числе и у работников Киевстар. 

У них как-то криво миграция идет.

Просят еще пару дней потерпеть.

Обещают, что списанные неверно деньги вернутся.

Посмотрим. Обещать - не значит жениться.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Когда я смогу пополнить счёт чтоб пользоваться услугами полноценного интернета и звонков? Ведь для платежных систем моего номера не существует?

Як тільки - так одразу.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не могу пополнить счет,  пишет что номер не поддерживается.

Скористайтесь переказом коштів.

Когда я смогу пополнить счёт чтоб пользоваться услугами полноценного интернета и звонков? Ведь для платежных систем моего номера не существует?

Рівень користувача 1

Уже 3 апреля, я до сих пор не могу пополнить счёт и пользоваться интернетом и телефонией!!!! Разблокируйте мой номер!!!!! В сервисном центре разводят руками!!! Что за рукожопы? Кто компенсирует мне отсутствие связи в эти 3 дня???

Не могу пополнить счет,  пишет что номер не поддерживается.

У меня такая же проблема. Если бы можно было всех собрать, кто так от Киевстар пострадал и пожать групповую жалобу , чтобы возместили за то время, которое не было заявлено

Добрий день. Чи він у всіх добрий завдяки Київстару, питання риторичне.... Неможливо другу добу поповнити рахунок+ вночі прийшла смс що номер заблоковано. До оператора додзвонитися нереально, вони ж всі зайняті, а ви прості люди платите гроші за зв'язок, а отртмужте дулю і робіть що хочете.... В мене тариф недешевий, підвязаний дом інет +робота зв'язана з телефоном. Я для того згідна платити більше аби мені надали якісний зв'язок з можливостями.... Люди аууу, ви нормальні там! Коли це припиниться?!!! Раніше гроші з рахунку попадали в нікуди, тепер нові сюрпризи!!! А як в меню вказувати про те що цитую : ".... Неважливо якого числа ви поповнили рахунок, плата за місяць буде знята у повному обсязі!" А за який... Коли послуга ненадається дві доби я маю за них платити, мені хто заплатить за ці два дні у які завдяки вам мені зірвалася робота, а відповідно дохід? І я впевнена що обґрунтування буде одне:" проводяться рем роботи".Так будьте добрі проводьте їх вночі. Ви ж надаєте "якісний" зв'язок, за нього отримуєте немалі гроші, то ж надавайте їх як людям, а не як худобі. Якщо ви бернтеся щось робити, то робіть це якісно, або не беріться за це взагалі!!! 

Відповісти