Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок
Сьогодні зранку поповнив рухунок через автомат, вже пройшло 10 хвилин, а їх так і нема. До оператора як завжди не додзвонитися. Підкажіть з чим це може бути пов’язано?
Page 3 / 22
Я поповнив рахунлк за своїм номером через сайт київстар. Кошти з картки знялися, але не прийшли на рахунок картки
@Igor04 , раді вітати у нашій спільноті! Рекомендуємо перевірити надходження коштів у Мій Київстар, розділ витрати і платежі, там пункт деталізація. Якщо нарахування так і немає, в цій ситуації, радимо звернутись до провайдеру, який надав можливість здійснити поповнення рахунку
Сьогодні рано кидала гроші на рахунок,але уже вечір, а гроші так і не прийшли! Будь-ласка зробіть щось!
а що зробити? Не знаємо нічого, ані номера, ані суми платежу, чеку не бачили, можу зробити хіба собі кави. Що небудь.
В системе самообслуживания "Мой Киевстар " в разделе Расходы и платежи раздел Детализация проверить факт зачисления или не зачисления средств.
Если зачисления не было, необходимо обратиться провайдеру, который предоставил возможность пополнения, для проверки платежа
Щоб розібратись у ситуації, що склалась, зверніться до сервісної служби через яку вносили платіж.
Поповнювала інший рахунок, за допомогою приват24. Кошти списало. На рахунок отримувача не поступили. Як діяти? Приват каже,що в них оплата пройшла, з оператором Київстар неможливо зв"язатись.
Если оплата прошла, возьмите чек с банка и обратитесь в центр продаж Киевстар.
Також можлива ситуація, коли за номером підключено один з нових тарифів, за умовами якого автоматично сплачено щомісячну абонплату. Раджу перевірити витрати в особистому кабінеті.
Також можлива ситуація, коли за номером підключено один з нових тарифів, за умовами якого автоматично сплачено щомісячну абонплату. Раджу перевірити витрати в особистому кабінеті.
Как правило после снятия абонентской платы, поступает смс 🙂 Знаю конечно что это не гарантированно, но все же.
Как правило после снятия абонентской платы, поступает смс 🙂 Знаю конечно что это не гарантированно, но все же.
К сожалению, не все читают смс 😞
Вчора поповнила через портмоне свій номера в 16.21, де кошти, ніхто не може вирішити дане питання
Якщо зберігся чек, подивіться чи правильно вказали цифри свого номеру при поповненні. Якщо все правильно, то зверніться до довідкової провайдера, через якого вносили платіж, для уточнення причини ситуації, що склалась.
Провайдер портмоне кошти вам відправив, проблема у вас, оператори всі зайняті, де мої кошти
Пополнила счет на 35 грн, через Приват 24 , операция в Привате прошла успешно, а деньги на счет так и не пришли . Что делать?
Средства обычно зачисляются в режиме онлайн до 30 минут. Если в этот период начисления не произошло, необходимо проверить корректность платежа у провайдера, в Вашем случае у Приват банка, если от них есть подтверждение об успешности, тогда нужно обратиться к онлайн оператору для проверки на странице https://kyivstar.ua/ru/support
Рівень користувача 1
Поповнила вчора рахунок через Ощад 24, гроші з картки списані, а на рахунку немає. Номер введено вірно, квитанція є. Що робити?
Звертатись до банку який проводив оплату. Київстар не може зарахувати гроші на рахунок якщо від банку вашої картки не прийшов запит на поповнення.
добрый день паполняли мобильный номер дочке 068ххххххх,но деньги не пришли в приват24 сказали что у них всё нормально и чтоб мы обращались в киевстар
Page 3 / 22
Відповісти
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.