Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок



Показати перший допис

548 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Romka751 рады приветствовать в нашем сообществе, наличие платежа можно проверить в Мой Киевстар в разделе Расходы и платежи, там в разделе детализация, если его там нет, в этой ситуации необходимо обратиться к провайдеру, который предоставил пополнение счета для проверки платежа
Я поповнив рахунлк за своїм номером через сайт київстар. Кошти з картки знялися, але не прийшли на рахунок картки
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Igor04 , раді вітати у нашій спільноті! Рекомендуємо перевірити надходження коштів у Мій Київстар, розділ витрати і платежі, там пункт деталізація. Якщо нарахування так і немає, в цій ситуації, радимо звернутись до провайдеру, який надав можливість здійснити поповнення рахунку
Деньги не пришли на счёт
Сьогодні рано кидала гроші на рахунок,але уже вечір, а гроші так і не прийшли! Будь-ласка зробіть щось!
Рівень користувача 8
Позначка +1
Сьогодні рано кидала гроші на рахунок,але уже вечір, а гроші так і не прийшли! Будь-ласка зробіть щось!

а що зробити? Не знаємо нічого, ані номера, ані суми платежу, чеку не бачили, можу зробити хіба собі кави. Що небудь.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Anna55 рады приветствовать в нашем сообществе.
В системе самообслуживания "Мой Киевстар " в разделе Расходы и платежи раздел Детализация проверить факт зачисления или не зачисления средств.

Если зачисления не было, необходимо обратиться провайдеру, который предоставил возможность пополнения, для проверки платежа
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Maria24, вітаю вас у нашій спільноті!
Щоб розібратись у ситуації, що склалась, зверніться до сервісної служби через яку вносили платіж.
Поповнювала інший рахунок, за допомогою приват24. Кошти списало. На рахунок отримувача не поступили. Як діяти? Приват каже,що в них оплата пройшла, з оператором Київстар неможливо зв"язатись.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Если оплата прошла, возьмите чек с банка и обратитесь в центр продаж Киевстар.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Julsof, рада вітати вас у нашій спільноті!
Если оплата прошла, возьмите чек с банка и обратитесь в центр продаж Киевстар.
Також можлива ситуація, коли за номером підключено один з нових тарифів, за умовами якого автоматично сплачено щомісячну абонплату. Раджу перевірити витрати в особистому кабінеті.
Рівень користувача 8
Позначка +4

Також можлива ситуація, коли за номером підключено один з нових тарифів, за умовами якого автоматично сплачено щомісячну абонплату. Раджу перевірити витрати в особистому кабінеті.

Как правило после снятия абонентской платы, поступает смс 🙂 Знаю конечно что это не гарантированно, но все же.
Мені не прийшли кошти на мій мобільний телефон. Поповняла рахунок через ощад 24
Рівень користувача 6
Позначка +1

Как правило после снятия абонентской платы, поступает смс 🙂 Знаю конечно что это не гарантированно, но все же.

К сожалению, не все читают смс 😞
Рівень користувача 1
Вчора поповнила через портмоне свій номера в 16.21, де кошти, ніхто не може вирішити дане питання
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Love1262, @180882, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо зберігся чек, подивіться чи правильно вказали цифри свого номеру при поповненні. Якщо все правильно, то зверніться до довідкової провайдера, через якого вносили платіж, для уточнення причини ситуації, що склалась.
Рівень користувача 1
Провайдер портмоне кошти вам відправив, проблема у вас, оператори всі зайняті, де мої кошти
Рівень користувача 6
Позначка +1
@180882, зверніться у наш онлайн-чат до операторів Київстар за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/support, перевіримо платіж.
Пополнила счет на 35 грн, через Приват 24 , операция в Привате прошла успешно, а деньги на счет так и не пришли . Что делать?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Natasha1209, добро пожаловать в наше сообщество!
Средства обычно зачисляются в режиме онлайн до 30 минут. Если в этот период начисления не произошло, необходимо проверить корректность платежа у провайдера, в Вашем случае у Приват банка, если от них есть подтверждение об успешности, тогда нужно обратиться к онлайн оператору для проверки на странице https://kyivstar.ua/ru/support
Рівень користувача 1
Поповнила вчора рахунок через Ощад 24, гроші з картки списані, а на рахунку немає. Номер введено вірно, квитанція є. Що робити?
Звертатись до банку який проводив оплату. Київстар не може зарахувати гроші на рахунок якщо від банку вашої картки не прийшов запит на поповнення.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Nadia _K раді вітати у нашій спільноті! Зарахування коштів на рахунок можна перевірити у Мій Київстар, розділ витрати та платежі, якщо кошти зарахувались і були витрачені, побачите на що саме, якщо не були зараховані взагалі, радимо звернутись до провайдеру, який надав поповнення (банк)
добрый день паполняли мобильный номер дочке 068ххххххх,но деньги не пришли в приват24 сказали что у них всё нормально и чтоб мы обращались в киевстар
Рівень користувача 8
Позначка +4
@1legamiПосмотреть затраты можно в системе мой киевстар (правый верхний угол)

Відповісти