Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок



Показати перший допис

548 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Russelll:thinking: ви звертались на гарячу лінію monobank?

@Russelll:thinking: ви звертались на гарячу лінію monobank?

Так, звертався. Кошти списані з мого рахунку та зараховані на рахунок одержувача.

А ви самі хоч знаєте на чиїй стороні виникла проблема? Чи просто самі для себе вирішили, що в Київстарі, бо вам так зручніше: в монобанка відділень то нема, щоб понити.

Ну чому ж, гаряча лінія чи чат ніхто не відміняв, і звісно що звернувся на 4-тий день.

Через декілька годин прийшла відповідь від Монобанка що кошти в повноу обсязі списані з мого рахунку  та в повному обсязі зараховані на рахунок отримувача. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Russelll, на жаль :shrug_tone2:

Увага обман в додатку Мій Київстар! 7 січня поповнив рахунок на 100 грн в додатку Мій Київстар для активації послуги безлімітний інтернет на рік. Кошти надійшли, потім зняли , послугу активували... Сьогодні 01.02.2020 виявляю що інтернету немає, звертаюся до оператора , виявляється вони не бачать моєї платіжки та рекомендують звернутися в Приват банк, там кажуть що платіжка відбулася і вони ні чим не допоможуть рекомендують звернутися до посередника PORTMONE LTD*KYIVSTAR! Звертаюся, там також не бачать проплати, але при моїй наполегливості знаходять мою платіжку але на зовсім інший не відомий мені номер і кажуть що це я так зробив переказ !!! Як так може бути? Гроші були на моєму рахунку а тепер навіть сліду не має? Будьте обережні- не користуйтеся послугами додатку Мій Київстар!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrii Dm, мені дуже шкода, що відбулась подібна ситуація. Але, на жаль, модератори Спільноти не зможуть вам допомогти, адже потрібна індивідуальна перевірка фінансових операцій за номером. Модератори не мають доступ до бази абонентів :shrug_tone2:

Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для вирішення питання. 

Пробую поповнити роутер 4G не виходить пише що обмежено оператором , ні на яку суму не поповняється

Рівень користувача 4

Що за роутер?

роутер 4g від київстару

Рівень користувача 8
Позначка +2

роутер 4g від київстару

Придбали через Київстар? Чи з OLX?
Також, як мені відомо, поповнювати треба не номер картки в роутері, а ваш основний номер, на котрий підв`язано цю послугу

Перший раз поповнився рахунок все було норм , зараз не могу і все

роутер куплявся у київстара

Рівень користувача 8
Позначка +1

роутер 4g від київстару

Придбали через Київстар? Чи з OLX?
Також, як мені відомо, поповнювати треба не номер картки в роутері, а ваш основний номер, на котрий підв`язано цю послугу

Если Домашний 4G то там выдается номер для пополнения.

Пробую поповнити роутер 4G не виходить пише що обмежено оператором , ні на яку суму не поповняється

Пробовали через МК пополнить?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@stargun:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для перевірки в індивідуальному порядку?

Звертався, сказали мені щр обов’язково маю позвонити саме з номера роутера , так ніякої інформації не надаюють. роутер на роботі . замкнутий круг

Рівень користувача 8
Позначка +5

@stargun, дуже шкода, що в мене немає змоги вам допомогти :pensive:

Не можу зайти на сайт Київстар для поповнення інтернету. 
Отримую у відповіді на запит “kyivstar.ua didn’t send any data.”

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artem Murk, ви пробуєте зробити поповнення через систему самообслуговування “Мій Київстар”?

Сьогоднi поповнив мобiльний на 250 грн, банк зняв грошi, а на мобiльний нiчого не пришло. Перевiрив у банку все вiрно. А до оператора не дозвониться. Що робити в такому випадку? 

Пробую пополнить номер, который сегодня работал. Телефон включён. Никакой информации не приходило. А пополнить не могу

Тоже целый день не могла пополнить,ночью пришло СМС что номер заблокирован...

Не можу поповнити рахунок, пише номер не існує

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не можу поповнити рахунок, пише номер не існує

Чекайте, ремонтують)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пробую пополнить номер, который сегодня работал. Телефон включён. Никакой информации не приходило. А пополнить не могу

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сьогоднi поповнив мобiльний на 250 грн, банк зняв грошi, а на мобiльний нiчого не пришло. Перевiрив у банку все вiрно. А до оператора не дозвониться. Що робити в такому випадку? 

Чекати поки перестане штормити Київстар. Про це попереджалось:
 

 

Відповісти