Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вже гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вcе гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Поповнення на 899 проводиться завдяки технічній підтримці Portmone.com, для перевірки платежу зверніться до довідкової служби цього партнера 0 800 300 134 (цілодобово, дзвінок не тарифікується).
Якщо є чек телефонуйте в службу підтримки Ibox
Если через страницу https://pay.kyivstar.ua/ - то нужно обратиться: Служба підтримки: portmone.com
0 800 300 134
support@portmone.com
При будь якому поповненні рахунку мого номеру оплата не проходить. Суть така... пояснюю для працівників з київстару... якщо перевипускаєте сімку із номером, що був у користуванні, то будьте так ласкаві зніміть його із моніторингової системи.
Вам давали запит на цю проблему і "ПОРТМОНЕ", і "Приват", і я сам дзвонив не одноразово.
Номер був внесений у фінансову моніторингову систему як "шахрайський" в кінці 2013р. Потім ви (киівстар) зробили перевипуск сімки з моїм номером, і я його придбав у травні 2017р. З першої ж оплати проблеми з поповненням. І питання за пів року не вирішується.
Я думаю, що пора із цією проблемою йти на телебачення, добре, що можливість є. Як гадаєте. Воно того варто? А я козел ще той, зроблю.
Отже ситуація наступна...
При будь якому поповненні рахунку мого номеру оплата не проходить. Суть така... пояснюю для працівників з київстару... якщо перевипускаєте сімку із номером, що був у користуванні, то будьте так ласкаві зніміть його із моніторингової системи.
Вам давали запит на цю проблему і "ПОРТМОНЕ", і "Приват", і я сам дзвонив не одноразово.
Номер був внесений у фінансову моніторингову систему як "шахрайський" в кінці 2013р. Потім ви (киівстар) зробили перевипуск сімки з моїм номером, і я його придбав у травні 2017р. З першої ж оплати проблеми з поповненням. І питання за пів року не вирішується.
Я думаю, що пора із цією проблемою йти на телебачення, добре, що можливість є. Як гадаєте. Воно того варто? А я козел ще той, зроблю.
З нашого боку проблеми не бачу, як Ви вже вирішили- ідіть на телебачення, тим більше- можливість є!
Я теж не бачу проблем із свіжовибритим чоловічиком у німецькому кашкетику. Я бачу проблему у простому пофігізмі. Для того щоб вирішити цю копійчану "проблему" потрібно тицнюти в клавіатуру ноутбука разів 20 і все. Але кожна молекула офісного планктону вважає себе носієм ДНК всих живих організмів вищого і нижчого порядку на Землі.
Ви навіть не задалися питанням звідки я знаю такі подробиці як: моніторингова система, дату внесення, перевипуск сімки. Ваше діло сидіти і відгавкуватися від клієнтів і втирати як у вас все добре і які ви класні. Бо у вас корпоративна етика і на хазяїна тявкати ні-ні, навіть коли він гівнюк. Бо тільки ротика відкриєте і викинуть на вулицю, як запісяне цуценя, А сказати просто - я не маю таких прав доступу до інформації і зверніться туди - кишка тонка.
Мені дуже сподобалася Ваша виразна українська, щодо ж моніторингової системи - подайте заявку- розберемося. Крім того, хочу зазначити, я ніколи не працював в Київстар, тому Ваші претензії - не до мене.
Для проверки вашей ситуации лучше обратиться к оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support внизу пункт Онлайн оператор.
Були зафіксовані деякі скланощі і вони виправлені. На даний момент платежі проводяться і зараховуються успішно.
Але ж гроші не зайшли на рахунок. Оператор термналу підтвердив перераування.
У темі всі відповіді схожі на знущання, й парою слів їх можна визначити як "сам дурень".
Питання: ХТО може сказати, ДЕ мої гроші? Хто у Київстар за це відповідає?
Будь ласка, перевірити надходження коштів можна у системі Мій Київстар: my.kyivstar.ua у розділі "Витарти і платежі". Якщо надходження не було, то із підтвердженням про відправку коштів від терміналу зверніться у наш Центр продаж і обслуговування для подальшого зясування ситуації. Обрати адресу можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list
Відповісти
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.