Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок



Показати перший допис

548 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +4
@Sergiy M, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вже гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Leila16, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вcе гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Kkeessyyp, раді вітати в нашій спільноті:)
Поповнення на 899 проводиться завдяки технічній підтримці Portmone.com, для перевірки платежу зверніться до довідкової служби цього партнера 0 800 300 134 (цілодобово, дзвінок не тарифікується).
Пополнил счёт в ibox на телефон часа 2 назад.деньги не поступили.к оператору дозвониться не могу. Что делать?
Рівень користувача 8
Позначка +1
телефонуйте провайдеру , у якого Ви поповнювали рахунок
Рівень користувача 2
Позначка
Пополнил счёт в ibox на телефон часа 2 назад.деньги не поступили.к оператору дозвониться не могу. Что делать?
Якщо є чек телефонуйте в службу підтримки Ibox
Доброго дня сьогодні поповнив рахунок на 130гривень а вони не прийшли що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Нужно обратится в ту компанию, через которую пополняли счет (если через терминал, в чеке будет номер справочной службы).
Если через страницу https://pay.kyivstar.ua/ - то нужно обратиться: Служба підтримки: portmone.com
0 800 300 134
support@portmone.com
Позначка
Отже ситуація наступна...
При будь якому поповненні рахунку мого номеру оплата не проходить. Суть така... пояснюю для працівників з київстару... якщо перевипускаєте сімку із номером, що був у користуванні, то будьте так ласкаві зніміть його із моніторингової системи.
Вам давали запит на цю проблему і "ПОРТМОНЕ", і "Приват", і я сам дзвонив не одноразово.
Номер був внесений у фінансову моніторингову систему як "шахрайський" в кінці 2013р. Потім ви (киівстар) зробили перевипуск сімки з моїм номером, і я його придбав у травні 2017р. З першої ж оплати проблеми з поповненням. І питання за пів року не вирішується.
Я думаю, що пора із цією проблемою йти на телебачення, добре, що можливість є. Як гадаєте. Воно того варто? А я козел ще той, зроблю.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@123456789 123456789 вітаємо у нашій спільноті, @Stas надав правильні рекомендації, як вчинити в цій ситуації
Рівень користувача 8
Позначка +1

Отже ситуація наступна...
При будь якому поповненні рахунку мого номеру оплата не проходить. Суть така... пояснюю для працівників з київстару... якщо перевипускаєте сімку із номером, що був у користуванні, то будьте так ласкаві зніміть його із моніторингової системи.
Вам давали запит на цю проблему і "ПОРТМОНЕ", і "Приват", і я сам дзвонив не одноразово.
Номер був внесений у фінансову моніторингову систему як "шахрайський" в кінці 2013р. Потім ви (киівстар) зробили перевипуск сімки з моїм номером, і я його придбав у травні 2017р. З першої ж оплати проблеми з поповненням. І питання за пів року не вирішується.
Я думаю, що пора із цією проблемою йти на телебачення, добре, що можливість є. Як гадаєте. Воно того варто? А я козел ще той, зроблю.

З нашого боку проблеми не бачу, як Ви вже вирішили- ідіть на телебачення, тим більше- можливість є!

Позначка

Я теж не бачу проблем із свіжовибритим чоловічиком у німецькому кашкетику. Я бачу проблему у простому пофігізмі. Для того щоб вирішити цю копійчану "проблему" потрібно тицнюти в клавіатуру ноутбука разів 20 і все. Але кожна молекула офісного планктону вважає себе носієм ДНК всих живих організмів вищого і нижчого порядку на Землі.
Ви навіть не задалися питанням звідки я знаю такі подробиці як: моніторингова система, дату внесення, перевипуск сімки. Ваше діло сидіти і відгавкуватися від клієнтів і втирати як у вас все добре і які ви класні. Бо у вас корпоративна етика і на хазяїна тявкати ні-ні, навіть коли він гівнюк. Бо тільки ротика відкриєте і викинуть на вулицю, як запісяне цуценя, А сказати просто - я не маю таких прав доступу до інформації і зверніться туди - кишка тонка.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мені дуже сподобалася Ваша виразна українська, щодо ж моніторингової системи - подайте заявку- розберемося. Крім того, хочу зазначити, я ніколи не працював в Київстар, тому Ваші претензії - не до мене.

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Zloy , нам шкода, що у Вас склалась така ситуація з поповненням рахунку, для того, щоб ми могли перевірити інформацію, зверніться до нас в повідомленнях спільноти, вкажіть, номер, з яким така ситуація, також, якщо є змога додайте інформацію, яку надіслав Portmone у відповідь на Ваш запит
Вчера пыталась пополнить свой мобильный счёт в айбоксе мне написали что у меня ограничим лимит я не могу пополнить себе счёт .Что это случилось с моим номером ?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Anastasiya 0001, добро пожаловать в наше сообщество!
Для проверки вашей ситуации лучше обратиться к оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support внизу пункт Онлайн оператор.
Чому я не можу поповнити рахунок через приват 24, бо там пише оператор не може поповнити номер?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@vadym044, вітаю у нашій спільноті 🙂
Були зафіксовані деякі скланощі і вони виправлені. На даний момент платежі проводяться і зараховуються успішно.
Доброе утро, вчера вечером отправил с Райффайзенбанк Аваль платёж на телефон в размере 200грн, деньги так и не зашли, причём , на второй номер я пополнил с того же банка счёт на сумму 50 грн, и они давно уже зашли . Что делать? С банка все сняли, а кс не видит, отсюда лишние затраты на связь и неудобства. Как узнать где делись деньги?
Рівень користувача 2
Позначка
Зателефонуйте до оператора свого банку, і взнайте чи пройшов платіж, можливо цифрою помилились при поповненні.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@120373 Alex Fontanoff, вітаємо в нашій спільноті!
@roman_v правильно підказав, що потрібно робити в такій ситуації. Скористайтесь, будь ласка, порадою😉
Отже, маємо: Додзвонитися у підтримку неможливо. "Всі оператори зайняті".
Але ж гроші не зайшли на рахунок. Оператор термналу підтвердив перераування.
У темі всі відповіді схожі на знущання, й парою слів їх можна визначити як "сам дурень".

Питання: ХТО може сказати, ДЕ мої гроші? Хто у Київстар за це відповідає?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@SU Pit, вітаю у нашій спільноті!
Будь ласка, перевірити надходження коштів можна у системі Мій Київстар: my.kyivstar.ua у розділі "Витарти і платежі". Якщо надходження не було, то із підтвердженням про відправку коштів від терміналу зверніться у наш Центр продаж і обслуговування для подальшого зясування ситуації. Обрати адресу можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list
Рівень користувача 1
Пополнила счет а деньги не пришли
Я пополнил счёт мобильного телефона и мне ещё не пришли деньги( прошло 12 часов). Номер указан верно.

Відповісти