Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок


Рівень користувача 2
Позначка
Сьогодні зранку поповнив рухунок через автомат, вже пройшло 10 хвилин, а їх так і нема. До оператора як завжди не додзвонитися. Підкажіть з чим це може бути пов’язано?

Alena.Sliusar 3 років тому

@nikolaychuk

, добрий день. Кошти зараховуються протягом 30 хвилин.
Якщо ви досі їх не отримали, можливо помилилися в номері телефону. Перевірте в чеку, якщо зберігся.

Ви завжди можете уточнити деталі за своїм номером у Зоряни, яка знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар. Як вона виглядає, подивіться у відповіді іншого розділу https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/vidsutniy-zv-yazok-na-sim-karti-36

Переглянути оригінал

516 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3

@nikolaychuk

, добрий день. Кошти зараховуються протягом 30 хвилин.
Якщо ви досі їх не отримали, можливо помилилися в номері телефону. Перевірте в чеку, якщо зберігся.

Ви завжди можете уточнити деталі за своїм номером у Зоряни, яка знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар. Як вона виглядає, подивіться у відповіді іншого розділу https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/vidsutniy-zv-yazok-na-sim-karti-36

Рівень користувача 2
Позначка
Ага, помилився коли поповнював рахунок. Дякую за відповідь.
Рівень користувача 1
Я не можу поповнити свій рахунок через приват24 пише що оператор не може поповнити цей номер хто знає чому?
Доброго вечора! Не змогла зв'язатись з оператором, порадили тут запитати)) у мене вночі знімає абонплату, вирішила поповнити рахунок, Приват24 пише, що неможливо поповнити, заблоковано оператором. Як це заблоковано? Що робити?
О! Теж такий прикол стався..
Рівень користувача 1
І що ви робили?
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!
чому неприходять гроші на рахунок? закинула ще дньом і до тепер не прийшли гроші...
Намагалася додзвонитися до оператора - безрезультатно, поставила додаток Мій Київстар - не допомогло, при поповненні вибиває помилку... Буду пробувати завтра вже, хоча сьогодні вночі має зняти абонплату...
Сьогодні зранку поповнила рахунок без проблем. Але ж 5 грн вже зняло.. Набридло постійно потрапляти під лохотрони операторів! Навіщо робити таке?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Как альтернативное решение, Счёт можно пополнять наличными в терминале самообслуживания киевстар, которые находятся в вашем городе.
На случай какого-то фортеля со стороны киевстар, терминал выдаёт чек об оплате.

Вероятность ошибок в приват24, это технические проблемы или обычно DDos атаки на сервера
Рівень користувача 8
Позначка +1
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!

дивні претензії! Звертайтеся за телефоном провайдера поповнення вказаному у чеку поповнення Вашого номера та номера Вашої мами.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а як закидали? покажіть чек чи скріншот екрану.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Tatka та @uaka22ksuxa, ласкаво просимо до нашої спільноти!
16/11/2017 дійсно були складності у поповненні саме через ПриватБанк. Платежі проходили успішо через будь-які інші канали поповнення. В майбутньому в подібних ситуаціях раджу використовувати сайт https://pay.kyivstar.ua . Тут навіть немає комісії:)
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Де та як поповнювали? Квитанцію надайте
Рівень користувача 8
Позначка +1
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Вероятно ошиблись в номере который пополняли.
Звоните на 460, оператору сообщите номер чека и время пополнения, сделать это важно до (3) трёх суток, в противном случае возврата не будет.
Не прийшли гроші на рахунок !!!
Рівень користувача 8
Позначка +4
Вам нужно обратится в службу через которую пополняли счет (если через терминал - в чеке есть номер справочной, если через сайт https://pay.kyivstar.ua то Служба підтримки: portmone.com (044)2000902;(067) 408 29 77) Если сохранили чек, обязательно проверьте правильность указанного номера (так как могли цифрой ошибиться и деньги уже на другом номере)
Доброго дня! У мене була зареєстрована моя картка, я успішно поповнювала рахунки, сьогодні, якогось дива, довелось знову реєструвати туж саму картку! Чому??? Дуже цікаво знати, чому тричі знято по 1 грн. ніби за реєстрацію??? Що це за прикол і лохотрон? По-друге, поповнила рахунок перед цим онлайн, кошти з карти зняло, а зарахування по номеру так і не відбулось! Де гроші??? Дякую!
Рівень користувача 8
Позначка +4
Заново регистрировать карту пришлось в связи с тем что была смена провайдера с WIDE:UP на portmone.com. Деньги 3 грн. должны вернутся на Ваш карточный счет в ближайшее время.
Если Вы пополняли счет онлайн через ресурс https://pay.kyivstar.ua
то узнать куда ушли ваши деньги можно: Служба підтримки: portmone.com
(044) 200 09 02
(067) 408 29 77
support@portmone.com
Рівень користувача 8
Позначка +1
3 ₴ -і стільки галасу...
Дньом поповнив рахунок по акції , ні грошей ні акції. До оператора не добитись, дібілізм. Шо робити
Не отримала кошти, які були перераховані 1.12.17 о 8:40 в сумі 50 гривень через Приват24
При поповнені рахунку через номер 899 запит поповнення прийняли в обробку, але кошти не прийшли

Відповісти