Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:53

Переглянути оригінал

3842 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksa Gorbacheva, дуже прикро, що ви вирішили змінити оператора зв’язку :worried:
На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки руху фінансів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD TV, @mgo, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Спробуйте щоб були гроші на рахунку хоча б за пару днів до зняття абонпляти. Спробуйте гривень на 20 більше мати на рахунку , аніж знімає за абонпляту

Ага зараз, не дай Бог якісь гроші на рахунку лишні появляються, і тут починається магія!

Знайдеться тисяча і  одна послуга за яку ті гроші спишуться і про які  ніхто ні слухом ні духом не чув.

Єдиний робочий варіант, поповнюватись після повного відключення зв’язку. 

Наперед - тільки собі нерви портити!

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

06.10.2021 На рахунку у мене було 232,04 ГРН а 07.10.2021 мала сняться абонплата в розмірі 75 грн але вона по якимось причинам не була знята а за день було списано 130 грн в невідомому спрямовані як мені тепер їх повернути ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Спробуйте щоб були гроші на рахунку хоча б за пару днів до зняття абонпляти. Спробуйте гривень на 20 більше мати на рахунку , аніж знімає за абонпляту

Аналогічна ситуація, поповнив рахунок вчора на розмір абонплати, познімало не ясно за що по 7, 10 грн.

Рівень користувача 1

Я пополнила счёт на 110 грн чтоб снялся пакет . В итоге , все деньги были списаны на 100 мг по 10 гривен а пакет был не пополнен . Позвонила оператору , толком ничего не сказали . Буду переходить на другого оператора и не только у меня так , постоянно у всей семьи такое . Легче купить всем новые карты другого оператора . Как решить эту проблему ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svitlana Ploshchynska, в цій ситуація потрібна індивідуальна перевірка. 

Зверніться, будь ласка, до оператора. Спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, якщо чесно, не на таку відповідь я розраховувала від колег :triumph: І повірте, як користувач, я чудово вас розумію, розумію вашу відповідь….

Рівень користувача 1
Позначка

@dvik@Elenaevil@Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Я два дня не могу к этому оператору попасть. Специально так усложнили? Нет прямой связи. Поставили бота и как хотите

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

ок, тобто всі ці посилання на закони про адміністративний устрій просто окозамилювання
просто КС вирішив ось так розподілити територію дії свого тарифу
і згідно постанови він має на це право, це зрозуміло
також зрозуміло чому в описі це зроблено максимально непрозоро
я навіть розумію чому через рік надання цієї послуги у моєму місті, КС вирішив що це йому не вигідно
а от зміна умов тарифного плану без попередження, це вже незаконно
в тім най буде, не вперше і не в останнє...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, @Elenaevil, @Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Вчора на мій рахунок прийшло 150 гривень для мого тарифу. Але що відбулось далі - в мене зняли 120 грн як плату за пакет послуг і додатково, вночі, коли я не користувалась мобільним інтернетом, додатково знялось 10 гривень. Питання: чому ще досі не зараховані всі умови пакету і чому зняли додаткові 10 грн, коли я не користувалася мобільним інтернетом?

 

Рівень користувача 1

Це якесь жахіття!!!!

цей Київстар …. В мене немає слів!!!

чому я повинна втрачати свої кошти, за ваші помилки!!!

чому я повинна при достатній сумі на рахунку, чекати поки зніметься абонплата щомісячна?

Знаєте що? Вона не знімається, і кожного дня з мене стягують по 10 грн мінімум за 100 Мб Інтернету. Де логіки!!!

це повинні бути не мої проблеми, якщо у вас щось не впорядку з системою. 
сподіваюся наступний місяц ви мені подаруєте. 

Рівень користувача 1
Позначка

Техподдержки у Киевстара никакой нет, операторов нет, бот - это бот, а не техподдержка. Киевстар превратился в самого наглого и отстойного оператора.

Аналогично не активируют тариф при достаточной сумме на счету и сосут по 10 грн

как мог совершиться звонок с моего номера который был со мной но не активен не в телефоне, в 6 вечера сегодня 30.09.21 если я его в телефон включила только в 9 часов вечера? почему не снялась абонплата автоматом? на днях пополнила на 50 гривен, сегодня в 9 включила номер, глядь а на счету не 50 и абонплата не снята.в чём дело?

Рівень користувача 1
Позначка

Почему я должен ждать ещё сутки, чтобы мне активировали тариф? Я за него заплатил, а Киевстар, очевидно, хочет все эти сутки по 10 грн каждый час снимать. Есть смысл подумать о переходе на другого оператора...

Рівень користувача 6
Позначка

@Lilian Forestryфінансові питання через Спільноту не вирішуються. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1

Дiйшла до висновку, що не потрiбно закидувати грошi зарання та сподiватися на авто активування тарифного плану й на те що вас не кинуть)), а краще напередоднi закинути грошi на рахунок та пере активувати тариф в ручному режимi через 477*202, якщо тарифний план пiдтримує таку функцiю...

Рівень користувача 1

Закинула кошти 125грн на 3 днi ранiше у суботу


, щоб 21.09,2021 зняло по тарифу


. Сьогоднi виявилося що тариф не був пiдключений автоматично, а вiд 125 грн на рахунку залишилось 94.50грн, и пришла смс що 


що надано безлiм у мережi. 10хв на iншi й 100 мб. Щоб зараз отримати пакет послуг на 4 тижнi, поповнiть рахунок вiд 125 грн i наберiть 477*202.  Потiм прийшла ще одна смс 

Я набрала, робот попередив що там у них виникли якiсь труднощi з авто поновненням тарифу й порадила активувати тариф у ручному режимi. Менi довелось поповнити рахунок ще на 33 грн+2 грн комiсiя 


i у ручному режимi я нарештi змогла активувати тарифний план. 
Вважаю що за теке неподобство як мiнiмум тре давати компенсацiю у виглядi коштiв, або на крайняк просто вибачитись хоча б! Як я розумiю, втраченi кошти нiхто не збирається повертати?!

Короче лохотрон якийсь!

Рівень користувача 6
Позначка

@Kindrat Kalistratovych, як користувач я вас розумію :disappointed_relieved:

Відповісти