Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 6
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:53

Переглянути оригінал

4025 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volsash, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Теж проблема з платою за тариф: на рахунку повна сума, проте чомусь стягується 10 грн. в оплату денного пакету. + зняло 50 грн. за роумінг, якого не замовляли, хоча він за умовами тарифного плану має бути безкоштовний.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vadym_Sokol:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг.

Якщо потрібна додаткова консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 1

Добрий день.

 

По моєму тарифу не зняті кошти за наступний період. Це повинно було статись в ніч з 29 на 30 квітня. При цьому на моєму рахунку було близько 168 грн (з них 150 грн - поповнення здійснене 29 квітня), а по тарифному плану оплата - 135 грн. На ранок 30 квітня з мого рахунку зняли 10 грн (залишок на рахунка: 158 грн), та надали всього 100 МБ на день, яких мені не вистачило на сьогодні та тепер з мого рахунку списано ще 50 грн за новий пакет інтернету. 

 

Питання: чому мені не продовжили мій тариф на наступний період? Це вже коштувало мені додаткових 60 грн (10 + 50).

 

Номер телефону вказаний в моєму профілі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Wild_Hunt, мені дуже прикро, але фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 

Ви можете перевірити інформацію щодо витрат самостійно через систему “Мій Київстар”, розділ "Витрати і платежі" - "Деталізація витрат". 
Якщо не зможете розібратись і знадобиться допомога, будь ласка, напишіть оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефона, і опишіть детально ситуацію.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MickeyM, дякую вам за зворотний зв’язок 🖋

Рівень користувача 1

Після того, як я написав зранку написав повідомлення на головну сторінку Київстар в інстаграмі, мені відповіли, що заявку з проблемою зареєстровано та про вирішення питання повідомлять в смс до 04.04.2022 до 15:00, після чого зайшовши в «мій Київстар» побачив що нараховано велика кількість мб інтернету та хв. Через 2 години прийшло повідомлення про зняття абонплати та нарахування пакету послуг. В «мій Київстар» всі положення стали безлім згідно тарифного плану. Дякую що відреагували на моє звернення

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви пробували відключити 4G дані?

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Ви модератор? Або у вас є доступ до фінансової сторони цієї проблеми? Вище в самій темі написано про проблему, і на скріні видно що рахунок поповнювався як раз для продовження тарифу. А потім відбулося незрозуміло що, і в кінцевому підсумку тариф не продовжений. 

Повторюю для тих хто в танку.

Це спільнота. В першу чергу вона створена для того щоб допомагати один одному. Якби я був модератором в мене був би логотип київстар біля мого ніка. В модераторів також не має доступу до Ваших фін.даних (повірте я знаю про що говорю). Не хочете отримувати допомогу від користувачів спільноті то welcome в систему самообслуговування Мій київстар і дивіться за що у Вас списались кошти або ж звертайтесь на 466/чат

Рівень користувача 1

Доброї ночі!!! Вже третій день при наявності потрібної суми коштів на рахунку, не знімається абонплата та не нараховується пакет послуг, лише по трохи знімаються кошти за користування інтернетом та зв‘язком, вже більше 100 грн таким чином зняло та приходилось декілька раз поповнювати рахунок. Зв‘язатися з оператором неможливо, щоб пояснили ситуацію. Бот Зоряна на це питання відповіді дати не може. Відпишіть будь-ласка коли це питання вирішиться, бо я  військовослужбовець, а не мільйонер, не завжди в даний тяжкий час є можливість поповнювати рахунок, а з допомогою Інтернету та зв‘язку вирішується багато важливих питань. Слава Україні!!!

Рівень користувача 2
Позначка

Ви модератор? Або у вас є доступ до фінансової сторони цієї проблеми? Вище в самій темі написано про проблему, і на скріні видно що рахунок поповнювався як раз для продовження тарифу. А потім відбулося незрозуміло що, і в кінцевому підсумку тариф не продовжений. 

Сервісні смс з низьким приорітетом, якщо вони були відправлені після опівночі - приходять після 9 ранку наступного дня. Очевидно Київстар ще не перевів годинник, тому прийшли в 10 ранку) 
Тому ви бачите не зовсім хронологічний порядок смс сповіщень. Якщо у вас в цьому проблема)

Зняло не повну суму а тариф не активували. І тепер на рахунку не вистачає для продовження тарифу. І мені дуже цікаво куди ділись гроші. Тому проблема зовсім не в годиннику

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ви модератор? Або у вас є доступ до фінансової сторони цієї проблеми? Вище в самій темі написано про проблему, і на скріні видно що рахунок поповнювався як раз для продовження тарифу. А потім відбулося незрозуміло що, і в кінцевому підсумку тариф не продовжений. 

Сервісні смс з низьким приорітетом, якщо вони були відправлені після опівночі - приходять після 9 ранку наступного дня. Очевидно Київстар ще не перевів годинник, тому прийшли в 10 ранку) 
Тому ви бачите не зовсім хронологічний порядок смс сповіщень. Якщо у вас в цьому проблема)

Рівень користувача 2
Позначка

Да просто навіщо створювати пости якщо ви на них не відповідаєте?

  1. Спільнота це не технічна підтримка
  2. Тут відписують такі ж користувачі як і Ви
  3. Якщо у Вас запитують інформацію то Вам намагаються допомогти

Я запитав у Вас декілька разів на що не отримав відповідь. Відповідно Вам не важливе питання

Ви модератор? Або у вас є доступ до фінансової сторони цієї проблеми? Вище в самій темі написано про проблему, і на скріні видно що рахунок поповнювався як раз для продовження тарифу. А потім відбулося незрозуміло що, і в кінцевому підсумку тариф не продовжений. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Да просто навіщо створювати пости якщо ви на них не відповідаєте?

  1. Спільнота це не технічна підтримка
  2. Тут відписують такі ж користувачі як і Ви
  3. Якщо у Вас запитують інформацію то Вам намагаються допомогти

Я запитав у Вас декілька разів на що не отримав відповідь. Відповідно Вам не важливе питання

Рівень користувача 2
Позначка

Як це розуміти? І жоден оператор не відповідає протягом дня. Це нормально? Ви там себе як почуваєте? Мене дуже цікавить куди пішли мої гроші з рахунку! Мало того що зміцніли тариф без попередження ( те інформування яке ви використовували ,це не попередження а констатація). А тепер ще і це? 

І ні Kimeri ви не відповіли на моє питання! 

Я хочу почути відповідь від представника оператора. Тому що в скріншоті видно що рахунок був поповнений а потім виникла така ситуація, після чого зняло кошти незрозуміло куди. В кінцевому випадку тепер не вистачає на продовження тарифу, хоча на рахунку було з запасом

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladlena24, мені дуже прикро, але фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 

Ви можете перевірити інформацію щодо витрат самостійно через систему “Мій Київстар”, розділ "Витрати і платежі" - "Деталізація витрат". 
Якщо не зможете розібратись і знадобиться допомога, будь ласка, напишіть оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефона, і опишіть детально ситуацію.

Добрый вечір,чому в мене 25.03 була знята оплата на день,якщо 24.03 я поповнила рахунок на 150 грн, а тепер на рахунку в мене нічого немає!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr2207, мені дуже прикро, але модератори Спільноти в фінансовому питання допомогти не зможуть:( 

Зі своєї сторони, єдине, що зможу зробити - це передати всі зауваження колегам. 

Рівень користувача 1

Я через нього і звертався, відповіли що не мають доступу до даних грудня. Я пропонував скрін з свого балансу. Повторюся ще раз - це все помилки оператора про які не один я повідомляв і оператор повинен самостійно їх знайти і виправити без всяких звернень. Інакше все це впливає на репутацію...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr2207:sweat:
Ви можете додатково спробувати звернутись через цей канал https://kyivstar.ua/uk/support/feedback

Рівень користувача 1

Повернули 10 грн за січень. Я при зверненні надавав ще баланс за грудень, там також зняли зайві гроші, але при зверненні мені відповіли що в оператора немає даних за грудень. Я вважаю що київстар повинен самостійно виправляти такі речі бо сталося це з його вини.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodymyr2207, будь ласка, коли отримаєте офіційну відповідь, напишіть її сюди. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anna1103, @Vladimir Veles, @Yulyah1983, @Mari_vi, @Andrii Petryshyn, @Meri_Marines, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно служби підтримки. 

:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг.

Якщо потрібна додаткова консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поверніть 20 грн на рахунок, бо залишитеся без абонплати. Мені такий інет від заломщиків купюр не потрібен.

 

Позначка

Поверніть 20 грн на рахунок, бо залишитеся без абонплати. Мені такий інет від заломщиків купюр не потрібен.

Відповісти