Важливо Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 вересень 2017, 14:53

Можливі дві причини:



- поповнили заздалегідь. Перевірте дату нарахування абонплати набравши комбінацію *238*3#;

- поповнили на недостатню суму. Перевірте рахунок - *111#.



З умовами нарахування абоплати можете ознайомитись в описі вашого тарифу, просто знайдіть його на сайті у відповідному розділі:



- актуальні тарифи - https://kyivstar.ua/mm/tariffs

- архівні тарифи - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive



В нових тарифах абонплата нараховується автоматично, одразу після поповнення рахунку.
Переглянути оригінал

3481 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Оксана2012:thinking: уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що питання так і не вирішено?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим1969, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Camomiler89, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти.

Рівень користувача 1

Нет

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим1969:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і отримати відповіді на ваші питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Barbara Bond, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boss-Boss, інформацію отримали. Будь ласка, трохи терпіння. 

Рівень користувача 2

@XuMEPA, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. 
P.S.: скоріш за все ваш номер підпадає під відкриті “аварії” :worried:

Номер телефону написав у приватному повідомленні.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kol9mbitoss, якщо питання ще актуальне,  напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Daniilch, конкретно в мене не працює система з п’ятниці. Тому, на жаль, не можу перевіряти інформацію і допомагати нашим користувачам. 

Сподіваюсь, що до завтра все полагодять. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Эдуард1992@MariaDovghan@Алла А., @Наталья36, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 1
Позначка

@Daniilch, отримала від вас повідомлення. 

На жаль, в мене зараз не працює система :worried: і я не можу перевірити витрати за номером. Поки що чекаю, коли інженери усунуть неполадки. 

Як тільки система запрацює в штатному режимі, обов’язково напишу відповідь в особисті повідомлення. 

Уже скільки днів не працює система? Із 28.03 така біда із Київстаром. Чи раніше?  Сьогодні уже 11.04, слава богу! Як довго чекати вирішення проблеми?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@FuFi, @Nikitos558:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і отримати відповіді на ваші питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Мария Пикуль:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і вирішити питання?

Рівень користувача 1

Рахунок поповнила 25 березня, потрачено за квітень 271 грн, залишок на рахунку 26 грн абонентська плата складає 250 грн. Після двох днів нарешті змогла дозвонитися до оператора, і ТА-ДА-ДА-ДАМ оператор говорить, що сума 297  грн це МЕНШЕ ніж абонплата 250 грн. Це вже порушення прав!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrRUS, @Anna_V,зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@galina1, на жаль, але зараз дійсно спостерігаються складності в роботі системи “Мій Київстар”, в роботі послуги “Тиждень довіри”, та в формуванні інформаційних повідомлень. 

Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи систем. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone1:

 P.S.: уточніть, будь ласка, вам вдалось активувати тарифний план? Все добре?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mahno2:thinking: вам вдалось вирішити фінансові питання через оператора?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@#ДайтеСвязьОператора, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Daniilch, отримала від вас повідомлення. 

На жаль, в мене зараз не працює система :worried: і я не можу перевірити витрати за номером. Поки що чекаю, коли інженери усунуть неполадки. 

Як тільки система запрацює в штатному режимі, обов’язково напишу відповідь в особисті повідомлення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Igor Игорь:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і отримати відповіді на ваші питання?

Рівень користувача 1
Позначка

Откуда могла появиться эта резервация, если за месяц не были использован весь интернет-трафик по тарифу и в графе расходов в личном кабинете тоже нигде не указано, что с меня на какую-то там резервацию было списано 10 грн? Что за новый способ развода? Мой тарифный план стоит 100 грн, а не 110. Опять-таки, у вас технические работы, произведена рассылка клиентам с предупреждением о возможных технических сбоях, сбой произошел и что в итоге? Вину переложили на тех же клиентов еще и чужие деньги себе на бонусы к зарплате прикарманили, так получается? Операторы чата даже не попытались вникнуть в суть вопроса, отвечая шаблонным текстом. Телефонная линия все время занята. И кстати, на вопрос "где я могу оставить жалобу" оператор чата тоже так и не удосужился ответить. Хороша работа вашей техподдержки, ничего не скажешь!

Я подала жалобу в магазине Киевстар 3 числа, а сегодня пришла смс, что я должна пополнить счёт на 200 грн, а украли уже 140, и как всегда решить проблему можно или оплатив или послать их, свою вину они не признают

У мене взагалі 320 грн кудись «випарувались».... чи міль зїла... 

Компанія Київстар - шахраї. 3 31.03- по 1.04.2021 не працював сервис поповнення рахунку. По моєму тарифному плану Все разом базовый акційна плата становить 150 грн. Рахунок я поповнив 01.04.2021 о 21,40 - коли нарешті запрацював сервіс. Але плату за тариф вы не зняли. На ранок на рахунку вже було 130 грн - хоча у мене фіксована плата. Щоб отримати пакет послуг Мій Київстар пропронує попвнить рахунок на 70 грн щоб на рахунку було 200 грн. Хоча мій тариф останій раз коштує 150 грн. Саметаку суму Київстар надсилав в смс, та озвучував в голосовому меню. 02,04.2021 я ще поповнив на 20 грн - на рахунку стало 150 грн - але послугу не підключили бо віи хочете 200 грн. До оператора дозвонитися не можливо, Ваш чат бот тупий до неможливості. Добитися правди неможливо, тож я поповнив рахунок ще на 50 грн и з мене списали 200 грн та підключили Пакет послуг за тарифом. Я вимагаю повернути мені 70 грн які по суті Ваша компанія шахрайством та жахливим сервісом вкрали в мене. В разі не викомання моїх вимог буду користуватися послугами інших помпаній які не дурять клієнтів!!!!

Рівень користувача 1

Минув день, а питання так і не вирішено ( всі оператори постійно зайняті ( за сьогодні знято 43 грн за послуг (((

Я заплатила за тариф, але тариф не підключили вже як 4 дні! Що робити(

Відповісти