Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:53

Переглянути оригінал

3870 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1
Вчора поповнила рахунок, а абонплата не знялася. Чому?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Можливі дві причини:

- поповнили заздалегідь. Перевірте дату нарахування абонплати набравши комбінацію *238*3#;
- поповнили на недостатню суму. Перевірте рахунок - *111#.

З умовами нарахування абоплати можете ознайомитись в описі вашого тарифу, просто знайдіть його на сайті у відповідному розділі:

- актуальні тарифи - https://kyivstar.ua/mm/tariffs
- архівні тарифи - https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive

В нових тарифах абонплата нараховується автоматично, одразу після поповнення рахунку.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Абонплату сплатила, а кошти все одно знімаються.
До оператора не додзвонитися, а мій кабінет не відкривається. Як ще можна перевірити куди списались гроші?
Рівень користувача 8
Позначка +3
Я користуюсь додатком Мій Київстар і ніяких складнощів не помічала. Можливо в системі проводились технічні роботи і ви на них потрапили🙁

Можете скористатись послугою Київстар звіт. Наберіть комбінацію *135# і отримайте звіт про дзвінки, інтернет, SMS та інші платні послуги, якими ви користувалися останнім часом.

Звіт надійде у вигляді SMS, в якому вказані останні 5 платних списань за останні 7 днів.

Більше про послугу за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/services/network/report
Рівень користувача 5
Позначка +1
Знаю, що не деяких тарифах є комбінація позачергового зняття абонплати. Можна спробувати *477*202#🤔
Рівень користувача 4
Позначка +1
Знаю, що не деяких тарифах є комбінація позачергового зняття абонплати. Можна спробувати *477*202#🤔
Дякую, так вийшло
Рівень користувача 4
Позначка
До оператора не додзвонитися...@Katrine, для зв'язку з оператором "Київстар" можна використовувати ще наступні канали:
• через службу "Онлайн Консультант", посилання на яке розміщене внизу сторінки на сайті оператора;
• написати у Viber: kv.st/viber;
• задати питання через веб-форму зворотнього зв'язку на сторінці "Відгуки та пропозиції" (у тексті повідомлення абонентам передплаченної форми обслуговування необхідно надати серійний номер SIM-картки, тобто ICCID, який зображений на її звороті, або контрактним абонентам -- паспортні дані людини, на кого зареєстрований номер).
Рівень користувача 6
Позначка +1
Дякую 😃 😍 😘 Я розібралась!
Рівень користувача 3
greasha, рады приветствовать Вас в нашем сообществе!
Описанная Вами ситуация возможна в случае наличия тарифа с ежемесячной абонплатой. Попытки снятия происходят в период с 00:00 до 03:00. Если в это время средств для снятия ежемесячной платы недостаточно, то снимается ежедневная и дается определенный объем услуг. В случае его превышения оплата далее происходит по факту пользования. Например, в случае с мб наиболее распространенные условия 50 мб=5 грн.
Проверить на какие именно услуги были сняты деньги в Вашем случае можно самостоятельно в системе Мой Киевстар. Просмотреть можно в разделе "Расходы и платежи", выбрав период просмотра и детализацию затрат.
Рівень користувача 8
Позначка +1
нічого і нікуди не пропадає, то просто Ви не слідкуєте за витратами!
Рівень користувача 2
07.10 в 19:04 пополнил счет на 100грн. Не прошло и месяца, как деньги закончились. Пополнил еще раз - 23.10 в 10:51, опять на стольник. Проверяю счет - -75.53. Что за дела?!
В роуминге не сижу, за бугор не звоню...
Рівень користувача 2
Позначка
@AntonN , проверить затраты по номеру возможно через сайт "Мой Киевстар" - , в разделе "Затраты" . "Мой Киевстар"
Рівень користувача 2
10.11.2017. Пополнил счет на 50 грн. Сегодня приходит СМС о том что будет снята абонплата. Проверяю счет и обнаружил что на счету 0.81 грн.
Что за хрень куда делись деньги
Рівень користувача 8
Позначка +4
https://new.kyivstar.ua
Дальше проходите авторизацию.
Выбираете закладку - платежи и затраты.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@096_007 возможно вы заказали какую-то услугу в период бесплатного пользования, забыли отправить на номер короткий sms “стоп”. 🤔 😥
Выше вам подсказал пользователь @Stas короткий путь как посмотреть за что списаны деньги с баланса.
Рівень користувача 2
У меня такая же ситуация. Не первый раз исчезают деньги со счета,отправляю стоп,но при следующем пополнении все повторяется. Звонила оператору,сказал нужно позвонить на стационарный номер,а как если деньги снимает??? Если так и дальше будет- уйду к другим.
доброго дня я вчора поповнювала на 40гривень свій рахунок а сьогодні на балансі немає де вони ділися атакож непідлючилася акція безліміт місяць безкоштовно
Рівень користувача 8
Позначка +4
Вот тут пройдите авторизацию - https://new.kyivstar.ua
Заходите расходы и платежи. Там сможете проверить куда они были потрачены.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а до чого тут поповнення на 40 ₴?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Viktoriya, добро пожаловать в наше сообщество!
Если сообщения не перестают поступать даже после того как отключили подиску (о чем обязательно должно поступить смс), то помочь может только провайдер услуги. Наберите тот номер, который сообщил оператор (можете позвонить не обязательно с того номера, где происходит списание, а и с любого другого) и попросите, чтоб вам отключили доступ навсегда.
Рівень користувача 1
Доброго дня.
Намагаюсь розібратись, проблема в тому що я чогось не розумію, чи тут щось не так?
(1 скрін) Смс від "Київстар" в якому йдеться про новий тарифний план, який мені пропонують підключити, окей
Я набрав комбінацію 477*477, підключив дану послугу, прийшла смс про підключення даної послуги, я поповнив рахунок. Вроді все ок, але що далі?
Гроші за підключення тарифного плану не зняло, але зняло за непонятні смс і 50 мб інету, хотя послуг на смс в мене не підключено, або я не знайшов про це інформації в "мій київстар".
Я подумав що можливо коли на рахунку появляються гроші, в першу чергу йде списання за користування денної послуги, а потім вже якщо є достатня сума, по тарифному плану. Я поповнив ще рахунок на вроді як достатню кількість грошей, але всі гроші попросту були зняті по 5 грн грн за 50мб інету. Додзвонитись до оператора неможливо через 466, а в тарифах на сайті київстар, я знайшов похожий тариф, але з іншою назвою і за 60грн. І як це розуміти?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня.
Намагаюсь розібратись, проблема в тому що я чогось не розумію, чи тут щось не так?
(1 скрін) Смс від "Київстар" в якому йдеться про новий тарифний план, який мені пропонують підключити, окей
Я набрав комбінацію 477*477, підключив дану послугу, прийшла смс про підключення даної послуги, я поповнив рахунок. Вроді все ок, але що далі?
Гроші за підключення тарифного плану не зняло, але зняло за непонятні смс і 50 мб інету, хотя послуг на смс в мене не підключено, або я не знайшов про це інформації в "мій київстар".
Я подумав що можливо коли на рахунку появляються гроші, в першу чергу йде списання за користування денної послуги, а потім вже якщо є достатня сума, по тарифному плану. Я поповнив ще рахунок на вроді як достатню кількість грошей, але всі гроші попросту були зняті по 5 грн грн за 50мб інету. Додзвонитись до оператора неможливо через 466, а в тарифах на сайті київстар, я знайшов похожий тариф, але з іншою назвою і за 60грн. І як це розуміти?


Все просто пояснюється- треба поповнити одним платежем на 50 ₴, а тоді вже замовляти зміну тарифного пляну.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та мобільним інтернетом обсягом 100 МБ. Розмір щоденної абонплати – 5 грн. Щоденна абонентна плата буде зніматися автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку.
Про нарахування щоденного обсягу послуг ви отримаєте SMS-повідомлення.
Якщо протягом дня, в якому була нарахована щоденна абонплата, ви поповнили рахунок на суму достатню для нарахування щомісячної абонплати за умовами тарифного плану, вона буде знята автоматично найближчої ночі з 00:00 до 03:00. Дата наступного планового нарахування зміщується.
Якщо протягом дня, в якому не була нарахована щоденна абонплата, ви поповнили рахунок на суму достатню для нарахування щомісячної абонплати за умовами тарифного плану, вона буде знята автоматично одразу після появи на рахунку достатньої суми. Дата наступного планового нарахування зміщується.
Рівень користувача 1
Дуже очевидно і просто. Замов тарифний план, поповни на 15 грн більше, і почекай до наступного дня,а поки користуйся додатковими 50мб, а не 100, як ви кажете. дякую
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Andriy, вітаю вас у нашій спільноті!
Схоже, що пан Kaliniv D має рацію. Якщо з моменту активації номера у вас жодного разу не було поповнення одним платежем на суму від 50 грн, то пільги тарифу не активуються. І поповнення треба робити не +15 грн до суми, яка є на рахунку, а саме 50 грн (або більше). Перевірити чи виконана у вас умова поповнення можна за допомогою комбінації *250# та виклик.

Відповісти