Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 6
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:53

Переглянути оригінал

4040 Відповідей

Доброго дня. Я вчора поповнив рахунок на 125 грн , але ввечері не знято абонплату. Чому? Сьогодні залишилось 75 грн

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleh Sus, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Скажіть будь ласка чому одразу не знялась абонплата? А спочатку без попередження зняли 10 грн., а потім не знявши абонплату почали знімати якоби за інтернет? Грошей було достатньо на рахунку, і будучи за кордоном вимушено, да ще й з дітьми у мене було включено мобільні дані!!!! Але замість того щоб зняти абонплату, ви вирішили просто профітькать мої кошти!!!!!! Я користуюсь Київстаром і не змінювала оператора, витрачаю великі кошти на звязок, а ви вирішуєте за мене, що робити з моїм балансом!!!!!! Будь ласка поверніть гроші на рахунок, які ви не чесно списали!!!!! Бо ваш оператор гарно пояснив, що в нічний час ви не турбуєте абонентів. Але я вам скажу вчора ви мені прислали смс в 23. 55, а в Україні було вже 00.55. І нічого вам не помішало прислати смс в нічну пору!!!!!! Правда Київстар???!!!! 

Доброго дня. Підключив тарифний пакет Мій Старт. По умовам тарифного плану плата -135 грн. Така сума є на рахунку. Проте, кошти не знімає, а автовідповідач говорить, що тарифний плат не оновлено, по причині недостатності коштів на рахунку???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@keelsyty, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna36:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг (звернень, щодо повернення коштів).

В цій ситуації потрібна індивідуальна консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Поповнила рахунок для подальшого списання на мобільний зв'язок,але якимось чином гроші з рахунку зникли для нарахування мобільного інтернету по 50мб,яких я не замовляла. Це як?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yuliya.andre, з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

Якщо вам цікавить індивідуальна перевірка за номером телефону, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support

Я поповнила рахунок на 350 грн, 7 числа мені написали,що гроші знялись,а сьогодні мені пишуть що 100 МБ закінчуються та за наступні знімуться 10 грн,я зайшла в Київстар подивилась,а там нічого не знімалось тільки знялось за 100 МБ в чому проблема? Чого не знялась вся сума? Та чому знімається по 10 грн?

Рівень користувача 1

То же самое сегодня и у меня, деньги на счету есть, но абонплату не сняло. Сняло почему то 10 гривен и начислило 100 Мб. Киевстар, в чем проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irina Gromova, @Viacheslav.S, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Доброго дня, чому не знімає плату за пакет, а знімає кожен день по 10 грн? Що це таке??? Находжуся в Австрії.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sultanova, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

У меня было достаточно денег для оплаты месячного пакета услуг, но вместо этого в расчетный день списалась сумма за дневной пакет. После списания, для полной оплаты тарифа средств на счету не хватило. Прошу разобраться. Спасибо. Тариф 350грн.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dina_sem, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Відповісти