Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?


Рівень користувача 5
  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:53

Переглянути оригінал

3870 Відповідей

Вчора на мій рахунок прийшло 150 гривень для мого тарифу. Але що відбулось далі - в мене зняли 120 грн як плату за пакет послуг і додатково, вночі, коли я не користувалась мобільним інтернетом, додатково знялось 10 гривень. Питання: чому ще досі не зараховані всі умови пакету і чому зняли додаткові 10 грн, коли я не користувалася мобільним інтернетом?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, @Elenaevil, @Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

ок, тобто всі ці посилання на закони про адміністративний устрій просто окозамилювання
просто КС вирішив ось так розподілити територію дії свого тарифу
і згідно постанови він має на це право, це зрозуміло
також зрозуміло чому в описі це зроблено максимально непрозоро
я навіть розумію чому через рік надання цієї послуги у моєму місті, КС вирішив що це йому не вигідно
а от зміна умов тарифного плану без попередження, це вже незаконно
в тім най буде, не вперше і не в останнє...

Рівень користувача 1
Позначка

@dvik@Elenaevil@Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Я два дня не могу к этому оператору попасть. Специально так усложнили? Нет прямой связи. Поставили бота и как хотите

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, якщо чесно, не на таку відповідь я розраховувала від колег :triumph: І повірте, як користувач, я чудово вас розумію, розумію вашу відповідь….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svitlana Ploshchynska, в цій ситуація потрібна індивідуальна перевірка. 

Зверніться, будь ласка, до оператора. Спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 1

Я пополнила счёт на 110 грн чтоб снялся пакет . В итоге , все деньги были списаны на 100 мг по 10 гривен а пакет был не пополнен . Позвонила оператору , толком ничего не сказали . Буду переходить на другого оператора и не только у меня так , постоянно у всей семьи такое . Легче купить всем новые карты другого оператора . Как решить эту проблему ?

Аналогічна ситуація, поповнив рахунок вчора на розмір абонплати, познімало не ясно за що по 7, 10 грн.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Спробуйте щоб були гроші на рахунку хоча б за пару днів до зняття абонпляти. Спробуйте гривень на 20 більше мати на рахунку , аніж знімає за абонпляту

Рівень користувача 1

06.10.2021 На рахунку у мене було 232,04 ГРН а 07.10.2021 мала сняться абонплата в розмірі 75 грн але вона по якимось причинам не була знята а за день було списано 130 грн в невідомому спрямовані як мені тепер їх повернути ?

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

 

Спробуйте щоб були гроші на рахунку хоча б за пару днів до зняття абонпляти. Спробуйте гривень на 20 більше мати на рахунку , аніж знімає за абонпляту

Ага зараз, не дай Бог якісь гроші на рахунку лишні появляються, і тут починається магія!

Знайдеться тисяча і  одна послуга за яку ті гроші спишуться і про які  ніхто ні слухом ні духом не чув.

Єдиний робочий варіант, поповнюватись після повного відключення зв’язку. 

Наперед - тільки собі нерви портити!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD TV, @mgo, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksa Gorbacheva, дуже прикро, що ви вирішили змінити оператора зв’язку :worried:
На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки руху фінансів. 

Станом на 1 число червня на моєму рахунку було 250 грн. Абонплату не зняли, зате почали знімати кошти похвилинно.  Щоб додзвонитися до оператора - витратила море свого часу. Оператор сформував заявку на повернення коштів, знятих не у відповідності з моїм тарифом. (Принаймні, мені так сказали). Пообіцяли що розглянуть заявку впродовж 10-ти днів. За цей час ніхто зі мною не зв'язався. Знову трачу купу часу щоб додзвонитися. Кажуть - чекайте, в нас багато заявок, по вашій ще не має рішення. 

 

Пізніше в червні поповнила рахунок ще на 250 грн, бо мені необхідні були послуги, цього разу абонплату зняли.

 

Дзвонила до вас в липні, та в серпні - щоразу повторювали, що заявку ще опрацьовують.

 

Сьогодні 1 листопада. Щодо поданої заявки зі мною так ніхто і не зв'язався. 

Сьогодні біля 9 ранку я поповнила рахунок на 250 грн. Зараз 6 вечора і ці кошти досі на моєму рахунку. Ви хочете знову зняти їх похвилинно? Дуже вигідна стратегія.

 

Как понимать? Мой тариф 40 грн. На счету у меня весь месяц лежало 10 грн. После пополнения на 30 грн до полной суммы, с меня начали снимать на протяжении дня, по 10 гривен, и так все 30 грн съело!

Рівень користувача 6
Позначка

Прежде чем пополнить на 30 вы убедились что 10 всё ещё на счету были?

Да, проверял несколько раз. И сразу после пополнения сняло 10 грн.

Рівень користувача 6
Позначка

Есть 2 варианта: если вы пополнили накануне снятия абонплаты, т.е. в день пополнения старый пакет ещё не закончился, то ночью месячная абонплата не снялась из-за блокировки 10 грн. для интернет-сессии. Не помню как это у них называется, но уже давненько никто не жаловался, думал, что поправили уже. 

Если же вы пополнялись уже в день, когда абонплата должна была сняться накануне ночью, то десяточку слизали за дневной пакет.

Доброго дня, в мене підключений тариф Розваги без меж за 175 грн, 22.10.2021 рахунок поповнено на 189 грн,  тариф не підключили!!!!!  тепер щодня знімається абонпалата в розмірі 10 грн.  Як це розуміти?????????? З оператором зв’язатися неможливо!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Angelina Uzvar, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, фінансові та технічні питання через Спільноту не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@svitlana tkachuk, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткових рекомендацій. 

Відповісти