Важливо Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3583 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Skypeer , вітаю вас у нашій спільноті.
Оплата знімається відповідно до використаних послуг на вашому номері, рекомендую перевірити затрати у системі Мій Київстар: new.kyivstar.ua
я поповнив рахунок на 55грн. але гроші не були зняті з рахунку і тариф не працює
Мій тариф Київстар Розмови + Регіону, що зробити щоб мені гроші зняли і тариф став активним ?
Поповнила 01.01.2018 року рахунок на 36 грн.,абонплату вночі знято не було,а зранку прийшла смс,що було знято 2 грн як щоденну абонплату,а не 35грн.Чому?адже на рахунку було достатньо коштів.Знову поповняти рахунок я не буду.Хто поверне мені кошти?
Тариф Киевстар Онлайн Регион 2 за 65 гривен. Вчера пришла смс что должны ночью снять 65 гривен ибо прошёл месяц. Деньги на счёт зачислили мы. Ночью сняло лишь 10 гривен на 100 мб. Так происходит когда денег не хватает для обновления тарифа. Тариф так и не обновился. Лишь сняло 10 гривен. Зачислили ещё денег. Теперь на счету 73 гривны а их всё равно не снимает.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Yarichik раді вітати у нашій спільноті. Причин такої ситуації може бути декілька:
  1. ще не настала дата планового наразування абонентської плати по тарифу (вона знімається раз в місяць)
  2. або вночі була знята щоденна абонентська плата по тарифу, і за місяць буде зніматись автоматично в період з 00 до 03 , при достатній сумі коштів
  3. після поповнення рахунка була знята абонентська плата за додаткові послуги і на оплату за місяць не вистачило
Для визначення ситуації в цьому випадку ліпше звернутись до оператора
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Svitlana73, вітаю вас у нашій спільноті!
Така ситуація можлива, коли по номеру замовлені якісь додаткові послуги і кошти були витрачені саме на них. Щоб подивитись рух коштів по номеру, скористайтесь системою Мій Київстар
Два тижні назад прийшла SMS про зняття абонплати, рахунок було поповнено і гроші зняли. І ось сьогодні знову приїшло таке саме повідомлення, хоч і не повинно було. Подзвонити оператору не вийшло бо лінії зайняті. Платити гроші за невикористані два тижні користування я не збираюсь, простіше перейти на іншу мобільну мережу ніж платити гроші ні за що!
Рівень користувача 8
Позначка +1
такого не буває, може подали ще раз заявку?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@annayuzva раді вітати у нашій спільноті, необхідна перевірка ситуації по номеру, для цього радимо звернутись до опертора на 466 або онлайн чат
З Новим роком та Різдвом,шановна спільното!
Отримав від Київстар даруночок на свята і хочу цим поділитися.Та про все по черзі.2.01.18 отримав смс ,що цієї ночі буде знято абонплату за умовами тарифного плану.Кладу на рахунок 35 грн.(Київстар розмови,мобільним інтернетом не користуюся,немає потреби).І наступного ранку отримую смс,що абонплата не знята,так як недостатньо коштів.Перевіряю рахунок,бачу 23 грн.+копійки.З оператором зв'язатися не вдалося,тому встановив додаток Мій Київстар.Там все розписано,12грн.пішли на моб.інтернет.Перевіряю мобільні дані-вимкнено.Мобільний трафік-є 17+ мегабіт за минулий рік(мав 1000 бонусних мегабіт від Київстар).Думаю,може і справді випадково використав тих 12грн..Вімкнув режим обмеження передачі данних у фоні,ще раз перевірив мобільні дані-таки вимкнув.І поклав ще 15 грн. і перевірив рахунок-38.34.Але сьогодні,8.01.18,знову смс,знову абонплату не знято,знову недостатньо коштів.Нарешті,за більше ніж годину,вдалося зв'язатися з оператором.Чемна дівчина Юля вічливо пояснила мені,що знову ж таки інтернет,що за мій пристрій вони відповідальності не несуть,що може мені потрібно звернутися у сервісцентр...Захожу в додаток.На 3.01.18 на 19:37:53 маю залишок 38.34 що добре.Та на 4.01.18 на 00:04:51 мінус 5 грн.за інтернет,вважатиму що добре.Та після цієї операції залишок 31.34,що не добре.Де ще 3 грн?А 4.01.18 в 00:35:34 ще мінус 2 грн.за абонплату за добу.І о диво на залишку 36.34!То чому не зняти абонплату 35 за місяць?Поясніть мені ,чи це мене так ...дивують,чи мені здається?
Пополнила счет 26 декабря, 6 января пришла смс что нужно опять пополнить счет, с 7 января я не могу звонить требует абонплату! По условию тарифа бесплатно разговаривать месяц но не 12 дней!!! Звоню 466 а операторы заняты целый день!! Что делать?!
Рівень користувача 8
Позначка +1
напищіть сюди, тут допоможуть. А у Вас успішно було знято абонплату 26 грудня? Чи Ви просто поповнили рахунок?
Заплатил предварительно по безлимитному тарифу135 гр за день до снятия .На счету было 80 копеек.Захожу в мой киевстар проверяю на счету 130 Где около пяти гривень? ПОЖАЛУЙСТА ОБЬЯСНИТЕ И ЭТО НЕ ВПЕРВОЙ!
Знову всі оператори зайняті.Посилають до спільноти.Може тут хто почує.Шановні працівники Київстар!Прошу пояснити так,щоб я зрозумів,ситуацію.В моєму Київстарі зверніть увагу на дату 4.01.2018. Час 00:35:14. Згідно мого тарифу я маю сплачувати 35 грн./міс..З мого балансу 38.34 грн. у вище зазначений час списують 2 грн. за абонплату і послуги "Київстар розмови" .А що,навіть залишку 36.34 не не вистачає на абонплату за місяць?Згідно хронології витрат того ж числа в 00:04:53 з мого балансу 38.34 було списано 5 грн за інтернет.Але залишок після цієї операції 31.34.Як так може бути?Питання:чому з мене не зняли абонплату 35 грн коли на балансі було 38.34?Друге:від 38.34 відняти 5 буде 33.34,а у вас 31.34.Виходить ця операція проводилася вже 36.34-5=31.34.Здається мені, що трішки порушена хронологія операцій,яка у фінансовому плані грає на вашу користь,але у моральному аж ніяк.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Buldozer_n, добро пожаловать в наше сообщество!
По условию этого тарифа если была снята абонплата за один день, то в следующий раз попытка списания оплаты происходить только ночью в период с 0:00 до 3:00 ближайшей ночью автоматически.
У нас ситуация почти такая же. Деньги за абонплату сняли, а услуги не начислили.
Яким чином поповнити рахунок відповідно з тарифних планом, у кінцевому випадку, не отримав ні абонплати ні грошей з рахунку. Поверніть кошти.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Igor777, вітаю Вас у нашій спільноті!
Складне питання, пораджу звернутися до онлайн оператору на сторінці Мій київстар або тут https://kyivstar.ua/uk/support
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Juli333, добро пожаловать в наше сообщество!
Абонплата за месяц по тарифу оплачивается не чаще одного раза в месяц. Исходя из вашей ситуации, 26 декабря ее не оплачивали. Проверить информацию можно в личном кабинете Мой киевстар.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Aleks Ponom, добро пожаловать в наше сообщество!
Проверить направление расхода можно в личном кабинете в разделе Расходы и платежи, выбрав необходимый период.
Я вже два дні жду щоб мою абон плату зняли а київстару вигідно знять у мене 10 гривень кожен день коли ви вже знімете ті 75 гривень.. Типу не вистачає в мене грошей... Я без 2 хвилин 00:00 дивився на рахунок було 81 гривня то києвстар зняв 2 день підряд 10 грн і написав шо в мене грошей не вистачає
Рівень користувача 8
Позначка +1
в мене знімає все чітко, день у день , і так - щомісяця!
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Dima88, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо не знята абонплата в планову дату, то після поповнення частина коштів була використана на якісь додаткові послуги, що діють за вашим номером. В такому випадку починає зніматись щоденна абонентська плата. Повернення коштів - це індивідуальне питання, яке розглянути може індивідуально оператор колл-центу або Чата. В спільноті можна отримати відповіді лише загального характеру.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Serhii310193, ласкаво просимо до нашої спільноти!
Щомісячна абонплата стягується в період з 0:00 до 3:00. Не виключено, що після того як зробили перевірку рахунку, могли використати частину коштів на якісь послуги і до моменту як система стягувала оплату за тариф, вже було не достатньо. Детально по своєму номеру можете проконсультуватись з оператором Чату. В системі https://new.kyivstar.ua в розділі "Огляд" є прямий перехід в Чат.
Рівень користувача 6
Позначка +1
У нас ситуация почти такая же. Деньги за абонплату сняли, а услуги не начислили.
@Kolyasombk, добро пожаловать в наше сообщество!
Для проверки лучше обратится к оператору на странице онлайн https://kyivstar.ua/uk/support

Відповісти