Важливо Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3583 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Lyuda 73, приветствую в нашем сообществе!
Пакет, о котором вы говорите начисляется раз в месяц. Если в текущем месяце заказа не делали, можно предположить, то заказ был ранее. Детальная информация об услуге на сайте https://kyivstar.ua/ru/mm/services/voice/calls-to-tother-mobile
Рівень користувача 6
Позначка +1
@82648462-38462, вітаю вас у нашій спільноті!
Для перевірки витрат наберіть комбінацію *135#. У відповідь надійде інформація про останні 5 платних операцій. Більш детальна інформація доступна в системі Мій Київстар https://new.kyivstar.ua/
Пополнила ребенку счёт (симкарта находится в смартчасах q90) за неделю до снятия абонплаты 60 грн, итог= ежедневно снимается со счета 2 грн. Почему снимается плата не понятно за что, уж в смартчасах я уверена ребенок не может заказать даже ошибочно погоду или другие платные услуги
Рівень користувача 6
Позначка +1
@AlinaS, рада приветствовать вас в нашем сообществе!
Если не подключали дополнительных услуг, возможно расходуются средства на оплату интернет в момент соединения. Попробуйте отключать передачу данных в телефоне или удалить профиль интернет в настройках..
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Tanuwka, ежедневная абонплата оплачивается только в том случае, когда на счете остается меньше сумма, чем размер ежемесячного платежа. @Stas дает выше верные рекомендации.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а який там стоїть тарифний плян?
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Darina2, вітаю у нашій спільноті!
У тарифі "Безлім Відео" абонплата сплачується автоматично при поповненні рахунку на достатню суму, якщо після поповнення оплати не відбулося, це говорить про те, що за поточну добу була сплачена щоденна абонплата, тоді нарахування за місяць відбудеться наступної ночі з 0 до 3 години, або ще не прийшов час планового нарахування щомісячної абонплати.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Marina19, рада приветствовать вас в нашем сообществе!
Важно проверить направление расхода. Эта информация будет доступна в личном кабинете Мой киевстар
На тому тижні, мій дідусь поповнив свій рахунок на 50 грн. Сьогодні вранці усі гроші зникли. Хоча, він здійснив усього кілька дзвінків(також на КиївСтар). Як повернути собі гроші?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Ви коли в кінотеатр купуєте квиток і на фільмі засинаєте- теж гроші намагаєтеся повернути?

Рівень користувача 6
Позначка +1
@2506, вітаю вас у нашій спільноті!
Перевірте, будь ласка, в особистому кабінеті дідуся куди витрачені кошти та якщо залишаться питання, можна звернутися до оператора на сторінці https://kyivstar.ua/ru/support внизу сторінки Онлайн консультант, вам допоможуть.
Які додаткові ПЛАТНІ послуги підключені на мій номер? У зв’язку з чим гроші на абонплату не зняли, бо вчора десь поділося 7, а сьогодні ще й 5 грн???!!!
Доброго дня! 21,12 поповнила рахунок згідно свого тарифу на 35 грн. Прийшла СМС що все поповнено. А сьогодні каже що у вас недостатнйо грошей на рахунку. Допоможіть розібратися з даною проблемою
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Tatyana_B Затраты можно посмотреть в системе "Мой Киевстар"
Рівень користувача 3
Позначка +1
@Svitlana_13, @Tatyana_B, вітаю вас в спільноті!
Ви можете перевірити витрати в системі "Мій Київстар", як підказав Stas. Якщо щось не буде зрозуміло в системі, можете в ній же звернутись до оператора в чат за допомогою клавіші "Онлайн Чат", що знаходиться з самого низу сторінки
Не снимается абонентская плата на тарифе "Киевстар Безлим+",на счету достаточно денежных средств
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Kocarevich, добро пожаловать в наше сообщество! 🙂
В условиях этого тарифного плана абонплата снимется автоматически. Если при пополнении не снялась, значит в день пополнения уже оплатили абонплату до конца суток и теперь за месяц произойдет оплата не ранее чем ближайшей ночью в период с 0:00 до 3:00. (это если у вас наступила уже дата оплаты за тариф за месяц).
Доброго дня.В мене щодня (з 2-го грудня 2017) стягується плата 5.31 за розважальні послуги,хоча я нічого не підключала.Як відключити послугу (без каміни номера,ну і оператора).До оператора дозвонитися неможливо протягом декілька днів (всі лінії зайняті).В системі "Мій київстар"
"Вхідні SMS/MMS (CPA)1 SMS-повідомлення на № **** сума 5,31" щодня в 5:06 ранку (якщо в 5:06 не стягнута оплата,то вечером повтор СМС в 20:44 ).Що за послуга,нема ніяких даних.Як відключити це (оператора покищо міняти не хотілося б,хоча можливо прийдеться,альтернатива є).
я зіткнувся з такою ж проблемою.
відправте смс на номер 2261 з словом СТОП
І ПРИЙДЕ ВІДПОВІД ПРО ВІДПИСАННЯ!
Доброго дня!
хотів подати скаргу на ваш сервіс!
Поповнивши рахунок на 95 грн..в мене кожної ночі (протягом 2 днів) списувались кошти у розмірі 10 грн.
поповнивши вчора рахунок знову,в мене загальний рахунок становив 96,....цієї ночі мали списати кошти у розмірі 95 грн знідно тарифного плану безлім відео.
проте,перевіривши рахунок,на даний момент рахунок становить 66,..
куди діваються кошти?
Щиро дякую.Надіюся що допоможе.
Рівень користувача 8
Позначка +1
схоже у Вас невистачає коштів на зняття щомісячної абонплати, тому знімає раз на добу.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Marichka, вітаємо в нашій спільноті!
Трохи не згодна з відповіддю @7737 тому, що платних послуг дуже багато🙁
Для відключення в більшості випадків потрібно відправляти смс зі словом STOP, але на потрібний номер. Можливо у вас підключена підписка не на номер 2261, а на інший.
Щоби дізнатись на який саме номер підключена підписка, будь ласка, зверніться до онлайн оператору внизу сторінки https://kyivstar.ua/uk/support (або в системі "Мій Київстар" заповніть ПІБ в розділі "Мій профіль", щоби побачити номер підписки😉)
З оператором звязався тільки через вайбер, і то відповіли після 24 години. А в дівчини знамало точно таку ж суму і в той же період.
Нам смс допомогло.

Відповісти