Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3862 Відповідей

На рахунку були гроші 78 грн тарифний план дайте ще за 75 грн..плату не зняло.після 0.00 зняло 10 гривень за 100 мегабайт..і вже на тариф не хватає.я беру екстра гроші і в ручному режимі хочу підключити тариф ..та екстра гроші не підходять для замовлення тарифк..на рахунку лишилось 48 грн і 20 екстра грошей зїло..все зроблено для того щоб видурбвати з людей гроші.до оператора недодзвонитись..буду скаржитись в держспоживслужбу..просто треба з 50 мільйонів штрафу київстару за те що намахує людей..таких жертв сотні тисяч..

Рівень користувача 1

Я не розумію, чому в мене достатньо коштів, а тариф не знімається, ні заявка не допомагає, ні що не проходить, що за проблеми??

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Артеменко, так, в місяці 30-31 день, погоджусь з вами. Але і тарифи є, як з терміном дії 28 днів, так і з терміном дії 30-31 день (контрактна форма обслуговування, тарифи лінійки “Все разом”). Ви можете обрати будь-який під ваші потреби. 

...3 . пополнила на эту сумму 245 грн. если вычтить 110 грн. за экстра гроши тогда остаётся 135, почему вы мне не подключает свои 4 недели. Из которого тариф 100, зато вы гораздо снимать по 100 мегабайт которые даже на 5 минут не хватает…

Спільнота Київстар не є службою підтримки. Для перевірки фінансової ситуації за номером телефону зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Пропоную звернутись через Онлайн Чат, так як іноді за номером 466 або 0 800 300 466 дуже складно “вийти” на підтримку.

5. если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980ххх786

На жаль, модератори Спільноти вирішити вашу проблему не можуть, так як не мають доступу до бази абонентів :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

.5.Если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980157786

 

А теперь слушайте…

1 .  в месяце не 4 недели а 31- 30 дней.

2 . 245 грн. это почти 10$ не деньги понятно, но вы по меньшей мере снимаете у половина населения страны по 2$ доллара.

3 . пополнила на эту сумму 245 грн. если вычтить 110 грн. за экстра гроши тогда остаётся 135, почему вы мне не подключает свои 4 недели. Из которого тариф 100, зато вы гораздо снимать по 100 мегабайт которые даже на 5 минут не хватает.

4. где ваши работники, телефонная поддержка. Не когда нельзя дозвонится..

5. если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980ххх786

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Stas.SV, шкода, що приймаєте таке рішення :worried:

Спробуйте дати завдання оператору зв'язатись з своїм клієнтом (мною)

При всьому бажанні, це не можливо, на жаль, оператори мають технічну змогу лише приймати вхідні виклики.

Рівень користувача 1

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання 

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Спробуйте дати завдання оператору зв'язатись з своїм клієнтом (мною)

Рівень користувача 1

Можливо вам варто самим телефонувати клієнтам і запитувати що не так? На скільки мені відомо, бізнес - цінує тих хто приносе їм гроші, а у вашому випадку ми як корови яких ви доїте! 

Як тільки повернусь з подорожі, переведу всю сім'ю на іншого оператора, хай це буде довго і супер не зручно - та ви дістали!

Рівень користувача 1

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Та звісно пробував, дякую за ще одну марну рекомендацію, скажіть ще, щоб до чат-бота звернувся за допомогою.

Рівень користувача 1

@Nik_nik, мені дуже шкода, але фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Ще б пак не враховується, ваша політика взагалі ніде не враховується і лише направлена на лохотрон, зняття коштів просто так, самовільне нарахування акцій написаних "маленькими буквами" в кінці контракту, і головне персонал у якого НЕ можливо вирішити проблему, перекладаєте відповідальність на інші свої структури, або ще краще - онлайн бота...

Рівень користувача 1

Найгевдячніший оператор евер, розводити своїх клієнтів у стилі лохотрон примітивними схемами зняття 10грн... Фу вам, сором і позор. Ховати своїх операторів, унеможливлювати з'єднання з ними, переводити все на безкарно зробленого і кривого бота. Сором вам.

Рівень користувача 6
Позначка

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Рівень користувача 1

Маю таку ж проблему, ця шахрайська кантора автоматично знімає кошти при поповненні необхідної суми. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, я передала запит на уточнення. Чекаю на офіційну відповідь. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodimirgostriy:sweat: 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Петро ільків, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). А також, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті, в якому районі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Iryna123456:thinking: вам вдалось з’єднатись з оператором. Я вірно розумію, що ви вирішили проблему зі зняттям оплати за тариф? 

Рівень користувача 1

Все, это была последняя капля моего терпения! Тариф Макс безлимит 300 грн. В ночь снятия абонентской платы вовремя не поролнил счет. 1.15 ночи понял почему не интернета. Попоняю счет на 310 грн. )и т.к уже научен горьким опытом) Захожу в мой КС и вуаля на счету 290 грн. 10 грн за сутки пользования услугой и 10 грн за не кспешную оплату тарифа😲 пополнил ещё на 20 грн 310 снова и жду где-то около часа, нет не подключают! Я и 466 (операторов никогда свободных нет и бесполезному боту, Результат ноль! Раньше было в меню функция: типа хотите подключить ваш тариф, не ожидая окончания суток нажмите ноль, убрали такую фичу Промурыжив себе голову около 1- 1.5 часа, другого выхода не нашёл как смена тарифа. И тут конечно предложение, только для вас и только сегодня скидка 50% первый месяц 250 а дальше по 500 грн. В итоге выбрав тариф 225 грн и вуаля все сразу включили! Терпеть больше я это не намерен! Чат этот немного почитав, знаю каков даже будет ответ! Всегггоооо хорошегггооо!!!

Рівень користувача 1

Поповнив 24 серпня на 100 грн. Абонплата не знялась. Поповнив 30 +110 абонплата не знялась. Оператори морозяться. Скільки тре закинути на рахунок щоб активувався тар план. У мене він коштує 100 грн в міс.якщо що.

Рівень користувача 1

Может быть все таки в операторе! Потому что денег достаточно каждый день, и все то что вы сказали было проделано не раз! Пока вчера наконец-то не дозвонилась оператору! Киевстар стала самая дорогая связь, а по качеству одинаково с другими

Рівень користувача 8
Позначка +1

скільки можна поповнювати рахунок, хто потім поверне ці гроші?? Абонплата не знімається ні в мене ні в сина ні в матері, ви жартуєте? Хотіла перейти давно вже на іншого оператора,  так і зроблю

Якщо проблема настільки поголовна, то скоріш за все проблема не в операторі.
Ознайомтесь уважно з умовами вашого тарифу, вимкніть інтернет, і за годину до 00:00 поповніть рахунок на суму, на 10грн більшу ніж вартість тарифу. Тобто якщо у вас тариф 125грн, поповніть на 135грн.

Обов’язково вимкніть на ніч інтернет, і по можливості переведіть телефон в режим 2g/3g, або просто вимкніть телефон.

Рівень користувача 1

скільки можна поповнювати рахунок, хто потім поверне ці гроші?? Абонплата не знімається ні в мене ні в сина ні в матері, ви жартуєте? Хотіла перейти давно вже на іншого оператора,  так і зроблю

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергій Паляниця, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону і залишити заявку на позачергове зняття оплати. 

Рівень користувача 1

Не знімає за тарифний план гроші, знаходжусь у домашньому регіоні, знімає кожного дня по 10грн, пробував підключити самостійно через 477*202, смс про підключення не приходить, можете сняти самостійно за тарифний план?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MarinaBerezhnaya1111, спробуйте звернутисьдо оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Відповісти