Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3862 Відповідей

Рівень користувача 1

06.10.2021 На рахунку у мене було 232,04 ГРН а 07.10.2021 мала сняться абонплата в розмірі 75 грн але вона по якимось причинам не була знята а за день було списано 130 грн в невідомому спрямовані як мені тепер їх повернути ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Спробуйте щоб були гроші на рахунку хоча б за пару днів до зняття абонпляти. Спробуйте гривень на 20 більше мати на рахунку , аніж знімає за абонпляту

Аналогічна ситуація, поповнив рахунок вчора на розмір абонплати, познімало не ясно за що по 7, 10 грн.

Рівень користувача 1

Я пополнила счёт на 110 грн чтоб снялся пакет . В итоге , все деньги были списаны на 100 мг по 10 гривен а пакет был не пополнен . Позвонила оператору , толком ничего не сказали . Буду переходить на другого оператора и не только у меня так , постоянно у всей семьи такое . Легче купить всем новые карты другого оператора . Как решить эту проблему ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Svitlana Ploshchynska, в цій ситуація потрібна індивідуальна перевірка. 

Зверніться, будь ласка, до оператора. Спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин до діалогу приєднається консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, якщо чесно, не на таку відповідь я розраховувала від колег :triumph: І повірте, як користувач, я чудово вас розумію, розумію вашу відповідь….

Рівень користувача 1
Позначка

@dvik@Elenaevil@Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Я два дня не могу к этому оператору попасть. Специально так усложнили? Нет прямой связи. Поставили бота и как хотите

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

ок, тобто всі ці посилання на закони про адміністративний устрій просто окозамилювання
просто КС вирішив ось так розподілити територію дії свого тарифу
і згідно постанови він має на це право, це зрозуміло
також зрозуміло чому в описі це зроблено максимально непрозоро
я навіть розумію чому через рік надання цієї послуги у моєму місті, КС вирішив що це йому не вигідно
а от зміна умов тарифного плану без попередження, це вже незаконно
в тім най буде, не вперше і не в останнє...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, прикро, що ми втратили клієнта, але з позиції користувача - це досить зважене рішення.

Відповідь я все ж отримала: 
“Згідно ЗУ “Про телекомунікації” та Постанови КМУ № 295 оператори мають право самостійно встановлювати умови тарифних планів. Київстар встановив такі умови тарифного плану виходячи з профілю споживання абонентів в кожному окремому населеному пункті.”

:shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dvik, @Elenaevil, @Anastasiia10203804983, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату через Чат-бота Зоряну (потрібно написати слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”).

Вчора на мій рахунок прийшло 150 гривень для мого тарифу. Але що відбулось далі - в мене зняли 120 грн як плату за пакет послуг і додатково, вночі, коли я не користувалась мобільним інтернетом, додатково знялось 10 гривень. Питання: чому ще досі не зараховані всі умови пакету і чому зняли додаткові 10 грн, коли я не користувалася мобільним інтернетом?

 

Рівень користувача 1

Це якесь жахіття!!!!

цей Київстар …. В мене немає слів!!!

чому я повинна втрачати свої кошти, за ваші помилки!!!

чому я повинна при достатній сумі на рахунку, чекати поки зніметься абонплата щомісячна?

Знаєте що? Вона не знімається, і кожного дня з мене стягують по 10 грн мінімум за 100 Мб Інтернету. Де логіки!!!

це повинні бути не мої проблеми, якщо у вас щось не впорядку з системою. 
сподіваюся наступний місяц ви мені подаруєте. 

Рівень користувача 1
Позначка

Техподдержки у Киевстара никакой нет, операторов нет, бот - это бот, а не техподдержка. Киевстар превратился в самого наглого и отстойного оператора.

Аналогично не активируют тариф при достаточной сумме на счету и сосут по 10 грн

как мог совершиться звонок с моего номера который был со мной но не активен не в телефоне, в 6 вечера сегодня 30.09.21 если я его в телефон включила только в 9 часов вечера? почему не снялась абонплата автоматом? на днях пополнила на 50 гривен, сегодня в 9 включила номер, глядь а на счету не 50 и абонплата не снята.в чём дело?

Рівень користувача 1
Позначка

Почему я должен ждать ещё сутки, чтобы мне активировали тариф? Я за него заплатил, а Киевстар, очевидно, хочет все эти сутки по 10 грн каждый час снимать. Есть смысл подумать о переходе на другого оператора...

Рівень користувача 6
Позначка

@Lilian Forestryфінансові питання через Спільноту не вирішуються. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1

Дiйшла до висновку, що не потрiбно закидувати грошi зарання та сподiватися на авто активування тарифного плану й на те що вас не кинуть)), а краще напередоднi закинути грошi на рахунок та пере активувати тариф в ручному режимi через 477*202, якщо тарифний план пiдтримує таку функцiю...

Рівень користувача 1

Закинула кошти 125грн на 3 днi ранiше у суботу


, щоб 21.09,2021 зняло по тарифу


. Сьогоднi виявилося що тариф не був пiдключений автоматично, а вiд 125 грн на рахунку залишилось 94.50грн, и пришла смс що 


що надано безлiм у мережi. 10хв на iншi й 100 мб. Щоб зараз отримати пакет послуг на 4 тижнi, поповнiть рахунок вiд 125 грн i наберiть 477*202.  Потiм прийшла ще одна смс 

Я набрала, робот попередив що там у них виникли якiсь труднощi з авто поновненням тарифу й порадила активувати тариф у ручному режимi. Менi довелось поповнити рахунок ще на 33 грн+2 грн комiсiя 


i у ручному режимi я нарештi змогла активувати тарифний план. 
Вважаю що за теке неподобство як мiнiмум тре давати компенсацiю у виглядi коштiв, або на крайняк просто вибачитись хоча б! Як я розумiю, втраченi кошти нiхто не збирається повертати?!

Короче лохотрон якийсь!

Рівень користувача 6
Позначка

@Kindrat Kalistratovych, як користувач я вас розумію :disappointed_relieved:

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, шкода, що прийняли рішення перейти до іншого оператора :worried:

а що мені залишалось? суцільний розвод на гроші і відмова в обслуговуванні 

і я платив не 100 чи 200, сумарно було більше 500, але мені потрібна стабільність та впевненість, хай навіть дорожче 🤷🏻‍♂️

Рівень користувача 6
Позначка

@Kindrat Kalistratovych, шкода, що прийняли рішення перейти до іншого оператора :worried:

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, я передала запит на уточнення. Чекаю на офіційну відповідь. 

кхм...ну щож, все зрозуміло було з самого початку 

перейшов до іншого оператора 

завтра КС проводе якесь свято у нашому місті, піду і я, разом з десятками ошуканих, жбурну гнилою помідорою 🙂 

цеж треба, намахати ціле місто, а за місяць "свято" влаштувати?

я навіть в захваті від вашого безумства та відваги :grin:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Schavsyobyit, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# виклик) :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Taras Mateiko:thinking: не виключено, що за номером відбулась "резервація коштів" під відкриту Інтернет-сесію. В цій темі максимально розкрита суть цього поняття. Будь ласка, ознайомтесь з інформацією.

“Екстра гроші” дійсно не можна використовувати при замовлені позачергового зняття оплати по тарифу. З цих грошей можна оплатити лише планове зняття оплати по тарифу (окрім тарифів лінійки “Все разом”).

Що стосується звернення до служби підтримки, в якості альтернативи можу запропонувати звертатись до операторів Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

P.S.: прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії….

Відповісти