Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4040 Відповідей

Доброго дня. Я вчора поповнив рахунок на 125 грн , але ввечері не знято абонплату. Чому? Сьогодні залишилось 75 грн

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleh Sus, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Скажіть будь ласка чому одразу не знялась абонплата? А спочатку без попередження зняли 10 грн., а потім не знявши абонплату почали знімати якоби за інтернет? Грошей було достатньо на рахунку, і будучи за кордоном вимушено, да ще й з дітьми у мене було включено мобільні дані!!!! Але замість того щоб зняти абонплату, ви вирішили просто профітькать мої кошти!!!!!! Я користуюсь Київстаром і не змінювала оператора, витрачаю великі кошти на звязок, а ви вирішуєте за мене, що робити з моїм балансом!!!!!! Будь ласка поверніть гроші на рахунок, які ви не чесно списали!!!!! Бо ваш оператор гарно пояснив, що в нічний час ви не турбуєте абонентів. Але я вам скажу вчора ви мені прислали смс в 23. 55, а в Україні було вже 00.55. І нічого вам не помішало прислати смс в нічну пору!!!!!! Правда Київстар???!!!! 

Доброго дня. Підключив тарифний пакет Мій Старт. По умовам тарифного плану плата -135 грн. Така сума є на рахунку. Проте, кошти не знімає, а автовідповідач говорить, що тарифний плат не оновлено, по причині недостатності коштів на рахунку???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@keelsyty, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inna36:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг (звернень, щодо повернення коштів).

В цій ситуації потрібна індивідуальна консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Поповнила рахунок для подальшого списання на мобільний зв'язок,але якимось чином гроші з рахунку зникли для нарахування мобільного інтернету по 50мб,яких я не замовляла. Це як?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yuliya.andre, з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

Якщо вам цікавить індивідуальна перевірка за номером телефону, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support

Я поповнила рахунок на 350 грн, 7 числа мені написали,що гроші знялись,а сьогодні мені пишуть що 100 МБ закінчуються та за наступні знімуться 10 грн,я зайшла в Київстар подивилась,а там нічого не знімалось тільки знялось за 100 МБ в чому проблема? Чого не знялась вся сума? Та чому знімається по 10 грн?

Рівень користувача 1

То же самое сегодня и у меня, деньги на счету есть, но абонплату не сняло. Сняло почему то 10 гривен и начислило 100 Мб. Киевстар, в чем проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irina Gromova, @Viacheslav.S, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Доброго дня, чому не знімає плату за пакет, а знімає кожен день по 10 грн? Що це таке??? Находжуся в Австрії.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sultanova, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

У меня было достаточно денег для оплаты месячного пакета услуг, но вместо этого в расчетный день списалась сумма за дневной пакет. После списания, для полной оплаты тарифа средств на счету не хватило. Прошу разобраться. Спасибо. Тариф 350грн.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dina_sem, не виключено, що спрацювала “резервація” коштів. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткової інформації. 

Відповісти