Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4040 Відповідей

Рівень користувача 1

Доброго дня. Вчора поповнила рахунок на 320 грн і залишок був 38 грн, тобто станом на 18-30 на рахунку було 358 грн. В ночі 01.02 мала бути знята плата в розмірі 350 грн (коштів було достатньо) проте цього зроблено не було, пакет послуг не надано і з мене незаконно вираховують кошти за дзвінки та інтернет. Зв'язатися з оператором нереально. Вимушена була переплачувати ще 40 грн. Оскільки порушень з мого боку допущено не було, а ситуація виникла з вини Київстар прошу зробити перерахунок та зарахувати (повернути) надмірно сплачені кошти в сумі 48 грн 

Рівень користувача 1

Та же проблема, снялись лишние 10 грн. А представители Киевстар отвечают на вопросы или мы друг другу жалуемся?

Рівень користувача 1

Та же проблема. В декабре 2021 вообще сняли тупо после того, как я просто перевела деньги на счет. 28 декабря и потом снова 31 декабря в 10 вечера. Тариф у меня обновляется 1 числа всегда. Даже не дождались полуночи, чтобы списать. МЕСЯЦ вызванивала и ждала, пока мои жалобы рассмотрят. Дозвониться сложно. В результате вернули с горем пополам обе списанные 10-ки с кучей звонков и оставленных заявок. Последовала совету оператора в этот раз и выключила сотовую связь, чтобы телефон не лез никуда обновляться. РЕЗУЛЬТАТ : в полночь никто не списал деньги по тарифу, была вся сумма необходимая на счету была!!!, Они взяли и утром списали 10 грн, когда я включила Сотовую связь, снова “не хватает средств на счету”, снова звонки оператору. Оператор делает из меня идиотку и предлагает попробовать включать Режим полета на ночь, о возврате речи не идёт. Но он так же не объясняет почему списание средств не случилось в полночь, как он озвучил, а сняло тогда, когда я включила сотовую связь. Устала, нет слов приличных . Какого черта оператор Киевстар держит нас всех за идиотов и сколько это будет продолжаться.

Тариф смачний.Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?

Рівень користувача 1

та же ситуация второй месяц подряд, ночью снимают лишние 10 грн, утром не подключается тариф(  в начале января деньги вернули, как будет в этом месяце непонятно… ответы техподдержки просто нет слов - ваш телефон сам подключился к сотовой сети) и что? у меня безлим и мобильный и домашний интернет) более 10 лет пользуюсь Киевстар, проблемы начались в этом году, ровно с того момента как повысили абонплату) рассматриваем варианты подключения к другому провайдеру т.к. ситуация начинает напрягать

Рівень користувача 1

Дозвонился оператору, ответ шокировал. Якобы мой телефон  01.02.2021 после 00:00 использовал услугу мобильный интернет и за это списали с баланса 10 грн. Мой тариф ее и так включает. Такая фигня 2-ой месяц подряд. Обещали дать официальный ответ. Это называется тырить по мелкому…

 

Позначка

Поверніть 20 грн на рахунок, бо втратите цілу абонплату. Зі мною ці маніпуляції не пройдуть.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Yakuta, @ilona.sheviakova, @Nazar1990, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів:worried:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola Trysnuk, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії, та стосовно служби підтримки. 

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Дякую. Вже пройшов багато разів ті кола аду, для звязку з оператором. За цілий день мене почули, і зробили винним.  Останній місяць я з вами. Відчув сповна усю турботу про користувача. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Habaraiev Kostiantyn, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів:worried:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola Trysnuk:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yush, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії :sweat:
Зі своєї сторони передам всі зауваження та пропозиції щодо інформування колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IrunaShyai, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно служби підтримки. 

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rubik_kubik, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно служби підтримки. 

:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

Якщо потрібна додаткова консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vutalii83, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

Маю надію, що незабаром технічна скарга буде розглянута :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natasha1409, це не обслуговування, це просто жах :triumph:

Якщо ви хочете контролювати витрати за номером бабусі, ви заходите в мобільний додаток на своєму телефоні, далі зверху, там де ваш номер, натискаєте на стрілочку і далі “Додати номер”. На номер бабусі надійде SMS 4 цифри, ви їх вносите і натискаєте “Готово”.

Якщо нічого не вийде, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення. Разом з вами зареєструємо технічну скаргу. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexandr43, @Мунько Анатолій@Nazar1990, @Anna1103, @Borys Pukhnatyy, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії, та стосовно служби підтримки. 

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexandr Kors, прикро, що ви притримуєтесь такої думки :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Elena Y., відповідь надала в особистих повідомленнях :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy123456, уточніть, будь ласка, вдалось розібратись?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@paperbagmask, @MaksymStammer, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно служби підтримки. 

:thinking: з ваших повідомлень можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

Якщо потрібна додаткова консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anastasialook, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації.  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tania2404, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :worried:

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки можливості повернення коштів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Natasha1409, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно служби підтримки. 

:thinking: з вашого повідомлення можу зробити висновок, що мова йде про “резервацію” коштів. В цій темі знайдете багато інформацію щодо цієї особливості роботи білінгової системи.

Якщо потрібна додаткова консультація, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Відповісти