Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4040 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Мне сегодня вообще сообщили что мой номер не опознан и меня такого нет, к оператору не возможно дозвониться, войти в свой аккаунт тоже, но деньги (частично) каким-то образом с неопознанного номера списались. 

 

Рівень користувача 2

Скільки можна знущатись над абонентами грабуючи їх в ніч оновлення тарифів?

Не вкладається в голові - як так при безлімітному мобільному інтернеті знімається плата за мобільний інтернет???

При діючому тариф (350 гривень!) і достатній кількості коштів на оновлення зжерло 100 гривень і не вдавилось

Ну забула і глянула серіальчик, то можна хоча б попереджати про цю опцію заздалегідь, щось на кшталт "увага, оновлення тарифу, можливі додаткові витрати"  чи  хоча б прислати смс, що починає знімати кошти?

Відчуття дуже негативні, наче гаманця витягли :(

Рівень користувача 1

Тариф "Всё вместе Базовый", 31.01 счёт был пополнен на 300 грн., которые должны списаться в ночь на 01.02. Вместо этого, ночью списывается 40 грн, денег на оплату тарифа не хватает. Звоню на 460, автоответчик предлагает мне доплатить ещё 340 грн., до оператора просто невозможно дозвониться, в чате они также не отвечают. Искренне желаю сотрудникам Киевстара, чтобы у них на кассе в магазине также забирали часть денег, а потом отказывали в покупке, так как не хватает на полную оплату. П.С. Кстати, а Ваши сотрудники в оффлайн магазинах ещё не переняли себе этот опыт? А что, удобно. Дают ему 300 грн за защитное стекло, а он отдаёт покупателю 250 и говорит, что тут не хватает на покупку.

 

Рівень користувача 1

Аналогічно. За тарифом “Все разом оптимум” після поповнення на 250 грн. виявляється, що не вистачає 23 грн, куди і чому списуються гроші не зрозуміло. “Гаряча лінія” фактично не працює. Аналогічно і минулого місяця. Не зважаючи на написану скаргу жодної позитивної реакції-формальна відписка.

Рівень користувача 1

Те саме! Це вже другий раз таке! 1 січня також не зняло 250 грн, хотя на рахунку було 270 грн!

Рівень користувача 1

Деньги на счету есть, в полной сумме. УЖЕ день снятия. Но пишет недостаточно средств. Почему? Что за маразм?
 

Рівень користувача 4

Уже второй месяц такое. На счету достаточно денег, абонплату не снимает. Сняло лишние 10 грн. Верните деньги и подключите тариф! 

Рівень користувача 4

Аналогично, второй месяц такое. Мошенничество какое-то!

Рівень користувача 1

Доброго дня! На рахунку більше 250 грн. Ото зняло незнати за що гроші, а тарифний план не підключило, так як недостатньо коштів. Вже 3 години звязуюсь з оператором. Двічі навіть відповіли, але ігнорятью Нечують мене. Всі до кого дзвоню, чують, а київстар не чує!!!!!!!!!!! Це просто жах!!!!!!! 

Рівень користувача 4

Меня тоже не могли долго опознать по моему номеру. Но деньги лишние сняли. Второй месяц такое. Надо искать другого оператора 

Рівень користувача 1

Вже другий місяць не знімає абонплату, хотя завжди на 10-20 грн більше поповняю! Замість того знімає по 10 грн! Мені кожен місяць вам писати 1 го числа щоб ви зняли абонплату? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Друзі, в мене не зняли обонплату з 01.01. 2022, оператор кол Центру обіцяв виришіти моє питання спочатку до 06.01 потім до 15.01 потім до 24.01 потім до 31.01, але на 01.02.2022 так питання і не вирішили.

Гроші кожен день знімають за моб. Зв'язок. Домашній інтернет не працює і ні кого це колишить. Вже потратив більш ніж 600 грн, хоть тарифный план 350 грн.)

Сьогодні мені сказали що питання моє можливо вирішать 04.02.2022 року, а поки нас не доставайте. 

Переносьте номер до іншого оператора, не морочте собі голови)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для чого Вам кул центр, якщо туди не можливо дозвонитись. П

Ви не туди телефонуєте, потрібно в колл-центр телефонувати))

Рівень користувача 1
Позначка

Народ, ну не ругайтесь, просто кому-то в Киевстаре очень нужны деньги, а где взять безнаказанно ну хотя бы лямов 20, у народа конечно, мы же не пойдем в суд за 20-40 грн., а нас таких, не один миллион абонентов, поголдим и успокоимся, и так раз за разом.

Аналогічна ситуація була 31.12.2021 та 31.01.2022. Дзвонив на 466, спілкувався з дівчинкою яка постійно говорила одне і теж, а потім посеред розмови хамовито кинула трубку. Чи зверталися кудись ще?

Рівень користувача 2

Така сама річь.

Напередодні, 31 числа, сума достатня для зняття абонплати була на рахунку. Але абонплату не було знято. При найближчому дзвінку або заході до інтернету, знімаються  “разові” кошти. Сума зменшується й не вистачає на абонплату. Треба доплачувати, щоб зняли тариф.

Далі стандартна безглузда по сенсу традиція: намагання додзвонитися до оператора, який завжди зайнятий, передзвоніть пізніше.. Якщо нема куди діти час, можно вперто продовжувати й додзвонитися. Сенсу в цьому теж нема. Оператор ні за що не відповідає, допомогти не зможе, відкладе ваше питання на потім. Й взагалі, при спілкуванні з робітниками Київстару складається враження, що кожен сам за себе, про інших не знає, за них не відповідає.

В будь-якому разі нікто нічого не виправить. Ваші проблеми такі ваші.  Якщо вперто вимагатимете коментарів, нічого кращого за “виправити не можна, бо така система”. не отримаєте. Система називається Київстар. Якщо ви користувач Київстар зі стажем, то стикалися з цим не одноразово. Це фірмове відношення фірми до своїх користувачів. Жодної поваги.

Отож маємо  просту операцію щоб зняти з вас додаткові кошти, зверху тарифу. Платіть ще. За вашу ж головну біль.  Хотіли вільно користуватися послугами? Ні, витрачайте час та нерви, в оперативному порядку намагаючись сплатити за сплачене.

Єдине, що можу порадити - розглянути варіанти переходу на послуги інших фірм. Тут не змінюється нічого роками. Окрім цін. Ви це й самі знаєте.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Така сама річь.

В Київстар зараз масовий збій.
Якщо є бажання і можливість - потерпіть, скоро зремонтують.
Якщо немає ні бажання, ні можливості - скористайтесь іншим оператором.

Рівень користувача 2

У Київста перманентний збій. “трішки почекати” це скільки? Саме такі проблеми не перший місяць.

Рівень користувача 8
Позначка +1

У Київста перманентний збій. “трішки почекати” це скільки? Саме такі проблеми не перший місяць.

 

Рівень користувача 1

в час ночи отключился интернет, но на счету в то время было 252.20 из которых 250 должны были снять за тарифный план. в 1:30 на счет еще была эта сумма,  а  вот в 1;40 уже на счет 242.20
почему абон плата не снялась за сутки еще в 00:00 нового дня на это у поддержки ответа не было. как оказалось сняли 10 грн за выдуманную мобильную сессию (которой не было , т.к. использовался домашний интернет через роутер) по времени якобы в 23:50
почему в 23:50 сняли 10 грн тоже непонятно, когда в это время должен быть еще тарифный план. собственно разводят людишек на “суточные” пользования которых. мошенники одним словом. техподдежрка - бездари.

Рівень користувача 2

Здравствуйте! 
с 01.01.22 поднялась стоимость услуг по моему тарифу к 250 грн. 
Итого, в связи с этим, 31.12.2021, то есть перед новым годом, я пополнила свой счет на 251 грн.

НО! 01.01.2022 абонплату не снято якобы по причине, что у меня не хватает средств, проверяю счет через комбинаю с 111 - 251 грн. При звонке на 466 уведомили в автоматическом режиме, что на счету 246 грн. В поддержку дозвонится не вышло до 03.01.2021 итого пришлось дополнить на 4 грн. Как итог, при комбинации через 111 на счету 255 грн, а при звонке 466 у меня 250 грн. С горем пополам дополнила еще на пару гривен и абонплату было снято. После этого чудным образом на счету остаток 5 грн. 
И тут, вчера, уже 31.01.2022 я пополнила счет на 251 грн. Пришло смс о пополнении,при проверке балланса указывает что на счету 256,07 грн.  Но утром 01.02.2022 чуда не случилось, просыпаясь увидела смс, что абонплату не снято, не хватает средств. Проверяю через 111 - 256,07. Захожу в мой киевстар и на тебе, у меня аналогично как в новый год, на счету 246,07 грн. Запросила отчет по платным услугам - таких нет, отчет по лишним тратам нет, в конце отчета написано что состоянием на 01.02.2022 у меня на счету 256,07 грн. Почему тогда не снято 250 грн? 
А теперь вопрос: как? Как мне сделать так, что бы у меня забрали мои же деньги и предоставили пакет услуг??? 
оператору дозвонится НЕВОЗМОЖНО 
Зоряна вечно “ничего не понимает.” 
Ссылка на чат не работает. В фейсбуке сообщения прочитаны но ни одного ответа…. 

Рівень користувача 2

Аналогично было у меня только по другому вопросу. Расскажу. 
решила я в системе “мой киевстар” подключить бабушкин номер, чтобы контролировать. 
Позвонила на 466, рассказали. Ок, делаю. 
Поключаю ее номер. На ее номер приходит смс с кодом. Ввожу код в системе мой киевстар и упс, невозможно подключить. Звоню на 466 (12.12.2021) оператор говорит странно, должно было подключится, давайте оставим заявку. Оставили заявку, срок исполнения - 13.12.2021. 
14.12.2021 приходит смс, что продлено до 25.12.2021.

В этот день тишина, звоню, мне говорят “у вас сложная ситуация, продлили срок до 27.12.” Жду. 28.12.2021 тишина, звоню, Говорят продлили до 29.12.2021 до 13:00. В 13.10 приходит смс, что продлили до 18:00. В 19:00 приходит смс, что срок выполнения заявки 31.12. Итого, 04.01.2022 звоню оператору и он мне выдает, цитирую “ваша заявка не рассмотрена и не подлежит рассмотрению так как она неверено заполнена”. КАРЛ!!! Неверно заполнена! Кем блин, вами же самими???? Предложил снова подать заявку. Я отказалась. Но задала вопрос еще раз, почему я не могу подключить бабушкин номер. Он ответил: “а потому, что заявку на подключение нужно подать с ее номера”. Ок, файн. бред подумала но блин, не я же консультант оператора связи.
 07.01.2021. Рождество, гостюем у бабушки, звоню с ее номера оператору. Отвечает девушка, я ей говорю, так и так, этот номер нужно подключить. Она как засмеется!! Говорит, нет конечно, Вам нужно подключать с того номера (моего). Я говорю так определитесь! Она говорит, давайте подключим сейчас. ок, давайте, звоню со своего номера, она мне выдает “установите бабушке приложение мой киевстар”… Куда, на кнопочную никую? Ответ убил, цитирю “А почему Вы не можете этого сделать”….. на этом я положила трубку 

Рівень користувача 1

в час ночи отключился интернет, но на счету в то время было 252.20 из которых 250 должны были снять за тарифный план. в 1:30 на счет еще была эта сумма,  а  вот в 1;40 уже на счет 242.20
почему абон плата не снялась за сутки еще в 00:00 нового дня на это у поддержки ответа не было. как оказалось сняли 10 грн за выдуманную мобильную сессию (которой не было , т.к. использовался домашний интернет через роутер) по времени якобы в 23:50
почему в 23:50 сняли 10 грн тоже непонятно, когда в это время должен быть еще тарифный план. собственно разводят людишек на “суточные” пользования которых. мошенники одним словом. техподдежрка - бездари.

Ситуація така ж сама і в мене, на рахунку було достатньо коштів для оплати по тарифу, з оператором (до якого ледве потрапив) розмова схожа була на “питання: чому так сталось? - відповідь - Ви у всьому винні самі - а ми просто зарезервували кошти, щоб у вас пішло зняття за користування мобільним інтернетом за додаткові кошти 10грн -100мб.” тобто - 258 грн було на рахунку (для оплати тарифу потрібно 250грн) 10 грн. резервують (знімають з рахунку на певний час) спеціально (пояснень від оператора не отримав), відключають Домашній інтернет - телефон починає працювати від мобільного інтернету -10грн 100мб - 10 грн 100мб, і ось вам - мінус 30грн недостатньо для сплати по тарифу, оператор щось розказував про початок сесії закінчення сесії, короче все те що мене не стосується, оскільки попередньо все по моєму тарифу було сплачено і залишок мобільного інтернету з попереднього місяця складав близько 15гб.

Висновок - просто крадуть гроші і винять в цьому самого абонента, і це я помітив тільки раз, а скільки таких разів було коли  в мене на рахунку була достатня сума для “резерву”.

P.S

Але ж в нашій країні компанії працюють дуже просто - “Щось не влаштовує!!?? - міняй оператора на який хочеш”, дякую - так і зроблю.

Рівень користувача 1

И у меня такая же ситуация, второй месяц подряд.

Естественно , нужно менять оператора, но хочется добиться справедливости.

31 янв пополнила счет на 250. 1 февр утром нет инета. я работаю из дому, инет критически нужен.

проверка счета не работает.

дозвониться до поддержки нереально - то не соединяет, то сбрасывают, то занято и сбрасывают.

спустя 2 часа заработала проверка счета, оказывается, на счету 240. при этом моб инет есть, домашний не появился.

где бы добиться ответов на свои вопросы?

 

Рівень користувача 1

Така сама ситуація - на рахунку 265грн (при потребі 250) , пише “недостатньо коштів”, підключаю “тиждень довіри” - приходить смс що надано 100 мб інтернету в день на 7 днів і що?

підключаю мобільний інет і знімає 10 грн, криворукий техвідділ простеньку проблему місяцями не може довести до пуття , поповнюю ще раз на 10 грн і тоді аж ця геніальна система знімає плату за місяць

 

а як тепер компенсувати 10 грн хто знає? скільки таких щасливчиків які просто за повітря віддали 10 грн - 1000? а можливо 100 000 ?  до оператора не дозвонишся,а їздити по тим контакт-центрам, де сидять такі ж геніальні специ як і в техвідділі , просто собі дорожче вийде 

 

Відповісти