Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4027 Відповідей

За день до снятия платы за тариф я пополнил счет в размере стоимости тарифа, сегодня я увидел что их сразу же сняло типа за тариф , но сегодня мне приходит смс что мне снова нужно пополнить счет так как пакет услуг не начислился 

Рівень користувача 1
Позначка

477*202 не працює. Вже вкотре.

Закінчується оплачений період, поповнюю одним платежем на 10 грн більше, ніж коштує тариф. Чекаю - тариф не підключається, кошти не знімаються.

477*202 - “поповнення неможливе” (аудіозапис за посиланням внизу)

*477*202#  - “запит не прийнято з технічних причин” (фото у вкладенні)

Зоряна, як завжди - в ауті. Цікаво, в скільки вона їм обійшлась і що принесла?

До оператора спробуй додзвонитися. Спочатку спробуй його знайти в меню 466.

Сьогодні це було 2-2-1-9-1 (аудіозапис за посиланням внизу). Не могли ще глибше сховати? Дві хвилини потрібно витратити, щоб вийти на оператора. (фото у вкладенні)

Окреме питання - чому одразу в головному меню не можна розмістити цю 9 (підтримка), як це було раніше? Можу припустити, що через декілька років, щоб додзвонитися до оператора, треба бути крутим медвежатником і підбирати 100 коди і витрачати години на один дзвінок.

Оператор пояснив, що додаток Мій Київстар теж не може підключити тариф з технічних причин.

Оператор запевнив, що це тільки в мене, і що це тільки один раз. Технічні причини.

В нас вийшла насичена розмова, цілих 7 хвилин. Можете прослухати аудіозапис за посиланням внизу.

Одразу після моїх бурхливих емоції в розмові з оператором тариф підключили.

 

А мене не покидає думка, що це вже стає поганою звичкою. Такий собі додатковий заробіток для керівництва Київстар. Налаштувати систему так, щоб деяким абонентам не підключався вчасно тариф, гроші з рахунку знімаються щоденно за одноразові послуги, сума на рахунку тає, її вже не вистачає, коли абонент “прокинеться” і він вимушений ще раз поповнювати рахунок.

Залишилось тільки навчитися настільки нахабно рубати капусту, наскільки вистачить терпіння у абонентів, щоб не виникло скандалу і масового публічного незадоволення.

На користь Київстар скажу, що все життя ним користуюся, хоча сам номер декілька разів мінявся. Це більше 20 років. Інші оператори в мене періодично змінюються, в залежності від роботи. А Київстар - стабільно. Важко пояснити, чому він мені подобається, але факт. Крім того - вся родина в основному на Київстар. Сподіваюсь так буде і далі. Аби він себе чемно вів і поважав своїх абонентів.

Прошу відгукнутися, в кого такі ж самі “жарти” повторюються. Можливо я все це сам собі накрутив. Але не хочеться мовчати, бо гіркий досвід нашої країни показує, що коли мовчать, як воли, то усілякі негідники остаточно втрачають “орієнтири” вилазять на голову. Тоді їх стає значно важче схаменути. 

Прошу також якогось зворотного зв'язку від представників Київстар, щоб зрозуміти, що нашому, досі основному, національному оператору не байдуже.

Посилання:

1 - 477*202 - технічні причини - https://drive.google.com/file/d/12osbSjG6Ys2R_5H_iYlRRyoiTWSc79yO/view?usp=sharing

 

2 - 466 - пошук оператора - https://drive.google.com/file/d/1zqDSK4RL4vAEJKd_BY0WrQbLlaX3poXc/view?usp=sharing

 

3 - 466 - розмова з оператором - https://drive.google.com/file/d/1I1BiyI3WNhA6Wg4JVivAUrEvppJke3mZ/view?usp=sharing

 

Я поповнила рахунок на 134 грн, мало зняти 125 за тариф, за ніч зняло ~30 і не знов не вистачало на абонплату

я поповнила з запасом ще на 100 грн, було 192 грн на рахунку, але якоїсь мами зняло не за пакет послуг, а знову по 10 грн кілька разів

за 2 дні я вже втратила біля 60-ти грн, поки прийде ніч,(о12:00 кажуть знімає абонплату) всі кошти, які є, без мого відома Київстар знову зніме просто так, завтра не вистачатиме знову, я поповню і знову буде знімати по 10 грн…

це вже не вперше

мені надоїло втрачати гроші на такій х**ні

І *477*202 не працює теж

 

Чому 2 день не знімає абонплату, а по 10 грн? Якщо коштів вистачає? Я втратила вже більше 60-ти грн, відчуваю, що ще втрачу, бо Київстар - аферисти і крадії 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@arturrrr@Sasha Yurashchuk, на жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів:worried:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ihor Vyshkin, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки фінансової ситуації за рахунком. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@KVU, дуже прикро, що вам довелось потрапити до такої ситуації:sweat:

Сподіваюсь з часом повернемо вашу довіру:pray_tone2:

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Sasha Yurashchuk, на жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів:worried:

Ви можете перевіряти інформацію щодо витрат самостійно через систему “Мій Київстар”, a якщо не зможете розібратись і знадобиться допомога, напишіть оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефона.

Я поповнила свій рахунок на 139,50 грн о 11:30 і у 20:00 мені прийшло повідомлення що мені наданий пакет послуг але уде другий день цих послуг у мене немає і в мене написано у додатку Мій Київстар що мені наданий пакет але на першому екрані мені пише шоб я поповнила рахунок на 135 грн щоб мені надали пакет послуг. Будь-ласка зробіть щось це все на номері 067ххх4685 або поверніть мені мої гроші або надайте нарешті пакет послуг

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я поповнила свій рахунок на 139,50 грн о 11:30 і у 20:00 мені прийшло повідомлення що мені наданий пакет послуг але уде другий день цих послуг у мене немає і в мене написано у додатку Мій Київстар що мені наданий пакет але на першому екрані мені пише шоб я поповнила рахунок на 135 грн щоб мені надали пакет послуг. Будь-ласка зробіть щось це все на номері 067хххх685 або поверніть мені мої гроші або надайте нарешті пакет послуг

Казніть нєльзя паміловать тчк

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Justyna, на жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів:worried:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки фінансової ситуації. 

Рівень користувача 1
Позначка +1

Всем привет. Продолжается эпопея со снятием денег просто так. Но, в прошлый раз сняли 10грн. и после пополнения мною  счета на 10грн. автоматом, на следующий день сняли за тариф. А в этот раз, КиевСтар пошли дальше. За день уже сняли 30грн. 

До 466 дозвонится невозможно, https://kyivstar.ua/uk/support -черт ногу сломает, Зоряна не понимает что хотят и типа"оператор-інші питання" - НЕ РАБОТАЕТ . Короче мрак и аферисты.

Адептам 10 гривен - на счету были дополнительные 10грн. После их снятия ночью оставалась полная сумма для тарифа, но их не снимали за тариф🙂.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Всем привет. Продолжается эпопея со снятием денег просто так. Но, в прошлый раз сняли 10грн. и после пополнения мною  счета на 10грн. автоматом, на следующий день сняли за тариф. А в этот раз, КиевСтар пошли дальше. За день уже сняли 30грн. 

До 466 дозвонится невозможно, https://kyivstar.ua/uk/support -черт ногу сломает, Зоряна не понимает что хотят и типа"оператор-інші питання" - НЕ РАБОТАЕТ . Короче мрак и аферисты.

Адептам 10 гривен - на счету были дополнительные 10грн. После их снятия ночью оставалась полная сумма для тарифа, но их не снимали за тариф🙂.

У вас скоріш за все проблеми з резервацією.
Десь за півгодини до опівночі (23:30) спробуйте перевести ваш телефон в режим 2g/3g, після чого ввімкнути режим літака, зачекайте хвилин 10, щоб знялись резервації, після чого зайдіть в Мій Київстар (режим літака хай продовжує діяти), і подивіться скільки у вас на рахунку. Після чого уважно подивіться скільки вартує місячна абонплата по вашому рахунку. Дозакиньте на рахунок суму на 20 грн більше ніж місячна абонплата (хто зна які послуги в вас там підключені) і лягайте спати з “режимом літака”. Зранку повинно бути все в порядку:sunglasses:

Рівень користувача 1
Позначка +1

Всем привет. Продолжается эпопея со снятием денег просто так. Но, в прошлый раз сняли 10грн. и после пополнения мною  счета на 10грн. автоматом, на следующий день сняли за тариф. А в этот раз, КиевСтар пошли дальше. За день уже сняли 30грн. 

До 466 дозвонится невозможно, https://kyivstar.ua/uk/support -черт ногу сломает, Зоряна не понимает что хотят и типа"оператор-інші питання" - НЕ РАБОТАЕТ . Короче мрак и аферисты.

Адептам 10 гривен - на счету были дополнительные 10грн. После их снятия ночью оставалась полная сумма для тарифа, но их не снимали за тариф🙂.

У вас скоріш за все проблеми з резервацією.
Десь за півгодини до опівночі (23:30) спробуйте перевести ваш телефон в режим 2g/3g, після чого ввімкнути режим літака, зачекайте хвилин 10, щоб знялись резервації, після чого зайдіть в Мій Київстар (режим літака хай продовжує діяти), і подивіться скільки у вас на рахунку. Після чого уважно подивіться скільки вартує місячна абонплата по вашому рахунку. Дозакиньте на рахунок суму на 20 грн більше ніж місячна абонплата (хто зна які послуги в вас там підключені) і лягайте спати з “режимом літака”. Зранку повинно бути все в порядку:sunglasses:

Спасибо за советы, НО, Вы считаете что все будет в порядке, если я ежемесячно:

1. Буду ждать день, когда снимается оплата по тарифу.

2. Не буду ложиться до 12 ночи, для того, чтобы

3. "перевести ваш телефон в режим 2g/3g,"

4. "ввімкнути режим літака"

5. "зачекайте хвилин 10"

6."зайдіть в Мій Київстар (режим літака хай продовжує діяти), і подивіться скільки у вас на рахунку"

7. "Дозакиньте на рахунок суму на 20 грн більше ніж місячна абонплата (хто зна які послуги в вас там підключені)"

8. "лягайте спати з “режимом літака”.  (Т.е. Вы советуете мне лишиться интернета на ночь).

И этого всего можно было бы избежать, если бы КС адекватно списывала деньги по ТАРИФУ, а не дурила своих клиентов.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Спасибо за советы, НО, Вы считаете что все будет в порядке, если я ежемесячно:

1. Буду ждать день, когда снимается оплата по тарифу.

2. Не буду ложиться до 12 ночи, для того, чтобы

3. "перевести ваш телефон в режим 2g/3g,"

4. "ввімкнути режим літака"

5. "зачекайте хвилин 10"

6."зайдіть в Мій Київстар (режим літака хай продовжує діяти), і подивіться скільки у вас на рахунку"

7. "Дозакиньте на рахунок суму на 20 грн більше ніж місячна абонплата (хто зна які послуги в вас там підключені)"

8. "лягайте спати з “режимом літака”.  (Т.е. Вы советуете мне лишиться интернета на ночь).

И этого всего можно было бы избежать, если бы КС адекватно списывала деньги по ТАРИФУ, а не дурила своих клиентов.

 

Це не потрібно робити щомісячно, це моя універсальна практична порада як вийти з проблем з резервації для осіб, які не зовсім розуміють умов тарифікації, і виходячи з відсутності будь якої інформації по вашому номеру і зв’язку з колл-центром. Була б в мене інформація по номеру, я б сказав в чому конкретно проблема, а наразі тільки так можу допомогти)

 

Рівень користувача 1
Позначка +1

 

Це не потрібно робити щомісячно, це моя універсальна практична порада як вийти з проблем з резервації для осіб, які не зовсім розуміють умов тарифікації, і виходячи з відсутності будь якої інформації по вашому номеру і зв’язку з колл-центром. Була б в мене інформація по номеру, я б сказав в чому конкретно проблема, а наразі тільки так можу допомогти)

 

Спасибо за помощь. Вчера, в 12 ночи,  дозвонился до оператора (что не мог сделать целый месяц), сегодня вернули деньги. Уже прогресс. Будем смотреть дальше🙂

Рівень користувача 1
Пост https://www.facebook.com/kyivstar/posts/5121048581272244

Систематично виникають некоректні списання коштів і замість того щоб вирішувати питання по суті, Ви через ваших "операторів-підтримки" вигадуєте всілякі дії які абоненти повинні зробити щоб не потрапити на некоректно роботу системи.
Ось що пропонує підтримка Київстара:
```
На момент списання оплати за номером фіксувалася відкрита інтернет-сесія, за яку була резервація в розмірі 10 грн, тому система за фактом бачила 240 грн і через це була знята плата за вихідний виклик в мережі Київстар, в розмірі 3 грн. Рекомендую на ніч (перед зняттям плати за пакет послуг) відключати передачу мобільних даних і змінити режим мережі з 4g на 3g / 2g.
Повернення коштів непередбачене, списання коректні.
```
- Це замість того щоб за замовчуванням вирішувати подібні питання, без звернення користувачів.
Це є шахрайство!!!
Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, дякую вам за зворотний зв’язок :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan Kryvko, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

Резервація коштів під відкриту Інтернет-сесію - особливість роботи білінгової системи.

Якщо оператор перевірив ситуацію за вашим номером і побачив резервацію, помилки в тарифікації, на жаль, дійсно немає. 

P.S.: але, зі своєї сторони всі ваші зауваження передам колегам на розглядання у відповідний відділ…. Маю надію, що наші абоненти будуть почуті. 

Рівень користувача 1

Для чого Вам кул центр, якщо туди не можливо дозвонитись. Проблеми з тарифом повторюються вже другий місяць. Служба тех підтримки не працює. Діти залишились без дистанційного навчання бо Ви відключили інтернет.

На рахунку коштів достатньо, плату за тариф не знято через недостатньо коштів на рахунку (перевіряю через додаток, було 210 грн 50 коп., необхідно зняти 200грн за тариф, знімає 10 грн , залишок 200грн 50 коп. і знову недостатньо). Працюю дистанційно, у дітей дистанційне навчання, необхідний доступ до інтернету.

Друзі, в мене не зняли обонплату з 01.01. 2022, оператор кол Центру обіцяв виришіти моє питання спочатку до 06.01 потім до 15.01 потім до 24.01 потім до 31.01, але на 01.02.2022 так питання і не вирішили.

Гроші кожен день знімають за моб. Зв'язок. Домашній інтернет не працює і ні кого це колишить. Вже потратив більш ніж 600 грн, хоть тарифный план 350 грн.)

Сьогодні мені сказали що питання моє можливо вирішать 04.02.2022 року, а поки нас не доставайте. 

Рівень користувача 1

На рахунку вчора було 267,43 достатньо щоб зняти абонплату за тариф 250грн. Абонплату знову не знято, а стягнуто 20 грн. не відомо за що. Що за шахрайство? Поповнюю рахунок наперед, напередодні перевіряю стан рахунку щоб впевнитись що на залишку достатньо коштів. В минулому місяці зняли 10 грн. а в цьому вже 20 грн. в наступному напевно 30 чи вже 50 грн. знімете? Ви кажете що в період списання коштів мобільний інтернет має бути відключений так як мені сказала консультант Вікторія але де прописані такі правила? Я оплачую послугу на місяць з першого по останнє число місяця включно з інтернетом я за нього плачу в тарифі то чого в мене знімають плату за нього додатково в період списання за тариф? Як що є такі умови то де вони прописані в яких правилах? Де з ними можна ознайомитись?

Позначка

Что мне делать если абонплата не снимается?

Відповісти