Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4025 Відповідей

 с чем это все связано и почему подобная резервация не отображается в статье расходов киевстар аедроид аппликации? 

Тому що це не є “расходом”, а тільки “резервацією” під “расход”.
Якщо ви зустрічаєтесь з дівчиною, це не означає що ви на ній одружитесь, але по суті вона є зайнятою)

С какого хрена тогда списывать. Или заводите отдельно статью под резервацию и учите, что значит transparency  и почему это важно для пользователей

Рівень користувача 8
Позначка +1

С какого хрена 

Тримайте на рахунку суму, на 10грн більшу, ніж потрібно для оплати абонплати. І буде  в вас все добре.

Интересный подход у ребят. Та же проблема сложилась у меня. Только утром увидел, что сняли 27 грн. При обращении с оператором Колл-центра - меня заверили, что это проблема техническая и вопрос решится до 3 января. Подключил "Неделю доверия" . Проверил счёт сегодня - минус 170 грн нет. После очередного звонка - "это Ваши проблемы" сказали мне. Зарезервировали 10 грн на интернет они... Спасибо Киевстар. Как не стыдно...

Рівень користувача 1

У меня похожая ситуация. На счету было достаточно денег для оплаты. Однако около 15:30 1 января 2022 года мне приходит смс от Киевстар, что услугу не подключили из-за недостатка средств. Я проверяю счёт и вижу, что снято 10 грн 1 января. Я бросаю на счёт деньги, чтобы подключить услугу и не париться. 

После этого звоню оператору. Дозвониться оператору, конечно же, миссия трудно выполнимая. Сказали, разберутся. Утром 3-го января, приходит смс, что проблема решена.  Но денег на счёт никто не вернул. Звоню оператору ещё раз. И я просто в шоке. Оказывается, возврат денег или скидка на эту сумму на след.месяц невозможна, ведь я воспользовалась интернетом 1 января. Я отвечаю, что это глюк Киевстар. Ответ просто поразил: "А вас никто не заставлял пользоваться мобильным интернетом." В просьбе переключить на менеджера было отказано. Зафиксировать жалобу на необоснованное списание средств тоже отказались. Оператор также отказался назвать свою фамилию, мотивируя что это ее персональные данные. Хоть имя запомнила - Алина. Разговор с ней состоялся сегодня, 3.01.2022 в районе 11:10-11:17 утра. Девушка вела себя по хамски и потом просто отключилась.

И какая интересная математика выходит. У кого-то 10 грн сняли, у кого-то 170. И по итогу - клиент сам виноват, ведь воспользовался услугой, которую считал подключенной.

Киевстар пробивает дно. 

Рівень користувача 1
Позначка

Станом 21:18 31.12.2021 в мене було на рахунку 23805 МБ бонусного інтернету і 250,08 грн, а цього достатньо, щоб 1 січня оплатити за тарифний план.

О 23:58  в мене з рахунку пройшло списання 30 грн, начебто за інтернет. Але яке право Київстар мав списувати кошти з рахунку, якщо ще діяли бонусні мегабайти?!

В результаті - коштів на оплату за тариф не вистачило, тариф не включився.

Так як мене про це своєчасно не повідомили, я, вважаючи, що тариф підключено, продовжував користуватися інтернетом, вітати друзів з НР, за що з мого рахунку списувалися кошти, але вже по вартості по за межами тарифу, тобто 10 грн за 100 МБ!!! 

Вважаю факт списання коштів в момент, коли діяли бонусні мегабайти, а також введення в оману, через несвоєчасне повідомлення, що тарифний план не почав діяти, порушенням мого права, як споживача. Київстар має виплатити компенсацію хоча б 30 гривень, які були списані 23.58 31.12.2021 незаконно. Тай взагалі, справа не в грошах, а в принціпі. Споживачі не мають розраховуватися за недосконалість надавача послуг.

 

Доброго дня. Прошу пояснити ситуацію. 29 грудня мною було поповнено рахунок двома платежами на 250грн і на 100грн, ці кошти були зараховані і відображались у додатку мій Київстар. Також було підтвердження по смс.
Протягом 29, 30 та 31 грудня я не користувався жодною платною послугою. 01.01.2022 проте кошти хоч і були на рахунку так і не були списані, після чого мене було повідомлено по смс про помилку при списанні коштів. Дозвонитись до оператора і уточнити ситуацію просто не можливо, після цього Київстар самовільно списує за користування інтернетом замість того щоб списати суму за абонплату. Яким чином повернути списані кошти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@So katrin, мені дуже прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії “Київстар” :sweat:

Уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора для індивідуальної перевірки ситуації за номером? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Myroslava.Antoniuk, @Natasha1409, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. Маю припущення, що за номером спрацювала резервація коштів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksym.Kamshukov, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :worried:

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів для проведення індивідуальної перевірки і реєстрації технічних/фінансових скарг.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки можливості повернення коштів. 

В меге вчора зняли 135 грн а пакет місячний ненарахували 😠😠

 

Я відкажуся від вашого київстара перейду на мтс

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я відкажуся від вашого київстара перейду на мтс

Хіба що якщо машиною часу переміститеся в 2015 рік.
 

Пополняю счёт два дня на нужную сумму,какого,снимаются деньги,а пакет не обновляется,абонплата не снимается????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Petro_Iura, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

31.12 счёт был пополнен на 250 гривен согласно тарифа, ночью были

непонятные корректировки баланса и не успешная абонплата за тариф, смс об этом пришло уже 1.01 днём.  В 7 утра я воспользовалась интернетом, не зная что абонплата не снята, после чего было снято 10 гривен за пользование интернетом. Такая же ситуация у мужа. То есть это случайность , а схема развода на деньги! Прочитав уйму таких же сообщений, я так поняла что ваша компания просто таким образом грабит людей. Люди!!!пора уходить от Киевстар, они мошенники, воры и аферисты! И дело не в 10 гривнах, а в том какие низкие методы залезть обычным гражданам в карманы вы выбираете!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@icegood, дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :sweat: Всі ваші зауваження та пропозиції будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sebastien:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@eiko, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried:
Приміть мої вибачення за колег :pray_tone2: Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для реєстрації сервісної скарги на консультанта. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oks1923, якщо ви ознайомились з цією темою, то ви також ознайомились з таким поняттям, як резервація коштів. 

На жаль, але це особливості білінгової системи :shrug_tone2:. Щоби уникнути повторення подібної ситуації достатньо поповнювати рахунок на 10 грн. більше. 

Рівень користувача 1

@Xomyak Тогда в смс надо было писать, что на счету должно быть не 250 гривен, а 260 гривен. Дословно из смс:" Перекрнайтеся, шо са

ме ця сума"

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oks1923, так, погоджуюсь з вами, таке попередження повинно бути реалізовано. 
Зі своєї сторони всі пропозиції та скарги передаю колегам у відповідний відділ. Сподіваюсь, що наші користувачі будуть почуті :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@XatabichDima, @Andreyhay, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Схоже, київстар влаштував щасливий Новий рік багатьом своїм користувачам. 
У мене подібна ситуація:

 

з 30го на 31 грудня поповнила рахунок на 250грн
Отримала смс підствердження, що кошти надійшли на рахунок

1 січня прийшла смс, що на рахунку не достатньо коштів для зняття плати за щомісячний тариф. Оператору додзвонитись було не можливо, тому я активувала тиждень довіри, щоб не лишитись без зв'язку

2 січня я додзвонилась до оператора, він сказав, що був масовий збій. Записав мій номер в список. Сказав, що до завтрашнього дня (тобто до 3 січня проблема вирішиться). 

Через кілька годин 2 січня я отримала смс "проблема вирішена", тобто плата повинна була знятись, а я могла вільно користуватись всіма можливостями свого пакета. Але ні!

4 січня прийшло смс-сповіщення про те, що тиждень довіри закінчується 7 січня, і що в мене все ще не достатньо коштів на рахунку (хоча *111# показує наявність 250грн)

4 січня ЗНОВ дзвоню оператору, вона завіряє мене , що сьогодні о півночі точно зніметься плата, але щоб я не користувалась мобільним зв'язком та перезагрузила телефон. Я зробила всі рекомендації, але знов бачу, що кошти на рахунку є, але вони не списуються за тариф, і я знов змушена щось робити, щоб у мене був зв'язок. 

5 січня в чаті з Зоряною я знов описала всю ситуацію та отримала відповідь, що моє питання направлено в технічний відділ. Через деякий час того ж дня отримала смс, що для вирішення потрібен додатковий час.

Сьогодня 6 січня, на рахунку 250 грн, завтра закінчиться тиждень довіри, і я залишусь без зв'язку

Полагодьте вже цю систему в кінці кінців! Не повинно це так працювати, щоб клієнт, вчасно сплативши за послугу в повному обсязі, мав тиждень поспіль дзвонити оператору, до якого не доберешся через голосове меню. Це ні в які ворота не лізе. 

Не снимается абонплата .тариф все вместе щедрый. Пополнял как всегда. Денег на счету достаточно. Происходят какие то списания по пакетам которые не существуют а абонплата 200 грн не снимается и услуги не предоставляются. Оператору не дозвониться уже 5 дней. Отзовитесь  и устранить эту глобальную систему воровства денег простых людей!!!!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@mishyny, мені дуже прикро, що потрапили до такої ситуації:sweat:

На жаль, з боку модераторів Спільноти відсутня можливість впливати на швидкість вирішення технічних питань. 

Залишається лише чекати на вирішення:fingers_crossed_tone1:

 

Відповісти