Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

4040 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuliia9898, після оновлення ІТ-систем (котре відбулось в квітні), оплата по тарифу знімається в 00:00 (немає часового проміжку). 

На жаль, індивідуально за вашим номером перевірити ситуацію не можу, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази, але маю припущення, що спрацьовувала резервація коштів. 

Трохи вище є декілька рекомендацій, щодо того, як уникнути цього. 

P.S.: додатково ваші зауваження та пропозиції передам колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 8
Позначка +1
...

Своєчасно потрібно поповнювати, а не в 1 ночі.
Поповніть сьогодні на 135, в 00:00 буде знято абонплату, але слідкуйте уважно щоб не вийти за ліміти денної абонплати, бо знову вам не вистачить грошей.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Masha59, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткової інформації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lena10, раджу поповнювати рахунок на 10 грн. більше, щоби в майбутньому уникнути повторення ситуації.

Рівень користувача 1

В мене закінчився тарифний план,і я поповнила рахунок через Мій Київстар ,мені прийшло смс ,що мій рахунок поповнено на 150 грн.Все то добре ,але гроші знялися ,тарифний план не підключився ,але в історії платежів показує ,що тарифний план підключився.Пишеш ЗОРЯНІ ,а вона зовсім не те відповідає .До операторів не дозвониться !Чим ви там займаєтесь ,що не можете удосконалити приложеніє!?І скажіть куди пішли мої гроші?Я не міліонерка ,щоб поповнити 100 разів рахунок!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чим ви там займаєтесь ,що не можете удосконалити приложеніє!?І 

Їмо рошенки, закусюємо мандаринками) Сьогодні ж Миколая))

Рівень користувача 1

😂😂😂😂

Рівень користувача 2
Позначка

Чим ви там займаєтесь ,що не можете удосконалити приложеніє!?І 

Їмо рошенки, закусюємо мандаринками) Сьогодні ж Миколая))

А завтра отдых от Николая) Киевстар) Вы платите - мы отдыхаем и чешем БРЕДЯТИНУ ПО ТЕЛЕФОНУ!!! 

Рівень користувача 1

Якби ж чесали,а то вообще не можу дозвониться 2 день,каже ,що всі оператори зайняті 

Рівень користувача 2
Позначка

Якби ж чесали,а то вообще не можу дозвониться 2 день,каже ,що всі оператори зайняті 

Спешу вас огорчить, толку от того что вы дозвонитесь нее будет никакого. Начешут какой-то херни. Я им всегда дозванивался, но тем не менее, 55 дней без интернета домашнего)) Лучше не повторяйте моих ошибок) У вас ошибка недостаточно денег на счету?

 

 

Рівень користувача 1

Так,я поповнила рахунок,але пакет послуг не начислився

Рівень користувача 2
Позначка

Я тоже менял в своем тарифе сим карту (старую на новую) и через 2 дня все началось. Удачи в решении вопроса, Но знайте это может быть надолго) Отпишитесь тут как все решите)

Рівень користувача 1

Окей,але я просто знову поповнила рахунок ,і мені пакет послуг зачислився,але мені смс прийшло ,що 2 рази начислився пакет послуг.Але начислився один 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Annaaaaa22, вдалось зв’язатись з оператором та вирішити питання?

Рівень користувача 1

Ні

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Annaaaaa22, напишіть мені у особисті повідомлення ваш номер телефону, спробую щось дізнатись:nerd:

Рівень користувача 1

Тоже самое и у меня случилось. Киевстар реально стал таким вот методом воровать деньги . 22 декабря пополнил счёт на 100 грн. Стоимость пакета на 28 дней составляет 40 грн ( Тариф называется - Без границ lite + ). Сразу сняли 10 грн, то есть подключился дневной пакет за 10 грн (Почему-то?). Отправил запрос на подключение месячного пакета услуг на номер *477*202#. Там запрос приняли и сказали что придёт смс о подключении пакета. Но смс так и не пришло. По Киевстару не общался и в интернет не заходил. Заходил только с домашнего вай-фая. Думал начислят пакет ночью, но ночью, после 00.20 решил проверить счёт, и офонарел, они опять сняли 10 грн. Следующей ночью история повторилась. Всего сняли с меня 30 грн. При этом на счету было более чем достаточно средств чтоб начислить месячный пакет услуг. В итоге понял что Киевстар таким способом может украсть у меня все деньги и вывел оставшиеся 67 грн (так как 3 гривны -  комиссия сервиса по выводу денег с мобильного счёта на банковскую карту) и оставил Киевстар ни с чем. Благо симки есть и Водафона и Лайфцела. А киевстар пока посидит в бане за такие махинации, месяца 3, а то и больше, чтоб знали как деньги пользователей воровать. И вообще советую всем пользователям мобильной связи наказывать операторов за такие махинации, чтоб ценили клиентов и не считали своих-же клиентов кучкой лохов.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dreammax:open_mouth: уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора для індивідуальної перевірки фінансової ситуації за номером? Які отримали рекомендації?

Сегодня столкнулся с интересной проблемой. На днях пополнил свой счет на достаточную сумму, но сегодня при списании денег не хватило. Оказалось, что 10 грн было зарезервировано на интернет. Оператор подсказал, что в настройках сим карточки нужно изменить с авто 4G/3G/2G на 3g/2g. поэтому вопрос: с чем это все связано и почему подобная резервация не отображается в статье расходов киевстар аедроид аппликации? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 с чем это все связано и почему подобная резервация не отображается в статье расходов киевстар аедроид аппликации? 

Тому що це не є “расходом”, а тільки “резервацією” під “расход”.
Якщо ви зустрічаєтесь з дівчиною, це не означає що ви на ній одружитесь, але по суті вона є зайнятою)

Рівень користувача 1

Скільки можна? Поповнюю відразу на 100 грн. МБ обіцяні по акції не прийшли, абонплату не зняли. На наступний день вже 45 грн. Поповнив через тиждень на 70 грн., знову абонплату не зняли, і жере кожен день. До оператора ніколи не додзвонишся!!! Треба просто подавати в суд навіть через такі дрібниці. На вас скарг вже повно!

В мене таке ж саме, аферисти і на людських грошах наживаються

Рівень користувача 2

Пополнила счет 31.12.21 на 250 грн так как каждого первого числа уменя снимает абонплату. Но тут киевстар решил поздравить меня с новым годом своим извращённым методом!!(( 01 января, просыпаюсь и смотрю в смс что абонплата не снята и оплачено лишь 1 день за 10 грн. Вот ответьте мне, ув.Киевстар, у Вас какая-то математика не такая как у всех? Мой тариф 250 грн, на счету 250,07. Приходит смс что не хватает и снимает 10, итог на счету 240,07. Поясните мне сколько должно быть тогда на счету????

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поясните мне сколько должно быть тогда на счету????

260

Рівень користувача 2

Поясните мне сколько должно быть тогда на счету????

 

260

У меня 3 года тариф был 180, не пополняла и на гривну больше, списывало как и положенно, 18. С какой радости мне теперь 260 надо?)) Где написано это условие

Рівень користувача 1

Київстар дуже починає псуватись!

Вчора поповнила рахунок,мало того що не зняло абонплату вночі, так ще й зняло кошти за якісь не зрозумілі послуги,потім ще зняло за «невдалу спробу зняти абонплату» і за тариф на день. Заходжу в мій Київстар і в мене НЕМАЄ ніяких ПІДКЛЮЧЕНИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ! За що в мене зняло гроші?  Ні в яких стартових операторів не знімає кошти за невдалу спробу зняття абонплати. Ще й до оператора додзвонитись нереально просто!

Відповісти