Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3937 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andreuy:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось знайти відповідь?

Рівень користувача 1

Знаю, що не деяких тарифах є комбінація позачергового зняття абонплати. Можна спробувати *477*202#🤔

Дякую, це спрацювало. Цікаво чому цієї інформації немає ані у додатку, ані у колл центрі, ані в смс про недостачу коштів. Це ось так повинно працювати, що люди дізнаються комбінацію у інших людей? Київстар з кожним днем дратує все більше 🤔

Ще раз дякую за допомогу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gRaFFit, інформація є в Спільноті :nerd:
P.S.: ваші зауваження (щодо інформування про комбінацію для позачергового зняття оплати по тарифу) будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Допоможіть, будь ласка, розібратися у ситуації.

Я користуюся послугами компанії Київстар вже більше 10 років і завжди довіряла їй. І, на жаль, нещодавно зіткнулася із таким непорозумінням: поповнивши рахунок на необхідну для для мого тарифного плану суму, набрала на телефоні комбінацію для підключення пакету послуг 477*202, отримала голосову відповідь, що пакет послуг на 4 тижні підключений. Рахунок не перевіряла, бо ж компанії довіряю і у її серйозності впевнена. Через кілька днів зіткнулася із нестачею коштів для користування  інтернетом та здійсненням дзвінків і пропозицією поповнити рахунок знову. Зателефонувавши черговому оператору, отримала відповідь, що кошти для надання пакету послуг зняті не були, тому й за кілька днів баланс опинився на нулі. На моє запитання, як таке могло трапитися, адже пакет я підключала, мені повідомили, що якби я це зробила, то він і був би підключений, і мені всього лиш тепер потрібно знову поповнити рахунок :-) Чи продовжуватиму намагатися оплати й підключити пакет послуг Київстар надалі?.. Є над чим подумати.. 

Рівень користувача 1

Вчора поповнила рахунок, а абонплата не знялася. Чому?

тому що київстар перетворився з прогресивної компанії на циганський табір,
в голосовому меню повідомляється що як тільки буде достатня сума на рахунку - буде знято абонплату, при тому цього не відбувається бо вигідніше знімати щоденні разові пакети на мегабайти та хвилини.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tina-Richka, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткової інформації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleksandr Holovchanskyi, оплата за умовами тарифного плану може не знятись з 2-х причин:
1. Є технічні складності / масові "аварії”.
2. Коштів на рахунку дійсно недостатньо для оплати тарифу (після поповнення одразу була знята оплата за додаткову послугу, наприклад, або відбулась резервація коштів під  вихід в Інтернет, і т.д.).

Тому, в цій ситуації краще за все перевірити ситуацію з рахунком, або через особистий кабінет “Мій Київстар”, або через оператора.

Рівень користувача 1

Ти ждень тому надіслали смс про підвищення тарифу одразу на 30%.

Сьогодня поповнив номер +38098ххх4027 на 137 грн при новому тарифі 135 грн.

Через деякий час перевірили рахунок - 127 грн. Київстар чомусь місячний пакет не активував, хоча коштів на це вистачало! Зато вкрав 10 грн підключивши 1-денний. Вимагаю повернути кошти і підключити місячний пакет!!! 

Кілька років тому було те саме - якщо поповнював близько до тарифу - крали гроші на денний, якщо поповняв на +10 грн від тарифу - нормально нараховувався місячний пакет. Знову повернулися до крадіжок? Інакше я таку політику назвати не можу!

Рівень користувача 1

Та сама історія з другим номером, другої дочки, - тільки там вже двічі за день встигли списати.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DenysenkoVV, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткової інформації.

Рівень користувача 1

Постоянно такая фигня.

Уверена что это специально. Тариф снимает не сразу ,вообще по-моему на следующий день. 

Итог как пополняешь счет берут пакет услуг сразу за день.

Все проверила сумма точная была ,не меньше тарифа.

За 6 дней сняли 100 грн,50 мб вышли тоже около 10 грн.

Киевстар что это за дичь???

Уведомлений не было никаких.

Также заметила ,что нельзя перейти на тариф дешевле. 

У мамы тариф 100 грн,у меня 40.Почти одно и тоже у нас!!Как такое может быть??Дурилово.

Моя мама тратит получается на связь кучу денег в месяц из-за этих махинаций.А лишних денег нет совсем..

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Wikanema, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка.

На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання детальної інформації.

Рівень користувача 1

Как в “Человек-муравей”  с “Баскин Робинс” шутки плохи. Так и с Киевстар. Лежала полная сумма на счету - сняли 10. Причина - в телефоне был включен интернет. При этом не имеет значения, на счету было в достатке мегабайт(8000).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Greck, в 00:00 відбувається анулювання залишків МБ та хвилин, та зарахування нової оплати по тарифу. Якщо в цей період підключений 4G Інтернет, відбувається резервація коштів під відкриту Інтернет-сессію :worried:

Я извиняюсь но у меня слов уже нету. Скажите честно вы же или там , У меня на основном считу , было 93 грн на екстра гроши 240 , абонплату вы не сняли , оператор сказал пополнить на 200 Я пополнила на 200 теперь у меня на бонусном счёте 300 и на основном 63. Скажите честно а обонплата так и не снимается. Ещё и  операторов свободных нет как всегда 2 часа морозитесь

Рівень користувача 8
Позначка +1

 считу 

обонплата

Краще напишіть їм в чат)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@An987654321, за вашими зверненнями потрібна індивідуальна перевірка. На жаль, модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 

Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання додаткової інформації.

оплата за умовами тарифного плану може не знятись з 2-х причин:
1. Є технічні складності / масові "аварії”.
2. Коштів на рахунку дійсно недостатньо для оплати тарифу (після поповнення одразу була знята оплата за додаткову послугу, наприклад, або відбулась резервація коштів під  вихід в Інтернет, і т.д.).

Подскажите, как избавиться от резервации денег, подключила тарифный план - все разом: Оптимум+ТВ, подключался для домашнего интернета и ТВ,  мобильным интернетом не пользуюсь, у меня выставлены настройки на другого оператора, поэтому резервация под выход в интернет смешон, а из-за него я два дня была без домашнего интернета пока выяснила что к чему...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@380984106904:thinking: досить дивно, що спрацьовує резервація коштів, коли ви користуєтесь мобільним Інтернетом іншого оператора. 

Я би порадила в день зняття оплати обрати в налаштуваннях мобільного Інтернету режим “3G Only”, і відключити передачу мобільних даних. 

Також не завадить мати на рахунку на 10 грн. більше. 

@380984106904:thinking: досить дивно, що спрацьовує резервація коштів, коли ви користуєтесь мобільним Інтернетом іншого оператора. 

Я би порадила в день зняття оплати обрати в налаштуваннях мобільного Інтернету режим “3G Only”, і відключити передачу мобільних даних. 

Також не завадить мати на рахунку на 10 грн. більше. 

ага, и операторы рассказывают о другом режиме в настройках, но я чайник в этих настройках… мне как в магазине Киевстара, при активации пакета, все настроили на мобилке (убрав Киевстаровский интернет), так и пользуюсь.

А на счет иметь на счету лишние деньги… так я тестирую услуги Киевстар… И если они с первого же месяца начинают “жухать”, то я склоняюсь к мысли что не нужен мне такой оператор…

Я надеялась, может есть еще какие-то способы: оплата загодя, или еще какая то хитрость...

Спасибо за ответ

Рівень користувача 1

Здравствуйте! 
Мне кажется все клиенты Киевстара , хоть раз сталкивались с этой очень неприятной историей , о том что плата за тариф не снята . Я с этим сталкивалась пару раз . Уведомление о пополнении  тарифа приходит . Ты пополняешь его , а время списания с 00:00 до 3:00 или что то типа того . 
Это ‘грамотное мошенничество ‘ или ‘на бдительность ‘ . И это просто отвратительно . Можно наладить систему так , что бы когда человек пополнял нужную сумму по тарифу, эму приходило уведомление , о том что тариф не был пополнен !! Это же проще простого- но Киевстар , это явно не забота о своих клиентах . Только бы подловить . И ты даже не подозреваешь , что плата по тарифу не снята , а тебе нужно каждый месяц все проверять и докидывать , не зная наверняка сколько снимут в этот раз . 
Компания Киевстар - вы супер ! 👌🏼

Может у кого то есть желание подать коллективный иск , по этому вопросу ?
 

Чому не зараховано тарифний план Розваги без обмежень, хоча на рахунку була достатня сума коштів???Зняли за денний пакет послуг 120 грн. 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

Від 135 грн , попвніть на 140 і воно завтра знімить , неодноразово з таким стикався 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@380984106904, на жаль, це всі рекомендації :pensive:

Відповісти