Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3842 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Рівень користувача 1

Найгевдячніший оператор евер, розводити своїх клієнтів у стилі лохотрон примітивними схемами зняття 10грн... Фу вам, сором і позор. Ховати своїх операторів, унеможливлювати з'єднання з ними, переводити все на безкарно зробленого і кривого бота. Сором вам.

Рівень користувача 1

@Nik_nik, мені дуже шкода, але фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Ще б пак не враховується, ваша політика взагалі ніде не враховується і лише направлена на лохотрон, зняття коштів просто так, самовільне нарахування акцій написаних "маленькими буквами" в кінці контракту, і головне персонал у якого НЕ можливо вирішити проблему, перекладаєте відповідальність на інші свої структури, або ще краще - онлайн бота...

Рівень користувача 1

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Та звісно пробував, дякую за ще одну марну рекомендацію, скажіть ще, щоб до чат-бота звернувся за допомогою.

Рівень користувача 1

Можливо вам варто самим телефонувати клієнтам і запитувати що не так? На скільки мені відомо, бізнес - цінує тих хто приносе їм гроші, а у вашому випадку ми як корови яких ви доїте! 

Як тільки повернусь з подорожі, переведу всю сім'ю на іншого оператора, хай це буде довго і супер не зручно - та ви дістали!

Рівень користувача 1

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання 

@Stas.SV, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки витрат за номером та отримання рекомендацій.

Спробуйте дати завдання оператору зв'язатись з своїм клієнтом (мною)

Рівень користувача 6
Позначка

@Stas.SV, шкода, що приймаєте таке рішення :worried:

Спробуйте дати завдання оператору зв'язатись з своїм клієнтом (мною)

При всьому бажанні, це не можливо, на жаль, оператори мають технічну змогу лише приймати вхідні виклики.

А теперь слушайте…

1 .  в месяце не 4 недели а 31- 30 дней.

2 . 245 грн. это почти 10$ не деньги понятно, но вы по меньшей мере снимаете у половина населения страны по 2$ доллара.

3 . пополнила на эту сумму 245 грн. если вычтить 110 грн. за экстра гроши тогда остаётся 135, почему вы мне не подключает свои 4 недели. Из которого тариф 100, зато вы гораздо снимать по 100 мегабайт которые даже на 5 минут не хватает.

4. где ваши работники, телефонная поддержка. Не когда нельзя дозвонится..

5. если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980ххх786

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

.5.Если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980157786

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Артеменко, так, в місяці 30-31 день, погоджусь з вами. Але і тарифи є, як з терміном дії 28 днів, так і з терміном дії 30-31 день (контрактна форма обслуговування, тарифи лінійки “Все разом”). Ви можете обрати будь-який під ваші потреби. 

...3 . пополнила на эту сумму 245 грн. если вычтить 110 грн. за экстра гроши тогда остаётся 135, почему вы мне не подключает свои 4 недели. Из которого тариф 100, зато вы гораздо снимать по 100 мегабайт которые даже на 5 минут не хватает…

Спільнота Київстар не є службою підтримки. Для перевірки фінансової ситуації за номером телефону зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Пропоную звернутись через Онлайн Чат, так як іноді за номером 466 або 0 800 300 466 дуже складно “вийти” на підтримку.

5. если вы не решите эту проблему сегодня я перейду на другой тариф в другую компанию 0980ххх786

На жаль, модератори Спільноти вирішити вашу проблему не можуть, так як не мають доступу до бази абонентів :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Я не розумію, чому в мене достатньо коштів, а тариф не знімається, ні заявка не допомагає, ні що не проходить, що за проблеми??

На рахунку були гроші 78 грн тарифний план дайте ще за 75 грн..плату не зняло.після 0.00 зняло 10 гривень за 100 мегабайт..і вже на тариф не хватає.я беру екстра гроші і в ручному режимі хочу підключити тариф ..та екстра гроші не підходять для замовлення тарифк..на рахунку лишилось 48 грн і 20 екстра грошей зїло..все зроблено для того щоб видурбвати з людей гроші.до оператора недодзвонитись..буду скаржитись в держспоживслужбу..просто треба з 50 мільйонів штрафу київстару за те що намахує людей..таких жертв сотні тисяч..

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Taras Mateiko:thinking: не виключено, що за номером відбулась "резервація коштів" під відкриту Інтернет-сесію. В цій темі максимально розкрита суть цього поняття. Будь ласка, ознайомтесь з інформацією.

“Екстра гроші” дійсно не можна використовувати при замовлені позачергового зняття оплати по тарифу. З цих грошей можна оплатити лише планове зняття оплати по тарифу (окрім тарифів лінійки “Все разом”).

Що стосується звернення до служби підтримки, в якості альтернативи можу запропонувати звертатись до операторів Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

P.S.: прикро, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Schavsyobyit, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# виклик) :pencil2:

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, я передала запит на уточнення. Чекаю на офіційну відповідь. 

кхм...ну щож, все зрозуміло було з самого початку 

перейшов до іншого оператора 

завтра КС проводе якесь свято у нашому місті, піду і я, разом з десятками ошуканих, жбурну гнилою помідорою 🙂 

цеж треба, намахати ціле місто, а за місяць "свято" влаштувати?

я навіть в захваті від вашого безумства та відваги :grin:

Рівень користувача 6
Позначка

@Kindrat Kalistratovych, шкода, що прийняли рішення перейти до іншого оператора :worried:

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, шкода, що прийняли рішення перейти до іншого оператора :worried:

а що мені залишалось? суцільний розвод на гроші і відмова в обслуговуванні 

і я платив не 100 чи 200, сумарно було більше 500, але мені потрібна стабільність та впевненість, хай навіть дорожче 🤷🏻‍♂️

Рівень користувача 6
Позначка

@Kindrat Kalistratovych, як користувач я вас розумію :disappointed_relieved:

Рівень користувача 1

Закинула кошти 125грн на 3 днi ранiше у суботу


, щоб 21.09,2021 зняло по тарифу


. Сьогоднi виявилося що тариф не був пiдключений автоматично, а вiд 125 грн на рахунку залишилось 94.50грн, и пришла смс що 


що надано безлiм у мережi. 10хв на iншi й 100 мб. Щоб зараз отримати пакет послуг на 4 тижнi, поповнiть рахунок вiд 125 грн i наберiть 477*202.  Потiм прийшла ще одна смс 

Я набрала, робот попередив що там у них виникли якiсь труднощi з авто поновненням тарифу й порадила активувати тариф у ручному режимi. Менi довелось поповнити рахунок ще на 33 грн+2 грн комiсiя 


i у ручному режимi я нарештi змогла активувати тарифний план. 
Вважаю що за теке неподобство як мiнiмум тре давати компенсацiю у виглядi коштiв, або на крайняк просто вибачитись хоча б! Як я розумiю, втраченi кошти нiхто не збирається повертати?!

Короче лохотрон якийсь!

Рівень користувача 1

Дiйшла до висновку, що не потрiбно закидувати грошi зарання та сподiватися на авто активування тарифного плану й на те що вас не кинуть)), а краще напередоднi закинути грошi на рахунок та пере активувати тариф в ручному режимi через 477*202, якщо тарифний план пiдтримує таку функцiю...

Рівень користувача 6
Позначка

@Lilian Forestryфінансові питання через Спільноту не вирішуються. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1
Позначка

Почему я должен ждать ещё сутки, чтобы мне активировали тариф? Я за него заплатил, а Киевстар, очевидно, хочет все эти сутки по 10 грн каждый час снимать. Есть смысл подумать о переходе на другого оператора...

как мог совершиться звонок с моего номера который был со мной но не активен не в телефоне, в 6 вечера сегодня 30.09.21 если я его в телефон включила только в 9 часов вечера? почему не снялась абонплата автоматом? на днях пополнила на 50 гривен, сегодня в 9 включила номер, глядь а на счету не 50 и абонплата не снята.в чём дело?

Рівень користувача 1
Позначка

Техподдержки у Киевстара никакой нет, операторов нет, бот - это бот, а не техподдержка. Киевстар превратился в самого наглого и отстойного оператора.

Аналогично не активируют тариф при достаточной сумме на счету и сосут по 10 грн

Рівень користувача 1

Це якесь жахіття!!!!

цей Київстар …. В мене немає слів!!!

чому я повинна втрачати свої кошти, за ваші помилки!!!

чому я повинна при достатній сумі на рахунку, чекати поки зніметься абонплата щомісячна?

Знаєте що? Вона не знімається, і кожного дня з мене стягують по 10 грн мінімум за 100 Мб Інтернету. Де логіки!!!

це повинні бути не мої проблеми, якщо у вас щось не впорядку з системою. 
сподіваюся наступний місяц ви мені подаруєте. 

Відповісти