Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3870 Відповідей

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, попередні райони в складі "нових", що не враховуються за умовами тарифного плану: Братський, Єланецький та м. Южноукраїнськ. 
Мені дуже шкода, але колеги мені надали таку інформацію щодо постанови :shrug_tone2:

Тобто ніяка “постанова” в моєму випадку не малась на увазі. Ок, А тепер давайте  маленькими  кроками будемо просуватись далі. Дайте посилання на офіційні умови, де це зазначено.
А наступним питанням буде КОЛИ вони почали НЕ ВРАХОВУВАТИСЬ? (це щоб два раза не вставать :)

Почему попросили пополнить счёт на 50 грн за тариф на 4 недели, а сняло за день

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nik_nik, мені дуже шкода, але фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, мова йшла саме про постанову. На сторінці тарифу в розділі “Територія дії тарифного плану” є посилання на офіційний документ Верховної Ради України. 

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, мова йшла саме про постанову. На сторінці тарифу в розділі “Територія дії тарифного плану” є посилання на офіційний документ Верховної Ради України. 

Я вам навів цитату з постанови, але ви її уточнюєте, отже я й прошу вказати де саме зазначено що “ що не враховуються за умовами тарифного плану: Братський, Єланецький та м. Южноукраїнськ” бо в постанові зазначено дослівно:

Вознесенський район (з адміністративним центром у місті Вознесенськ) у складі територій Братської селищної, Бузької сільської, Веселинівської селищної, Вознесенської міської, Доманівської селищної, Дорошівської сільської, Єланецької селищної, Мостівської сільської, Новомар’ївської сільської, Олександрівської селищної, Прибужанівської сільської, Прибузької сільської, Южноукраїнської міської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України;” І це єдине місце де згадується Южноукраїнськ.
на сторінці тарифу зазначено:” Миколаївська область
Райони: Баштанський, Вознесенський, Миколаївський (діє тільки у районах з попередніми назвами: Миколаївський (включаючи м.Миколаїв), Новоодеський, Вознесенський (включаючи м.Вознесенськ), Баштанський, Веселинівський, Вітовський, Березанський, Березнегуватський, Доманівський, Снігурівський). “

Рівень користувача 6
Позначка

@-1-2-3-4-5,  фінансові питання через Спільноту не вирішуються. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

Не знімає абонплату вже 4 день !!!!!!! Чому ??????????

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Dmitriy Pigut какой тариф и на сколько пополняете?

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок на 120 грн, поза вчора мала знятись абонплата по тарифу "Смачний" Але вже 2 день знімає по 10 грн. Заявка онлайн подана але чомусь виникає проблема з нарахуванням

Виправте це будь ласка

Рівень користувача 1

В мене не знято абонентську плату. Я поповнила рахунок, набрала комбінацію 477*202, вона також не знялась. Через комбінацію 477*202#. Потратила мільйон часу на спілкування з ботом. З оператором, пройшовши 7 кругів  пекла так і не змогла поспілкуватися 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitriy Pigut, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). Дата планового зняття настала? На яку суму поповнили рахунок?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Саша Вірста, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті, в якому районі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MarinaBerezhnaya1111, спробуйте звернутисьдо оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

Не знімає за тарифний план гроші, знаходжусь у домашньому регіоні, знімає кожного дня по 10грн, пробував підключити самостійно через 477*202, смс про підключення не приходить, можете сняти самостійно за тарифний план?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергій Паляниця, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону і залишити заявку на позачергове зняття оплати. 

Рівень користувача 1

скільки можна поповнювати рахунок, хто потім поверне ці гроші?? Абонплата не знімається ні в мене ні в сина ні в матері, ви жартуєте? Хотіла перейти давно вже на іншого оператора,  так і зроблю

Рівень користувача 8
Позначка +1

скільки можна поповнювати рахунок, хто потім поверне ці гроші?? Абонплата не знімається ні в мене ні в сина ні в матері, ви жартуєте? Хотіла перейти давно вже на іншого оператора,  так і зроблю

Якщо проблема настільки поголовна, то скоріш за все проблема не в операторі.
Ознайомтесь уважно з умовами вашого тарифу, вимкніть інтернет, і за годину до 00:00 поповніть рахунок на суму, на 10грн більшу ніж вартість тарифу. Тобто якщо у вас тариф 125грн, поповніть на 135грн.

Обов’язково вимкніть на ніч інтернет, і по можливості переведіть телефон в режим 2g/3g, або просто вимкніть телефон.

Рівень користувача 1

Может быть все таки в операторе! Потому что денег достаточно каждый день, и все то что вы сказали было проделано не раз! Пока вчера наконец-то не дозвонилась оператору! Киевстар стала самая дорогая связь, а по качеству одинаково с другими

Рівень користувача 1

Поповнив 24 серпня на 100 грн. Абонплата не знялась. Поповнив 30 +110 абонплата не знялась. Оператори морозяться. Скільки тре закинути на рахунок щоб активувався тар план. У мене він коштує 100 грн в міс.якщо що.

Рівень користувача 1

Все, это была последняя капля моего терпения! Тариф Макс безлимит 300 грн. В ночь снятия абонентской платы вовремя не поролнил счет. 1.15 ночи понял почему не интернета. Попоняю счет на 310 грн. )и т.к уже научен горьким опытом) Захожу в мой КС и вуаля на счету 290 грн. 10 грн за сутки пользования услугой и 10 грн за не кспешную оплату тарифа😲 пополнил ещё на 20 грн 310 снова и жду где-то около часа, нет не подключают! Я и 466 (операторов никогда свободных нет и бесполезному боту, Результат ноль! Раньше было в меню функция: типа хотите подключить ваш тариф, не ожидая окончания суток нажмите ноль, убрали такую фичу Промурыжив себе голову около 1- 1.5 часа, другого выхода не нашёл как смена тарифа. И тут конечно предложение, только для вас и только сегодня скидка 50% первый месяц 250 а дальше по 500 грн. В итоге выбрав тариф 225 грн и вуаля все сразу включили! Терпеть больше я это не намерен! Чат этот немного почитав, знаю каков даже будет ответ! Всегггоооо хорошегггооо!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Iryna123456:thinking: вам вдалось з’єднатись з оператором. Я вірно розумію, що ви вирішили проблему зі зняттям оплати за тариф? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Петро ільків, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). А також, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті, в якому районі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodimirgostriy:sweat: 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, я передала запит на уточнення. Чекаю на офіційну відповідь. 

Рівень користувача 1

Маю таку ж проблему, ця шахрайська кантора автоматично знімає кошти при поповненні необхідної суми. 

Відповісти