Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3870 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вчора вечором поповнив рахунок! Але абонплата не знялась! Прошу дати мені конкретну відповідь! Дякую!

Конкретно тут в нікого немає доступу до вашого номеру, щоб подивитись в чому проблема, звертайтесь в Службу Підтримки.

Пополнила счёт не сняло абонплаты за то за дневной сняли нормально 140 грн  как так можно к вам ни дозвониться ни дописаться то звоню оператор только проснулся и то если удача повернуться и я дозвонюсь а то вообще 3 дня не могу дозвониться

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Павел Доценко@Taras Matsko, @Lilia Alekseeva,зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Чому при наявності достатньої суми коштів не знялася плата за тариф, а знято двічі по 10 грн в один і той же час? як повернути мої гроші і підключити врешті решт тариф?!!

Рівень користувача 3

Що трапилося з системою, чому масово у регіональних тарифах не знімається абонплата, а тільки денна по 10грн., так ніяких коштів не напасешься, коли ці збої виправлять?

Рівень користувача 3

Що трапилося з системою, чому масово у регіональних тарифах не знімається абонплата, а тільки денна по 10грн., так ніяких коштів не напасешься, коли ці збої виправлять?

Оператори повідомляють, що у Київстар змінилось адміністративне підпорядкування з державного на альтернативне. Раптом.
“Розумію Вас, дана ситуація також може бути пов'язана , якщо Ви проживаєте в +- 10 км. від кордону з іншим регіоном, який входить до території дії тарифу. Наразі, саме місто Южноукраїнськ не входить до території дії, як Ви можете переглянути за вищевказаним посиланням.”

Рівень користувача 3
Ось така фігня, малята:

Гість

не знімається абонплата, тарифний план Смачний

10:32

Ваше звернення зараз у черзі і чекає на розподіл на оператора. Дякуємо за очікування!

10:32

Оператор

Вітаю!

10:32

Оператор

Уточніть, будь ласка, Вам буде зручно відправити в чат пароль, який прийде в СМС?

10:32

Гість

так, зручно

10:32

Оператор

Пароль Вам відправила. Термін його дії три хвилини

10:33

Гість

2904

10:33

Оператор

Дякую, Ваш тариф регіональний. Вкажіть, в якій області і населеному пункті Ви зараз перебуваєте?

10:34

Гість

Миколаївська область, Вознесенський район, місто Южноукраїнськ

10:34

Оператор

Не зафіксовано, щоб район, де Ви проживаєте, входив у зону дії тарифу. Рекомендую переглянути на сайті територію його дії https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/vkusnyy

Оскільки Ви знаходитесь поза межами дії тарифу - він не може бути оновлений на 4 тижні в повному обсязі за 100 грн, може відбуватись списання лише по 10 грн на день.

Можу порекомендувати Вам тариф, який діятиме про всій Україні?
 

10:35

Гість

повідомте будьласка коли змінились умови тарифного плану

10:37

Оператор

З 17 липня 2020 року Верховна Рада України прийнять Постанову № 3650 «Про Утворення та ліквідацію районів». Згідно з документом, тепер в Україні 136 районів. Старі 490 районів Парламент ліквідував https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/807-20#Text тому певні райони було виключено, адже відбувся перерозподіл.

10:39

Гість

Так, Южноукраїнськ належить до Вознесенського району. Принаймні ще того місяця це працювало

10:39

Оператор

Розумію Вас, дана ситуація також може бути пов'язана , якщо Ви проживаєте в +- 10 км. від кордону з іншим регіоном, який входить до території дії тарифу. Наразі, саме місто Южноукраїнськ не входить до території дії, як Ви можете переглянути за вищевказаним посиланням.

10:40

Гість

зрозуміло, що ж мабуть треба вчинити цивільний позов до вашої компанії

10:43

Оператор

Звісно, це Ваше право, але Компанія діє лише в рамках законодавства та не порушує правових норм. У разі виникнення змін ми обов'язково інформуємо абонентів про це.

10:44

Гість

того місяця все було в рамках закону, цього місяця теж в рамках закону, але ситуація змінилась кардинально.

10:45

Гість

повідомлень не надходило

10:45

Оператор

Останнім часом змін у тарифі не відбувалось, тому інформування не надходило. Отримати інформацію щодо території дії Ви можете на офіційному сайті за вищевказаним посиланням.

10:47

Оператор

Шкода, що у Вас виникла така думка. Компанія діє лише в рамках законодавства та не порушує правових норм.

10:49

Оператор

У Вас ще будуть додаткові питання, на які я могла б відповісти?

10:49

Гість

Рік Южноукраїнськ був у Вознесенскому районі, а тепер без попереджень ні

10:49

Гість

та ні, я все зрозумів. До побачення.

10:50

Оператор

Дякую Вам за звернення, вдалого дня!

Я поповнив своїй мамі рахунок на достатню суму, знаючи особливості поповнив їй з запасом гривень 20. До ранку гроші у неї незняло і тарифний план не активувався. Я поповнив ще на 30 щоб запас у неї був ще більший. У неї всеодно знімає по 10 гривень і тарифний план не активізується.

Вона знаходиться далеко від мене, але її номер зареєстрований в моєму Мій Київстар. Що можна зробити?

Рівень користувача 3

Я поповнив своїй мамі рахунок на достатню суму, знаючи особливості поповнив їй з запасом гривень 20. До ранку гроші у неї незняло і тарифний план не активувався. Я поповнив ще на 30 щоб запас у неї був ще більший. У неї всеодно знімає по 10 гривень і тарифний план не активізується.

Вона знаходиться далеко від мене, але її номер зареєстрований в моєму Мій Київстар. Що можна зробити?

я не придумав нічого ліпше, ніж перейти на інший тарифний план
моє місто просто виключили з регіонального тарифу, просто через рік після активації. Оператор вдає дурня і каже що нічого не змінилося. І Київстар не признає адміністративний розподіл України.
За тиждень вже втратив 140 грн. Таке собі дрібне (аможе й ні, місто на 45000 жителів) шахрайство.
 

Я поповнив своїй мамі рахунок на достатню суму, знаючи особливості поповнив їй з запасом гривень 20. До ранку гроші у неї незняло і тарифний план не активувався. Я поповнив ще на 30 щоб запас у неї був ще більший. У неї всеодно знімає по 10 гривень і тарифний план не активізується.

Вона знаходиться далеко від мене, але її номер зареєстрований в моєму Мій Київстар. Що можна зробити?

я не придумав нічого ліпше, ніж перейти на інший тарифний план
моє місто просто виключили з регіонального тарифу, просто через рік після активації. Оператор вдає дурня і каже що нічого не змінилося. І Київстар не признає адміністративний розподіл України.
За тиждень вже втратив 140 грн. Таке собі дрібне (аможе й ні, місто на 45000 жителів) шахрайство.
 

Поповнив загалом 370грн.(тарифний план коштує 225грн.), досі не включили. Зараз Мій Київстар показує у неї на рахунку 275грн. Чекаю.

Поки нічого не придумав окрім двох варіантів - перейти на контракт, або перейти на іншого оператора. Більше схиляюсь до іншого оператора - у мене друга карточка Водафон, там такого наглого розводняка немає.

 

 

Рівень користувача 3

Я поповнив своїй мамі рахунок на достатню суму, знаючи особливості поповнив їй з запасом гривень 20. До ранку гроші у неї незняло і тарифний план не активувався. Я поповнив ще на 30 щоб запас у неї був ще більший. У неї всеодно знімає по 10 гривень і тарифний план не активізується.

Вона знаходиться далеко від мене, але її номер зареєстрований в моєму Мій Київстар. Що можна зробити?

я не придумав нічого ліпше, ніж перейти на інший тарифний план
моє місто просто виключили з регіонального тарифу, просто через рік після активації. Оператор вдає дурня і каже що нічого не змінилося. І Київстар не признає адміністративний розподіл України.
За тиждень вже втратив 140 грн. Таке собі дрібне (аможе й ні, місто на 45000 жителів) шахрайство.
 

Поповнив загалом 370грн.(тарифний план коштує 225грн.), досі не включили. Зараз Мій Київстар показує у неї на рахунку 275грн. Чекаю.

Поки нічого не придумав окрім двох варіантів - перейти на контракт, або перейти на іншого оператора. Більше схиляюсь до іншого оператора - у мене друга карточка Водафон, там такого наглого розводняка немає.

 

 

Чекати сенсу немає, у мене на рахунку завжди вдвічі більше грошей ніж потрібно для абонплати. Їм пофіг, просто тепер ви не в своєму регіоні. Розподіл по регіонах змінився. Це мені навіть у їхньому магазині сьогодні сказала дівчинка, що вдає з себе спеціаліста. Тай я навів бесіду з онлайн консультантом. Все. Кіна не буде.  Дрібні крадії.

P.S. Радує тільки одне. Якщо вже вдались до такого дрібного розводу, значить справи кепські. Ось ось або луснуть, або продадуться комусь більш адекватному.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Попенко Дар'я Сергіївна, @Oleh2021, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії :worried:
Але, Компанія “Київстар” дії в рамках чинного законодавства. Підставою для змін є Постанова № 3650 «Про Утворення та ліквідацію районів», як повідомив оператор.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mhack, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії :worried:
Але, Компанія “Київстар” дії в рамках чинного законодавства. Підставою для змін є Постанова № 3650 «Про Утворення та ліквідацію районів», як повідомив оператор.

цитую Постанову “Вознесенський район (з адміністративним центром у місті Вознесенськ) у складі територій Братської селищної, Бузької сільської, Веселинівської селищної, Вознесенської міської, Доманівської селищної, Дорошівської сільської, Єланецької селищної, Мостівської сільської, Новомар’ївської сільської, Олександрівської селищної, Прибужанівської сільської, Прибузької сільської, Южноукраїнської міської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України;”
Тобто Южноукраїнськ належить до Вознесенського району, Миколаївської області з 17 липня 2020 року.
цитую зазначене в тарифному плані:Миколаївська область
Райони: Баштанський, Вознесенський, Миколаївський (діє тільки у районах з попередніми назвами: Миколаївський (включаючи м.Миколаїв), Новоодеський, Вознесенський (включаючи м.Вознесенськ), Баштанський, Веселинівський, Вітовський, Березанський, Березнегуватський, Доманівський, Снігурівський).


Тарифний план працював на моєму номері до 21.08.2021 р. 
Що змінилось?

Рівень користувача 3

@Kindrat Kalistratovych, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно дій Компанії :worried:
Але, Компанія “Київстар” дії в рамках чинного законодавства. Підставою для змін є Постанова № 3650 «Про Утворення та ліквідацію районів», як повідомив оператор.

Але є одно НО, райони не ліквідували а об’єднали, тоді по факту нічого не мало помінятися в регіональних тарифах.

Позначка +1

@Mhack, Постанова передбачає ліквідацію старих районів у зв’язку з утворенням нових, укрупнених.

11.08 счёт был пополнен на 75 грн, 23.08 счёт снова пополнили на 75 грн, так как денег на счету не оказалось. В итоге снова нет ни денег, ни подключённых услуг. Куда списали деньги? К оператору не дозвониться.

У мене теж саме що і в більшості людей я поповнив кошти за умовами тарифного плану а кошти не зарахувало.. це вже вдруге так тільки минулий місяць мені повернули через 2 дня

Рівень користувача 3

@Mhack, Постанова передбачає ліквідацію старих районів у зв’язку з утворенням нових, укрупнених.

Все дуже просто, оператор(київстар) просто вирішив таким чином вирішити свої проблеми(добровільно-примусово) змусити людей переходити на більш дорогі тарифні плани, а прикривається змінами районів.Добре придумали.

Вже тиждень пакет послуг не оновлюється, тільки знімає кошти.Звернення в тех підтримку ніякого результату не дали.Менеджери некомпетентні.Поверніть кошти на рахунок, я як користувач дотримуюсь всіх правил на отоимання послуг.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Елизавета Хрупчик, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, попередні райони в складі "нових", що не враховуються за умовами тарифного плану: Братський, Єланецький та м. Южноукраїнськ. 
Мені дуже шкода, але колеги мені надали таку інформацію щодо постанови :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mhack, так, розумію вас. Але, на жаль, вплину на ситуацію не в межах моєї компетенції :worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Romanr, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Відповісти