Корисно знати Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3870 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TLida, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, у модераторів Спільноти “зв’язані руки” в цих питаннях. Спробуйте повторно звернутись до оператора для вирішення фінансового питання. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юлія Резнік, на поточний момент відкрита “аварія”:
Замовлення послуги. Складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг за тарифним планом (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, у яких сплачено денний пакет виникають складнощі з підключенням позачергової плати за пакет послуг на 4 тижні за тарифним планом через різні канали (CSR TB, USSD, IVR).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 840347

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 
Також оператор зможе перевірити, чому при достатній сумі на рахунку оплата не була знята. 

Поповнив рахунок на достатню суму щоб зняло місячну абонплату, натомість з рахунку знімає по 10 грн щодня., як мені повернути втрачені кошти? 

Последнее время,Киевстар совсем потерял совесть.Деньги со счёта уходят просто как тёща под лёд.Кому то из их “обслуги” что то объяснить - борода,они просто хамят,или делают вид,что не понимают о чём ты говоришь.Киевстар ворует просто безбожно.К сожалению прийдётся переходить на что нить иное,хоть и привык за годы(уже 10-летия) с Киевстаром.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Последнее время,Киевстрём совсем потерял совесть.Деньги со счёта уходят просто как тёща под лёд.Кому то из их “обслуги” что то объяснить - борода,они просто хамят,или делают вид,что не понимают о чём ты говоришь.Киевстрём ворует просто безбожно.К сожалению прийдётся переходить на что нить иное,хоть и привык за годы(уже 10-летия) с Киевстаром.

Попробуйте разом з тещею прочитати умови ваших тарифів, і тоді Київстар не буде “воровати”.

Скарга: близько двох тижнів я намагаюсь зясувати, чому мені не надається повний пакет послу на місяць. На гарячу лінію телефонувала декілька разів-де відповідь отримана не була, до зєднання з оператором дійти нереально, тобто допомогти ніхто не зміг! В системі мій київстар ніякого розуміння, що відбувається дійти також неможливо-ніякої інформації не вказано, чому нараховується денний тариф, що я вважаю невірним, так як добитися допомоги-неможливо апріорі! Робот Зоряна-це повна лажа, яка викидає тільки огляди питань і не зєднує з оператором ні на сайті ні в вайбері. В представлених питання відповіді не було, тому знову таки моя проблема не вирішується! Нарешті я змогла дописатись до оператора, але ж він також не налаштований допомогти, коли людина вже просто в ярості від безпомічності! коли задаєш конкретне питання-а тебе ігнорують повністю! А щоб отримати відповідь, треба ще попросити оператора декілька разів і тільки тоді, можливо, він допоможе у вирішенні питання! Дуже "зручний" сервіс, особливо коли ним користуються люди похилого віку, яким намагаєшся допомогти але, на жаль, не можеш, бо навіть молода людина тільки з десятого разу достукається до сервісу, який з горем пополам снезойдет с небес і дозволить собі надати хоч якусь допомогу!

Рівень користувача 6
Позначка

@Діана Саприкіна, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази для перевірки індивідуальної інформації. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 6
Позначка

@Yuretc, мені дуже шкода, що у вас склалась така думка стосовно підтримки :sweat:

На жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 6
Позначка

@Kvasya1602фінансові питання через Спільноту не вирішуються. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

 

Я уже месяца три порываюсь уйти на водафон, у киевстара это  просто схема,  раньше снималось автоматически, а сейчас представьте, сколько денег  они  у  нас  воруют, ведь каждый день  у  кого-то день оплаты…. я ходила в их магазин,  там одичалый хлопчик вручную ткнул и сразу подключил тариф… значит все можно  и  у  них это возможно, а я не могу ни в бестолковом приложении, ни насайте просто взять и ткнуть кнопку, подключить после пополнения…. нееет,  красть красть красть!!!! схема  и  больше  ничего… а мы будем тут бухтеть и веселить мошенников… а  они будут фразы писать ...мы сообщили ваше мнение в отдел,  которому не надо мешать воровать ваши деньги:grin:  у вас времени 20  минут и я  плюю на пополнение…  и  перехожу… делаю пост в соцсетях...и  на  ближайшие годы, я ваша антиреклама))) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Тетяна Окружна, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно Компанії :worried: Щодо самостійного підключення тарифного плану, є така можливість. В цій темі є вся потрібна інформація. 

пройшло вже два тижні як не знімається абонплата за моїм тарифом, хоча коштів на рахунку вдосталь.
користуватися моб зв’язком, моб. інтернетом  і іншими послугами неможливо так як кошти не знімаються взалі окрім діджингла. В кол-центрі тільки те й роблять що кажуть “ ваше питання вирішується “, скільки два тижні ?????  Вирішіть будь-ласка це питання!

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок на 110 грн 06.08.2021 року, мали зняти оплату за місячний пакет послуг 13.08.2021 року (станом 13.08.2021 року на рахунку було 110 грн), проте плату за місячний пакет послуг небуло знято 13.08.2021 року, натомість було знято плату за денний пакет послуг 13.08.2021 року , внаслідок чого місячний пакет послуг підключити неможливо так як на рахунку недостатньо коштів через невірну тарифікацію, що в даному випадку потрібно зробити аби отримати компенсацію ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поповнив рахунок на 110 грн 06.08.2021 року, мали зняти оплату за місячний пакет послуг 13.08.2021 року (станом 13.08.2021 року на рахунку було 110 грн), проте плату за місячний пакет послуг небуло знято 13.08.2021 року, натомість було знято плату за денний пакет послуг 13.08.2021 року , внаслідок чого місячний пакет послуг підключити неможливо так як на рахунку недостатньо коштів через невірну тарифікацію, що в даному випадку потрібно зробити аби отримати компенсацію ?

Тариф який?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SerhiiS8, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуації і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, модератори Спільноти вплинути на цю ситуацію не можуть. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Dmitriy, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, у модераторів Спільноти “зв’язані руки” в цих питаннях. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для вирішення фінансового питання. 

Доброго дня. Скільки можна вже. На рахунку достатньо коштів, замовляв вже неодноразово миттеве підключення акції, кожного дня знімаються гроші за все, а акція ніяк непідключається, кожного дня маю поповняти рахунок, подавав заявку вже на 477*202, ніякого толку

Просто кожного дня знімає гроші , маю поповнювати, і залишок на рахунку достатній для зняття

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Serhiy Pihulka, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази для перевірки індивідуальної інформації. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, можливо консультант надасть додаткові рекомендації

добрый день, у меня на счету 133 грн, но оплата за тариф не была снята. звонила на 466 и мне сообщает бот, что у меня не достаточно средств на счету. снимается по 10 грн за 100 мб из-за этого и по 3 грн за звонки .

Рівень користувача 8
Позначка +3

Яка вартість тарифу?

Не знімається абонплата,при достатній сумі коштів???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@valerlo, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для вирішення фінансового питання. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Вика Притула, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання рекомендацій.

Не можу підключити тарифний план , не знімається абонплата , грошей на рахунку вистачало , абонплата 75 гривень , на рахунку було 101 грн., на передодні в ночі не було списано кошти за денний пакет , потiм поповнив ще на 75 грн, так як списувало по 10 грн кожен день ,на рахунку стало 96 грн, але абонплату не зняло ,  тарифний план не підключився , а гроші продовжило знімати по 10 гривень що дня

Вчора вечором поповнив рахунок! Але абонплата не знялась! Прошу дати мені конкретну відповідь! Дякую!

Відповісти