Важливо Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3583 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Эдуард1992@MariaDovghan@Алла А., @Наталья36, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Daniilch, конкретно в мене не працює система з п’ятниці. Тому, на жаль, не можу перевіряти інформацію і допомагати нашим користувачам. 

Сподіваюсь, що до завтра все полагодять. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kol9mbitoss, якщо питання ще актуальне,  напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Добрый день. Пользуюсь тарифом все разом , не было возможности 1.04 оплатить , взяла неделю доверия . 5.04

оплатила 266 грн , день списали .Сегодня пропал интернет .Сисема говорит что надо пополнить счёт на 250 

Рівень користувача 4
Позначка

@XuMEPA, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. 
P.S.: скоріш за все ваш номер підпадає під відкриті “аварії” :worried:

Номер телефону написав у приватному повідомленні.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boss-Boss, інформацію отримали. Будь ласка, трохи терпіння. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Barbara Bond, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим1969:thinking: уточніть, будь ласка, вдалось з’єднатись з оператором і отримати відповіді на ваші питання?

Рівень користувача 1

Нет

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Camomiler89, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим1969, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Оксана2012:thinking: уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що питання так і не вирішено?

Рівень користувача 1

Сьогодні я буду переходити на МТС, оскільки, неодноразово я поповнювала рахунок і у мене не знімало гроші за тариф а  знімало за день 100 грн, смс приходило що все підключено. В результаті мінус 100 за тариф і 100 за поповнення тарифу,ці кошти з’їло за день. Жахливе відношення до абонентів, на цьому наживатися сором вам. Просто зняло кошти, не дивлячись на те, що телефон я перезавантажила. Сором вам, користувалась Київстар більше 10 років, більше не хочу ,наїлася. Проблема в тому що зверталась не одноразово!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fati, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yngwie, Компанія Київстар у квітні 2021 проводить роботи по оновленню IT-систем, використовуваних для обслуговування абонентів. У зв'язку з цим абоненти передплаченого зв'язку (РР), абоненти FMС (лінійка “Все разом”) і абоненти «Домашнього Інтернету» будуть поступово переведені в нову систему обслуговування.

Ми проводимо оновлення систем, щоб забезпечити якісне обслуговування абонентів із використанням кращих міжнародних рішень. Ці оновлення дозволять Київстар створювати нові продукти та послуги, які краще враховуватимуть індивідуальні потреби абонентів; ще більше сервісних операцій можна буде перевести в онлайн, ми пришвидшимо процеси обслуговування тощо.

Погоджуюсь з @KurwaMatj, в новій білінговій системі абонентська плата буде зніматись в 00:00. Більше не буде часового проміжку. Тобто питання “резервації коштів” буде вирішено. Нарешті! 

Ще один “+”, всі заявки подані через нову систему будуть виконуватись миттєво. 

Рівень користувача 3
Позначка

Я, звичайно, дуже тішуся всім цим вашим нововведенням, але є одне питання! Коли  Київстар збирається ПОВЕРТАТИ ГРОШІ людям, які він просто у них ВКРАВ? Вже минуло пів місяця, а ніхто  і пальцем не поворухнув!!!

ГАНЬБА київстару!!!!

Рівень користувача 4
Позначка

@Boss-Boss, інформацію отримали. Будь ласка, трохи терпіння. 


Спасибо. Хорошо. Жду . Спасибо

Рівень користувача 2

Коли  Київстар збирається ПОВЕРТАТИ ГРОШІ людям, які він просто у них ВКРАВ?

Можете забути. Вам скажуть, що це ваша вина, бо треба тримати на рахунку “абонплата +10грн” бо відбулося Резервування.

Якщо вірити темі - за 3 роки Київстар багато кого дістав своїм резервуванням. Певно,  абоненти масово почали міняти оператора, бо у інших нормально списує абонплату, і Київстар вирішив зробити “Оновлення ІТ системи”

Мені взагалі прийшло смс “Ваш тариф підключено” о 5 ранку. Потім 3 дні списувало по 10 грн. Оператор сказав, що відбулося резервування, а смс - то спостерігаються помилки в системі.

Доброго дня. Цієї ночі у мене мало бути знято плату за тариф, сума на рахунку була достатньою для повної оплати, але, чомусь, знято лише плату за день. Чому так?

Рівень користувача 1

Киевстар раз в полгода издевается , на счету было больше сумма чем абонтплата написали что деньги получены и снимают каждый день 10 грн ,  и не понятно за что . В итоге с 6 апреля ушло 130 грн куда ???? Надоели. Что за отношение? Пожалуешься сразу снимается все нормально, но ненадолго)И через время все опять.

Рівень користувача 1

И что происходит в наше время в Киевстар если на счету есть деньги, абонплата пополнена, но Киевстар снимает ежедневно.И  с оператором связаться невозможно только Зоряна на связи ,которая ничем помочь не может.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@The game, якщо питання ще актуальне,  напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Леся Повод, на жаль, “аварія” все ще відкрита. Але повірте :pray_tone2: , питання перетарифікації обов’язково буде розглянуто. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yngwie, мені дуже шкода, що у вас відбулась подібна ситуація. Але, не всі абоненти цієї теми постраждали від резервації. 
Якщо за вашим номером проблема була саме в “резервації”, то, на жаль, про повернення коштів мова не йде :shrug_tone2:

Оновлення ІТ-систем вирішує дуже багато проблем, однією з котрих є резервація.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boss-Boss, друге ваше питання ще знаходиться на уточненні. Як тільки отримаю відповідь, одразу вам напишу.

Відповісти