Важливо Вирішено

Чому не знімається плата за тарифний план при достатній сумі на залишку?



Показати перший допис

3481 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

С задержкой в день?!?!

Якщо день, то пора вже хвилюватись)
Викладіть скріншот історії активності з додатку, де видно зняття коштів.

Ні, я хочу оплатити свій тарифний план

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ні, я хочу оплатити свій тарифний план

Можете зробити скріншот головного екрану додатку Мій Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artem P, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ders , зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Пришло сообщение что абонплата не снята, хотя сумма достаточная. Приложение мой Киевстар загружается через раз (через вай фай). К оператору не дозвониться, бот не решил мою проблему. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пришло сообщение что абонплата не снята, хотя сумма достаточная. Приложение мой Киевстар загружается через раз (через вай фай). К оператору не дозвониться, бот не решил мою проблему. 

Який у вас тариф?
Скільки коштів на рахунку?

Тариф Все вместе плюс 2019. Когда пришла смс о недостаточном количестве средств было 182 гривны на счету. Абонплата 180 гривен. Пополнила счёт ещё вчера. В итоге попробовала загрузить приложение через мобильный интернет, а не вай фай , и обратиться к зоряне. На это ушел 1 КБ, который в Моем киевстаре вообще отобразился, как 0 КБ. Когда десять гривен за инет снялись, тогда я пополнила счёт на 8 гривен и только после этого снялась абонплата. Я не поняла в чем прикол. Нужно было что ли именно сегодня пополнять счёт? Тогда почему приходят предупреждения пополнять счёт заранее?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ilona.sheviakova:thinking: не виключено, що за номером відбулась "резервація коштів" під відкриту Інтернет-сесію. В цій темі максимально розкрита суть цього поняття. Будь ласка, ознайомтесь з інформацією.

Почему нажав в приложении  - пополнить свой тариф-  Киевстар все равно снимает деньги за пользование тарифом на день а не за пакет услуг на месяц , пополнил на 225 сняло 10 грн за день  и не хватает на оплату тарифа за месяц.  Если не проверить то снятие денег происходит и далее за день Киевстару так выгодней ? 
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Почему нажав в приложении  - пополнить свой тариф-  Киевстар все равно снимает деньги за пользование тарифом на день а не за пакет услуг на месяц , пополнил на 225 сняло 10 грн за день  и не хватает на оплату тарифа за месяц.  Если не проверить то снятие денег происходит и далее за день Киевстару так выгодней ? 
 

Немає там такого “пополніть свой таріф”.
 

Рівень користувача 8
Позначка +2

А чому б й не розводити, якщо абоненти розводяться, а закон це ніяк не регулює...

Рівень користувача 2

Почему нажав в приложении  - пополнить свой тариф-  Киевстар все равно снимает деньги за пользование тарифом на день а не за пакет услуг на месяц , пополнил на 225 сняло 10 грн за день  и не хватает на оплату тарифа за месяц.  Если не проверить то снятие денег происходит и далее за день Киевстару так выгодней ? 
 

Немає там такого “пополніть свой таріф”.
 

Є! У моїх батьків стоїть модем з тарифом “Дайте Ще” за 75 грн (за умовами тарифу, якщо не вистачає коштів на оплату тарифу знімається 10 грн далі по 10 за кожні 100мб), я кожного місяця пополняв на 75-76 грн а з’їдало 10 грн потім по 10 за кожні 100мб. Інтернету в такому режимі вистачало ненадовго, максимум на 4 дні. Потім, прочитавши на форумі, що я замало плачу вирішив  поповнити на 100 грн, але і тут мені не повезло, так як в той день гостювали родичі і за день було знято 9 пакетів інтернету.

Тарифний план мені сподобався (він дешевий, погоду подивитись моїй мамі саме воно) і я почав пополнять зранку на початок місяця коли інтернет закінчився.

Чому так виходить? Тому що інтернет сессія в Київстара зараз триває 4-рі години, і якщо наприклад вона почалася о 23:00 а зняття коштів о 01:00 то зніметься 10 грн, далі за умовами тарифу.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Немає там такого “пополніть свой таріф”.
 

Є!

Немає поняття “пополніть таріф”. 

Є “поповнити рахунок”, є “денна абонплата” і “місячна абонплата”, і є “позачергове зняття абонплати”. 

 

Чому так виходить? Тому що інтернет сессія в Київстара зараз триває 4-рі години, і якщо наприклад вона почалася о 23:00 а зняття коштів о 01:00 то зніметься 10 грн, далі за умовами тарифу.

В день зняття абонплати потрібно тримати на рахунку суму, більшу на 10грн ніж сама абонплата. Якщо цього не робити, існує вірогідність що у вас почне замість місячної знімати денну абонплату, через технічні особливості роботи білінгу.

Рівень користувача 1

За день до снятия средств по тарифу мне приходит сообщение с оповещением: «Завтра вночі буде знято абонплату 75грн за умовами тарифу.  Я пополняю счёт на 75 грн, интернетом не пользуюсь, (Интернет отключен програмно в настройках телефона) никому не звоню, на телефоне подключён вай-фай. В результате вместо абонплаты за  у меня списалось 10 грн за «подключение услуг на день»  пополняю счет, на счету 77грн жду снятия абонплаты, опять снимается 10грн за день использования и потом еще 10 за пользование интернет, так как на основной тариф уже не достаточно денег! Вопрос, почему снялось первый раз за пакет услуг на день, если у меня достаточно денег было? Оператору естественно не дозвониться, Киевстар постарался для этого!

Рівень користувача 2

Немає там такого “пополніть свой таріф”.
 

Є!

Немає поняття “пополніть таріф”. 

Є “поповнити рахунок”, є “денна абонплата” і “місячна абонплата”, і є “позачергове зняття абонплати”. 

 

Чому так виходить? Тому що інтернет сессія в Київстара зараз триває 4-рі години, і якщо наприклад вона почалася о 23:00 а зняття коштів о 01:00 то зніметься 10 грн, далі за умовами тарифу.

В день зняття абонплати потрібно тримати на рахунку суму, більшу на 10грн ніж сама абонплата. Якщо цього не робити, існує вірогідність що у вас почне замість місячної знімати денну абонплату, через технічні особливості роботи білінгу.

У мене були тарифні плани “Максимальний безлім”, “Безлім Відео”, “Київстар 4g”, “Київстар ultra”, “Домашній 4g” і я сплачував сумму скільки коштує тариф  на місяць і ні гривнею більше, за один день до зняття і ніяких проблем не було.

Я два раза сплачував по 100 грн на рахунок, що у батьків а це трохи більше чим на 10 грн, що на це скажете?

Рівень користувача 8
Позначка +1

У мене були тарифні плани “Максимальний безлім”, “Безлім Відео”, “Київстар 4g”, “Київстар ultra”, “Домашній 4g” і я сплачував сумму скільки коштує тариф  на місяць і ні гривнею більше, за один день до зняття і ніяких проблем не було.

Раніше був долар по 8, ковбаса по 2.20, трава зеленіша, і ноги на погоду не крутило)

 

Я два раза сплачував по 100 грн на рахунок, що у батьків а це трохи більше чим на 10 грн, що на це скажете?

Якщо не знати умов тарифу, то можна і по 1000грн кидати два рази.
В ніч зняття абонплати на рахунку має бути на 10грн більше, інакше можна попасти на тариф 100мб/10грн. Почитайте уважно умови тарифу, зокрема розділ про денну абонплату.

Рівень користувача 2

У мене були тарифні плани “Максимальний безлім”, “Безлім Відео”, “Київстар 4g”, “Київстар ultra”, “Домашній 4g” і я сплачував сумму скільки коштує тариф  на місяць і ні гривнею більше, за один день до зняття і ніяких проблем не було.

Раніше був долар по 8, ковбаса по 2.20, трава зеленіша, і ноги на погоду не крутило)

 

Я два раза сплачував по 100 грн на рахунок, що у батьків а це трохи більше чим на 10 грн, що на це скажете?

Якщо не знати умов тарифу, то можна і по 1000грн кидати два рази.
В ніч зняття абонплати на рахунку має бути на 10грн більше, інакше можна попасти на тариф 100мб/10грн. Почитайте уважно умови тарифу, зокрема розділ про денну абонплату.

Доллар по 8 припоминаю.

1).Читав. Про 75 грн написано, про 85 не видно.

2).Я на сотню (100 грн) оплатив, заздалегідь (за два дні).Які можуть бути на 10грн більше?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доллар по 8 припоминаю.

1).Читав. Про 75 грн написано, про 85 не видно.

В смс за 3 дні до зняття абонплати попереджають, що рекомендована сума поповнення така то. Вот там і пише, що потрібно мати на 10грн більше. 
Звичайно, краще це б прописати в умовах тарифу, але як показує практика, ніхто ті умови не читає, то може хоча б смс прочитають…

 

2).Я на сотню (100 грн) оплатив, заздалегідь (за два дні).Які можуть бути на 10грн більше?

На жаль, не маю доступу до активностей вашого рахунку, проте впевнений, що там є просте логічне пояснення. Подивіться в виписці, куди пішли кошти, що їх не вистачило на зняття абонплати.
P.S. Можете зробити скріншот, розберемось разом.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Я на сотню (100 грн) оплатив, заздалегідь (за два дні).Які можуть бути на 10грн більше?

Не повинно бути, але в дебрях описання до тарифу є така згадка. Що поробиш, коли оператор важливі нюанси запихує в такі місця, про які звичайний абонент навіть не здогадається. Дискутувати нема сенсу, просто знайте на майбутнє, що так є. Ви їх всерівно не переконаєте. Це вже мільйон разів обговорювалось, а віз і нині там. Тому тримайте на рахунку зайву десятку.

Проблема в тому,  що я пробував заплатити за тариф 'LOVE' на рахунку 150 грн, но коли я спропував заплатити, мені прийшла СМСка в якій було написані: Заявка на позачергове замовлення пакета послуг не виконана через нестачу коштів. Будь ласка, поповніть рахунок та повторіть замовлення 477*202

Рівень користувача 8
Позначка +1

Проблема в тому,  що я пробував заплатити за тариф 'LOVE' на рахунку 150 грн, но коли я спропував заплатити, мені прийшла СМСка в якій було написані: Заявка на позачергове замовлення пакета послуг не виконана через нестачу коштів. Будь ласка, поповніть рахунок та повторіть замовлення 477*202

Скоріш за все ви вилізли за ліміт ваших мегабайт, і відбулась резервація коштів.
Вимкніть інтернет, переведіть ваш телефон в режим 3G only, перевірте скільки коштів на рахунку, поповніть на необхідну суму рахунок, і тоді замовляйте позачергове замолення.
Важливо! Не  вмикати інтернет, доки не прийде смс про успішне зняття коштів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexadminer, @Dazent:thinking: не виключено, що за номером відбулась "резервація коштів" під відкриту Інтернет-сесію. В цій темі максимально розкрита суть цього поняття. Будь ласка, ознайомтесь з інформацією.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GLA, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 2

@Alexadminer@Dazent:thinking: не виключено, що за номером відбулась "резервація коштів" під відкриту Інтернет-сесію. В цій темі максимально розкрита суть цього поняття. Будь ласка, ознайомтесь з інформацією.

Спасибі! Я уже все вирішив, просто змінив “Дайте Ще” на другий тарифний план, і тепер знімається так як треба.

Відповісти