• 79 Тем
  • 11,489 Відповідей

79 Тем

Підключення / Відключення / Зміна тарифу з лінійки "Київстар Все разом"

Для мене дуже актуально підключення тарифу “Все разом. Смарт”. Заявку оформив он-лайн. На питання, чи вже користуєтеся: ““Домашнім Інтернетом” від “Київстар”?”, відповів, так.Заявка оформлена: 2017/12/05Дівчина-аферист представилася, як Вікторія, дзвонила з номера (дивиться нижче) на мій контактний номер+380 67 466 0465 Дата дзвінка: 15:36Наступного разу, буде розмова записана. На відповідь надати допомогу в цій Спільноті не реагує. Назвати себе повністю і пройти персональну перевірку відмовилася.Можливо, зайде сюди і прочитає, якщо не буде ніякого спростування, вважаю що це діє шахрайка. Оскільки на мій запит була якась несерйозна посмішка До цього моменту також подавав заявку, і дзвонила інша дівчина, і також представлялася Вікторією. Через два дні реакція від неї...

Як уникнути проблем із Інтернет-підключенням

«Зникнення» домашнього інтернету — украй неприємна ситуація. Особливо тоді, коли доступ до мережі потрібен не лише для розважального серфінгу. На авансцену виходить єдине актуальне завдання — пошук і усунення технічних неполадок. Насправді, більше 80% проблем із підключенням ніяк не пов'язані з якістю послуг оператора і легко усуваються самостійно. Розповідаємо, як попередити раптовий обрив зв'язку, і що робити, якщо [url=https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/serv_settings/about-fttb/technology]оптоволоконний інтернет[/url] все-таки пропав. [b]Захистіть кабель і перевірте коннектор[/b] Основна причина неполадок — пошкодження кабелю. Якщо провід часто піддається механічній дії, рано чи пізно станеться розрив волокна. Найчастіше «страждають» ділянки, що простягнуті над/під міжкімнатними дверима або лежать на підлозі (під ковроліном). Аби виправити ситуацію, заховайте дріт у плінтусах з кабель-каналами. Проведіть його в кімнату не крізь двері, а через наскрізний отвір у стіні, як

Час – це гроші: тарифи на швидкісний інтернет від Київстар

За швидкості 50 Мбіт/с Blue-ray фільм завантажується за 10–15 хвилин, а улюблена пісня – декілька секунд. Ви можете переглядати онлайн-серіали в HD-якості без затримок, причому одночасно на декількох комп'ютерах. А що, якщо подвоїти цю швидкість до 100 Мбіт на секунду? Тоді ви зможете завантажувати великі обсяги даних за лічені хвилини. А ще – грати в будь-які онлайн-ігри без підвисань, а також назавжди забути про «повільний» браузер і зупинки в онлайн-трансляціях. Завдяки використанню оптоволоконного кабелю ([url=https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/serv_settings/about-fttb/technology]технологія FTTB[/url]) Домашній Інтернет від Київстар здатний розганятися до 100 Мбіт/с, забезпечуючи високу швидкість обміну даних для всіх під’єднаних із допомогою кабелю комп'ютерів і телевізорів. При цьому вартість стандартного тарифу знижена на 50% і становить всього 75 грн/міс (протягом персонального акційного періоду для нових абонентів). [b]Способи прискорення[/b] Найпростіший спосіб підвищит

Неякісне обслуговування контактного центру "Київстар"/Онлайн Чату

Моя спроба підключити “Домашній Інтернет”.Завжди вважав Київстар еталоном спілкування, але сьогоднішні спроби підключити Інтернет не привели до успіху. Що, по суті, має бути найпростішою дією в Компанії. Адже що є більш важливіше, ніж новий клієнт?Сьогодні о 21:55 я зателефонував за номером 0 800 300 460, вибрав пункт меню IVR "отримати консультацію, щодо підключення до інтернету" і через кілька хвилин мені відповіла дівчина. Я їй пояснив, що хочу підключити інтернет, побачив акцію на сайті, і вона мені повідомила, що зараз переведе на іншу лінію. Через секунду я був відправлений знову на IVR. Ну що ж, подумав, я, мабуть, дівчина помилилася. Я повторив процедуру IVR і знову вибрав пункт "отримати консультацію щодо підключення до інтернету", мені відповів якийсь Максим. Я знову пояснив, що ось він я і чого я хочу. Ми почали записувати адресу і несподівано, розірвався зв'язок. Я трохи почекав, але передзвону не надходило. (Може через те, що я з Водафон дзвонив, не знаю). Продовжимо. Наст

Пліч-о-пліч із прогресом: переваги оптоволоконного інтернету

Серед учасників нашого форуму напевно є ті, хто застав «стародавній» інтернет початку 90-х – комутований доступ Dial-UP. Для підключення до мережі використовувалися модем і телефонна мережа. Пам'ятаєте, як це було? Модем набирав номер пулу та з'єднувався з модемом провайдера (при цьому займав телефонну лінію і видавав гучний неприємний писк). При вдалому збігу обставин між модемами встановлювався нестабільний зв'язок, який міг обірватися в будь-яку хвилину. Наприклад, коли ви вже завантажили 15% улюбленої пісні, витративши на цей процес аж 10–15 хвилин (швидкість обміну даними не перевищувала 56 Кбіт/сек). До речі, на початку 90-х інтернет не був безлімітним. Для доступу до мережі доводилося купувати пакети годин або кілобайтів, які коштували чимало грошей. Навіть складно уявити, скільки б довелося платити за трафік сьогодні, якби тип підключення не змінився. Напевно, не менше кількох тисяч гривень в місяць. На щастя, зараз [url=https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/internet/]підключ

Домашній Інтернет чи мобільний зв’язок? Досить обирати

Підключайте Домашній Інтернет та мобільний зв’язок разом та отримайте одну з послуг без додаткової абонплати Як це можливо? З «Київстар. Все Разом» - легко!Обирайте пакет, який вам до вподобиВсе разом ЕкстраПідключайте тариф «Максимальний Безлім» (225 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс), а платіть лише за 225 грн/міс, замість 405 грн/міс. Щомісячна економія — 180 грн.Все разом СмартОбравши тариф «Безлім Відео» (150 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс) ви заплатите лише 180 грн/міс, замість 330 грн/міс.Щомісячна економія — 150 грн.Все разом ПлюсПідключайте тариф «Безлім Месенджери» (100 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс) за 140 грн/міс, замість 280 грн/міс.Щомісячна економія — 140 грн.У підсумку ви отримуєте дві послуги за ціною однієї. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.Остаточна можливість підключення одного

Регулярні проблеми з "Домашнім Інтернетом" / Неякісна підтримка в Онлайн Чаті / Тенденція погіршення якості послуг

М. Луцьк, номер договору XXXXXXX. У нашому будинку “Домашній Інтернет” від “Київстар” є єдиним і безальтернативним варіантом крім «Укртелеком». При підключенні, близько 5 років тому, це був досить якісний і стабільний інтернет, який працював місяцями і не вимагав «уваги». Зараз цей інтернет перетворився на якийсь кошмар. Як мінімум 1-2 рази в місяць, на кілька днів, інтернет спочатку пропадає, як правило в критичний для мене і моєї роботи час, наприклад на різдвяні свята довелося посидіти без інтернету в період з 06 по 09 число.Увечері о 18.00, як раз в початок свят 06.01, пропало з'єднання з інтернетом. Мені не подобається відразу дзвонити і уточнювати що й до чого, за цим перевірив всі з'єднання у себе. У мене досить серйозна мережа: статистичний ip, на вході сервер на centos, 2 роутери з роздачею віддаленого vpn, ну і стандартні пристрої пк, ноутбук, тв і так далі. З приводу цього почав з тестування своєї мережі, з'ясувавши що у мене то все добре, почав писати в онлайн чат на Київбу

  • Люди та фото
    Civil.здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Mykola Fayevichздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    pmayorovздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Vita Yatskoздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Dimastyjjaздобув бейдж "Люди та фото"
Показати всі бейджі