• 79 Тем
  • 11,489 Відповідей

79 Тем

Підключення / Відключення / Зміна тарифу з лінійки "Київстар Все разом"

Для мене дуже актуально підключення тарифу “Все разом. Смарт”. Заявку оформив он-лайн. На питання, чи вже користуєтеся: ““Домашнім Інтернетом” від “Київстар”?”, відповів, так.Заявка оформлена: 2017/12/05Дівчина-аферист представилася, як Вікторія, дзвонила з номера (дивиться нижче) на мій контактний номер+380 67 466 0465 Дата дзвінка: 15:36Наступного разу, буде розмова записана. На відповідь надати допомогу в цій Спільноті не реагує. Назвати себе повністю і пройти персональну перевірку відмовилася.Можливо, зайде сюди і прочитає, якщо не буде ніякого спростування, вважаю що це діє шахрайка. Оскільки на мій запит була якась несерйозна посмішка До цього моменту також подавав заявку, і дзвонила інша дівчина, і також представлялася Вікторією. Через два дні реакція від неї...

Неякісне обслуговування контактного центру "Київстар"/Онлайн Чату

Моя спроба підключити “Домашній Інтернет”.Завжди вважав Київстар еталоном спілкування, але сьогоднішні спроби підключити Інтернет не привели до успіху. Що, по суті, має бути найпростішою дією в Компанії. Адже що є більш важливіше, ніж новий клієнт?Сьогодні о 21:55 я зателефонував за номером 0 800 300 460, вибрав пункт меню IVR "отримати консультацію, щодо підключення до інтернету" і через кілька хвилин мені відповіла дівчина. Я їй пояснив, що хочу підключити інтернет, побачив акцію на сайті, і вона мені повідомила, що зараз переведе на іншу лінію. Через секунду я був відправлений знову на IVR. Ну що ж, подумав, я, мабуть, дівчина помилилася. Я повторив процедуру IVR і знову вибрав пункт "отримати консультацію щодо підключення до інтернету", мені відповів якийсь Максим. Я знову пояснив, що ось він я і чого я хочу. Ми почали записувати адресу і несподівано, розірвався зв'язок. Я трохи почекав, але передзвону не надходило. (Може через те, що я з Водафон дзвонив, не знаю). Продовжимо. Наст

Підключення послуги "Статична IP-адреса" / Прописування PTR запису / Складнощі в роботі послуги "Статична IP-адреса"

Додаток до попередньої теми (у зв'язку з некомпетентністю деяких учасників).Дивності з підключенням послуги “Статична IP-адреса”. Присвоєно поточний IP з діапазону 134.24 x.yyy.zzz на постійній основі до того моменту поки послуга не беду відключена. Після відключення, за умовами послуги оплата буде нараховуватися.Отже: даний IP виданий за умовами тарифного плану «Київстар Все разом». По іншим тарифним планам теми ця послуга з щомісячною абонентної платою. Намагаючись внести в налаштування свого маршрутизатора ASUS RT-AC66U отримую (скріншот додається):При спробі зберегти в роутер, наступну інформацію:Доступ до Інтернету відсутній!Задати питання диспетчерам по “Домашньому Інтернету”…, мене ввічливо перемикають слухати музику, а потім чую типову фразу: «всі оператори зайняті» - додзвонитися нереально.Як внести “Статичну IP-адресу”, що б вона не була надана динамічно/ автоматично?Шановна, @Alena.Sliusar, якщо в питанні ви не розберетеся, будь ласка, не відповідайте в темі / не об'єднуйте

Неякісне обслуговування при новому підключенні послуги "Домашній Інтернет"

Замовив підключення послуги "домашній інтернет". Прийшов чувак без інструменту, без бахіл, Але дуже ввічливий і оперативний. Сказав (не буквально) "Може бути трабл з доступом до обладнання через вихідний, але ні про шо не парся, чувак, зараз все збацаю." Ну тобто мене все влаштовує. Але тут через 10-15хв завалює чувак, який починає мені застібувати шлєм, типу "вам, мабуть, оператор дзвонив та нарозказував, шо монтажники все безкоштовно роблять". Ну я кажу "не бесплатно, я дам грошей, скільки маю дати за умовами підключення". І тут почалася драма у фонтана на тему "важка робота унтерменша за 3.5к грн". Короче, я не давав їм грошей і чаєм не напував, може це якісь локальні міські звичаї, традиційні етнічні тонкощі, але я не розумію чому я маю давати ще грошей за то, за шо я і так розрахуюся. А отже в мене запитання. Можна зробити таку функцію, або може кнопку на роутері, або особливий статус за додаткових 3 грн в міс., щоб майстри, які приходять від Київстар, були схожі на майстрів з вел

Регулярні проблеми з "Домашнім Інтернетом" / Неякісна підтримка в Онлайн Чаті / Тенденція погіршення якості послуг

М. Луцьк, номер договору XXXXXXX. У нашому будинку “Домашній Інтернет” від “Київстар” є єдиним і безальтернативним варіантом крім «Укртелеком». При підключенні, близько 5 років тому, це був досить якісний і стабільний інтернет, який працював місяцями і не вимагав «уваги». Зараз цей інтернет перетворився на якийсь кошмар. Як мінімум 1-2 рази в місяць, на кілька днів, інтернет спочатку пропадає, як правило в критичний для мене і моєї роботи час, наприклад на різдвяні свята довелося посидіти без інтернету в період з 06 по 09 число.Увечері о 18.00, як раз в початок свят 06.01, пропало з'єднання з інтернетом. Мені не подобається відразу дзвонити і уточнювати що й до чого, за цим перевірив всі з'єднання у себе. У мене досить серйозна мережа: статистичний ip, на вході сервер на centos, 2 роутери з роздачею віддаленого vpn, ну і стандартні пристрої пк, ноутбук, тв і так далі. З приводу цього почав з тестування своєї мережі, з'ясувавши що у мене то все добре, почав писати в онлайн чат на Київбу

Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»

З 22:00 31 березня до 20:00 1 квітня 2021 року Київстар проводить планові роботи з оновлення IT-систем, щоб покращити обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету».Під час технічних робіт абонентам будуть доступні всі основні послуги. Дзвінки, мобільний та домашній інтернет, SMS, послуги в роумінгу — працюватимуть у звичайному режимі. Можливі лише тимчасові обмеження при поповненні або перевірці рахунку, управлінні деякими сервісами. Якщо абоненти поповнять рахунок під час оновлення, кошти на балансі відобразяться після закінчення технічних робіт. Орієнтовний час закінчення робіт — 1 квітня 2021 року до 20:00.Київстар перепрошує за можливі тимчасові незручності та дякує за розуміння! Впровадження нових IT-систем дозволить поліпшити та прискорити процеси обслуговування, зробивши їх більш комфортними для абонентів. З додатковою інформацією про оновлення умов надання послуг можна ознайомитися за посиланням.

Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ

Послугою Домашній Інтернет від Київстар користується вже понад 1 млн 200 тис абонентів. А послугу Все разом вибрали майже 900 тис користувачів. Її унікальність в тому, що вона поєднує Домашній Інтернет, мобільний зв'язок та телебачення і дозволяє сплачувати до 50% менше ніж за кожну послугу окремо.Аналізуючи попит на послуги серед наших користувачів, компанія періодично оновлює тарифні плани, щоб запропонувати ще більший обсяг послуг. Наприклад, зі зростанням попиту на мобільний інтернет, компанія збільшує кількість гігабайтів трафіку, розширює контент на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ, надаючи доступ до більшої кількості телеканалів та відеобібліотеки.Тому з 1 січня 2022 року в частині старих тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій буде додатковий обсяг послуг.Детальні умови про заплановані оновлення та вартість в архівних тарифах буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів, а також у

  • Люди та фото
    Civil.здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Mykola Fayevichздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    pmayorovздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Vita Yatskoздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Dimastyjjaздобув бейдж "Люди та фото"
Показати всі бейджі