Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 23 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

468 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3

что немого понять, а если Сам роутер взять ихний на свой тариф, то позолоченный он не будет ?

Ограничение отсутсвует только на одном тарифе, на том что идёт вместе с роутером и только когда карточка стоит в этом самом роутере, иначе, попадаете на 3Гб в день и шейп до 0.8 Мбит/с, увы.

Киевстар утверждает что шейп срабатывает только на тех базовых станциях, которые перегружены, но практика показывает что это ложь - срабатывает везде, при этом до ограничения скорость отличная и ничего нигде не перегружено.

Рівень користувача 1
@Stas Большое спасибо.
Рівень користувача 2

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Я хотів отримати хоч якийсь зворотній зв”язок від компанії, і відповіді на мої питання а також отримати інформацію куди і докого я офіційно можу звернутись. Тепер я розумію що це просто не можливо. Наведіть мені хоч один приклад в роботі мобільних операторів де питання ненадання ОПЛАЧЕНИХ послуг абонентам не вирішувались напротязі більш ніж 30 днів, при цьому компанія з вини якої не надаються послуги не спромоглася навіть зателефонувати абонту на яго офіційне звернення.  В будь якій правовій країні такі питання давно вже вирішувались шляхом судових позовів, але ми чудово розуміємо де живемо і нерви як кажуть дорожчі. (Нагадаю я на форум пишу після неодноразових звернень до оператора і з притензією в магазин Київстар). Можемо вважати питання закритим. З своїми висновками про роботу компанії залишаю форум. Всього найкращого….. І збільшення абонентської бази …...:frowning2: обслуговування і сервіс якось вже потім…...

Рівень користувача 1

@Larisa1650, на жаль, проблема носить масовий характер :sweat:
Технічний відділ робить все можливе для усунення неполадок і відновлення працездатності послуги. 
Маю надію, що складності будуть усунені оперативно :pray_tone2:


вже місяць минув

Рівень користувача 3
Позначка

Доброго дня! У звязку з тим що немає можливості підключити звичайний Домашній інтернет від Київстар знайшов на сайті послугу Все разом 4G . На даний момент використовую звичайний Безлім 4G на телефоні і роздаю через USB на комп’ютер , або вмикаю точку доступу . Через звичайний 4G чомусь іноді дуже велика втрата пакетів(не завжди) що робить з’єднання нестабільним.

Чи вирішить пакет Все разом 4G цю проблему?

Чим це відрізняється від того що б я купив свій роутер і вставив би туди сім карту з безлімом або від звичайної роздачі з телефону? 

Если все таки будете подключать (Все разом 4G) дайте знать, получилось у вас оформить тариф по вашей гео локации, или не получилось.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Если вы про этот тариф, то ограничения по объёму трафика и скорости там нет.
Это официальный ответ оператора, представителя компании Киевстар мне, когда я интересовался данным пакетом.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Рівень користувача 1

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

Рівень користувача 8
Позначка +4
И еще хотел бы уточнить , правильно ли я понимаю , если я пополню счет 31-го и в тот же день подам заявку то полностью абон плату снимет уже 1-го числа или сразу 31-го?
31 будет оплачена за 1 день часть за мобильный тариф (буквально пару гривен).
А полная стоимость будет уже с 1 числа.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Skorp7676, в рамках тарифа "Все вместе" могут быть объединены только: один мобильный телефон+один лицевой счет Домашнего Интернета (+ТВ). Если нужно и на втором номере такой тариф, то к нему нужно искать отдельный лицевой Интернета.
Рівень користувача 2

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Скажіть будь-ласка до кого,куди нам як абонентам звернутись для реального вирішення питання або  ж для  отримання компетентної відповіді КОЛИ нарешті буде вирішено ці проблеми. Де письмова заява (притензія)  буде прийнята потрапить до відповідальної особи. А абонент зможе отримати офіційну відповідь в письмовій чи будь якій іншій формі в встановлені законом та правилами компанії терміни. Якщо спеціалісти компанії не можуть вирішити питання , нехай зателефонують чи напишуть смс про це. На притензію залишену в магазині Київстар в минулому місяці відповіді немає до цього часу ,  пройшов вже місяць. За цей час ніхто навіть не зателефонував , не вибачився за якість надання послуг, нічого не пояснив. Просто ігнор…………... І така ситуація, я так розумію не тількив мене….. Мабуть потрібно створювати подібні теми на всих можливих профільних форумах мобільної тематики . Можливо тоді відповідальні особи і керівництво компанії почують абонентів і почнуть якось реагувати на проблеми а не просто відмовчуватись і створювати вигляд що  все чудово.

 

Рівень користувача 1
в мене теж змінили не на той, що подавав заявку. і через це не вистачило коштів на оплату. Повідомлення прийшло тільки в 10-27, вже після того як я користувався і інтернетом і дзвінками, познімало кучу грошей. це просто жах
Рівень користувача 3
Позначка

@Vladoss522, якщо роутер знаходиться за межами покриття домашньої зони, то доступ до мережі інтернет 4G буде надаватися без обмеження по швидкості - протягом 2 годин. Про що абонент буде проінформований в SMS.
Після закінчення 2 годин за межами Домашньої зони доступ до мережі інтернет 4G буде і далі надаватися, але зі швидкістю 32 Кбіт/сек.
Після повернення в Домашню зону обмеження швидкості буде знято протягом 2 годин. Про що абонент буде проінформований в SMS. 

Я про телефон питаю.

Що буде з ним, бо з відповіді київстара я зрозумів, що обмежать усі пристрої. 

 З ним можна подорожувати по всій країні, і при цьому буде необмежений інет (без шейпа в 3 гб) і не будуть різать швидкість роутеру?

 

Данное решение это для тех, кому недоступно подключение через - Оптоволокно (Киевстар домашний) потому и названия (4G Домашний/Все вместе), и естественно присутствует диапазон перемещения устройства в радиусе 500м. Ну и как  в оптоволокновому интернету у вас радиус, по самой длине самого интернет патч корда, если радиус превысить, то патч корд вылетит с порта, и интернета не будет :grinning: , но а в случаи с данным решением, у вас будет интернет, только с ограниченной скоростью 32 Кбіт/сек. Все логично) :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Vladoss522

Я про телефон питаю.

Що буде з ним, бо з відповіді київстара я зрозумів, що обмежать усі пристрої. 

 З ним можна подорожувати по всій країні, і при цьому буде необмежений інет (без шейпа в 3 гб) і не будуть різать швидкість роутеру?

 

Така можливість відсутня. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, по обновленной информации “Политика справедливого пользования сетевыми ресурсами” может действовать для всех тарифных планов в периоды пиковых нагрузок на сеть.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ed Kaminsky, в первый месяц подключения плата за объем услуг снимается только за то количество дней, которые остались до конца месяца (включая день подключения). Сумма рассчитывается следующим образом: (плата за пакет услуг/ количество дней текущего месяца) * (количество дней в месяце - дата подключения + 1 день). 

Например, если пользователь подключился к тарифному плану 17 января, то расчет оплаты произойдёт так: (300 грн / 31 день в январе) * (31 день в январе  - 16 прошедших дней месяца (не включая день подключения 17 января))  = 9,67 грн/день *15 дней = 145,2 грн.

Последующее начисление ежемесячной платы по тарифному плану и объема услуг происходят 1-го числа каждого месяца в период с 00:00 до 03:00. 

Рівень користувача 8
Позначка +1
На счету 134 грн. Абонплата не снята "Все разом" В чем причина?
День добрый, подскажите какой конкретно тариф из линейки все вместе?
Рівень користувача 1
Ні, немає, є тільки ці 19 каналів - я дзвонив до оператора, щоб мати більше каналів потрібно підключати пакет додатково
Рівень користувача 3
Позначка

@Aleksandr Konotopskiy, да уж :pensive:

Обязательно держите меня в курсе развития событий. 

В общем, оставил отзыв в goole maps https://prnt.sc/s5o7zc на добавления адресов, пока ожидаю проверки https://prnt.sc/s5o90k...

Скажите, плиз, звонки на номера 048 Интертелекома тарифицируются как на другие сети (и соответственно, входят в пакет бесплатно предоставляемых), или как стационар, по 1.5 грн за штуку?

с Интертелекомом все просто
у них, как известно, у абонента может быть два номера -- прямой городской (с "городским" укртелекомовским кодом абонента -- 044, 057, 048 и т.д.) и т.н. конвергентный (может включаться/отключаться через личный кабинет) -- это мобильный номер в номерном поле Интертелекома с кодом сети 094

например, у меня городской номер (044) 221хххх и он же мобильный (конвергентный) -- (094) 821хххх

с тарификацией все просто -- если вы звоните на мобильный (конвергентный) номер абонента интертелекома -- вы платите по мобильным тарифам Киевстара, если же звоните на "городской" номер (в номерное поле того города, в котором находится абонент -- Киев, Харьков, Одесса и т.д.) -- то платите 1,5 гривны, как за звонок на "городской" номер Укртелекома

собственно говоря, все "городские" номера Интертелеком арендует у Укртелекома (т.е. это не его номера, а укртелекома), поэтому и тарификация при звонках на них -- укртелекомовская.
Рівень користувача 1

Прошло уже больше недели как некомпетентная служба поддержки кормит завтраками что всё починят и появится возможность активировать устройство.

 

Внимание вопрос. Зачем обманывать людей размещая информацию об услуге которой невозможно воспользоваться и продавать устройство которое невозможно активировать?

Список цих каналів ніде не оприлюднено. Чи можна зараз десь побачити цей список?

он где-то был на сайте, но найти его трудно

если очень кратко, то это украинские телеканалы, НЕ относящиеся к известной четверке медиагрупп (1+1 Медиа, МедиаГруппаУкраина, ИнтерМедиаГрупп и СтарЛайтМедиа)

т.е. это всякие там ньюзваны, 112Украина, Сонце и тому подобное

никаких 1+1, 2+2, Интера, НТН, ICTV, СТБ, Нового, ЭнтерФильма и тому подобного там НЕТ
Рівень користувача 1
Позначка

На початку 2021 вирішив спробувати тарифний план "Домашній інтернет 4G" .

Придбав сімкарту  - роутер (huawei b535-232_  який підтримував сімкарту вже мав - все ок, навіть супер. Інтернет нормально працював 3 міс. 

В кінці травня почались проблеми - інтернет зник до кінця місяця.І весь цей час саппорт писав що “заявка приянята , чекайте смс” . І єдиниі смс які приходили - “термін вашої заявки продовжено”

Інтернет з’явився в червні (05.06) після поповнення рахунку. Ніяких повідомлень що проблема вирішена не було і скоріш за все заявка так і не розглядалась. 

19,06 - знову таж сама ситуація . Доступу до інтернету немає . Хоча роутер сигнал отримує  і навіть покузує швидкість аж 2-7 Kbps\s . 

І тепер проблема знову повторилась, знову саппорт нічого нормально не може сказати крім заготовлених фраз,  єдине що змінилось це відсутність смс “термін вашої заявки продовжено” . 

Знову до кінця місяця інтернет напевно буде відсутній і без ніяких “відшкодувань” к-сті днів, які саппорт витрачає на типу “фікс” немає . 

В думках тільки одна фраза “Kyivstar WT:rage:

 

Таке враження, що відколи змінили вхід в “Мій Київстар” за кожним окремим номером  - в Київстар почалась деградація . Постійні проблеми з нетом, авторизацією і саппортом. Банально неможливо додзвонитись напряму до оператора через 460 \ 466. 

Рівень користувача 2

Доброго дня. Вирішив звернутись в форум для обговорення даної проблеми, оскільки надії в вирішенні питань технічними спеціалістами компанії не бачу. 

Опис проблем.

Є два проблемних номери передплаченого сервісу в тарифному плані Домашній інтернет 4G.

По одному з них ситуація: на рахунку 175 грн. (абонентська плата 155,00 грн.згідно тарифного плану) Кошти з рахунку не знімаються послуги не надаються. Згідно тарифного плану тарифікація з 1 по 1 число місяця. На даний момент починаючи з 01.06.21 інтернет не працює. Починаючи з 06.06.21 було 5 звернень в підтримку з періодом в 1-2 дні. Кожного разу оператор каже що заявка прийнята потрібно більше часу, інформація передана технічним спеціалістам і т.д. ……. Я залишаю номер для зворотнього зв”язку ніхто не телефонує , питання не вирішується. Наразі послуга яка повинна надаватись з 01.06.21 на даний момент на 23.06.21 не надається, питання не вирішується.  Є якісь розумні межі вирішення питань і відповідальності відповідних служб і квалівікації  спеціалістів цих служб , як вважає спільнота ? 

По другому  номеру (з тим же тарифним планом Домашній інтиернет 4G)

Послуга була сплачена 01,06,21 і надавалась до 15-16 червня . Після цього числа припинилось надання послуги. Номер оплачено , обмежень оператор не бачить заміну сім карти робили - інтернет відсутній. Питання обладнання зніто -оскільки в модемі без проблем працює інша карта Київстар передплаченого звязку. І також карта яка не працює перевірялась в телефоні - проблема залишилась. Також було два звернення починаючи з 18.06.21 питання на сьогодні не вирішено.

В минулому місяці була така ж проблема з іншим номером починаючи з 20 травня проблема вирішилась тільки 01.06 при знятті абонплати, після цього все запрацювало.

При потребі номери можу надати.

На скільки я знаю (зі слів оператора) проблема масова (з зняттям АП).

  1. Чому не вирішуються звернення абонентів ?
  2. Чому відсутній зворотній зв”язок  з абонентом?
  3. Які терміни вирішення звернень в компанії Київстар ?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksandr Konotopskiy, :thinking: я думаю, что все-таки в данном тарифном плане это ограничение не будет срабатывать, так как разработан этот тариф был с учетом того, что он будет использоваться как замена “Домашнего Интернета”. 

В противном случае, я так же не вижу смысла в этом тарифе….

Відповісти