Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 24 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

563 Відповідей

Рівень користувача 1

Купил набор для подключения Киевстар все вместе 4G (роутер +симка)а подключить не могу уже месяц операторы кормят завтраками и послезавтраками((( У кого такаяже проблема? Или кто-то может знает решение?

Рівень користувача 1

Справа в тому що за всіма ознаками це звичайнісіньке шахрайство. Київстар вводить в оману покупців продаючи товар + послугу хоча як такої не надає. Відмовки про аварію чи проблеми нехай залишать у себе... Судячи по форуму проблема тягнеться уже більше ніж пів року а реалізація продукту не припиняється. Я думаю якщо почати афішувати проблему.. то репутаційні втрати для компанії будуть суттєвими ... нехай подумають про це представники Київстар... Поки справа не дійшла до судових позовів збоку обманутих клієнтів.

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

Рівень користувача 2
Позначка

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Troll Support. 

Рівень користувача 4
Позначка

Всем привет!.. Так созванивался еще рас с тех отделом, реально все на тормозах, не чего в плане оптимизации данной страницы https://kyivstar.ua/ru/wttx#wttx-service не проводилось, баг по прежнему тот же, не определяет гео данные.

Уже и статус заявки меняли на важный, но увы там походу нету технарей, а студенты с кафедры ФВ на подработке.

Объяснял им, что многие люди не смогут воспользоваться данным решением, и за того что, извините за вырождение сделано через (*опу - мягкое место) - Уже некуда звонить, хотя что хозяевам Киевстар :rofl: . Реально уже смешно, вроде не айс проблема, но …………….

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Рівень користувача 2

@aka_pryanik, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуацію модератори Спільноти допомогти не зможуть. Ми ніяк не можемо вплинути на розглядання технічних “аварій”, тим паче масових.

Єдине, що можу спробувати зробити - це дізнатись кінцеві терміни усунення технічних неполадок.

Кінцеві терміни було б добре почути, дякую! 

Рівень користувача 8
Позначка +3

что немого понять, а если Сам роутер взять ихний на свой тариф, то позолоченный он не будет ?

Ограничение отсутсвует только на одном тарифе, на том что идёт вместе с роутером и только когда карточка стоит в этом самом роутере, иначе, попадаете на 3Гб в день и шейп до 0.8 Мбит/с, увы.

Киевстар утверждает что шейп срабатывает только на тех базовых станциях, которые перегружены, но практика показывает что это ложь - срабатывает везде, при этом до ограничения скорость отличная и ничего нигде не перегружено.

Рівень користувача 1

Просто жах  якийсть а не сервіс!! ВСЕ РАЗОМ 4G, місяць підключали, місяць активовували, тепер місяць переключають на інший тариф бо кабінет у них криворуко побудований бо платити 300грн в місяць за 10мб з роутера який купив за 2000 грн немає сенсу!! В ітозі я без телефона бо У НИХ ПРОБЛЕМИ З КАБІНЕТОМ і ні якого ні тимчасового тарифу ні хвилин не надають на час вирішення! Що за дебілізм!!! Ти хочеш перевестись на інший тариф а тобі постійно перекладають термін вирішення "проблеми" на тиждень вперед!! ПОЗОРІЩЕ А НЕ СЕРВІС!

Рівень користувача 3

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

Рівень користувача 1
@Stas Большое спасибо.
Рівень користувача 3

Не знаю як у кого, а в мене питання з інтернетом уже вирішено, правда трохи дорогою ціною: роутер Київстар купував влітку за 2000грн - й можна викинути на смітник його з таким сервісом, провів провідний до будинку за 1200грн й все Ок.  Чомусь про “проблеми з об'єднанням тарифів” при купівлі роутера ніхто не говорить, хоча проблема вже дуже давня… 

Ще й біда в тому, що люди сюди заходять вже після покупки роутера й кількох десятків дзвінків в техпідримку….

Рівень користувача 2

Після більше 7 місяців очікування вирішення проблеми з підключенням тарифу, коли роутер вже проданий і я перейшов на інший контрактний тариф - Київстар написав , що проблему вирішено, можете підключати тариф))).

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Рівень користувача 1

Дякую за відповіді але тоді ще одне питання виникло. 

По перше , продовжував розмови з 466 і там вчергове пересунули терміни з 7.11 до 26.11 , а потім ще раз на невизначений термін. Ще в розмові дізнався що з червня місяця вирішення цієї проблеми так і не просунулося. Тож мене кожного разу будуть годувати порожніми обіцянками що над вашим питанням працюють і от-от вирішать.

Поки що придбав від іншого оператор за ту саму ціну роутер і запрацювало з першого разу.

 

Так от, суть питання. Як гадаєте (або знаєте), якось можливо ще це роутер 4g від Київстар використовувати? Чи можна напряму оплачувати сімку , що в роутері? Чи можна її спробувати приєднати до іншого номера, ( якщо проблема саме в паруванні з моїм номером). Чи існують інші тарифи під цей роутер, або можливість саме залізо прошити під іншого оператора, якщо взагалі потрібно прошивати.

Бо через 466 корисної інформації або зацікавленості в вирішенні своїх косяків (або може й умисного обману, тому що при наявній проблемі роутер так само продається, і все обіцяється на 100%) стосовно цього питання абсолютний нуль.

Рівень користувача 2

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Я хотів отримати хоч якийсь зворотній зв”язок від компанії, і відповіді на мої питання а також отримати інформацію куди і докого я офіційно можу звернутись. Тепер я розумію що це просто не можливо. Наведіть мені хоч один приклад в роботі мобільних операторів де питання ненадання ОПЛАЧЕНИХ послуг абонентам не вирішувались напротязі більш ніж 30 днів, при цьому компанія з вини якої не надаються послуги не спромоглася навіть зателефонувати абонту на яго офіційне звернення.  В будь якій правовій країні такі питання давно вже вирішувались шляхом судових позовів, але ми чудово розуміємо де живемо і нерви як кажуть дорожчі. (Нагадаю я на форум пишу після неодноразових звернень до оператора і з притензією в магазин Київстар). Можемо вважати питання закритим. З своїми висновками про роботу компанії залишаю форум. Всього найкращого….. І збільшення абонентської бази …...:frowning2: обслуговування і сервіс якось вже потім…...

Рівень користувача 3

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Рівень користувача 4
Позначка

@VLAD.Z, по обновленной информации “Политика справедливого пользования сетевыми ресурсами” может действовать для всех тарифных планов в периоды пиковых нагрузок на сеть.

А тогда в чем смысл данного решения (Все вместе 4G)? модем + привязка к гео данным, с ограничением перемещения оборудования радиусом в 500 метров. Стоимость услуги за месяц 300гр/м.  Префикс (Домашний интернет) - Это случайно не тот обновленный тариф (Максимальный без-лимит) за 300гр/м.?

Не вижу логики данного решения.

Получается что месяц два заказать не можно, потом если все исправят, закажешь в надежде  что не режут трафик, и тут опля, облом за 1999 + 300гр/м. (“Политики справедливого пользования сетевыми ресурсами”.)….

Просто нету слов….

 

Рівень користувача 1

Прошло уже больше недели как некомпетентная служба поддержки кормит завтраками что всё починят и появится возможность активировать устройство.

 

Внимание вопрос. Зачем обманывать людей размещая информацию об услуге которой невозможно воспользоваться и продавать устройство которое невозможно активировать?

Рівень користувача 1

Придбав роутер «Київстар» разом з тарифом «Все разом 4G». Проте при неодноразовому надсиланні USSD-запиту через  інтерфейс роутера *469*380XXXXXXXXX#, де ХХХХХХХХХ — номер передплаченого зв’язку, з якого подавалася заявка, отримував у відповідь або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Сеанс зупинено мережею».

З приводу цієї проблеми телефонував у контакт-центр «Київстар». Порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести цей же USSD-запит. Але і це не допомогло, отримував або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Проблема підключення чи недійсний код MMI.». Цю ж пораду давали декілька операторів, а один взагалі не знав, що такий тариф «Все разом 4G» існує. Останній оператор, до якого звертався за допомогою, покроково разом зі мною спробував пройти активацію «Все разом 4G» згідно з інструкцією, вказаною на коробці від роутера, щоб переконатися, що я зробив все правильно. І, звичайно, виникали, ці ж самі помилки. Після цього сказав, що не знає в чому проблема, порекомендував звернутися у магазин «Київстар», щоб там подивилися, що не так з цим роутером. Але ж, очевидно, що проблема не з роутером.

Потім написав в онлайн-чат «Київстар». Спочатку також порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести вже згадуваний USSD-запит. Але після того, як написав, що і з мобільного телефону цей запит не проходить, нарешті була подана заявка на перевірку в технічний відділ. Це було ще 20.09.2020 р. Відтоді щодня отримував СМС-повідомлення: «Термін Вашого звернення продовжено до 21.09.2020 р. і т. д. З повагою, Київстар.» Від 25.09.2020 р. … тишина.

Сьогодні написав в онлайн-чаті про затримку вирішення звернення. Обіцяли прискорити цей надокучливий процес. Але, судячи із дописів у цій гілці спільноти «Київстар», це може тривати і тиждень, і навіть 1,5 місяця. Одним словом, сумно і прикро. На сайті «Київстар» написано, що підключення будь-якої послуги легке і зрозуміле, а насправді … тут про різні проблеми користувачами написано вже багато.

Рівень користувача 1

@Larisa1650, на жаль, проблема носить масовий характер :sweat:
Технічний відділ робить все можливе для усунення неполадок і відновлення працездатності послуги. 
Маю надію, що складності будуть усунені оперативно :pray_tone2:


вже місяць минув

Рівень користувача 4
Позначка

Доброго дня! У звязку з тим що немає можливості підключити звичайний Домашній інтернет від Київстар знайшов на сайті послугу Все разом 4G . На даний момент використовую звичайний Безлім 4G на телефоні і роздаю через USB на комп’ютер , або вмикаю точку доступу . Через звичайний 4G чомусь іноді дуже велика втрата пакетів(не завжди) що робить з’єднання нестабільним.

Чи вирішить пакет Все разом 4G цю проблему?

Чим це відрізняється від того що б я купив свій роутер і вставив би туди сім карту з безлімом або від звичайної роздачі з телефону? 

Если все таки будете подключать (Все разом 4G) дайте знать, получилось у вас оформить тариф по вашей гео локации, или не получилось.

Рівень користувача 1

@sds15:disappointed_relieved:

повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Тогда скройте эту страницу со своего сайта https://kyivstar.ua/uk/wttx Это же ложь. Активация услуги недоступна месяц а вы продолжаете её рекламировать! 

Рівень користувача 1

Купила пакет “Все вместе 4G”, за 2000грн. Перед покупкой проверила с телефона скорость и качество работы. Мой телефон раздавал на 2 ноутбука, а спидтест на телефоне показывал по 100Мбит. Думаю, отлично) Заказала. 

ИТОГ:

модем подключённый кабелем к ноуту выдаёт скорость как 3G до 20Мбит, Думаю, ну ладно, не смертельно… (Хотя рядом телефон продолжает показывать по 100Мбит), и тут началось, постоянные обрывы связи, на 5, на 10, на 20 мин. Так как роутер переставал давать интернет по кабелю, так и по Wi-Fi + искусственное урезание скорости = сильно погорячились с ограничениями, не дай Бог абонент лишний байт интернета употребит. 

Время пользования услугой 1,5 дня

Плюсов - нет

Минусы - киевстар как всегда ниже дна. 

Мало того, при возврате мне не вернут стоимость карточки, потому что я ею пользовалась!!!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Если вы про этот тариф, то ограничения по объёму трафика и скорости там нет.
Это официальный ответ оператора, представителя компании Киевстар мне, когда я интересовался данным пакетом.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Да, Київстар кожен раз якось знаходить спосіб пробити чергове дно.

Відповісти