Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 24 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

558 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KristinaSukhetska, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки, отримання додаткових рекомендацій і реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PoliteCat, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки, отримання додаткових рекомендацій і реєстрації технічної скарги. 

Підскажіть, будь ласка, після заміни сім карти, яка йшла в комплекті з роутером, нову сім карту він не бачить (світиться червоний індикатор Е). Коли встановлюю дану сім карту в телефон, вона відображається, але доступу до Інтернету немає. Як можна вирішити дану проблему ? Чи потрібно повторно міняти сім карту ? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexLuzik, @Ed Kaminsky, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗

Здравствуйте! Купил роутер 4 месяца назад и ни разу не заплатил за интернет, думаю, во повезло! Но вот возник вопрос, как я могу подключить номер роутера к своему основному, мобильному(что бы уже наконец начать платить)? Конечно пользоваться интернетом бесплатно это круто, но не иметь контроля над ним на достаточном уровне это не очень. При первой распаковке я подал заявку на *469*МойНомерТелефона, но роутер написал ошибку. Почти в тот же день или через пару недель я пытался решить эту проблему, сотрудники сказали отправить им на почту (gsm@kyivstar.net)  скрин того что у меня не было в тарифах нужного выбора и номера: роутера и основнойдля дальнейшего решения проблемы, отправил, забыл, 0 ответов и звонков.

Так же у меня недавно начались очень неприятные обрывы интернета без восстановления сигнала и потери пакетов каждые 2-4 минуты, хотелось бы узнать причину и этой проблемы.

Рівень користувача 2

На модемную симку пришла СМС с таким содержанием: “Термін дії вашого номера успішно продовжено на 365 днів. Приємного спілкування!”.

Ну, теперь понятно, чего резко все пропало… Хоть бы предусмотрели автопродление срока жизни для модемных сим-карт...

Всё заработало! Видать наши заявки помогли. 

Рівень користувача 3
Позначка

На модемную симку пришла СМС с таким содержанием: “Термін дії вашого номера успішно продовжено на 365 днів. Приємного спілкування!”.

Ну, теперь понятно, чего резко все пропало… Хоть бы предусмотрели автопродление срока жизни для модемных сим-карт...

Рівень користувача 3
Позначка

@Ed Kaminsky , у меня починили. У Вас как дела обстоят?

Рівень користувача 3
Позначка

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Я тоже подал заявку оператору,может тогда точно рассмотрят . В последние недели, кстати, постоянно рвалась сеть 4g на роутере, хотя на телефоне всё отлично, а позавчера вечером симка в роутере отпала и с концами. Да, я тоже тестил симку в телефоне, так же без доступа. Ждём 

На всякий случай уточнил у поддержки, массовая ли проблема, мне подтвердили, что да - массовая.

Рівень користувача 2

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Я тоже подал заявку оператору,может тогда точно рассмотрят . В последние недели, кстати, постоянно рвалась сеть 4g на роутере, хотя на телефоне всё отлично, а позавчера вечером симка в роутере отпала и с концами. Да, я тоже тестил симку в телефоне, так же без доступа. Ждём 

Рівень користувача 3
Позначка

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Рівень користувача 2

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , 😇

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , про неактивні сесії мови не було. Як раз мова про активні сесії. Паралельні сесії можуть виникати, коли користувач відкриває кілька сторінок у браузері, або запущено кілька додатків, що працюють через мережу Інтернет, тощо. 

Я тепер зрозумів, як добре, що у мене Рік без оплат 😂

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , про неактивні сесії мови не було. Як раз мова про активні сесії. Паралельні сесії можуть виникати, коли користувач відкриває кілька сторінок у браузері, або запущено кілька додатків, що працюють через мережу Інтернет, тощо. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , це може означати тільки, що було кілька інтернет-сесій паралельно, тому і більше 10 грн могло бути зарезервовано. 

Тоді виникає питання стосовно сесій, чому Київстар не рве неактивні сесії, а створює паралельні?)

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , це може означати тільки, що було кілька інтернет-сесій паралельно, тому і більше 10 грн могло бути зарезервовано. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , пакет послуг діє до 23:59:59, а спроба списання плати за тарифом може відбутись після 00:00. Тобто, якщо в період з моменту закінчення терміну дії пакета послуг і до спроби списання плати за тарифом встановлюється з’єднання з інтернетом, то може відбутись така ситуація, у яку потрапив @Noneedname 😓 . Саме тому варто дотримуватись нескладних рекомендацій: відключати в налаштуваннях телефону мобільний інтернет та переключати телефон в мережу 3G\2G.  😊

Ну спроба - це зрозуміло, резервується 10грн під пакет інтернету.
Але якщо вірити тому що говорить @Noneedname , то сума залишку була якраз на 10грн більше, щоб унеможливити ситуація з резервацією.

Виходить що білінг зарезервував більше 10грн? 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , і додаю трохи пояснення, що у разі , якщо кілька паралельних сесій було одночасно, то і резервується більша сума, ніж 10 грн. А у разі успішного з’єднання з інтернетом ця сума ще й може бути списана з рахунку. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , пакет послуг діє до 23:59:59, а спроба списання плати за тарифом може відбутись після 00:00. Тобто, якщо в період з моменту закінчення терміну дії пакета послуг і до спроби списання плати за тарифом встановлюється з’єднання з інтернетом, то може відбутись така ситуація, у яку потрапив @Noneedname 😓 . Саме тому варто дотримуватись нескладних рекомендацій: відключати в налаштуваннях телефону мобільний інтернет та переключати телефон в мережу 3G\2G.  😊

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , справа в тому, що у тарифах “Все разом” відсутнє нарахування пакету послуг на день. 

Оу, дякую за інформацію, не замітив 😮

Ну тоді паранормальні явища скасовуються, і стає дійсно незрозуміло, чому в абонента зарезервувало більше 10грн 🤔

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , справа в тому, що у тарифах “Все разом” відсутнє нарахування пакету послуг на день. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Реальность:

31 марта в 23:45 (76 КБ): - 10 грн.

1 апреля в 20:43 (18 МБ): - 10 грн.

(показалось мало и решили еще снять через пару часов) –

1 апреля в 23:13 (19 КБ): - 10 грн.

2 апреля в 23:45 (25 КБ): - 10 грн.

3 апреля в 20:47 (1 МБ): - 10 грн.

3 апреля в 23:45 (1 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 04:47 (57 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 23:45 (323 КБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:27 (49 МБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:45 (358 КБ): - 10 грн.

Все, стоп! Кормежка окончена.

Итого: 100 грн. за 100+ МБ.

 

Цікавий момент: якщо не знімається місячна плата за тариф, то повинно було знімати щодня денну абонплату (10грн/доба). 

Звідси питання, а чому не знімалась денна абонплата, а тільки за інтернет? 
Відповідь напрошується сама: значить у вас діяла місячна абонплата.

Якщо діяла місячна абонплата, а по тарифу у вас інтернет безлімітний - то чому ввімкнулась тарифікація?

Якась дуже незрозуміла ситуація, якби не війна, я б вам порадив скласти заявку в технічний відділ, хай розбираються. Але оскільки в країні війна, і приорітети зараз інші - тому “запийте водою”, подивіться на блакитне небо, і радійте життю 😇

На крайній випадок, якщо дуже заїло, купіть сім-карту іншого оператора: lifecell наприклад, вони найменшенькі, напевно їм зі всіх операторів зараз найважче  👪

 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Noneedname ,  @Boryslav , шкода, що Вам довелось зіштовхнутись з таким сервісом. 

Є таке поняття, як “резервація”. Це коли частина суми на рахунку резервується під активну інтернет-сесію. Тобто якщо є резервація, то частина суми утримується і для списання плати за тарифом коштів може не вистачати. Це робиться для того, щоб на рахунку не утворювався від’ємний баланс. Інформація про резервацію коштів є на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/additional . Розділ “Мобільний інтернет”. 

Для уникнення подібних ситуацій перед плановою датою списання коштів за тарифом потрібно відключати в налаштуваннях телефону мобільний інтернет та переключати телефон в мережу 3G\2G (якщо користуєтесь 4G-інтернетом).

Сподіваюсь, що у майбутньому Ваша думка про нашу Компанію зміниться 😊

Рівень користувача 1

До піздєца аналогічна ситуація: у мене і у дружини той самий тариф Все разом 4G і точно так само не зняли вчасно абонплату, просто стягнули з кожного за інтернет по 10грн.
Тільки у мене ще прикольніше. Я про всяк випадок поповнив на всіх 600грн (так щоби не було офіційної причини “недостатньо коштів на рахунку” - то вони абонплату не знімали кілька днів незважаючи на мої неодноразові скарги на гарячу лінію. 
Я думаю, ситуація повальна і масова по всій Україні. Київстар - це злодії. Я вже приглянув тариф від Лайфу, два номера буду переводити туди. 
Ау, Київстар! Ви щойно втратили рівно 7.200грн на рік. Ніби й небагато, але маленькими кроками до перемоги, як кажуть) 

Відповісти