Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 23 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

468 Відповідей

Нужно подавать коллективный иск в суд. 4 месяца они “решают” проблему.

Рівень користувача 1
Позначка

@VolodymyrMax, розумію, що дійсно затягується вирішення питання з послугою, але модератори Спільноти ніяк не можуть вплинути на швидкість усунення складнощів:pensive:

Ми також як і більшість користувачів чекаємо гарні новини від технічного відділу:pray_tone2:

Рівень користувача 1
Позначка

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

А що, так можна було? )))

я вже теж схиляюсь до такої думки, тіки як виявилось київстровський модем нікому не потрібний…. Він і мені не потрібний був, так як в же був 4Ж можем в мене, але такі умови були при покупці тарифу…. Цікаво, а вернути його можна разом з сімкарткою? тому що таке відношення - це просто ганьба для Київстару.

Відносно повернення, воно можливе протягом перших 14 днів з моменту придбання, за наявності всієї комплектації та пакування. 

Рівень користувача 1
Позначка

@YuricL, дуже прикро, що сталась така ситуація:pensive:

Рівень користувача 1

Справа в тому що за всіма ознаками це звичайнісіньке шахрайство. Київстар вводить в оману покупців продаючи товар + послугу хоча як такої не надає. Відмовки про аварію чи проблеми нехай залишать у себе... Судячи по форуму проблема тягнеться уже більше ніж пів року а реалізація продукту не припиняється. Я думаю якщо почати афішувати проблему.. то репутаційні втрати для компанії будуть суттєвими ... нехай подумають про це представники Київстар... Поки справа не дійшла до судових позовів збоку обманутих клієнтів.

Рівень користувача 1

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

А що, так можна було? )))

я вже теж схиляюсь до такої думки, тіки як виявилось київстровський модем нікому не потрібний…. Він і мені не потрібний був, так як в же був 4Ж можем в мене, але такі умови були при покупці тарифу…. Цікаво, а вернути його можна разом з сімкарткою? тому що таке відношення - це просто ганьба для Київстару.

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

Рівень користувача 1
Позначка

 

… или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

А ось тут цікава ситуація: телефонуєш, і тебе футболять з одного відділу до іншого. Тому що заявку подав на підключення, і як нового абонента вже переключають на іншій відділ, а в іншому відділі кажуть - а у вас немає підключення, звертайтесь як новий абонент… Платета кажуть круглої форми :)

:thinking:

Рівень користувача 1
Позначка

@Stanislav5958, вдалось зв’язатись з оператором для вирішення питання?

Рівень користувача 1

 

… или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

А ось тут цікава ситуація: телефонуєш, і тебе футболять з одного відділу до іншого. Тому що заявку подав на підключення, і як нового абонента вже переключають на іншій відділ, а в іншому відділі кажуть - а у вас немає підключення, звертайтесь як новий абонент… Платета кажуть круглої форми :)

Рівень користувача 5
Позначка +1

Здравствуйте,я заказал все вместе 4g с роутером, он пришел я все зделал по инструкции и в услугах у меня появилось предварительный заказ "все вместе 4g" через месяц эта услуга пропала Я решил заново на домашней странице роутера набрать *469*380XXXXXXXXX# но теперь мне пишет что с этого номера не подавалась заявка на подключение "все вместе 4g" как это исправить?

Обратится в магазин киевстар с жалобой на это, или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

Здравствуйте,я заказал все вместе 4g с роутером, он пришел я все зделал по инструкции и в услугах у меня появилось предварительный заказ "все вместе 4g" через месяц эта услуга пропала Я решил заново на домашней странице роутера набрать *469*380XXXXXXXXX# но теперь мне пишет что с этого номера не подавалась заявка на подключение "все вместе 4g" как это исправить?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aka_pryanik, на жаль, гарних новин в мене немає. Відповідь про кінцеві терміни так і не отримала.

Але не перестаю відправляти запити. 

Рівень користувача 1
Позначка

@VolodymyrMax, за переданою інформацією технічного відділу, поки об'єднання недоступно, ви можете користуватися безлімітним інтернетом з Sim-карти, яка шла з роутером.

Відносно основного номеру, то там у вас поки буде діяти поточний тариф, якій зараз на ньому встановлено.

Сподіваємось на якнайшвидше вирішення складнощів:fingers_crossed_tone2:

Рівень користувача 1

Теж не можу підключити послугу Все разом 4g. Дзвонив в підтримку.. сказали що передали заявку в сервіс. Потім прийшла смс що термін розгляду моєї заявки продовжено... Я так розумію що це на довго і не я один такий. Маю питання до знаючих людей: 18 жовтня у мене плата по тарифу... Що мені робити? мені відключать інтернет чи він буде працювати а мені просто доведеться користуватись поки іншим тарифним планом на основному номері. Проясніть ситуацію будь-ласка.

Рівень користувача 1
Позначка

@aka_pryanik, маємо надію, що найближчим часом проблема буде вирішена:hugging:

Рівень користувача 1

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

 

Нас таких багато) чекаємо на рішення спеціалістів уже 5 місяців…

Рівень користувача 1
Позначка

@Zhak, шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом. На даний момент дійсно є технічні складнощі з підключенням комплексної послуги. Спеціалісти займаються вирішенням питання.

Рівень користувача 1

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

Рівень користувача 1

@aka_pryanik, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуацію модератори Спільноти допомогти не зможуть. Ми ніяк не можемо вплинути на розглядання технічних “аварій”, тим паче масових.

Єдине, що можу спробувати зробити - це дізнатись кінцеві терміни усунення технічних неполадок.

Кінцеві терміни було б добре почути, дякую! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aka_pryanik, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуацію модератори Спільноти допомогти не зможуть. Ми ніяк не можемо вплинути на розглядання технічних “аварій”, тим паче масових.

Єдине, що можу спробувати зробити - це дізнатись кінцеві терміни усунення технічних неполадок.

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

Співчуваю, і в мене таке ж саме питання, чому не зупинити подачу заявок на покупку набору, якщо ви знаєте, що активувати послуги неможливо?! Я якраз з квітня чекаю коли вони пофіксять ці проблеми, замовив тоді набор і  стоїть роутер без діла, і ні повернути його ні підключитися до інтренету.. уже б хоч зняли блокування з роутера доки вони не пофіксять. Це ж не наша проблема що вони не виконують свої ж умови.

Рівень користувача 1

Я жду уже больше месяца операторы говорят завтра после завтра а хотелось бы знать какие то числа неделя две и ли месяц нужно на устранения этой проблемы чтобы я мог спланировать свои действия подключать свой старый интернет или искать альтернативу.

Я уже чекаю з квітня :) мені цікаво скільки таких абонентів з проблемами підключення?

Рівень користувача 1

Захотів підключити за містом «київстар все разом 4g», подав заявку 04.2021, передзвонили, сказали що покриття є все буде працювати. Оплатив ціну за роутер, отримав роутер і сімку під нього, потестив - все виглядало круто. Дійшло діло до активації тарифу і виявилося, що я не можу його активувати. Причиною було те, що мій моб номер був підключений до тарифу «все разом» з проводним інтернетом. (Яким я перестав користуватися зе в 2019му, після переїзду, дзвонив тоді оператору, щоб закрити той тариф, мені сказали що він автоматом відключиться через рік, але не відключився) Ну добре, кажу відключіть той тариф, на що отримую відповідь - подайте письмову заявку в б-якому магазині. Прийшов в один магазин, мені кажуть - дзвоніть оператору, ми не можемо вам відключити. Після дозвону оператору, виясняється знову що оператор не може відключити, і що треба йти в магазин. Сходив в магазин, там кажуть дзвонити оператору, після вмовляннь магазин нарешті прийняв письмову заявку на відключення. Але через годину я отримав 2 смс, що сталася помилка під час відключення. Звоню оператору - він повідомляє що бачить ці спроби відключення, вони не пройшли через помилку системи і просить мене ЗНОВУ НАПИСАТИ заяву на відключення.. після вмовлянь - він розуміє що я все що міг уже зробив і сказав що відключать тариф через місяць (пройшло вже 4, я все ще бачу той аккаунт у Мій київстар) 

Але повернемося до все разом 4ж, я ж бо хочу підключити його і мені повідомили що я можу це зробити до покупки роутера. Кожного місяця пробую активувати і так нічого й не вийшло, в чаті кажуть - у нас там якісь негаразди, фахівці працюють… пройшло уже 5 місяців, але фахівці не можуть. Найбільше питання, навіщо відповідати, що я можу підключити цей тариф, якщо у вас складнощі і ви не можете це зробити? І чому за весь цей час не змінилася сторінка тарифу, додали б повідомлення, що є складнощі і люди б розуміли що не варто вестися так зразу на ці умови?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nikolay 81, на жаль, нам передають лише орієнтовні терміни усунення неполадок. Щодо кінцевої дати…, інформації немає….

Відповісти