Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 23 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 листопад 2017, 14:42

@SerjB, в тарифи "Київстар Все разом" вже закладені тарифи передплаченого зв'язку, для контрактних абонентів поки таких тарифів не існує🙁 Розглянемо вашу пропозицію, дякую за ідею 💡

Переглянути оригінал

420 Відповідей

Рівень користувача 1

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?


Зависания бывают на ровном месте. Иногда приходится ждать минуту, иногда перегружать роутер. При том что скорость отличная до 120 мегабит. Поначалу бесило очень. Но есть один лафхак, не знаю в чем магия и как это работает, это не только у меня так, в общем если включить VPN, то все зависания исчезают и сеть работает стабильно, как по кабельному интернету. Можно использовать TouchVPN, ExpressVPN, CludflareVPN. В целом я доволен 4G киевстара, при том что они нахальным образом отключили мне интернет и его не будет до конца месяца, поскольку я использовал больше 1 ТБ трафика. Однако про такое ограничение нигде не написано, можно спокойно подавать в суд.

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NetManNet, передала запит на уточнення інженерам. Як тільки отримаю відповідь, одразу напишу.

Рівень користувача 6
Позначка

Хехе, терабайт это конечно жесть. Даже боюсь представить что автор такое качал 23 дня. 44,5 ГБ/день

Рівень користувача 7
Позначка +1

😠

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Да, Київстар кожен раз якось знаходить спосіб пробити чергове дно.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Рівень користувача 1

Пользуюсь тарифом Домашний 4G за 155 грн/мес, где не должно быть никаких ограничений. Однако после загрузки 1 ТБ трафика за 23 дня интернет просто отключился, сеть без доступа в интернет. Операторы говорят, что по номеру нет ограничений. В ютубе есть видео с отзывами, где у многих такая же фигня на этом тарифе. Почему отключают интернет, еслитариф оплачен?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitry Way, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій.

Замовляв роутер та сім зі свого номеру. Але потрібно активувати цю послугу з іншого номеру абоненту Київстар. 

Перед замовлянням запитав у оператора він відповів що це можливо, прив'язати інший номер до цієї послуги, але як це зробити я не знаю.

Тариф "Все разом 4g" 300 грн/місяц. Роутер вже отримав

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію ...

@MishaUA, іноді у підтримки нічого більше і немає, окрім заготовленого сценарію :worried:

Всі ваші зауваження зі своєї сторони передам на розглядання у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1
Позначка

@Xomyak , “помилок в відображенні інформації за тарифами” 

Якщо ви маєте на увазі відображення “історії використання” в системі “Мій Київстар”  , ні це не помилка. Було реально використано 900GB+:grin: І на момент блокування інтернету залишок був 0 MB.

Якщо ви маєте на увазі - що виправлення інформації про тарифи чи зміни в тарифному плані для компанії є складним ….це смішно. Користувач оплачує послуги які вказані як він має знати що забули добавити\змінити опис.?*

 

трохи терпіння …:rofl:

Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію . 

Я б зрозумів якщо про зміни в тарифі проінформували банальною смс . І підтримка  могла  чітко дати  відповідь,  наприклад - в тарифі є ліміт, ви досягли обмеження по трафіку, поповніть повторно рахунок для відновлення доступу.

Завершуєм лірику.

Київстару не живеться без прихованих лімітів по тарифах. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MishaUA:thinking: от навіщо робити із мухи слона? 
Після міграції в нові ІТ-системи, як ви, мабуть, помітили, не все працює так як потрібно. На пальцях можна перерахувати, що працює коректно. Система самообслуговування “Мій Київстар” не є виключенням. 
Інженери та розробники працюють над вдосконаленням системи, а також над виправленням помилок в відображенні інформації за тарифами. 

Будь ласка, трохи терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 

Використаєте - тоді приходьте, поговоримо.

  1. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*

Міську, лягайте спати, не морочіть голови)

Рівень користувача 1
Позначка

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 
  2. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*
Рівень користувача 8
Позначка +1

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

Рівень користувача 1
Позначка

@Vit123, все просто . 

Київстар ввів обмеження (або воно завжди було) 

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Киевстар Домашний 4G

https://kyivstar.ua/uk/wttx

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, мені дійсно дуже шкода, що не змогли вам допомогти :worried:

Рівень користувача 1

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Я хотів отримати хоч якийсь зворотній зв”язок від компанії, і відповіді на мої питання а також отримати інформацію куди і докого я офіційно можу звернутись. Тепер я розумію що це просто не можливо. Наведіть мені хоч один приклад в роботі мобільних операторів де питання ненадання ОПЛАЧЕНИХ послуг абонентам не вирішувались напротязі більш ніж 30 днів, при цьому компанія з вини якої не надаються послуги не спромоглася навіть зателефонувати абонту на яго офіційне звернення.  В будь якій правовій країні такі питання давно вже вирішувались шляхом судових позовів, але ми чудово розуміємо де живемо і нерви як кажуть дорожчі. (Нагадаю я на форум пишу після неодноразових звернень до оператора і з притензією в магазин Київстар). Можемо вважати питання закритим. З своїми висновками про роботу компанії залишаю форум. Всього найкращого….. І збільшення абонентської бази …...:frowning2: обслуговування і сервіс якось вже потім…...

Рівень користувача 6
Позначка

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

 

 

Рівень користувача 1

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Скажіть будь-ласка до кого,куди нам як абонентам звернутись для реального вирішення питання або  ж для  отримання компетентної відповіді КОЛИ нарешті буде вирішено ці проблеми. Де письмова заява (притензія)  буде прийнята потрапить до відповідальної особи. А абонент зможе отримати офіційну відповідь в письмовій чи будь якій іншій формі в встановлені законом та правилами компанії терміни. Якщо спеціалісти компанії не можуть вирішити питання , нехай зателефонують чи напишуть смс про це. На притензію залишену в магазині Київстар в минулому місяці відповіді немає до цього часу ,  пройшов вже місяць. За цей час ніхто навіть не зателефонував , не вибачився за якість надання послуг, нічого не пояснив. Просто ігнор…………... І така ситуація, я так розумію не тількив мене….. Мабуть потрібно створювати подібні теми на всих можливих профільних форумах мобільної тематики . Можливо тоді відповідальні особи і керівництво компанії почують абонентів і почнуть якось реагувати на проблеми а не просто відмовчуватись і створювати вигляд що  все чудово.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Чому інтернет з роутера за 1999 грн з 4G безпровідним інтернетом часто зникає? Неможливо провести елементарний дзвінок без камери... Чи потрібно якось специфічно його налаштовувати? Коли роздаю інтернет з телефону, то все ок. І неможливо під*вязати послугу все разом щоб мати цей тариф також на сім карті мобільного телефону, робиш по інструкції, а видає помилку... 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, @MishaUA, повірте, мені зрозумілі ваші емоції. І мені дуже хотілось би вам допомогти. Але, на жаль, це не в моїй компетенції. Я всього-лише модератор Спільноти :worried:

Рівень користувача 1

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

 

Я вже і не очікую що проблему вирішать . 

 

Це скоріше опис як працює саппорт Київстару, а точніше не працює. 

Відсутність термінів вирішення питання, крім “заготовлених”  абонент нічого не отримує  у відповідь. В саппорті банально не можуть дати відповідь в чому конкретно проблема. 

Непогано так Київстар “косить” кошти абонентів  - послуги оплачено за місяць, а надають послуги максимум за половину місяця. ...Цікаво скільки потенційних судових позовів Київстар може зловити за таку практику.:neutral_face:

Та ніяких позовів вони не отримають , це передоплачений зв”язок. Скажуть не подобається, не користуйтесь………. Повірте команда юристів в них працює, в них так все відкатано що жодного позову Ви не виграєте, та ще й в нашій країні……. Я мав також досвід користування як корпоративними тарифними планами так і контрактними для приватних осіб. Там людей просто заганяють в борги. Людина не користується номером взагалі 2-3 місяці або ж не слідкує за своєчасністю оплати а потім в неї борг 300-500 грн. Просиш відключіть можливість працювати в борг - відповідь не можемо, не дозволяє ПЗ….. Є багато й позитивних моментів в роботі компанії , але такі моменти просто не піддаються логіці. І сама більша проблема що абоненти не мають можливості для звернення і отримання кваліфікованої відповіді на свої питання в письмовій чи усній формі крім записаних і завчених фраз оператора.

Відповісти