Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 24 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

567 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Dmytr@, поки точно сказати складно, але оскільки тариф ще не було повністю закрито, то маємо надію на відновлення можливості підключення😊

Позначка

Шановна компанія Київстар! Хочу уточнити у Вас одне питання. Чи планується взагалі відновлення тарифного плану “Київстар все разом 4G”? Дуже шкода, що його не можна замовити без покупки обладнання навіть за додаткову плату. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@jozef, сподіваюсь наші користувачі допоможуть з цим питанням😉

Рівень користувача 1

Добрий день,я користувач роутера Ерго Р0516,який йшов в тарифі "домашній інтернет все разом 4г".Роутер йшов без акумулятора,зараз з зв'язку з війною постало питання придбання акумулятора,підкажіть де можно його чи аналог придбати,які його розміри. Завчасно дякую.PS доречі,дякую за швидкість,майже як у кабельного інтернета(вже була,до війни, і 80мб)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@klipson, щодо складностей в роботі послуги, якщо ситуація не змінилась, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Если я подключил суперсилу Гигабит, когда изменения скорости вступят в силу?

Зміни вступають в силу протягом доби. 

Если я подключил суперсилу Гигабит, когда изменения скорости вступят в силу?

Сегодня подключили мне домашний интернет по этому тарифу. Плюс супер сила 1Гбит интернет. Пока гигабитного интернета нет, но мастер сказал, что появится через время. Еще подключил статический адрес. После сел за компьютер и интернет начал каждые 10сек-3мин пропадать и переподключаться. Пока не знаю, это следствия каких-то настроек на стороне провайдера, или где-то техническая проблема.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@G_IGOR_ZERO, можу запропонувати вам розглянути такий тариф https://kyivstar.ua/uk/wttx.

Але, будь ласка, зверніть увагу, тариф тимчасово не підключається:( 

Є запитання стосовно пакетів. Чи у Вас є пакет без ліміту але в одночас без урізання швидкості? І чи можливий такий пакет з модемом роутером та антеною у Вас замовити? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KristinaSukhetska, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки, отримання додаткових рекомендацій і реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PoliteCat, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки, отримання додаткових рекомендацій і реєстрації технічної скарги. 

Підскажіть, будь ласка, після заміни сім карти, яка йшла в комплекті з роутером, нову сім карту він не бачить (світиться червоний індикатор Е). Коли встановлюю дану сім карту в телефон, вона відображається, але доступу до Інтернету немає. Як можна вирішити дану проблему ? Чи потрібно повторно міняти сім карту ? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexLuzik, @Ed Kaminsky, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗

Здравствуйте! Купил роутер 4 месяца назад и ни разу не заплатил за интернет, думаю, во повезло! Но вот возник вопрос, как я могу подключить номер роутера к своему основному, мобильному(что бы уже наконец начать платить)? Конечно пользоваться интернетом бесплатно это круто, но не иметь контроля над ним на достаточном уровне это не очень. При первой распаковке я подал заявку на *469*МойНомерТелефона, но роутер написал ошибку. Почти в тот же день или через пару недель я пытался решить эту проблему, сотрудники сказали отправить им на почту (gsm@kyivstar.net)  скрин того что у меня не было в тарифах нужного выбора и номера: роутера и основнойдля дальнейшего решения проблемы, отправил, забыл, 0 ответов и звонков.

Так же у меня недавно начались очень неприятные обрывы интернета без восстановления сигнала и потери пакетов каждые 2-4 минуты, хотелось бы узнать причину и этой проблемы.

Рівень користувача 2

На модемную симку пришла СМС с таким содержанием: “Термін дії вашого номера успішно продовжено на 365 днів. Приємного спілкування!”.

Ну, теперь понятно, чего резко все пропало… Хоть бы предусмотрели автопродление срока жизни для модемных сим-карт...

Всё заработало! Видать наши заявки помогли. 

Рівень користувача 3
Позначка

На модемную симку пришла СМС с таким содержанием: “Термін дії вашого номера успішно продовжено на 365 днів. Приємного спілкування!”.

Ну, теперь понятно, чего резко все пропало… Хоть бы предусмотрели автопродление срока жизни для модемных сим-карт...

Рівень користувача 3
Позначка

@Ed Kaminsky , у меня починили. У Вас как дела обстоят?

Рівень користувача 3
Позначка

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Я тоже подал заявку оператору,может тогда точно рассмотрят . В последние недели, кстати, постоянно рвалась сеть 4g на роутере, хотя на телефоне всё отлично, а позавчера вечером симка в роутере отпала и с концами. Да, я тоже тестил симку в телефоне, так же без доступа. Ждём 

На всякий случай уточнил у поддержки, массовая ли проблема, мне подтвердили, что да - массовая.

Рівень користувача 2

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Я тоже подал заявку оператору,может тогда точно рассмотрят . В последние недели, кстати, постоянно рвалась сеть 4g на роутере, хотя на телефоне всё отлично, а позавчера вечером симка в роутере отпала и с концами. Да, я тоже тестил симку в телефоне, так же без доступа. Ждём 

Рівень користувача 3
Позначка

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Точно такая же проблема. Роутер видит сеть LTE, подключается к ней, но дальше интернета нет. Обещают решить проблему до 19.05, 18:00. P.S.: если сим с роутера достать и вставить в телефон, то сеть LTE так же будет и не будет доступа в интернет.

Сломали такую важную в наше время услугу… Вся рабочая неделя без интернета.

Рівень користувача 2

Вітаю, другий день вже не працює інтернет на сім карті в роутері,просто не підключається до мережі, на телефоні все ок. Є якась інформація з цього приводу? Раніше таких проблем не було, ніяких смс не надходило 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , 😇

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , про неактивні сесії мови не було. Як раз мова про активні сесії. Паралельні сесії можуть виникати, коли користувач відкриває кілька сторінок у браузері, або запущено кілька додатків, що працюють через мережу Інтернет, тощо. 

Я тепер зрозумів, як добре, що у мене Рік без оплат 😂

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , про неактивні сесії мови не було. Як раз мова про активні сесії. Паралельні сесії можуть виникати, коли користувач відкриває кілька сторінок у браузері, або запущено кілька додатків, що працюють через мережу Інтернет, тощо. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , це може означати тільки, що було кілька інтернет-сесій паралельно, тому і більше 10 грн могло бути зарезервовано. 

Тоді виникає питання стосовно сесій, чому Київстар не рве неактивні сесії, а створює паралельні?)

Відповісти