Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 23 відповідей

Нещодавно з'явилися тарифи "Все разом". В них “Домашній Інтернет” разом з мобільним зв'язком. Однак “Домашній Інтернет” контрактний, а ось мобільний тариф передплата без можливості вибору контракту за бажанням. У мобільному контракті хвилини на міські входять в додаткові хвилини і Інтернет-сесія рветься раз в 3 години, а не в 1 годину. Тобто вигідніше контракт. А якщо мобільний тариф це передплата, як зараз, то для мене він не має сенсу щоб поключаться до тарифу "Все разом". Питання: чому Київстар не запропонує контракт для мобільного тарифу "Все разом"?

icon

Найкраща відповідь від Anita 15 November 2017, 14:42

Переглянути оригінал

504 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, @Kimeri, @kikiwora, @Roshima, щось зможете підказати користувачу @SaNSaY?

Рівень користувача 1

@Xomyak Коли буде вирішена ця проблема? (#2)
Проблемі вже 3 (три!) місяці, неможливо активувати тариф.

Виконання заявок. При спробі підтвердження підключення комплексної послуги "Київстар Все разом 4G" виникає помилка (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів виникають складнощі при підключення "Київстар Все разом 4G":
1) При спробі підтвердження підключення послуги через роутер і телефон виникає помилка "Сеанс припинений мережею" або "Відхилено мережею".
2) Немає можливості підтвердити заявку в системі “”Мій Київстар” і “eCare” - кнопка підтвердження неактивна.
3) За абоненту може бути відсутнім заявка на попереднє замовлення послуги в системі.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479568

Рівень користувача 1

Навіщо ви продаєте цей тарифний план, якщо його не можна вже три місяці активувати?
 

Рівень користувача 1

КиевСтар, верните деньги за 5 месяцев и заберите роутер за 1999грн. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vot_vam_nickname_latiniceju, мені дуже шкода, але інформацію щодо кінцевих термінів усунення технічних складностей інженери не передавали :pensive:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@737, такі питання через Спільноту не вирішуються. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання рекомендацій.

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

подал заявку с нового номера все успешно но при вводе комбинации с роутера с новым телефоном выдает такое-Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше и так сутки на пролёт

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

А ще там додали обмеження по кількості трафіку, але я не пам`ятаю яке саме

Рівень користувача 4
Позначка +1

А ще там додали обмеження по кількості трафіку, але я не пам`ятаю яке саме

1 Тб

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roman6789, в першу чергу приношу вибачення за те, що тривалий час на ваш коментар не надавалась “реакція” з боку модераторів. 

Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання рекомендацій.

Здравствуйте, заказал тариф "все вместе 4G" все заделал по инструкции и в приложении мой Киевстар появилась услуга "предварительный заказ "все вместе 4G" и когда я нажимаю детальнее у меня написано цитирую "сейчас вы можете подключить эту услугу только на сайте" и кнопка "подключить на сайте" так вот я бы хотел узнать могу ли я тариф "все вместе 4G" подключить через сайт и привяжется ли СИМ-карта роутера к моему номеру?

Рівень користувача 6
Позначка

@Stanislav5958, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази для перевірки індивідуальної інформації. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

Рівень користувача 4

Доброго дня, чому у моєму нп є покриття 4ж, але я не можу підключити тариф Все разом 4G? Коли замовляю послугу пише на  жаль не можливо підключити послугу для вашого нп, хоча на карті покриття він є і фактично покриття теж є? Нп с.Лука Вінницької області , Літинського району, 22311

 

Рівень користувача 6
Позначка

@nikolajyus24, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та повної адреси. Консультант перевірить доступність підключення,

Рівень користувача 1

Купил набор для подключения Киевстар все вместе 4G (роутер +симка)а подключить не могу уже месяц операторы кормят завтраками и послезавтраками((( У кого такаяже проблема? Или кто-то может знает решение?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nikolay 81, на поточний момент відкрита “аварія”: 

Виконання заявок. При спробі підтвердження підключення комплексної послуги "Київстар Все разом 4G" виникає помилка (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів виникають складнощі при підключення "Київстар Все разом 4G":
1) При спробі підтвердження підключення послуги через роутер і телефон виникає помилка "Сеанс припинений мережею" або "Відхилено мережею".
2) Немає можливості підтвердити заявку в системі “”Мій Київстар” і “eCare” - кнопка підтвердження неактивна.
3) За абоненту може бути відсутнім заявка на попереднє замовлення послуги в системі.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479568

Мені дуже шкода, але в цій ситуації залишається лише чекати на інформування по факту усунення неполадок. 

Рівень користувача 1

Я жду уже больше месяца операторы говорят завтра после завтра а хотелось бы знать какие то числа неделя две и ли месяц нужно на устранения этой проблемы чтобы я мог спланировать свои действия подключать свой старый интернет или искать альтернативу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nikolay 81, на жаль, нам передають лише орієнтовні терміни усунення неполадок. Щодо кінцевої дати…, інформації немає….

Рівень користувача 1

Захотів підключити за містом «київстар все разом 4g», подав заявку 04.2021, передзвонили, сказали що покриття є все буде працювати. Оплатив ціну за роутер, отримав роутер і сімку під нього, потестив - все виглядало круто. Дійшло діло до активації тарифу і виявилося, що я не можу його активувати. Причиною було те, що мій моб номер був підключений до тарифу «все разом» з проводним інтернетом. (Яким я перестав користуватися зе в 2019му, після переїзду, дзвонив тоді оператору, щоб закрити той тариф, мені сказали що він автоматом відключиться через рік, але не відключився) Ну добре, кажу відключіть той тариф, на що отримую відповідь - подайте письмову заявку в б-якому магазині. Прийшов в один магазин, мені кажуть - дзвоніть оператору, ми не можемо вам відключити. Після дозвону оператору, виясняється знову що оператор не може відключити, і що треба йти в магазин. Сходив в магазин, там кажуть дзвонити оператору, після вмовляннь магазин нарешті прийняв письмову заявку на відключення. Але через годину я отримав 2 смс, що сталася помилка під час відключення. Звоню оператору - він повідомляє що бачить ці спроби відключення, вони не пройшли через помилку системи і просить мене ЗНОВУ НАПИСАТИ заяву на відключення.. після вмовлянь - він розуміє що я все що міг уже зробив і сказав що відключать тариф через місяць (пройшло вже 4, я все ще бачу той аккаунт у Мій київстар) 

Але повернемося до все разом 4ж, я ж бо хочу підключити його і мені повідомили що я можу це зробити до покупки роутера. Кожного місяця пробую активувати і так нічого й не вийшло, в чаті кажуть - у нас там якісь негаразди, фахівці працюють… пройшло уже 5 місяців, але фахівці не можуть. Найбільше питання, навіщо відповідати, що я можу підключити цей тариф, якщо у вас складнощі і ви не можете це зробити? І чому за весь цей час не змінилася сторінка тарифу, додали б повідомлення, що є складнощі і люди б розуміли що не варто вестися так зразу на ці умови?

Рівень користувача 1

Я жду уже больше месяца операторы говорят завтра после завтра а хотелось бы знать какие то числа неделя две и ли месяц нужно на устранения этой проблемы чтобы я мог спланировать свои действия подключать свой старый интернет или искать альтернативу.

Я уже чекаю з квітня :) мені цікаво скільки таких абонентів з проблемами підключення?

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

Співчуваю, і в мене таке ж саме питання, чому не зупинити подачу заявок на покупку набору, якщо ви знаєте, що активувати послуги неможливо?! Я якраз з квітня чекаю коли вони пофіксять ці проблеми, замовив тоді набор і  стоїть роутер без діла, і ні повернути його ні підключитися до інтренету.. уже б хоч зняли блокування з роутера доки вони не пофіксять. Це ж не наша проблема що вони не виконують свої ж умови.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aka_pryanik, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуацію модератори Спільноти допомогти не зможуть. Ми ніяк не можемо вплинути на розглядання технічних “аварій”, тим паче масових.

Єдине, що можу спробувати зробити - це дізнатись кінцеві терміни усунення технічних неполадок.

Рівень користувача 1

@aka_pryanik, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, в цій ситуацію модератори Спільноти допомогти не зможуть. Ми ніяк не можемо вплинути на розглядання технічних “аварій”, тим паче масових.

Єдине, що можу спробувати зробити - це дізнатись кінцеві терміни усунення технічних неполадок.

Кінцеві терміни було б добре почути, дякую! 

Рівень користувача 3

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

Відповісти