Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Рівень користувача 1

Пользуюсь тарифом Домашний 4G за 155 грн/мес, где не должно быть никаких ограничений. Однако после загрузки 1 ТБ трафика за 23 дня интернет просто отключился, сеть без доступа в интернет. Операторы говорят, что по номеру нет ограничений. В ютубе есть видео с отзывами, где у многих такая же фигня на этом тарифе. Почему отключают интернет, еслитариф оплачен?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitry Way, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій.

Замовляв роутер та сім зі свого номеру. Але потрібно активувати цю послугу з іншого номеру абоненту Київстар. 

Перед замовлянням запитав у оператора він відповів що це можливо, прив'язати інший номер до цієї послуги, але як це зробити я не знаю.

Тариф "Все разом 4g" 300 грн/місяц. Роутер вже отримав

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію ...

@MishaUA, іноді у підтримки нічого більше і немає, окрім заготовленого сценарію :worried:

Всі ваші зауваження зі своєї сторони передам на розглядання у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1
Позначка

@Xomyak , “помилок в відображенні інформації за тарифами” 

Якщо ви маєте на увазі відображення “історії використання” в системі “Мій Київстар”  , ні це не помилка. Було реально використано 900GB+:grin: І на момент блокування інтернету залишок був 0 MB.

Якщо ви маєте на увазі - що виправлення інформації про тарифи чи зміни в тарифному плані для компанії є складним ….це смішно. Користувач оплачує послуги які вказані як він має знати що забули добавити\змінити опис.?*

 

трохи терпіння …:rofl:

Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію . 

Я б зрозумів якщо про зміни в тарифі проінформували банальною смс . І підтримка  могла  чітко дати  відповідь,  наприклад - в тарифі є ліміт, ви досягли обмеження по трафіку, поповніть повторно рахунок для відновлення доступу.

Завершуєм лірику.

Київстару не живеться без прихованих лімітів по тарифах. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MishaUA:thinking: от навіщо робити із мухи слона? 
Після міграції в нові ІТ-системи, як ви, мабуть, помітили, не все працює так як потрібно. На пальцях можна перерахувати, що працює коректно. Система самообслуговування “Мій Київстар” не є виключенням. 
Інженери та розробники працюють над вдосконаленням системи, а також над виправленням помилок в відображенні інформації за тарифами. 

Будь ласка, трохи терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 

Використаєте - тоді приходьте, поговоримо.

  1. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*

Міську, лягайте спати, не морочіть голови)

Рівень користувача 1
Позначка

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 
  2. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*
Рівень користувача 8
Позначка +1

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

Рівень користувача 1
Позначка

@Vit123, все просто . 

Київстар ввів обмеження (або воно завжди було) 

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Киевстар Домашний 4G

https://kyivstar.ua/uk/wttx

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, мені дійсно дуже шкода, що не змогли вам допомогти :worried:

Рівень користувача 2

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Я хотів отримати хоч якийсь зворотній зв”язок від компанії, і відповіді на мої питання а також отримати інформацію куди і докого я офіційно можу звернутись. Тепер я розумію що це просто не можливо. Наведіть мені хоч один приклад в роботі мобільних операторів де питання ненадання ОПЛАЧЕНИХ послуг абонентам не вирішувались напротязі більш ніж 30 днів, при цьому компанія з вини якої не надаються послуги не спромоглася навіть зателефонувати абонту на яго офіційне звернення.  В будь якій правовій країні такі питання давно вже вирішувались шляхом судових позовів, але ми чудово розуміємо де живемо і нерви як кажуть дорожчі. (Нагадаю я на форум пишу після неодноразових звернень до оператора і з притензією в магазин Київстар). Можемо вважати питання закритим. З своїми висновками про роботу компанії залишаю форум. Всього найкращого….. І збільшення абонентської бази …...:frowning2: обслуговування і сервіс якось вже потім…...

Рівень користувача 6
Позначка

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

 

 

Рівень користувача 2

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Скажіть будь-ласка до кого,куди нам як абонентам звернутись для реального вирішення питання або  ж для  отримання компетентної відповіді КОЛИ нарешті буде вирішено ці проблеми. Де письмова заява (притензія)  буде прийнята потрапить до відповідальної особи. А абонент зможе отримати офіційну відповідь в письмовій чи будь якій іншій формі в встановлені законом та правилами компанії терміни. Якщо спеціалісти компанії не можуть вирішити питання , нехай зателефонують чи напишуть смс про це. На притензію залишену в магазині Київстар в минулому місяці відповіді немає до цього часу ,  пройшов вже місяць. За цей час ніхто навіть не зателефонував , не вибачився за якість надання послуг, нічого не пояснив. Просто ігнор…………... І така ситуація, я так розумію не тількив мене….. Мабуть потрібно створювати подібні теми на всих можливих профільних форумах мобільної тематики . Можливо тоді відповідальні особи і керівництво компанії почують абонентів і почнуть якось реагувати на проблеми а не просто відмовчуватись і створювати вигляд що  все чудово.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Чому інтернет з роутера за 1999 грн з 4G безпровідним інтернетом часто зникає? Неможливо провести елементарний дзвінок без камери... Чи потрібно якось специфічно його налаштовувати? Коли роздаю інтернет з телефону, то все ок. І неможливо під*вязати послугу все разом щоб мати цей тариф також на сім карті мобільного телефону, робиш по інструкції, а видає помилку... 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, @MishaUA, повірте, мені зрозумілі ваші емоції. І мені дуже хотілось би вам допомогти. Але, на жаль, це не в моїй компетенції. Я всього-лише модератор Спільноти :worried:

Рівень користувача 2

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

 

Я вже і не очікую що проблему вирішать . 

 

Це скоріше опис як працює саппорт Київстару, а точніше не працює. 

Відсутність термінів вирішення питання, крім “заготовлених”  абонент нічого не отримує  у відповідь. В саппорті банально не можуть дати відповідь в чому конкретно проблема. 

Непогано так Київстар “косить” кошти абонентів  - послуги оплачено за місяць, а надають послуги максимум за половину місяця. ...Цікаво скільки потенційних судових позовів Київстар може зловити за таку практику.:neutral_face:

Та ніяких позовів вони не отримають , це передоплачений зв”язок. Скажуть не подобається, не користуйтесь………. Повірте команда юристів в них працює, в них так все відкатано що жодного позову Ви не виграєте, та ще й в нашій країні……. Я мав також досвід користування як корпоративними тарифними планами так і контрактними для приватних осіб. Там людей просто заганяють в борги. Людина не користується номером взагалі 2-3 місяці або ж не слідкує за своєчасністю оплати а потім в неї борг 300-500 грн. Просиш відключіть можливість працювати в борг - відповідь не можемо, не дозволяє ПЗ….. Є багато й позитивних моментів в роботі компанії , але такі моменти просто не піддаються логіці. І сама більша проблема що абоненти не мають можливості для звернення і отримання кваліфікованої відповіді на свої питання в письмовій чи усній формі крім записаних і завчених фраз оператора.

Рівень користувача 1
Позначка

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

 

Я вже і не очікую що проблему вирішать . 

 

Це скоріше опис як працює саппорт Київстару, а точніше не працює. 

Відсутність термінів вирішення питання, крім “заготовлених”  абонент нічого не отримує  у відповідь. В саппорті банально не можуть дати відповідь в чому конкретно проблема. 

Непогано так Київстар “косить” кошти абонентів  - послуги оплачено за місяць, а надають послуги максимум за половину місяця. ...Цікаво скільки потенційних судових позовів Київстар може зловити за таку практику.:neutral_face:

Рівень користувача 2

В спільноті не можна вирішити питання у оператора не можна, з технічним спеціалістом поспілкуватись неможна. Як вирішувати питання скажіть????

Це просто ігнорування проблем абонентів, повна відсутність зворотнього зв”язку. Компанія стає повністю закритою до проблем абонентів. А це не з кращого боку вплине на імідж компанії. За 2 місяці ПЗ можна було переписати групою програмістів, не говорячи про те що знайти масову помилку в ПЗ. Цим просто ніхто не займається……..

Для інформації : по номеру з якого не знімалась абонентська плата допомогло додаткове поповнення на 5 грн. Після цього знялась АП і включився інтернет . Було 175 грн, додав 5 грн. Знялось 155 -, залишок 25 все працює - може комусь допоможе……. Але АП знялась за місяць а працювати номер буде 6 днів ….……….

По номеру де просто припинилось надавання послуг все без змін. Ніхто не телефонує.

А вирішиться все 01.07.21 Поповню рахунок - зніметься АП і все буде ок. Цього схоже й чекає технічна служба.:unamused:

@Vit123, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації за технічними зверненнями.

Так як складності носять масовий характер - терміни усунення неполадок подовжено. На жаль, щодо кінцевих термінів інженери не інформують. 

Сподіваюсь, що незабаром системи будуть працювати коректно :pray_tone2:

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації за технічними зверненнями.

Так як складності носять масовий характер - терміни усунення неполадок подовжено. На жаль, щодо кінцевих термінів інженери не інформують. 

Сподіваюсь, що незабаром системи будуть працювати коректно :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

Рівень користувача 1
Позначка

На початку 2021 вирішив спробувати тарифний план "Домашній інтернет 4G" .

Придбав сімкарту  - роутер (huawei b535-232_  який підтримував сімкарту вже мав - все ок, навіть супер. Інтернет нормально працював 3 міс. 

В кінці травня почались проблеми - інтернет зник до кінця місяця.І весь цей час саппорт писав що “заявка приянята , чекайте смс” . І єдиниі смс які приходили - “термін вашої заявки продовжено”

Інтернет з’явився в червні (05.06) після поповнення рахунку. Ніяких повідомлень що проблема вирішена не було і скоріш за все заявка так і не розглядалась. 

19,06 - знову таж сама ситуація . Доступу до інтернету немає . Хоча роутер сигнал отримує  і навіть покузує швидкість аж 2-7 Kbps\s . 

І тепер проблема знову повторилась, знову саппорт нічого нормально не може сказати крім заготовлених фраз,  єдине що змінилось це відсутність смс “термін вашої заявки продовжено” . 

Знову до кінця місяця інтернет напевно буде відсутній і без ніяких “відшкодувань” к-сті днів, які саппорт витрачає на типу “фікс” немає . 

В думках тільки одна фраза “Kyivstar WT:rage:

 

Таке враження, що відколи змінили вхід в “Мій Київстар” за кожним окремим номером  - в Київстар почалась деградація . Постійні проблеми з нетом, авторизацією і саппортом. Банально неможливо додзвонитись напряму до оператора через 460 \ 466. 

Рівень користувача 2

Доброго дня. Вирішив звернутись в форум для обговорення даної проблеми, оскільки надії в вирішенні питань технічними спеціалістами компанії не бачу. 

Опис проблем.

Є два проблемних номери передплаченого сервісу в тарифному плані Домашній інтернет 4G.

По одному з них ситуація: на рахунку 175 грн. (абонентська плата 155,00 грн.згідно тарифного плану) Кошти з рахунку не знімаються послуги не надаються. Згідно тарифного плану тарифікація з 1 по 1 число місяця. На даний момент починаючи з 01.06.21 інтернет не працює. Починаючи з 06.06.21 було 5 звернень в підтримку з періодом в 1-2 дні. Кожного разу оператор каже що заявка прийнята потрібно більше часу, інформація передана технічним спеціалістам і т.д. ……. Я залишаю номер для зворотнього зв”язку ніхто не телефонує , питання не вирішується. Наразі послуга яка повинна надаватись з 01.06.21 на даний момент на 23.06.21 не надається, питання не вирішується.  Є якісь розумні межі вирішення питань і відповідальності відповідних служб і квалівікації  спеціалістів цих служб , як вважає спільнота ? 

По другому  номеру (з тим же тарифним планом Домашній інтиернет 4G)

Послуга була сплачена 01,06,21 і надавалась до 15-16 червня . Після цього числа припинилось надання послуги. Номер оплачено , обмежень оператор не бачить заміну сім карти робили - інтернет відсутній. Питання обладнання зніто -оскільки в модемі без проблем працює інша карта Київстар передплаченого звязку. І також карта яка не працює перевірялась в телефоні - проблема залишилась. Також було два звернення починаючи з 18.06.21 питання на сьогодні не вирішено.

В минулому місяці була така ж проблема з іншим номером починаючи з 20 травня проблема вирішилась тільки 01.06 при знятті абонплати, після цього все запрацювало.

При потребі номери можу надати.

На скільки я знаю (зі слів оператора) проблема масова (з зняттям АП).

  1. Чому не вирішуються звернення абонентів ?
  2. Чому відсутній зворотній зв”язок  з абонентом?
  3. Які терміни вирішення звернень в компанії Київстар ?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasya_xat:sweat:

Відповісти