Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Stanislav5958, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до абонентської бази для перевірки індивідуальної інформації. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

Здравствуйте, заказал тариф "все вместе 4G" все заделал по инструкции и в приложении мой Киевстар появилась услуга "предварительный заказ "все вместе 4G" и когда я нажимаю детальнее у меня написано цитирую "сейчас вы можете подключить эту услугу только на сайте" и кнопка "подключить на сайте" так вот я бы хотел узнать могу ли я тариф "все вместе 4G" подключить через сайт и привяжется ли СИМ-карта роутера к моему номеру?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roman6789, в першу чергу приношу вибачення за те, що тривалий час на ваш коментар не надавалась “реакція” з боку модераторів. 

Мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання рекомендацій.

Рівень користувача 5
Позначка +1

А ще там додали обмеження по кількості трафіку, але я не пам`ятаю яке саме

1 Тб

Рівень користувача 8
Позначка +3

А ще там додали обмеження по кількості трафіку, але я не пам`ятаю яке саме

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

подал заявку с нового номера все успешно но при вводе комбинации с роутера с новым телефоном выдает такое-Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше и так сутки на пролёт

 

Рівень користувача 1

здравствуйте ,у меня очень не приятная ситуация, решил подключить домашний интернет в частный сектор , заказал Роутер 4G с карточкой,  всё пришло отлично, взялся подключать услугу все разом 4G и на стадии подачи запроса ,через настройки роутера где вводил комбинацию со своим основным номером ,выдало сообщение что запроса на эту функцию с номера не поступало, странно ,именно с этого номера я заказывал роутер ,подать еще 1 запрос через личный кабинет не могу пишет-Что то пошло не так ,Сделал запрос звонка оператора, через день перезвонили ,сказали подключить могут только в сервисном центре, для этого нужна карточка с роутера, плюс паспорт ,мы даже сам роутер принесли и оператор нам заявил, что подключить эту услугу мы не можем и никто не может и эта проблема с апреля месяца ,В смысле? почему, когда я покупал роутер мне никто ничего об этом не сказал и почему я не могу подключить, я потратил 2к гривен ,это не мало ,я пользуюсь услугами киевстара уже добрых лет 20 и тут такая подстава, помогите решить эту проблему

Рівень користувача 8
Позначка +5

@737, такі питання через Спільноту не вирішуються. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vot_vam_nickname_latiniceju, мені дуже шкода, але інформацію щодо кінцевих термінів усунення технічних складностей інженери не передавали :pensive:

Рівень користувача 1

КиевСтар, верните деньги за 5 месяцев и заберите роутер за 1999грн. 

Рівень користувача 1

Навіщо ви продаєте цей тарифний план, якщо його не можна вже три місяці активувати?
 

Рівень користувача 1

@Xomyak Коли буде вирішена ця проблема? (#2)
Проблемі вже 3 (три!) місяці, неможливо активувати тариф.

Виконання заявок. При спробі підтвердження підключення комплексної послуги "Київстар Все разом 4G" виникає помилка (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів виникають складнощі при підключення "Київстар Все разом 4G":
1) При спробі підтвердження підключення послуги через роутер і телефон виникає помилка "Сеанс припинений мережею" або "Відхилено мережею".
2) Немає можливості підтвердити заявку в системі “”Мій Київстар” і “eCare” - кнопка підтвердження неактивна.
3) За абоненту може бути відсутнім заявка на попереднє замовлення послуги в системі.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479568

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, @Kimeri, @kikiwora, @Roshima, щось зможете підказати користувачу @SaNSaY?

Доброго дня! Підскажіть будь ласка, яким чином можна підключити зовнішню 4g антену до 4g WiFi роутера тарифу “Все разом 4G”. Можна підключити антену напряму до роутера, чи потрібний gsm підсилювач?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@737, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, через Спільноту такі питання не вирішуються, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

03.2021 купил роутер WIFI 4G и подключил я так думал:)) на сегодняшний день 11.08.2021 интернета у меня как и не было так и нет!!!! На звонки 460 (там сидят зомби и отвечают как по листочку) ВАМ нужно подождать!!! И это за 5 месяцев нихрена не сделано???? Зато каждый месяц 300 грн снимают охотно. Не уважаемый Киевстар заберите свой роутер назад и верните мне деньги!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

Скажіть будь ласка, чи є у вас зараз глобальна проблема з активацією даного тарифного плану?...

...Оператори постійно кажуть що у них глобальна проблема і обіцяють вирішити до 18:00 наступного дня….

@vot_vam_nickname_latiniceju:thinking: мені здається, ви відповіли на ваше питання. 

Рівень користувача 1

Скажіть будь ласка, чи є у вас зараз глобальна проблема з активацією даного тарифного плану?
Я отримав роутер 14 днів тому, але так і не можу його активувати. Коли ввожу USSD мені пишуть:

"Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше"

Пробував з телефону, там так само
Пробував міняти основний номер (раптом з новим номером вийшло б ...) через оператора, не допомогло
Кожен день намагаюся активувати, роутер скидав, тримав добу включеним, нічого не допомагає....

Оператори постійно кажуть що у них глобальна проблема і обіцяють вирішити до 18:00 наступного дня.

Все роблю по інструкції, в USSD ввожу основний номер.

Рівень користувача 1

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?


Зависания бывают на ровном месте. Иногда приходится ждать минуту, иногда перегружать роутер. При том что скорость отличная до 120 мегабит. Поначалу бесило очень. Но есть один лафхак, не знаю в чем магия и как это работает, это не только у меня так, в общем если включить VPN, то все зависания исчезают и сеть работает стабильно, как по кабельному интернету. Можно использовать TouchVPN, ExpressVPN, CludflareVPN. В целом я доволен 4G киевстара, при том что они нахальным образом отключили мне интернет и его не будет до конца месяца, поскольку я использовал больше 1 ТБ трафика. Однако про такое ограничение нигде не написано, можно спокойно подавать в суд.

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NetManNet, передала запит на уточнення інженерам. Як тільки отримаю відповідь, одразу напишу.

Рівень користувача 6
Позначка

Хехе, терабайт это конечно жесть. Даже боюсь представить что автор такое качал 23 дня. 44,5 ГБ/день

Рівень користувача 7
Позначка +1

😠

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Да, Київстар кожен раз якось знаходить спосіб пробити чергове дно.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Відповісти