Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Рівень користувача 1

Маю питання/скаргу стосовно надання послуги доступу до інтернету за тарифом "все разом 4g" через роутер придбаний в інтернет магазині від Київстар 

 

З моменту купівлі роутера ще літом 2021-го року (орієнтовно червень місяць) мені не вдалось скористатися послугами , що їх мав забезпечити оператор Київстар . Купивши роутер орієнтовно за 2000 грн я не зміг виконати інструкції що до підключення його мої сім карти, через технічні помилки, що виникали при виконанні ussd команд.

Звернувшись до служби підтримки мені підтвердили що така проблема існувала на час моїх спроб підключення і повідомили що протягом 3-х днів моє питання буде вирішено і прийде смс з інформування про результати або перенесення термінів вирішення.

 

Через 4 дні я повторно звернувся до служби підтримки і знову розказали про 3 дні на вирішення і бла, бла, бла.

Через 4 дні все по колу, і знову і знову 

Я не пам'ятаю кількість звернень що я подавав влітку, можливо їх всьо 3 а може й більше 5-6.

Я не рахував так як вважав що Київстар це найкращий оператор мобільного зв'язку і серйозно ставиться до якості надання ним послуг.

(Доречі жодних смс з інформування про стан заявки або терміни виконання не отримував)

 

Літо пройшло.

Осінь, майже зима. 

Я повторно звернувся з вирішенням питання що маю.

Після 3-го перенесення "точно остаточної дати вирішення питання" ***це зі слів кожного оператора служби підтримки з яким я спілкувався*** я попросив хоча б підтвердження того що моя заявка взята в роботу.

Ось номери заяв :

1827568 від 07.11

1864375 від 11.11

 

Я прошу щоб мені сказали :

У випадку якщо Київстар може надати мені доступ до інтернету , так як пропонується за умовами тарифу - терміни виконання моєї заявки. Якщо рахувати по першій заяві то це вже 9 днів, якщо по другій то 5, якщо рахувати з літа то більше це вже більше з 4-х місяців з моменту першого звернення. 

У випадку якщо Київстар не може надати послугу що запропонував і за яку я опосередковано заплатив 2000 грн то просто скажіть про це.  Скажіть що не спроможні виконати те що пропонується. І все. 

ПС. Подбайте про хороші гарнітури для служби підтримки , при спілкуванні з людиною я чув відбірний мат, яким ймовірно обговорювали оператири інших клієнтів які мають нахабство звертатися до них з проханням вирішити їх питання (а може й не так , я й сам нагрубив трохи одному з операторів коли вкотре мені пообіцяли що перенесуть останній раз).

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LOX2021, маю надію, що все ж незабаром складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 1
Позначка

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuricL:worried:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad_Gornyj, маю надію, що складності будуть усунені в зазначені терміни :pray_tone2: Обов’язково тримайте в курсі розгляду технічного питання. 

Рівень користувача 2

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

Можете і не надіятись , нічого не буде вирішено. Почитайте трохи вище , тут люди місяцями чекають на вирішення проблеми. 

Рівень користувача 1

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad_Gornyj, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

SOS! Купив набір для підключення “Все разом 4G”, підключив комп, працює Вай-Фай, а куди сплатити за тариф - не знаю. Намагаюсь по інструкції все зробити, але тариф на моєму смартфоні не змінюється і питання: “Як, отримавши набір "Все разом 4G", підключити цей тариф на номер мого смартфона?” - НЕ ВИРІШЕНЕ. Сьогодні спливає дводенний пробний термін, і ЩО БУДЕ ДАЛІ???!!! Help, please! 04.11.2021 р.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksym100198, на поточний момент відкрита “аварія”:

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням підключення послуги "Київстар Все разом 4G" через роутер або телефон (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердження підключення послуги через роутер та телефон виникає помилка "Сеанс припинено мережею" або "Відхилено мережею".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726177

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

На этапе активации тарифного плана через телефон . В инструкции указанно написать *469*(номер телефона с которого была сделана заявка)# . Но при выполнении этого получаю сообщение " Цей номер не подавав заявку на підключення тарифу все разом 4 g"

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Roro, погоджусь, вирішення питання затягнулось на тривалий термін, поки оператори можуть тільки надавати орієнтовні терміни та нараховувати компенсацію. 

Але ми всі сподіваємось на скоріше вирішення від технічного відділу:pray_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Troll Support. 

Рівень користувача 1

Все вместе 4 G этот тарифный план,  когда ты покупаешь роутер и сим-карта в роутере и в телефоне на который была произведена регистрация,  должны быть соединены. Вот только,  когда заходишь по адресу и вводишь комбинацию *469*номер телефона# всегда выдает ошибку. Мне уже 5 месяцев никак не могут решить эти ошибки и соединить эти две симки. И на момент решения этой проблемы давали мобильный интернет и уже отключили. Плюс сегодня они предложили странную компенсацию  500 МБ на 7 дней.   Мне  очень не нравится эта нестабильная ситуация. Если вы указываете действующие тарифы и услуги,  то было бы намного комфортнее если бы это было выполнено. 

Рівень користувача 2

Після більше 7 місяців очікування вирішення проблеми з підключенням тарифу, коли роутер вже проданий і я перейшов на інший контрактний тариф - Київстар написав , що проблему вирішено, можете підключати тариф))).

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MariaG, дійсно зараз є проблеми з підключенням. 

Питанням займається технічний відділ.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Alexander Gottlieb Baumgarten, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, передам інформацію на уточнення.
.

Рівень користувача 1

Доброго дня.

В вересні 2021 р. було замовлено роутер 4g та тариф для дачі. Після налаштування роутера і активації карти пам’яті в роутері, що надіслали разом з пристроєм, необхідно було відправити смс з повідомленням про активацію тарифу. І тут пішли якісь збої, спочатку система написала про збій, що смс не доставлено, а потім при повторній відправці смс, прийшло повідомлення, що основний номер не подавав заявку на підключення (але заявку я залишала на сайті і був дзвінок від оператора та доставка роутера 4g!!!). Зачекавши декілька тижнів, передзвонила оператору, але звінок до оператора не допоміг, оператор повідомив про збій в системі і сказав очікувати на смс про підклення послуги на основний номер. Смс немає. Підключення до послуги немає. Інтернету немає. Є тільки роутер 4g. Не розумію, що робити далі. Хтось допоможе?

Рівень користувача 2
Позначка

 

Рівень користувача 2
Позначка

Привіт. Тариф Київстар Домашній 4G та інші тарифи які мають безлімітний інтернет в якості заміни домашнього інтернету на території де відсутній провідний інтернет (можливість підключення), чому в цих тарифах максимальний об'єм трафіку 950 ГБ. - чи 1 ТБ ?

Чому ця інформація про це обмеження ніде не вказана в описанні тарифів та в програмі мій Київстар?

Деталізація_рахунку.pdf (завантажити з файлообмінника)

Дані з https://ecare.kyivstar.ua/subscription/usage

Що ми бачимо? "Зняття", "Залишок До:" та "Залишок після:"

Якщо пункт "Залишок після:" в кількості мегабайт доходить до 0, то безлімітний інтернет вимикається, і його просто немає до наступної абонплати.

Чому ? 

Нужно подавать коллективный иск в суд. 4 месяца они “решают” проблему.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@VolodymyrMax, розумію, що дійсно затягується вирішення питання з послугою, але модератори Спільноти ніяк не можуть вплинути на швидкість усунення складнощів:pensive:

Ми також як і більшість користувачів чекаємо гарні новини від технічного відділу:pray_tone2:

Рівень користувача 3
Позначка +1

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

А що, так можна було? )))

я вже теж схиляюсь до такої думки, тіки як виявилось київстровський модем нікому не потрібний…. Він і мені не потрібний був, так як в же був 4Ж можем в мене, але такі умови були при покупці тарифу…. Цікаво, а вернути його можна разом з сімкарткою? тому що таке відношення - це просто ганьба для Київстару.

Відносно повернення, воно можливе протягом перших 14 днів з моменту придбання, за наявності всієї комплектації та пакування. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@YuricL, дуже прикро, що сталась така ситуація:pensive:

Рівень користувача 1

Справа в тому що за всіма ознаками це звичайнісіньке шахрайство. Київстар вводить в оману покупців продаючи товар + послугу хоча як такої не надає. Відмовки про аварію чи проблеми нехай залишать у себе... Судячи по форуму проблема тягнеться уже більше ніж пів року а реалізація продукту не припиняється. Я думаю якщо почати афішувати проблему.. то репутаційні втрати для компанії будуть суттєвими ... нехай подумають про це представники Київстар... Поки справа не дійшла до судових позовів збоку обманутих клієнтів.

Відповісти