Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

420 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
@wolf2606, да, с контрактным подключением не совместима, к сожалению.
Рівень користувача 1
Почему снята абонплата в полном обьеме за связь, моб интернет, дом интернет и телевидение? Подключилась в январе. Где обещаные 2 месяца бесплатно и 2 месяца по 40грн?
Я хотів сьогодні 01.02 перейти на тариф "Київстар все разом екстра" і поповнив свій рахунок на 225 грн. і одразу ж перейшов до підключення, ал в мене зразу зняло кошти за попередній тариф 75 грн. Я ще нічого не використав по цьому тарифу, можете мені повернути 75 грн., і відключити мені тариф Київстар 4G online, і підключити Київстар все разом екстра.
З 1.02.19 перевели на тариф все разом екстра 2018.Ніде немає інформації про використання 300 хв. на інші мобільні та за кордон.На які номери по Україні,а головне - за кордон.Які країни?На які оператори моб.зв. у росіїї та чи можна на стаціонарні за кордоном?
Сому з 01.02.2019 змінено тариф не на той,що залишала заявку...?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Сому з 01.02.2019 змінено тариф не на той,що залишала заявку...?
Добрый день такого не должно быть, но в любом случае выясните это у оператора с этой страницы (перейдете по ссылке прокрутите страницу вниз, увидите "Онлайн консультант"), или по телефонам 460 с киевстара и 0 800 300 460 (с любого мобильного или стационарного)!
Рівень користувача 6
Позначка +1
По Украине на любые мобильные других операторов и городские номера (кроме CDMA), за рубеж - на все номера Польши, Италии и РФ.
Рівень користувача 1
в мене теж змінили не на той, що подавав заявку. і через це не вистачило коштів на оплату. Повідомлення прийшло тільки в 10-27, вже після того як я користувався і інтернетом і дзвінками, познімало кучу грошей. це просто жах
Рівень користувача 3
У меня такая же проблема(
Рівень користувача 1
Здравствуйте! 15.01.19 я сделала заявку на замену тарифного плана. Выбрала из предложенного "Все разом. Плюс". Заявка была успешно выполнена. Сегодня при попытке пополнить счет я обнаружила, что мне подключен другой тарифный план "Все разом. Екста". Почему так?
З 31.01 на 01.02 мала знятися абонплата, но не було коштів, 01.02 я поповнив рахунок на 225 і воно не зняло автоматично. Коли вони знімлятися? Чи можна бистріше щоб знялося? Чи є якась комбінація на мій тарифний план?
На счету 134 грн. Абонплата не снята "Все разом" В чем причина?
Рівень користувача 8
Позначка +1
На счету 134 грн. Абонплата не снята "Все разом" В чем причина?
День добрый, подскажите какой конкретно тариф из линейки все вместе?
Рівень користувача 8
Позначка +1
З 31.01 на 01.02 мала знятися абонплата, но не було коштів, 01.02 я поповнив рахунок на 225 і воно не зняло автоматично. Коли вони знімлятися? Чи можна бистріше щоб знялося? Чи є якась комбінація на мій тарифний план?
День добрый, сумма абонплаты должна быть на счету до 1-го числа т.к. 1-го снимается за тариф, вполне возможно у вас недостаточно на балансе для продления тарифа (могло снять оплату за день), проверьте баланс!
В мене на рахунку 230 грн на даний момент. Абон плата не знімається. Може є якісь комбінаціі для мого тарифу?
Рівень користувача 8
Позначка +1
В мене на рахунку 230 грн на даний момент. Абон плата не знімається. Може є якісь комбінаціі для мого тарифу?
У меня снимает автоматом, участники сообщества в данном случае советуют чтобы баланс был + 10 грн., т.е. по тарифу 225, значит на балансе должно быть 235, вы можете это проверить либо позвонить оператору на номер 466, если операторы все заняты, на любой из страниц сайта (кроме сообщества) в правом нижнем углу есть Зоряна попросите ее соединить Вас с оператором!
Я змінив тариф на "Все разом. Плюс", сплатив за нього у кінці січня, а сьогодні о 10:35 отримав смс - Абонплата не снята-недостаточно средств. Тариф: безлим в сети-2грн/день пользования, другие-1грн/мин, 100МБ за 10грн. Закажите «Неделю доверия»: *461#
Виявляється, у мене тепер тариф "Все разом. Смарт". Від 140 гривень зняли чомусь 80... Тиждень довіри підключити не можу. В мене немає до вас ніякої довіри.
Інтернет досі не працює. Що на це скажете, чарівні ельфи?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Lyubov78, вы уже обращались к оператору для проверки?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Vlad1slav, взагалі кошти можуть повернути в такій ситуації, але гарантувати не можу. Ви можете поповнити рахунок і перейти на інший тариф, після цього звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, він тоді передасть заявку для розгляду можливості повернення коштів за старий тариф. Звернутися потрібно не пізніше 3-х днів з моменту переходу на інший тариф. 🤓
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Nata231980, @skash87, @Karina_195, спостерігалися такі складнощі у деяких користувачів, про це є актуальна інформація. Приношу свої вибачення, якщо це стосувалося і вас. 🙏🏼
Рівень користувача 8
Позначка +2
@OVZH, наблюдались такие сложности у некоторых пользователей, об этом есть актуальная информация. Приношу свои извинения, если это касается и вас. 🙏🏼
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Leshkin_Cat, ви вже зверталися до оператора за перевіркою?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Lutsyk_V, позачергове нарахування не передбачено. Має знятися автоматично при достатній сумі на рахунку. Якщо так і не зніметься, зверніться до оператора за перевіркою. 🤓
Рівень користувача 1
@Lyubov78, вы уже обращались к оператору для проверки?
К оператору нереально дозвониться. Все заняты.
Добрый день.
Предложили переход на "Все разом 85".
  1. Где посмотреть все условия этого тарифа (в кабинете Мой Киевстар ссылка не активна)?
  2. На какие тарифы можно перевести в последствии телефон, если тариф не понравится?
  3. Какие санкции за отказ от услуг, если в последствии что-то не понравится и как при этом будет тарифицироваться мобильная связь?

Відповісти