Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Придбав роутер та тариф "Все разом 4G", під час активації виникає помилка у введенні USSD (сеанс зупинено мережею). Як вирішити проблему? Я так розумію за весь час існування цієї проблеми ніхто так і не зміг нічого з цим зробити. Можливо є якісь варіанти? Адже чекати усунення помилки від Київстару це безнадійно.

@Konoval Andrii

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

А з моменту придбання і налаштування роутера, до якого числа інтернет буде працювати безплатно?

Наприклад: Увімкнено роутер і актовано номер з якого робили замовлення - USSD командою: *469*380XXX...# було 26 грудня 2021. А гроші за інтернет до сьогодні не зняло, тобто це 9 січня 2022

До якого числа буде працювати безплатно 4G інтернет?

Буду вельми вдячний за уточнення))

Он у вас поработает 3 месяца, за эти 3 месяца вы не сможете подключить тариф, потому что у них технические проблемы какие с объединением тарифов, а потом этот роутер у вас будет в углу лежать, пылью припадать. Так было у меня в марте месяце и тянется до сих пор, так здесь у многих такая проблема. Киевстар ее просто не решает целый год. Последняя отписка мне была “ойойой на некоторые проблемы нужно немного больше времени”. У меня за окном вторую линию Оушин Плазы построили за год, а тут проблему они решить не могут) 

@Konoval Andrii

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

А з моменту придбання і налаштування роутера, до якого числа інтернет буде працювати безплатно?

Наприклад: Увімкнено роутер і актовано номер з якого робили замовлення - USSD командою: *469*380XXX...# було 26 грудня 2021. А гроші за інтернет до сьогодні не зняло, тобто це 9 січня 2022

До якого числа буде працювати безплатно 4G інтернет?

Буду вельми вдячний за уточнення))

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Konoval Andrii 

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

Роутер вдруг перестал раздавать интернет. То есть,вай фай работает а интернета нет. Обращался к консультанту ( если его можно так назвать) в viber, ответ был "обращайтесь в сц по ремонту роутеров". Хотя я уточнил что проверял сим-карту с роутера в телефоне - интернета нет,и так же ставил другую сим-карту в роутер - всё работает. Факт неисправности роутера исключаем. Ответ был точно такой же как и в первый раз. Меня можно сказать послали... Ну?! И куда мне теперь обратиться? А я ещё советовал этот комплект друзьям и знакомым...

Нічого ви з цим не зробите. Я купив Лайф і радуюсь)

Согласен. Обидно узнать эту информацию после того как они кинули на 2400 грн. Изучаю тарифы Лайф, буду сам переходить и всех своих перетягивать. 

Тоже буду переходить. Уже год тянется эта тема. Я так и не смог выбрать тариф “Все разом 4г”. Он просто не появился. На телефон, при отправке кода по инструкции, приходит сообщение “виникла техн1чна проблема”. И всё на этом. 

Придбали роутер за тарифом Все разом 4G — 300 грн/міс, з приводу цього у мене є 3 питання.

  1. На який номер відбувається поповнення коштів та оплата тарифу: Все разом 4G — 300 грн/міс, на номер сімкарти яка йшла в комплекті разом з роутером, чи на номер з якого відбувалось замовлення роутера та активація командою: *469*380XXX...# тарифу Все разом 4G — 300 грн/міс???
  2. Як змінити мій прив'язаний командою: *469*380XXX...# номер на інший номер мобільного?
  3. Після активації тарифу: Все разом 4G  26 грудня, 1 січня — нового календарного місяця, не зняло кошти за тарифом: 300 грн/міс, але 4g інтернет працює, чому це так, поясніть, будь ласка?

Дякую за відповіді))

Рівень користувача 3

Придбав роутер «Київстар» разом з тарифом «Все разом 4G». Проте при неодноразовому надсиланні USSD-запиту через  інтерфейс роутера *469*380XXXXXXXXX#, де ХХХХХХХХХ — номер передплаченого зв’язку, з якого подавалася заявка, отримував у відповідь або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Сеанс зупинено мережею».З приводу цієї проблеми телефонував у контакт-центр «Київстар». Порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести цей же USSD-запит. Але і це не допомогло, отримував або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Проблема підключення чи недійсний код MMI.». 

Вам на початок цієї теми))) Вам, часом ще один роутер від Київстарку не потрібен?  :grinning::sweat_smile:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pa160175rvv:thinking: пробували повторно звернутись до оператора для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Придбав роутер «Київстар» разом з тарифом «Все разом 4G». Проте при неодноразовому надсиланні USSD-запиту через  інтерфейс роутера *469*380XXXXXXXXX#, де ХХХХХХХХХ — номер передплаченого зв’язку, з якого подавалася заявка, отримував у відповідь або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Сеанс зупинено мережею».З приводу цієї проблеми телефонував у контакт-центр «Київстар». Порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести цей же USSD-запит. Але і це не допомогло, отримував або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Проблема підключення чи недійсний код MMI.». 

Рівень користувача 1
Позначка

Роутер вдруг перестал раздавать интернет. То есть,вай фай работает а интернета нет. Обращался к консультанту ( если его можно так назвать) в viber, ответ был "обращайтесь в сц по ремонту роутеров". Хотя я уточнил что проверял сим-карту с роутера в телефоне - интернета нет,и так же ставил другую сим-карту в роутер - всё работает. Факт неисправности роутера исключаем. Ответ был точно такой же как и в первый раз. Меня можно сказать послали... Ну?! И куда мне теперь обратиться? А я ещё советовал этот комплект друзьям и знакомым...

Нічого ви з цим не зробите. Я купив Лайф і радуюсь)

Согласен. Обидно узнать эту информацию после того как они кинули на 2400 грн. Изучаю тарифы Лайф, буду сам переходить и всех своих перетягивать. 

Рівень користувача 1
Позначка

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Приветствую! ОНО должно работать, если у вас есть 4G-покрытие, а оно у вас есть (иначе вам не продали бы роутер). Если действовать по инструкции и не заморачиваться созданием веб-входа в роутер для его настроек и связывания вашего смартфона с интернет тарифом “Все разом 4G”, то все должно довольно прилично работать (с учетом различных внешних обстоятельств). Проверьте свои действия, они должны быть очень простыми: вставили в роутер сим-карту, подключили к нему питание - получили 5 цветных подсветок на корпусе роутера. Включили настройку Вай-Фай в смарте, поменяли логин-пароль и Готово. Подключили кабелем комп (или 2 компа) и создали соединение с Интернетом для компа (компов). Если не горят световые индикаторы или горят, но не все - ищите причину и/или предъявляйте претензии…. Успехов вам! 17.11.2-21 г.

Невозможно активировать тариф и привязать номер. Технически роутер работает и всё просто. Но тариф не активируется и интернета нет. 

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… 

Так ,читав. Але дійсно швидкість "безкоштовного" максимально обмежена. Тож , буду шукати варіанти щоб іншу сімку поставити

Рівень користувача 3

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Я теж контролюю швидкість мережі і знаю, що вона досить не стабільна, інколи падає до швидкості пішохода, але мене це не лякає, адже після того, як одеський Інтертелеком згорнув свою мережу до розмірів своєї області, Київстар став як знахідка. До прикладу, у дворі мого будинку  стоїть стовп з хабом провідного Інтернету, підключать за 3000-3500 (разом з роутером) та 200 грн. в місяць. Я відмовився. Ось так. 26.11.2021 р.

ого у Вас ціни… м.Рівне, приватний сектор, жодного провідного не було, тому й вирішив Київстар безпровідний підключити, адже до цього  в багатоквартирному будинку 5 років домашнім інтернетом від Київстар користувався - жодних нарікань.  Безпровідний більше заставляв нервувати, ніж радуватися інтернету. Провів провідний, найближча точка на стовпі була в 500м, провели за 1200 (стандарт 1500, але в мене від мого стовпа в будинок вже все проложено було) + 250грн/місяць швидкість 100мБіт. Якось так.

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Я теж контролюю швидкість мережі і знаю, що вона досить не стабільна, інколи падає до швидкості пішохода, але мене це не лякає, адже після того, як одеський Інтертелеком згорнув свою мережу до розмірів своєї області, Київстар став як знахідка. До прикладу, у дворі мого будинку  стоїть стовп з хабом провідного Інтернету, підключать за 3000-3500 (разом з роутером) та 200 грн. в місяць. Я відмовився. Ось так. 26.11.2021 р.

Рівень користувача 3

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Рівень користувача 3

Дякую за відповіді але тоді ще одне питання виникло. 

По перше , продовжував розмови з 466 і там вчергове пересунули терміни з 7.11 до 26.11 , а потім ще раз на невизначений термін. Ще в розмові дізнався що з червня місяця вирішення цієї проблеми так і не просунулося. Тож мене кожного разу будуть годувати порожніми обіцянками що над вашим питанням працюють і от-от вирішать.

Поки що придбав від іншого оператор за ту саму ціну роутер і запрацювало з першого разу.

 

Так от, суть питання. Як гадаєте (або знаєте), якось можливо ще це роутер 4g від Київстар використовувати? Чи можна напряму оплачувати сімку , що в роутері? Чи можна її спробувати приєднати до іншого номера, ( якщо проблема саме в паруванні з моїм номером). Чи існують інші тарифи під цей роутер, або можливість саме залізо прошити під іншого оператора, якщо взагалі потрібно прошивати.

Бо через 466 корисної інформації або зацікавленості в вирішенні своїх косяків (або може й умисного обману, тому що при наявній проблемі роутер так само продається, і все обіцяється на 100%) стосовно цього питання абсолютний нуль.

Так, можна його перепрошити під будь-якого оператора, точніше при прошивці відвязати від київстару і буде як звичайний модем під сімкарту

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Рівень користувача 1

Дякую за відповіді але тоді ще одне питання виникло. 

По перше , продовжував розмови з 466 і там вчергове пересунули терміни з 7.11 до 26.11 , а потім ще раз на невизначений термін. Ще в розмові дізнався що з червня місяця вирішення цієї проблеми так і не просунулося. Тож мене кожного разу будуть годувати порожніми обіцянками що над вашим питанням працюють і от-от вирішать.

Поки що придбав від іншого оператор за ту саму ціну роутер і запрацювало з першого разу.

 

Так от, суть питання. Як гадаєте (або знаєте), якось можливо ще це роутер 4g від Київстар використовувати? Чи можна напряму оплачувати сімку , що в роутері? Чи можна її спробувати приєднати до іншого номера, ( якщо проблема саме в паруванні з моїм номером). Чи існують інші тарифи під цей роутер, або можливість саме залізо прошити під іншого оператора, якщо взагалі потрібно прошивати.

Бо через 466 корисної інформації або зацікавленості в вирішенні своїх косяків (або може й умисного обману, тому що при наявній проблемі роутер так само продається, і все обіцяється на 100%) стосовно цього питання абсолютний нуль.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zhak, мені дуже прикро, що ви вирішили змінити провайдера, але, як користувач, я чудово розумію, чому ви це зробили. 

P.S.: сервіс дійсно залишає бажати кращого :sweat:

Рівень користувача 3

Не знаю як у кого, а в мене питання з інтернетом уже вирішено, правда трохи дорогою ціною: роутер Київстар купував влітку за 2000грн - й можна викинути на смітник його з таким сервісом, провів провідний до будинку за 1200грн й все Ок.  Чомусь про “проблеми з об'єднанням тарифів” при купівлі роутера ніхто не говорить, хоча проблема вже дуже давня… 

Ще й біда в тому, що люди сюди заходять вже після покупки роутера й кількох десятків дзвінків в техпідримку….

Рівень користувача 1

Я когда активировал этот тариф, а это зима прошлого года, сработал юссд где то с пятой попытки отправления подряд. Но сперва привязывал через мой киевстар этот номер к моему основному и там уже через услуги кажется включал тариф для обоих номеров 

Я тоже потратил много умственных и физических усилий, пока не понял, в чем фишка. Всем советую ограничиться теми возможностями, которые обеспечивает магазин. Все остальное решится со временем… 20.11.2021 г. 

Рівень користувача 2

Я когда активировал этот тариф, а это зима прошлого года, сработал юссд где то с пятой попытки отправления подряд. Но сперва привязывал через мой киевстар этот номер к моему основному и там уже через услуги кажется включал тариф для обоих номеров 

Рівень користувача 1

@Nazarfromkyiv, можливо, я відкрию вам (і багатьом іншим користувачам) маленький секрет, тим самим нашкодивши і собі, але, насправді, ситуація досить проста. Оператор “Київстар” створив досить добре 4G-покриття, а магазин “Київстар” оперативно налагодив торгівлю комплектами обладнання для встановлення 4G-зв’язку. Все досить добре працює, але не варто заходити на веб-сайт роутера і робити спроби зв’язати номер свого смартфона з тарифним планом. Ця частина роботи ще не готова. Ситуація така, як з цифровим телебаченням Т2: купив тюнер, включив за інструкцією - все працює. Отже, не варто псувати нерви собі і людям, виконайте кілька пунктів інструкції, отримайте Вай-Фай, підключайте свої гаджети і користуйтесь. Успіхів вам! 17.11.2021 р.

Рівень користувача 1

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Приветствую! ОНО должно работать, если у вас есть 4G-покрытие, а оно у вас есть (иначе вам не продали бы роутер). Если действовать по инструкции и не заморачиваться созданием веб-входа в роутер для его настроек и связывания вашего смартфона с интернет тарифом “Все разом 4G”, то все должно довольно прилично работать (с учетом различных внешних обстоятельств). Проверьте свои действия, они должны быть очень простыми: вставили в роутер сим-карту, подключили к нему питание - получили 5 цветных подсветок на корпусе роутера. Включили настройку Вай-Фай в смарте, поменяли логин-пароль и Готово. Подключили кабелем комп (или 2 компа) и создали соединение с Интернетом для компа (компов). Если не горят световые индикаторы или горят, но не все - ищите причину и/или предъявляйте претензии…. Успехов вам! 17.11.2-21 г.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazarfromkyiv, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:
На жаль, щодо кінцевих термінів усунення “аварії” зорієнтувати не зможу, так як технічний відділ надає лише орієнтовні дати, котрі можуть бути перенесені. 

Як користувач, я чудово вас розумію, наскільки важливо отримувати своєчасно сервіс, тим паче, за котрий ви сплачуєте. 
Щодо операторів, приміть вибачення за колег…, я обов’язково зареєструю сервісну скаргу. Консультантів також можна зрозуміти, багато звернень, багато “аварій”, а відповідь шаблона….

Відповісти