Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Рівень користувача 3

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Я теж контролюю швидкість мережі і знаю, що вона досить не стабільна, інколи падає до швидкості пішохода, але мене це не лякає, адже після того, як одеський Інтертелеком згорнув свою мережу до розмірів своєї області, Київстар став як знахідка. До прикладу, у дворі мого будинку  стоїть стовп з хабом провідного Інтернету, підключать за 3000-3500 (разом з роутером) та 200 грн. в місяць. Я відмовився. Ось так. 26.11.2021 р.

ого у Вас ціни… м.Рівне, приватний сектор, жодного провідного не було, тому й вирішив Київстар безпровідний підключити, адже до цього  в багатоквартирному будинку 5 років домашнім інтернетом від Київстар користувався - жодних нарікань.  Безпровідний більше заставляв нервувати, ніж радуватися інтернету. Провів провідний, найближча точка на стовпі була в 500м, провели за 1200 (стандарт 1500, але в мене від мого стовпа в будинок вже все проложено було) + 250грн/місяць швидкість 100мБіт. Якось так.

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… 

Так ,читав. Але дійсно швидкість "безкоштовного" максимально обмежена. Тож , буду шукати варіанти щоб іншу сімку поставити

Рівень користувача 1
Позначка

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Приветствую! ОНО должно работать, если у вас есть 4G-покрытие, а оно у вас есть (иначе вам не продали бы роутер). Если действовать по инструкции и не заморачиваться созданием веб-входа в роутер для его настроек и связывания вашего смартфона с интернет тарифом “Все разом 4G”, то все должно довольно прилично работать (с учетом различных внешних обстоятельств). Проверьте свои действия, они должны быть очень простыми: вставили в роутер сим-карту, подключили к нему питание - получили 5 цветных подсветок на корпусе роутера. Включили настройку Вай-Фай в смарте, поменяли логин-пароль и Готово. Подключили кабелем комп (или 2 компа) и создали соединение с Интернетом для компа (компов). Если не горят световые индикаторы или горят, но не все - ищите причину и/или предъявляйте претензии…. Успехов вам! 17.11.2-21 г.

Невозможно активировать тариф и привязать номер. Технически роутер работает и всё просто. Но тариф не активируется и интернета нет. 

Рівень користувача 1
Позначка

Роутер вдруг перестал раздавать интернет. То есть,вай фай работает а интернета нет. Обращался к консультанту ( если его можно так назвать) в viber, ответ был "обращайтесь в сц по ремонту роутеров". Хотя я уточнил что проверял сим-карту с роутера в телефоне - интернета нет,и так же ставил другую сим-карту в роутер - всё работает. Факт неисправности роутера исключаем. Ответ был точно такой же как и в первый раз. Меня можно сказать послали... Ну?! И куда мне теперь обратиться? А я ещё советовал этот комплект друзьям и знакомым...

Нічого ви з цим не зробите. Я купив Лайф і радуюсь)

Согласен. Обидно узнать эту информацию после того как они кинули на 2400 грн. Изучаю тарифы Лайф, буду сам переходить и всех своих перетягивать. 

Рівень користувача 1

Придбав роутер «Київстар» разом з тарифом «Все разом 4G». Проте при неодноразовому надсиланні USSD-запиту через  інтерфейс роутера *469*380XXXXXXXXX#, де ХХХХХХХХХ — номер передплаченого зв’язку, з якого подавалася заявка, отримував у відповідь або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Сеанс зупинено мережею».З приводу цієї проблеми телефонував у контакт-центр «Київстар». Порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести цей же USSD-запит. Але і це не допомогло, отримував або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Проблема підключення чи недійсний код MMI.». 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pa160175rvv:thinking: пробували повторно звернутись до оператора для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 3

Придбав роутер «Київстар» разом з тарифом «Все разом 4G». Проте при неодноразовому надсиланні USSD-запиту через  інтерфейс роутера *469*380XXXXXXXXX#, де ХХХХХХХХХ — номер передплаченого зв’язку, з якого подавалася заявка, отримував у відповідь або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Сеанс зупинено мережею».З приводу цієї проблеми телефонував у контакт-центр «Київстар». Порадили вставити SIM-карту роутера у мобільний телефон і ввести цей же USSD-запит. Але і це не допомогло, отримував або «Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше.», або «Проблема підключення чи недійсний код MMI.». 

Вам на початок цієї теми))) Вам, часом ще один роутер від Київстарку не потрібен?  :grinning::sweat_smile:

Придбали роутер за тарифом Все разом 4G — 300 грн/міс, з приводу цього у мене є 3 питання.

  1. На який номер відбувається поповнення коштів та оплата тарифу: Все разом 4G — 300 грн/міс, на номер сімкарти яка йшла в комплекті разом з роутером, чи на номер з якого відбувалось замовлення роутера та активація командою: *469*380XXX...# тарифу Все разом 4G — 300 грн/міс???
  2. Як змінити мій прив'язаний командою: *469*380XXX...# номер на інший номер мобільного?
  3. Після активації тарифу: Все разом 4G  26 грудня, 1 січня — нового календарного місяця, не зняло кошти за тарифом: 300 грн/міс, але 4g інтернет працює, чому це так, поясніть, будь ласка?

Дякую за відповіді))

Роутер вдруг перестал раздавать интернет. То есть,вай фай работает а интернета нет. Обращался к консультанту ( если его можно так назвать) в viber, ответ был "обращайтесь в сц по ремонту роутеров". Хотя я уточнил что проверял сим-карту с роутера в телефоне - интернета нет,и так же ставил другую сим-карту в роутер - всё работает. Факт неисправности роутера исключаем. Ответ был точно такой же как и в первый раз. Меня можно сказать послали... Ну?! И куда мне теперь обратиться? А я ещё советовал этот комплект друзьям и знакомым...

Нічого ви з цим не зробите. Я купив Лайф і радуюсь)

Согласен. Обидно узнать эту информацию после того как они кинули на 2400 грн. Изучаю тарифы Лайф, буду сам переходить и всех своих перетягивать. 

Тоже буду переходить. Уже год тянется эта тема. Я так и не смог выбрать тариф “Все разом 4г”. Он просто не появился. На телефон, при отправке кода по инструкции, приходит сообщение “виникла техн1чна проблема”. И всё на этом. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Konoval Andrii 

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

@Konoval Andrii

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

А з моменту придбання і налаштування роутера, до якого числа інтернет буде працювати безплатно?

Наприклад: Увімкнено роутер і актовано номер з якого робили замовлення - USSD командою: *469*380XXX...# було 26 грудня 2021. А гроші за інтернет до сьогодні не зняло, тобто це 9 січня 2022

До якого числа буде працювати безплатно 4G інтернет?

Буду вельми вдячний за уточнення))

@Konoval Andrii

  1. оплата тарифу буде зніматись з номера для якого робили замовлення послуги
  2. для зміни номера необхідно буде виконати наступне: 
  • спочатку через “Мій Київстар” зробити роз'єднання "Київстар Все разом 4G" за попереднім мобільним номером.
    При відключенні вибрати тарифний план для основного мобільного номера.
  • З нового мобільного номера повторно подати попередню заявку на підключення послуги. Після подання заявки з абонентом зв'яжеться співробітник, якому необхідно повідомити, що роутер вже у вас є. 
  • Після чого зробити повторну активацію послуги

    3. для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support 

А з моменту придбання і налаштування роутера, до якого числа інтернет буде працювати безплатно?

Наприклад: Увімкнено роутер і актовано номер з якого робили замовлення - USSD командою: *469*380XXX...# було 26 грудня 2021. А гроші за інтернет до сьогодні не зняло, тобто це 9 січня 2022

До якого числа буде працювати безплатно 4G інтернет?

Буду вельми вдячний за уточнення))

Он у вас поработает 3 месяца, за эти 3 месяца вы не сможете подключить тариф, потому что у них технические проблемы какие с объединением тарифов, а потом этот роутер у вас будет в углу лежать, пылью припадать. Так было у меня в марте месяце и тянется до сих пор, так здесь у многих такая проблема. Киевстар ее просто не решает целый год. Последняя отписка мне была “ойойой на некоторые проблемы нужно немного больше времени”. У меня за окном вторую линию Оушин Плазы построили за год, а тут проблему они решить не могут) 

Придбав роутер та тариф "Все разом 4G", під час активації виникає помилка у введенні USSD (сеанс зупинено мережею). Як вирішити проблему? Я так розумію за весь час існування цієї проблеми ніхто так і не зміг нічого з цим зробити. Можливо є якісь варіанти? Адже чекати усунення помилки від Київстару це безнадійно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Konoval Andrii, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже цікаво. Оплата за тариф повинна була знятись 1-го числа. Уточніть, будь ласка, тарифний план на сьогодні працює?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lifecel:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ggwp, мені дуже прикро, але це масова технічна проблема. Єдине, що залишається - це чекати на закриття “аварії”. 

@Konoval Andrii, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже цікаво. Оплата за тариф повинна була знятись 1-го числа. Уточніть, будь ласка, тарифний план на сьогодні працює?

Так працює, кошти 300грн не знімало. Як придбали Все разом 4g + роутер місяць тому, так воно і працює.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Konoval Andrii, пробували звертатись до оператора для перевірки коректності роботи тарифу в індивідуальному порядку?

Позначка

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

не вирішено

від 27.07.2021 й до нині (02.02.2022)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kocmuk:worried: на жаль, новин від техніків немає….

Сталося так що я загубив телефон і сім карту в ньому, яка була основною для послуги "Все разом 4G". Тепер вже декілька місяців не можу прив'язати до сімки роутера новий номер, з якого я теж подавав заявку зазначивши що роутер і додаткова сім-карта у мене вже є. Як відкріпити від сім карти роутера старий номер і прив'язати новий?

Позначка

@Kocmuk:worried: на жаль, новин від техніків немає….

 

 не вдається додати адресу абонента із пакетним рішенням “Все разом 4G”.

складається враження умисного створення проблеми з метою заощадити на обладнанні видаючи урізання швидкості як технічну несправнисть(помилку), а не бажання розвантажити базові станції за рахунок абонента на справді

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kocmuk, мені дуже прикро, але зі своєї сторони зробила все можливе. 

В цій ситуації єдине, що залишається робити - це очікувати на інформування по факту усунення технічних неполадок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor92, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

@Viktor92, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Скільки я вже звертався, і виконував рекомендації, ніякого толку. Новий роутер мені не потрібний бо вже маю

Відповісти