Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

504 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Troll Support. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Roro, погоджусь, вирішення питання затягнулось на тривалий термін, поки оператори можуть тільки надавати орієнтовні терміни та нараховувати компенсацію. 

Але ми всі сподіваємось на скоріше вирішення від технічного відділу:pray_tone2:

Рівень користувача 1

На этапе активации тарифного плана через телефон . В инструкции указанно написать *469*(номер телефона с которого была сделана заявка)# . Но при выполнении этого получаю сообщение " Цей номер не подавав заявку на підключення тарифу все разом 4 g"

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksym100198, на поточний момент відкрита “аварія”:

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням підключення послуги "Київстар Все разом 4G" через роутер або телефон (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердження підключення послуги через роутер та телефон виникає помилка "Сеанс припинено мережею" або "Відхилено мережею".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726177

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

SOS! Купив набір для підключення “Все разом 4G”, підключив комп, працює Вай-Фай, а куди сплатити за тариф - не знаю. Намагаюсь по інструкції все зробити, але тариф на моєму смартфоні не змінюється і питання: “Як, отримавши набір "Все разом 4G", підключити цей тариф на номер мого смартфона?” - НЕ ВИРІШЕНЕ. Сьогодні спливає дводенний пробний термін, і ЩО БУДЕ ДАЛІ???!!! Help, please! 04.11.2021 р.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad_Gornyj, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

Рівень користувача 2

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

Можете і не надіятись , нічого не буде вирішено. Почитайте трохи вище , тут люди місяцями чекають на вирішення проблеми. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad_Gornyj, маю надію, що складності будуть усунені в зазначені терміни :pray_tone2: Обов’язково тримайте в курсі розгляду технічного питання. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YuricL:worried:

Позначка

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LOX2021, маю надію, що все ж незабаром складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Маю питання/скаргу стосовно надання послуги доступу до інтернету за тарифом "все разом 4g" через роутер придбаний в інтернет магазині від Київстар 

 

З моменту купівлі роутера ще літом 2021-го року (орієнтовно червень місяць) мені не вдалось скористатися послугами , що їх мав забезпечити оператор Київстар . Купивши роутер орієнтовно за 2000 грн я не зміг виконати інструкції що до підключення його мої сім карти, через технічні помилки, що виникали при виконанні ussd команд.

Звернувшись до служби підтримки мені підтвердили що така проблема існувала на час моїх спроб підключення і повідомили що протягом 3-х днів моє питання буде вирішено і прийде смс з інформування про результати або перенесення термінів вирішення.

 

Через 4 дні я повторно звернувся до служби підтримки і знову розказали про 3 дні на вирішення і бла, бла, бла.

Через 4 дні все по колу, і знову і знову 

Я не пам'ятаю кількість звернень що я подавав влітку, можливо їх всьо 3 а може й більше 5-6.

Я не рахував так як вважав що Київстар це найкращий оператор мобільного зв'язку і серйозно ставиться до якості надання ним послуг.

(Доречі жодних смс з інформування про стан заявки або терміни виконання не отримував)

 

Літо пройшло.

Осінь, майже зима. 

Я повторно звернувся з вирішенням питання що маю.

Після 3-го перенесення "точно остаточної дати вирішення питання" ***це зі слів кожного оператора служби підтримки з яким я спілкувався*** я попросив хоча б підтвердження того що моя заявка взята в роботу.

Ось номери заяв :

1827568 від 07.11

1864375 від 11.11

 

Я прошу щоб мені сказали :

У випадку якщо Київстар може надати мені доступ до інтернету , так як пропонується за умовами тарифу - терміни виконання моєї заявки. Якщо рахувати по першій заяві то це вже 9 днів, якщо по другій то 5, якщо рахувати з літа то більше це вже більше з 4-х місяців з моменту першого звернення. 

У випадку якщо Київстар не може надати послугу що запропонував і за яку я опосередковано заплатив 2000 грн то просто скажіть про це.  Скажіть що не спроможні виконати те що пропонується. І все. 

ПС. Подбайте про хороші гарнітури для служби підтримки , при спілкуванні з людиною я чув відбірний мат, яким ймовірно обговорювали оператири інших клієнтів які мають нахабство звертатися до них з проханням вирішити їх питання (а може й не так , я й сам нагрубив трохи одному з операторів коли вкотре мені пообіцяли що перенесуть останній раз).

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazarfromkyiv, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:
На жаль, щодо кінцевих термінів усунення “аварії” зорієнтувати не зможу, так як технічний відділ надає лише орієнтовні дати, котрі можуть бути перенесені. 

Як користувач, я чудово вас розумію, наскільки важливо отримувати своєчасно сервіс, тим паче, за котрий ви сплачуєте. 
Щодо операторів, приміть вибачення за колег…, я обов’язково зареєструю сервісну скаргу. Консультантів також можна зрозуміти, багато звернень, багато “аварій”, а відповідь шаблона….

Рівень користувача 1

Здравствуйте. Нахожусь в полном отчаянии и уже не знаю, что делать. Началось всё из за того, что около 3-х недель назад  заказал роутер, оплатил за него 2000 грн.  С тех пор жизнь моя и моей семьи превратилась в сущий ад. Десятки звонков операторам ежедневно, десятки минут ожидания на линии, бесконечные настройки и попробуйте вот это, три недели потерянного времени и нервов - и ОНО не работает.  Самое досадное, что невозможно добиться не у кого и ничего. Такого ужаса который преподнёс киевстар я не испытывал не от одной компании за всю свою жизнь. Не  хочу и не буду описывать подробности, но из за этого проклятого роутера я пересорился со всеми родственниками. 

Херлп!! Помогите хоть кто-нибудь ! Хоть добрым словом.

Приветствую! ОНО должно работать, если у вас есть 4G-покрытие, а оно у вас есть (иначе вам не продали бы роутер). Если действовать по инструкции и не заморачиваться созданием веб-входа в роутер для его настроек и связывания вашего смартфона с интернет тарифом “Все разом 4G”, то все должно довольно прилично работать (с учетом различных внешних обстоятельств). Проверьте свои действия, они должны быть очень простыми: вставили в роутер сим-карту, подключили к нему питание - получили 5 цветных подсветок на корпусе роутера. Включили настройку Вай-Фай в смарте, поменяли логин-пароль и Готово. Подключили кабелем комп (или 2 компа) и создали соединение с Интернетом для компа (компов). Если не горят световые индикаторы или горят, но не все - ищите причину и/или предъявляйте претензии…. Успехов вам! 17.11.2-21 г.

Рівень користувача 1

@Nazarfromkyiv, можливо, я відкрию вам (і багатьом іншим користувачам) маленький секрет, тим самим нашкодивши і собі, але, насправді, ситуація досить проста. Оператор “Київстар” створив досить добре 4G-покриття, а магазин “Київстар” оперативно налагодив торгівлю комплектами обладнання для встановлення 4G-зв’язку. Все досить добре працює, але не варто заходити на веб-сайт роутера і робити спроби зв’язати номер свого смартфона з тарифним планом. Ця частина роботи ще не готова. Ситуація така, як з цифровим телебаченням Т2: купив тюнер, включив за інструкцією - все працює. Отже, не варто псувати нерви собі і людям, виконайте кілька пунктів інструкції, отримайте Вай-Фай, підключайте свої гаджети і користуйтесь. Успіхів вам! 17.11.2021 р.

Рівень користувача 1

Я когда активировал этот тариф, а это зима прошлого года, сработал юссд где то с пятой попытки отправления подряд. Но сперва привязывал через мой киевстар этот номер к моему основному и там уже через услуги кажется включал тариф для обоих номеров 

Рівень користувача 1

Я когда активировал этот тариф, а это зима прошлого года, сработал юссд где то с пятой попытки отправления подряд. Но сперва привязывал через мой киевстар этот номер к моему основному и там уже через услуги кажется включал тариф для обоих номеров 

Я тоже потратил много умственных и физических усилий, пока не понял, в чем фишка. Всем советую ограничиться теми возможностями, которые обеспечивает магазин. Все остальное решится со временем… 20.11.2021 г. 

Рівень користувача 3

Не знаю як у кого, а в мене питання з інтернетом уже вирішено, правда трохи дорогою ціною: роутер Київстар купував влітку за 2000грн - й можна викинути на смітник його з таким сервісом, провів провідний до будинку за 1200грн й все Ок.  Чомусь про “проблеми з об'єднанням тарифів” при купівлі роутера ніхто не говорить, хоча проблема вже дуже давня… 

Ще й біда в тому, що люди сюди заходять вже після покупки роутера й кількох десятків дзвінків в техпідримку….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zhak, мені дуже прикро, що ви вирішили змінити провайдера, але, як користувач, я чудово розумію, чому ви це зробили. 

P.S.: сервіс дійсно залишає бажати кращого :sweat:

Рівень користувача 1

Дякую за відповіді але тоді ще одне питання виникло. 

По перше , продовжував розмови з 466 і там вчергове пересунули терміни з 7.11 до 26.11 , а потім ще раз на невизначений термін. Ще в розмові дізнався що з червня місяця вирішення цієї проблеми так і не просунулося. Тож мене кожного разу будуть годувати порожніми обіцянками що над вашим питанням працюють і от-от вирішать.

Поки що придбав від іншого оператор за ту саму ціну роутер і запрацювало з першого разу.

 

Так от, суть питання. Як гадаєте (або знаєте), якось можливо ще це роутер 4g від Київстар використовувати? Чи можна напряму оплачувати сімку , що в роутері? Чи можна її спробувати приєднати до іншого номера, ( якщо проблема саме в паруванні з моїм номером). Чи існують інші тарифи під цей роутер, або можливість саме залізо прошити під іншого оператора, якщо взагалі потрібно прошивати.

Бо через 466 корисної інформації або зацікавленості в вирішенні своїх косяків (або може й умисного обману, тому що при наявній проблемі роутер так само продається, і все обіцяється на 100%) стосовно цього питання абсолютний нуль.

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Рівень користувача 3

Дякую за відповіді але тоді ще одне питання виникло. 

По перше , продовжував розмови з 466 і там вчергове пересунули терміни з 7.11 до 26.11 , а потім ще раз на невизначений термін. Ще в розмові дізнався що з червня місяця вирішення цієї проблеми так і не просунулося. Тож мене кожного разу будуть годувати порожніми обіцянками що над вашим питанням працюють і от-от вирішать.

Поки що придбав від іншого оператор за ту саму ціну роутер і запрацювало з першого разу.

 

Так от, суть питання. Як гадаєте (або знаєте), якось можливо ще це роутер 4g від Київстар використовувати? Чи можна напряму оплачувати сімку , що в роутері? Чи можна її спробувати приєднати до іншого номера, ( якщо проблема саме в паруванні з моїм номером). Чи існують інші тарифи під цей роутер, або можливість саме залізо прошити під іншого оператора, якщо взагалі потрібно прошивати.

Бо через 466 корисної інформації або зацікавленості в вирішенні своїх косяків (або може й умисного обману, тому що при наявній проблемі роутер так само продається, і все обіцяється на 100%) стосовно цього питання абсолютний нуль.

Так, можна його перепрошити під будь-якого оператора, точніше при прошивці відвязати від київстару і буде як звичайний модем під сімкарту

Рівень користувача 3

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Рівень користувача 1

Для пана Nazarfromkyiv. Якщо ви почитаєте кілька моїх відповідей вище (з такого ж гіркого досвіду), то все зрозумієте… Ваші дії мають бути дуже простими: купили набір, зібрали, включили, підключились до Вай-Фай, І ВСЕ. Користуйтесь результатами своїх фінансових і розумових витрат. Якщо колись, в майбутньому, оператор “Київстар” задумає щось змінити, вони нас всіх про це повідомлять, а ми адекватно відреагуємо. Удачі! 26.11.2021 р.

Я теж кілька днів радувався здавалось би безкоштовному інтернету, доки не став активно користуватись інтернетом, можливо покриття таке, але я думаю що проблема програмна - без обєднання номерів інтернет є, але кожні 30-40 хв зв'язок переривається, кіно наприклад не подивишся, дуже діставало таке.

Я теж контролюю швидкість мережі і знаю, що вона досить не стабільна, інколи падає до швидкості пішохода, але мене це не лякає, адже після того, як одеський Інтертелеком згорнув свою мережу до розмірів своєї області, Київстар став як знахідка. До прикладу, у дворі мого будинку  стоїть стовп з хабом провідного Інтернету, підключать за 3000-3500 (разом з роутером) та 200 грн. в місяць. Я відмовився. Ось так. 26.11.2021 р.

Відповісти