Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

563 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj , справа в тому, що у тарифах “Все разом” відсутнє нарахування пакету послуг на день. 

Оу, дякую за інформацію, не замітив 😮

Ну тоді паранормальні явища скасовуються, і стає дійсно незрозуміло, чому в абонента зарезервувало більше 10грн 🤔

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj , справа в тому, що у тарифах “Все разом” відсутнє нарахування пакету послуг на день. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Реальность:

31 марта в 23:45 (76 КБ): - 10 грн.

1 апреля в 20:43 (18 МБ): - 10 грн.

(показалось мало и решили еще снять через пару часов) –

1 апреля в 23:13 (19 КБ): - 10 грн.

2 апреля в 23:45 (25 КБ): - 10 грн.

3 апреля в 20:47 (1 МБ): - 10 грн.

3 апреля в 23:45 (1 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 04:47 (57 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 23:45 (323 КБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:27 (49 МБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:45 (358 КБ): - 10 грн.

Все, стоп! Кормежка окончена.

Итого: 100 грн. за 100+ МБ.

 

Цікавий момент: якщо не знімається місячна плата за тариф, то повинно було знімати щодня денну абонплату (10грн/доба). 

Звідси питання, а чому не знімалась денна абонплата, а тільки за інтернет? 
Відповідь напрошується сама: значить у вас діяла місячна абонплата.

Якщо діяла місячна абонплата, а по тарифу у вас інтернет безлімітний - то чому ввімкнулась тарифікація?

Якась дуже незрозуміла ситуація, якби не війна, я б вам порадив скласти заявку в технічний відділ, хай розбираються. Але оскільки в країні війна, і приорітети зараз інші - тому “запийте водою”, подивіться на блакитне небо, і радійте життю 😇

На крайній випадок, якщо дуже заїло, купіть сім-карту іншого оператора: lifecell наприклад, вони найменшенькі, напевно їм зі всіх операторів зараз найважче  👪

 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Noneedname ,  @Boryslav , шкода, що Вам довелось зіштовхнутись з таким сервісом. 

Є таке поняття, як “резервація”. Це коли частина суми на рахунку резервується під активну інтернет-сесію. Тобто якщо є резервація, то частина суми утримується і для списання плати за тарифом коштів може не вистачати. Це робиться для того, щоб на рахунку не утворювався від’ємний баланс. Інформація про резервацію коштів є на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/additional . Розділ “Мобільний інтернет”. 

Для уникнення подібних ситуацій перед плановою датою списання коштів за тарифом потрібно відключати в налаштуваннях телефону мобільний інтернет та переключати телефон в мережу 3G\2G (якщо користуєтесь 4G-інтернетом).

Сподіваюсь, що у майбутньому Ваша думка про нашу Компанію зміниться 😊

Рівень користувача 1

До піздєца аналогічна ситуація: у мене і у дружини той самий тариф Все разом 4G і точно так само не зняли вчасно абонплату, просто стягнули з кожного за інтернет по 10грн.
Тільки у мене ще прикольніше. Я про всяк випадок поповнив на всіх 600грн (так щоби не було офіційної причини “недостатньо коштів на рахунку” - то вони абонплату не знімали кілька днів незважаючи на мої неодноразові скарги на гарячу лінію. 
Я думаю, ситуація повальна і масова по всій Україні. Київстар - це злодії. Я вже приглянув тариф від Лайфу, два номера буду переводити туди. 
Ау, Київстар! Ви щойно втратили рівно 7.200грн на рік. Ніби й небагато, але маленькими кроками до перемоги, як кажуть) 

Рівень користувача 1

Когда Украина вступит в ЕС? Когда такие конторы, как Киевстар прекратят свою мошенническую деятельность. Нам хватает русских мародеров, а у нас оказывается есть еще и внутри страны, и имя им – Киевстар (аплодисменты).

Пользуюсь Киевстаром с 2006 года, внимательно изучая условия тарифов, вопросов никогда не возникало, но вот очередь дошла и до меня. Киевстар – компания воров, причем мелочных, хитрых, которые действуют исподтишка, урвут 10 грн., а потом наблюдают, как ваш личный счет тает на глазах.

Если укажешь на ошибку при снятии, обязательно найдется отмазка и ни копейки вам не вернут.

Детали: Тариф «Все разом 4G» (домашний интернет через роутер Киевстар + безлимитный мобильный интернет). 31 марта пополнил 300 грн. (для снятия абонплаты по тарифу), на счету было 310 грн. Сегодня, в ночь с 05 на 06 апреля случайно заметил, что тариф не активировался. Зашел в идиотское приложение Мой Киевстар (уберите маты свои, хотя лучше удалить это убогое приложение) и увидел, что из 310 грн. осталось 220 грн., а вскоре 210 грн. Позвонил 466 и оператор Юлия пообещала мне сейчас во всем разобраться (конечно же в пользу Киевстара).

Раунд 1.

Оператор Юлия (Ю): Тариф не активировался, потому что не было нужной суммы.

Мой ответ (Я): Я всегда пополняю с запасом (310 грн.), других услуг нет.

(Ю): Вы пользовались интернетом и было снято 10 грн.

(Я): Хорошо (хотя не очень понятно за что снято, если у меня полный безлим). 310 – 10 = 300 грн. Этого достаточно для снятия абонплаты.

(Ю): Оставайтесь на линии, я сейчас проверю (или другими словами: сейчас придумаем новую легенду).

Раунд 2.

(Ю): Проверила информацию. У вас был подключен мобильный интернет в период с 23:45 до 00:10, а мы не рекомендуем в это время пользоваться интернетом, когда снимается абонплата, т.к. система не знает сколько вы пакетов еще будете использовать за мобильный интернет. (Занавес)

(Я): А почему вообще с меня снимает по 10 грн., если у меня полный безлимит?

(Ю): Вы пользовались «денним» тарифом в период с 23:45 до 00:10.

(Я): Т.е. у меня по условиям тарифа безлимит, но я должен себя ограничивать и не включать интернет в определенное время, потому что Киевстар технически не может снять деньги (к слову сказать, мобильный интернет у меня всегда включен, даже если телефон у меня не в руках – в их разделе «Активности» есть статья расхода 31 марта в 23:45 «Мобильный интернет (76 КБ) и сразу за это -10 грн., с этого и начались «беды»).

(Я): Почему нигде не указана эта информация, что нельзя пользоваться интернетом с 23:45 до 00:10, хотя до этого почти за 2 года использования тарифа никогда проблем не было.

(Ответ убил)

(Ю): Система не может ошибаться.

Дальше не было никакого желания продолжать общения, да и что эта девочка из колл-центра решает. Пожелал ей спокойной ночи, но добавил, что Киевстар – гнилая контора, мародеры среди нас, во время войны таким способом зарабатывают (нет, воруют деньги у своих абонентов). Выводы сделаны.

(Ю): «Мени прикро, розумию и бла-бла-бла». В качестве компенсации готовы вам предложить 10000 МБ на 7 дней. НАФИГА??? Если у меня и так безлимит. Просто издеваются над людьми.

Вместо того, чтобы просто активировать тариф, если он автоматически не активировался, а найдут 100500 отмазок, чтобы кинуть вас.

Пришлось пополнить 90 грн. (уже без запаса, просто чтобы было ровно 300 грн., а то здесь лишнюю копейку могут украсть). Через пару минут тариф активировался. Но и тут им, ненасытным, все мало и мало: из 180 мин. доступно 150 мин. (т.е. 30 мин. они себе оставили).

Итого (потери):

- 100 грн. украли.

- потраченное время на разговор с оператором.

- плохое настроение и недосыпание (лег спать позже, чем планировал).

- потраченное время на написание этого «опуса» (но цель – благая, рассказать о своем опыте и как не попасться на крючок мошенников; нужно опубликовать в разных местах эту информацию и сделать ролик на Youtube, тем более Google хорошо индексирует видео в поиске).

Отдельный вопрос, как они снимают по 10 грн. за пакеты мобильного интернета (логики вообще не вижу):

Цитата из тарифного плана «Якщо ви пропустили оплату за повний пакет послуг, діятиме пакетне нарахування мегабайтів. Це означає, що на добу вам надається 10 пакетів по 100 МБ. Вартість кожного пакета — 10 грн.»

Реальность:

31 марта в 23:45 (76 КБ): - 10 грн.

1 апреля в 20:43 (18 МБ): - 10 грн.

(показалось мало и решили еще снять через пару часов) –

1 апреля в 23:13 (19 КБ): - 10 грн.

2 апреля в 23:45 (25 КБ): - 10 грн.

3 апреля в 20:47 (1 МБ): - 10 грн.

3 апреля в 23:45 (1 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 04:47 (57 МБ): - 10 грн.

4 апреля в 23:45 (323 КБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:27 (49 МБ): - 10 грн.

5 апреля в 23:45 (358 КБ): - 10 грн.

Все, стоп! Кормежка окончена.

Итого: 100 грн. за 100+ МБ.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boryslav, мені дуже прикро, але цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону. У модераторів Спільноти доступ до абонентської бази відсутній. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support по допомогу.  

Рівень користувача 1

Спільното, прошу допомоги!
тариф Все разом 4g, до тарифу докуплено від Київстару послугу домашній інтернет 4g (пакетне рішення: роутер та SIM картка з додатковим номером для цього роутера).

Все було успішно активовано, рік все працювало чудово. Раптом доступ до інтернету з роутера  зник. Роутер працює, точка доступу є., доступ до налаштувань роутера є. Якщо роутер підключити через ethernet кабель - нема інтернету.

SIM пробував переставляти в інші пристої (в мобільний телефон чи інший роутер) - в мережі реєструється, на мобільному появляється значок 4G але сторінки не завантажуються.
В додатку Мій Київстар в налаштуваннях профіля додатковий номер (той що тільки для роутера) - зник, додати вручну його неможливо.

В налаштуваннях роутера є можливість прописати USSD запит на підключення послуги вказавши при цьому основний номер до якого підключено тариф Все разом 4g. При цьому видає помилку “даний номер на подавав заявку на підключення послуги” або “послугу зупинено системою”.

На лінію підтримки звертався вже 4 рази, зрозуміло, що нічого не допомогли. Сьогодні після останнього звернення взагалі отримав чудову відповідь “складнощів по Вашому номеру не виявлено. Рекомендуємо перезавантажити роутер (я його 200 разів вже перезавантажував)) або переставити картку в інший телефон (робив, безрезультатно).

Може хто стикався з чимось схожим? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@knedlyk, передала ваше прохання колегам. Буду чекати на офіційні новини. 

Рівень користувача 3
Позначка

Зникла можливість замовлення Все разом 4G. У зв’язку з тим, що багато людей виїхало з міст до невеличких населених пунктів, селищ, щоби відчувати себе захищенішими або переселилися від зон бойових дій виникає потреба у забезпеченні сталого мобільного зв’язку. Будь ласка, запровадьте тариф Все разом 4G, проте відв’яжіть його від обладнання. Дякую!

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Lifecel:sweat:

!!!!!!Люди, не покупайте этот комплект!!!!!!! Ни одна техническая проблема не может устраняться больше года. Вы просто не сможете подключить тариф. Мой модем и карта валяются в шкафу уже полгода. Деньги они вернуть отказались, предоставить интернет на время устранения проблемы тоже отказались.  

@Ggwp, мені дуже прикро, але це масова технічна проблема. Єдине, що залишається - це чекати на закриття “аварії”. 

А сколько лет еще ждать, сориентируйте, пожалуйста! в марте будет годик вашей аварии. торт со свечкой брать? или нас всех просто кинули на 2000 грн? 

@Viktor92, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Скільки я вже звертався, і виконував рекомендації, ніякого толку. Новий роутер мені не потрібний бо вже маю

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Viktor92, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kocmuk, мені дуже прикро, але зі своєї сторони зробила все можливе. 

В цій ситуації єдине, що залишається робити - це очікувати на інформування по факту усунення технічних неполадок. 

Позначка

@Kocmuk:worried: на жаль, новин від техніків немає….

 

 не вдається додати адресу абонента із пакетним рішенням “Все разом 4G”.

складається враження умисного створення проблеми з метою заощадити на обладнанні видаючи урізання швидкості як технічну несправнисть(помилку), а не бажання розвантажити базові станції за рахунок абонента на справді

Сталося так що я загубив телефон і сім карту в ньому, яка була основною для послуги "Все разом 4G". Тепер вже декілька місяців не можу прив'язати до сімки роутера новий номер, з якого я теж подавав заявку зазначивши що роутер і додаткова сім-карта у мене вже є. Як відкріпити від сім карти роутера старий номер і прив'язати новий?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kocmuk:worried: на жаль, новин від техніків немає….

Позначка

Дякую за допомогу! Фахівці, дійсно, були вражені таким станом справ і пообіцяли усунути проблеми з об’єднанням тарифів у “Все разом 4 G” до 18-00 11 листопада поточного року. Я їм повірив і подякував. Сподіваюсь, проблема буде вирішена, питання - зняте. Всім у спільноті - всього найкращого! 06.11.2021 р.

не вирішено

від 27.07.2021 й до нині (02.02.2022)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Konoval Andrii, пробували звертатись до оператора для перевірки коректності роботи тарифу в індивідуальному порядку?

@Konoval Andrii, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже цікаво. Оплата за тариф повинна була знятись 1-го числа. Уточніть, будь ласка, тарифний план на сьогодні працює?

Так працює, кошти 300грн не знімало. Як придбали Все разом 4g + роутер місяць тому, так воно і працює.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ggwp, мені дуже прикро, але це масова технічна проблема. Єдине, що залишається - це чекати на закриття “аварії”. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lifecel:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Konoval Andrii, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: дуже цікаво. Оплата за тариф повинна була знятись 1-го числа. Уточніть, будь ласка, тарифний план на сьогодні працює?

Відповісти