Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

504 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Zhak, шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом. На даний момент дійсно є технічні складнощі з підключенням комплексної послуги. Спеціалісти займаються вирішенням питання.

Рівень користувача 1

Вже третій місяць користуюсь халявним 4Ж інтрнетом від Київстар.  Як би я не проти так і далі користуватися, але якість самого інтернету трохи не влаштовує….

Замовив Модем з сім картою ще в серпні. Приїхало дуже швидко. Підключив все доволі просто за виключенням - не зміг прив'язати до своєї основної сім карти. До тех підритми додзвонитись це якийсь жах - одні кажуть вам треба як існуючий абонент дзвонити, а другі - за вашим номером не має підключеного тарифу.   Двічі вдавалося  потрапити на адекватного менеджера, той кілька хвилин з кимось радився й двічі чув одну й туж відповідь: “наші спеціалісти знають про проблему, й займаються її вирішенням”.  Все б нічого, але вже 3-й місяць пішов. Або зробіть нормальний інтернет (а то цей кожних 20-30 хвилин розриває зв'язок), я буду лише радий безкоштовно користуватись, або вже нарешті підключіть все правильно.

Чи то я один такий, чи у всіх така проблема з цим тарифом?

 

Нас таких багато) чекаємо на рішення спеціалістів уже 5 місяців…

Рівень користувача 2
Позначка +1

@aka_pryanik, маємо надію, що найближчим часом проблема буде вирішена:hugging:

Рівень користувача 1

Теж не можу підключити послугу Все разом 4g. Дзвонив в підтримку.. сказали що передали заявку в сервіс. Потім прийшла смс що термін розгляду моєї заявки продовжено... Я так розумію що це на довго і не я один такий. Маю питання до знаючих людей: 18 жовтня у мене плата по тарифу... Що мені робити? мені відключать інтернет чи він буде працювати а мені просто доведеться користуватись поки іншим тарифним планом на основному номері. Проясніть ситуацію будь-ласка.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@VolodymyrMax, за переданою інформацією технічного відділу, поки об'єднання недоступно, ви можете користуватися безлімітним інтернетом з Sim-карти, яка шла з роутером.

Відносно основного номеру, то там у вас поки буде діяти поточний тариф, якій зараз на ньому встановлено.

Сподіваємось на якнайшвидше вирішення складнощів:fingers_crossed_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@aka_pryanik, на жаль, гарних новин в мене немає. Відповідь про кінцеві терміни так і не отримала.

Але не перестаю відправляти запити. 

Здравствуйте,я заказал все вместе 4g с роутером, он пришел я все зделал по инструкции и в услугах у меня появилось предварительный заказ "все вместе 4g" через месяц эта услуга пропала Я решил заново на домашней странице роутера набрать *469*380XXXXXXXXX# но теперь мне пишет что с этого номера не подавалась заявка на подключение "все вместе 4g" как это исправить?

Рівень користувача 5
Позначка +1

Здравствуйте,я заказал все вместе 4g с роутером, он пришел я все зделал по инструкции и в услугах у меня появилось предварительный заказ "все вместе 4g" через месяц эта услуга пропала Я решил заново на домашней странице роутера набрать *469*380XXXXXXXXX# но теперь мне пишет что с этого номера не подавалась заявка на подключение "все вместе 4g" как это исправить?

Обратится в магазин киевстар с жалобой на это, или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

Рівень користувача 3

 

… или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

А ось тут цікава ситуація: телефонуєш, і тебе футболять з одного відділу до іншого. Тому що заявку подав на підключення, і як нового абонента вже переключають на іншій відділ, а в іншому відділі кажуть - а у вас немає підключення, звертайтесь як новий абонент… Платета кажуть круглої форми :)

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Stanislav5958, вдалось зв’язатись з оператором для вирішення питання?

Рівень користувача 2
Позначка +1

 

… или можете попробовать через 466 к оператору дозвонится. 

А ось тут цікава ситуація: телефонуєш, і тебе футболять з одного відділу до іншого. Тому що заявку подав на підключення, і як нового абонента вже переключають на іншій відділ, а в іншому відділі кажуть - а у вас немає підключення, звертайтесь як новий абонент… Платета кажуть круглої форми :)

:thinking:

Рівень користувача 2

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

Рівень користувача 3

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

А що, так можна було? )))

я вже теж схиляюсь до такої думки, тіки як виявилось київстровський модем нікому не потрібний…. Він і мені не потрібний був, так як в же був 4Ж можем в мене, але такі умови були при покупці тарифу…. Цікаво, а вернути його можна разом з сімкарткою? тому що таке відношення - це просто ганьба для Київстару.

Рівень користувача 1

Справа в тому що за всіма ознаками це звичайнісіньке шахрайство. Київстар вводить в оману покупців продаючи товар + послугу хоча як такої не надає. Відмовки про аварію чи проблеми нехай залишать у себе... Судячи по форуму проблема тягнеться уже більше ніж пів року а реалізація продукту не припиняється. Я думаю якщо почати афішувати проблему.. то репутаційні втрати для компанії будуть суттєвими ... нехай подумають про це представники Київстар... Поки справа не дійшла до судових позовів збоку обманутих клієнтів.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@YuricL, дуже прикро, що сталась така ситуація:pensive:

Рівень користувача 2
Позначка +1

З квітня по жовтень 2021 чекав на вирішення проблеми з підключенням тарифу, 3-4 рази в місяць пробував достукатись до підтримки, кожен раз казали - "ми працюємо, треба почекати..."

На днях роутер прошив і продав за 1300, попав на 700 грн, дякую Київстар за сервіс, за втрачений час і 700грн))

А що, так можна було? )))

я вже теж схиляюсь до такої думки, тіки як виявилось київстровський модем нікому не потрібний…. Він і мені не потрібний був, так як в же був 4Ж можем в мене, але такі умови були при покупці тарифу…. Цікаво, а вернути його можна разом з сімкарткою? тому що таке відношення - це просто ганьба для Київстару.

Відносно повернення, воно можливе протягом перших 14 днів з моменту придбання, за наявності всієї комплектації та пакування. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@VolodymyrMax, розумію, що дійсно затягується вирішення питання з послугою, але модератори Спільноти ніяк не можуть вплинути на швидкість усунення складнощів:pensive:

Ми також як і більшість користувачів чекаємо гарні новини від технічного відділу:pray_tone2:

Нужно подавать коллективный иск в суд. 4 месяца они “решают” проблему.

Рівень користувача 2
Позначка

Привіт. Тариф Київстар Домашній 4G та інші тарифи які мають безлімітний інтернет в якості заміни домашнього інтернету на території де відсутній провідний інтернет (можливість підключення), чому в цих тарифах максимальний об'єм трафіку 950 ГБ. - чи 1 ТБ ?

Чому ця інформація про це обмеження ніде не вказана в описанні тарифів та в програмі мій Київстар?

Деталізація_рахунку.pdf (завантажити з файлообмінника)

Дані з https://ecare.kyivstar.ua/subscription/usage

Що ми бачимо? "Зняття", "Залишок До:" та "Залишок після:"

Якщо пункт "Залишок після:" в кількості мегабайт доходить до 0, то безлімітний інтернет вимикається, і його просто немає до наступної абонплати.

Чому ? 

Рівень користувача 2
Позначка

 

Рівень користувача 1

Доброго дня.

В вересні 2021 р. було замовлено роутер 4g та тариф для дачі. Після налаштування роутера і активації карти пам’яті в роутері, що надіслали разом з пристроєм, необхідно було відправити смс з повідомленням про активацію тарифу. І тут пішли якісь збої, спочатку система написала про збій, що смс не доставлено, а потім при повторній відправці смс, прийшло повідомлення, що основний номер не подавав заявку на підключення (але заявку я залишала на сайті і був дзвінок від оператора та доставка роутера 4g!!!). Зачекавши декілька тижнів, передзвонила оператору, але звінок до оператора не допоміг, оператор повідомив про збій в системі і сказав очікувати на смс про підклення послуги на основний номер. Смс немає. Підключення до послуги немає. Інтернету немає. Є тільки роутер 4g. Не розумію, що робити далі. Хтось допоможе?

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Alexander Gottlieb Baumgarten, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, передам інформацію на уточнення.
.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@MariaG, дійсно зараз є проблеми з підключенням. 

Питанням займається технічний відділ.

Рівень користувача 2

Після більше 7 місяців очікування вирішення проблеми з підключенням тарифу, коли роутер вже проданий і я перейшов на інший контрактний тариф - Київстар написав , що проблему вирішено, можете підключати тариф))).

І найбільш смішне - в якості компенсації за "тимчасові" незручності дають аж 10 бонусних хвилин на інші оператори :-)

Рівень користувача 1

Все вместе 4 G этот тарифный план,  когда ты покупаешь роутер и сим-карта в роутере и в телефоне на который была произведена регистрация,  должны быть соединены. Вот только,  когда заходишь по адресу и вводишь комбинацию *469*номер телефона# всегда выдает ошибку. Мне уже 5 месяцев никак не могут решить эти ошибки и соединить эти две симки. И на момент решения этой проблемы давали мобильный интернет и уже отключили. Плюс сегодня они предложили странную компенсацию  500 МБ на 7 дней.   Мне  очень не нравится эта нестабильная ситуация. Если вы указываете действующие тарифы и услуги,  то было бы намного комфортнее если бы это было выполнено. 

Відповісти