Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

440 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

 

 

Рівень користувача 1

@Vit123, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Я хотів отримати хоч якийсь зворотній зв”язок від компанії, і відповіді на мої питання а також отримати інформацію куди і докого я офіційно можу звернутись. Тепер я розумію що це просто не можливо. Наведіть мені хоч один приклад в роботі мобільних операторів де питання ненадання ОПЛАЧЕНИХ послуг абонентам не вирішувались напротязі більш ніж 30 днів, при цьому компанія з вини якої не надаються послуги не спромоглася навіть зателефонувати абонту на яго офіційне звернення.  В будь якій правовій країні такі питання давно вже вирішувались шляхом судових позовів, але ми чудово розуміємо де живемо і нерви як кажуть дорожчі. (Нагадаю я на форум пишу після неодноразових звернень до оператора і з притензією в магазин Київстар). Можемо вважати питання закритим. З своїми висновками про роботу компанії залишаю форум. Всього найкращого….. І збільшення абонентської бази …...:frowning2: обслуговування і сервіс якось вже потім…...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, мені дійсно дуже шкода, що не змогли вам допомогти :worried:

Рівень користувача 1
Позначка

@Vit123, все просто . 

Київстар ввів обмеження (або воно завжди було) 

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Киевстар Домашний 4G

https://kyivstar.ua/uk/wttx

Рівень користувача 8
Позначка +1

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

Рівень користувача 1
Позначка

В акк “Мій Київстар” якщо зайти в історію користування пише Залишок = 953602.25 MB . 

Що по факту є обманом і шахрайством , бо в описі не вказано про дане обмеження. 

Більше того в описі вказано “Під твердженням «безлім на інтернет» слід розуміти необмежений обсяг мегабайтів для доступа до інтернету

Київстар WT:rage: ?

Це банальне технічне обмеження самого білінгу.

Використаєте 999 999 999 мб за місяць - @Xomyak вам вручить медаль))

  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 
  2. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*
Рівень користувача 8
Позначка +1
  1. Використати 1TB інтернету , коли ним користувались декілька людей досить просто. 

Використаєте - тоді приходьте, поговоримо.

  1. “технічне обмеження самого білінгу.”  -  Про яке обмеження йде мова коли сам оператор заявляє що ніяких обмежень тариф немає ?*

Міську, лягайте спати, не морочіть голови)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MishaUA:thinking: от навіщо робити із мухи слона? 
Після міграції в нові ІТ-системи, як ви, мабуть, помітили, не все працює так як потрібно. На пальцях можна перерахувати, що працює коректно. Система самообслуговування “Мій Київстар” не є виключенням. 
Інженери та розробники працюють над вдосконаленням системи, а також над виправленням помилок в відображенні інформації за тарифами. 

Будь ласка, трохи терпіння :pray_tone2:

Рівень користувача 1
Позначка

@Xomyak , “помилок в відображенні інформації за тарифами” 

Якщо ви маєте на увазі відображення “історії використання” в системі “Мій Київстар”  , ні це не помилка. Було реально використано 900GB+:grin: І на момент блокування інтернету залишок був 0 MB.

Якщо ви маєте на увазі - що виправлення інформації про тарифи чи зміни в тарифному плані для компанії є складним ….це смішно. Користувач оплачує послуги які вказані як він має знати що забули добавити\змінити опис.?*

 

трохи терпіння …:rofl:

Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію . 

Я б зрозумів якщо про зміни в тарифі проінформували банальною смс . І підтримка  могла  чітко дати  відповідь,  наприклад - в тарифі є ліміт, ви досягли обмеження по трафіку, поповніть повторно рахунок для відновлення доступу.

Завершуєм лірику.

Київстару не живеться без прихованих лімітів по тарифах. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

...Як назвати ситуацію  коли підтримка неможе 2ва тижні сказати в чому проблема і тільки  відповідати заготовками сценарію ...

@MishaUA, іноді у підтримки нічого більше і немає, окрім заготовленого сценарію :worried:

Всі ваші зауваження зі своєї сторони передам на розглядання у відповідний відділ. 

Замовляв роутер та сім зі свого номеру. Але потрібно активувати цю послугу з іншого номеру абоненту Київстар. 

Перед замовлянням запитав у оператора він відповів що це можливо, прив'язати інший номер до цієї послуги, але як це зробити я не знаю.

Тариф "Все разом 4g" 300 грн/місяц. Роутер вже отримав

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitry Way, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 1

Пользуюсь тарифом Домашний 4G за 155 грн/мес, где не должно быть никаких ограничений. Однако после загрузки 1 ТБ трафика за 23 дня интернет просто отключился, сеть без доступа в интернет. Операторы говорят, что по номеру нет ограничений. В ютубе есть видео с отзывами, где у многих такая же фигня на этом тарифе. Почему отключают интернет, еслитариф оплачен?

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ого, уже и в этот тариф ограничение вставили. 😂

Да, Київстар кожен раз якось знаходить спосіб пробити чергове дно.

Рівень користувача 7
Позначка +1

😠

Рівень користувача 6
Позначка

Хехе, терабайт это конечно жесть. Даже боюсь представить что автор такое качал 23 дня. 44,5 ГБ/день

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NetManNet, передала запит на уточнення інженерам. Як тільки отримаю відповідь, одразу напишу.

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?

Рівень користувача 1

Підкажіть як працює тарифний план все разом 4G, все стабільно без збоїв, чи усунули проблеми з відключенням інтернету у користувачів і взагалі варто підключатися чи ні?


Зависания бывают на ровном месте. Иногда приходится ждать минуту, иногда перегружать роутер. При том что скорость отличная до 120 мегабит. Поначалу бесило очень. Но есть один лафхак, не знаю в чем магия и как это работает, это не только у меня так, в общем если включить VPN, то все зависания исчезают и сеть работает стабильно, как по кабельному интернету. Можно использовать TouchVPN, ExpressVPN, CludflareVPN. В целом я доволен 4G киевстара, при том что они нахальным образом отключили мне интернет и его не будет до конца месяца, поскольку я использовал больше 1 ТБ трафика. Однако про такое ограничение нигде не написано, можно спокойно подавать в суд.

Скажіть будь ласка, чи є у вас зараз глобальна проблема з активацією даного тарифного плану?
Я отримав роутер 14 днів тому, але так і не можу його активувати. Коли ввожу USSD мені пишуть:

"Виникла технічна помилка. Будь ласка, повторіть запит пізніше"

Пробував з телефону, там так само
Пробував міняти основний номер (раптом з новим номером вийшло б ...) через оператора, не допомогло
Кожен день намагаюся активувати, роутер скидав, тримав добу включеним, нічого не допомагає....

Оператори постійно кажуть що у них глобальна проблема і обіцяють вирішити до 18:00 наступного дня.

Все роблю по інструкції, в USSD ввожу основний номер.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Скажіть будь ласка, чи є у вас зараз глобальна проблема з активацією даного тарифного плану?...

...Оператори постійно кажуть що у них глобальна проблема і обіцяють вирішити до 18:00 наступного дня….

@vot_vam_nickname_latiniceju:thinking: мені здається, ви відповіли на ваше питання. 

Рівень користувача 1

03.2021 купил роутер WIFI 4G и подключил я так думал:)) на сегодняшний день 11.08.2021 интернета у меня как и не было так и нет!!!! На звонки 460 (там сидят зомби и отвечают как по листочку) ВАМ нужно подождать!!! И это за 5 месяцев нихрена не сделано???? Зато каждый месяц 300 грн снимают охотно. Не уважаемый Киевстар заберите свой роутер назад и верните мне деньги!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@737, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, через Спільноту такі питання не вирішуються, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Доброго дня! Підскажіть будь ласка, яким чином можна підключити зовнішню 4g антену до 4g WiFi роутера тарифу “Все разом 4G”. Можна підключити антену напряму до роутера, чи потрібний gsm підсилювач?

Відповісти