Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

468 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Larisa1650, на жаль, проблема носить масовий характер :sweat:
Технічний відділ робить все можливе для усунення неполадок і відновлення працездатності послуги. 
Маю надію, що складності будуть усунені оперативно :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Прошло уже больше недели как некомпетентная служба поддержки кормит завтраками что всё починят и появится возможность активировать устройство.

 

Внимание вопрос. Зачем обманывать людей размещая информацию об услуге которой невозможно воспользоваться и продавать устройство которое невозможно активировать?

Рівень користувача 1

@Larisa1650, на жаль, проблема носить масовий характер :sweat:
Технічний відділ робить все можливе для усунення неполадок і відновлення працездатності послуги. 
Маю надію, що складності будуть усунені оперативно :pray_tone2:


вже місяць минув

Рівень користувача 6
Позначка

@sds15:disappointed_relieved:

повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Рівень користувача 1

@sds15:disappointed_relieved:

повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Тогда скройте эту страницу со своего сайта https://kyivstar.ua/uk/wttx Это же ложь. Активация услуги недоступна месяц а вы продолжаете её рекламировать! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergey P, ваші зауваження та ваше прохання будуть передані у відповідний відділ.

Роутер вдруг перестал раздавать интернет. То есть,вай фай работает а интернета нет. Обращался к консультанту ( если его можно так назвать) в viber, ответ был "обращайтесь в сц по ремонту роутеров". Хотя я уточнил что проверял сим-карту с роутера в телефоне - интернета нет,и так же ставил другую сим-карту в роутер - всё работает. Факт неисправности роутера исключаем. Ответ был точно такой же как и в первый раз. Меня можно сказать послали... Ну?! И куда мне теперь обратиться? А я ещё советовал этот комплект друзьям и знакомым...

Нічого ви з цим не зробите. Я купив Лайф і радуюсь)

эх я бы тоже взял лайф - но в моем месте нет покрытия (

у меня история вообще треш 

дважды пополнял на 300 грн - деньги списываются а интернета на роутере нет 

пишешь операторам - тебе отвечают - ну так не работает так как не пополнено - говорю - час назад пополнял - ответ -  я не вижу вашего пополнения , у вас есть чек )

просто треш , какой чек - ребята

еще мага хохма “идентификация через карточку роутера” треш номер 2 )

“я вышлю вам смс на номер роутера” - вставьте карту в телефон”  (сижу в интернете с телефона претензий ни каких и скорость норм)  переставляю карту - интренета соответственно нет - приходит СМС - возвращаюсь к оператору (нужно назад карту поменять что б инет появился) “добрий день чим можу допомогти” ))

процессы отлажены просто на высшем уровне

зачем вам идентификация карты роутера , если я уже прошел идентификацию по основной карте ???

Рівень користувача 6
Позначка

@Vasya_xatмені дуже шкода, що у вас склався такий негативний досвід користування послугами Компанії “Київстар” :disappointed_relieved:

В той же час оператор дійсно без ідентифікації не може надати інформацію, на жаль. Єдиний варіант - на момент звернення мати доступ до  веб-інтерфейсу пристрою, щоб отримати пароль для ідентифікації.

Спасибо, да ладно с той идентификацией - проблема не решается уже как месяц - ответили что устранена - но инета как не было так и нет ( 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasya_xat:thinking: а пробували після того, як отримали відповідь, що складності усунено, звернутись повторно до оператора?

@Vasya_xat:thinking: а пробували після того, як отримали відповідь, що складності усунено, звернутись повторно до оператора?

да, жду еще месяц походу )

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasya_xat:sweat:

Рівень користувача 2

Доброго дня. Вирішив звернутись в форум для обговорення даної проблеми, оскільки надії в вирішенні питань технічними спеціалістами компанії не бачу. 

Опис проблем.

Є два проблемних номери передплаченого сервісу в тарифному плані Домашній інтернет 4G.

По одному з них ситуація: на рахунку 175 грн. (абонентська плата 155,00 грн.згідно тарифного плану) Кошти з рахунку не знімаються послуги не надаються. Згідно тарифного плану тарифікація з 1 по 1 число місяця. На даний момент починаючи з 01.06.21 інтернет не працює. Починаючи з 06.06.21 було 5 звернень в підтримку з періодом в 1-2 дні. Кожного разу оператор каже що заявка прийнята потрібно більше часу, інформація передана технічним спеціалістам і т.д. ……. Я залишаю номер для зворотнього зв”язку ніхто не телефонує , питання не вирішується. Наразі послуга яка повинна надаватись з 01.06.21 на даний момент на 23.06.21 не надається, питання не вирішується.  Є якісь розумні межі вирішення питань і відповідальності відповідних служб і квалівікації  спеціалістів цих служб , як вважає спільнота ? 

По другому  номеру (з тим же тарифним планом Домашній інтиернет 4G)

Послуга була сплачена 01,06,21 і надавалась до 15-16 червня . Після цього числа припинилось надання послуги. Номер оплачено , обмежень оператор не бачить заміну сім карти робили - інтернет відсутній. Питання обладнання зніто -оскільки в модемі без проблем працює інша карта Київстар передплаченого звязку. І також карта яка не працює перевірялась в телефоні - проблема залишилась. Також було два звернення починаючи з 18.06.21 питання на сьогодні не вирішено.

В минулому місяці була така ж проблема з іншим номером починаючи з 20 травня проблема вирішилась тільки 01.06 при знятті абонплати, після цього все запрацювало.

При потребі номери можу надати.

На скільки я знаю (зі слів оператора) проблема масова (з зняттям АП).

  1. Чому не вирішуються звернення абонентів ?
  2. Чому відсутній зворотній зв”язок  з абонентом?
  3. Які терміни вирішення звернень в компанії Київстар ?
Рівень користувача 1
Позначка

На початку 2021 вирішив спробувати тарифний план "Домашній інтернет 4G" .

Придбав сімкарту  - роутер (huawei b535-232_  який підтримував сімкарту вже мав - все ок, навіть супер. Інтернет нормально працював 3 міс. 

В кінці травня почались проблеми - інтернет зник до кінця місяця.І весь цей час саппорт писав що “заявка приянята , чекайте смс” . І єдиниі смс які приходили - “термін вашої заявки продовжено”

Інтернет з’явився в червні (05.06) після поповнення рахунку. Ніяких повідомлень що проблема вирішена не було і скоріш за все заявка так і не розглядалась. 

19,06 - знову таж сама ситуація . Доступу до інтернету немає . Хоча роутер сигнал отримує  і навіть покузує швидкість аж 2-7 Kbps\s . 

І тепер проблема знову повторилась, знову саппорт нічого нормально не може сказати крім заготовлених фраз,  єдине що змінилось це відсутність смс “термін вашої заявки продовжено” . 

Знову до кінця місяця інтернет напевно буде відсутній і без ніяких “відшкодувань” к-сті днів, які саппорт витрачає на типу “фікс” немає . 

В думках тільки одна фраза “Kyivstar WT:rage:

 

Таке враження, що відколи змінили вхід в “Мій Київстар” за кожним окремим номером  - в Київстар почалась деградація . Постійні проблеми з нетом, авторизацією і саппортом. Банально неможливо додзвонитись напряму до оператора через 460 \ 466. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації за технічними зверненнями.

Так як складності носять масовий характер - терміни усунення неполадок подовжено. На жаль, щодо кінцевих термінів інженери не інформують. 

Сподіваюсь, що незабаром системи будуть працювати коректно :pray_tone2:

Рівень користувача 2

В спільноті не можна вирішити питання у оператора не можна, з технічним спеціалістом поспілкуватись неможна. Як вирішувати питання скажіть????

Це просто ігнорування проблем абонентів, повна відсутність зворотнього зв”язку. Компанія стає повністю закритою до проблем абонентів. А це не з кращого боку вплине на імідж компанії. За 2 місяці ПЗ можна було переписати групою програмістів, не говорячи про те що знайти масову помилку в ПЗ. Цим просто ніхто не займається……..

Для інформації : по номеру з якого не знімалась абонентська плата допомогло додаткове поповнення на 5 грн. Після цього знялась АП і включився інтернет . Було 175 грн, додав 5 грн. Знялось 155 -, залишок 25 все працює - може комусь допоможе……. Але АП знялась за місяць а працювати номер буде 6 днів ….……….

По номеру де просто припинилось надавання послуг все без змін. Ніхто не телефонує.

А вирішиться все 01.07.21 Поповню рахунок - зніметься АП і все буде ок. Цього схоже й чекає технічна служба.:unamused:

@Vit123, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації за технічними зверненнями.

Так як складності носять масовий характер - терміни усунення неполадок подовжено. На жаль, щодо кінцевих термінів інженери не інформують. 

Сподіваюсь, що незабаром системи будуть працювати коректно :pray_tone2:

 

Рівень користувача 1
Позначка

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

 

Я вже і не очікую що проблему вирішать . 

 

Це скоріше опис як працює саппорт Київстару, а точніше не працює. 

Відсутність термінів вирішення питання, крім “заготовлених”  абонент нічого не отримує  у відповідь. В саппорті банально не можуть дати відповідь в чому конкретно проблема. 

Непогано так Київстар “косить” кошти абонентів  - послуги оплачено за місяць, а надають послуги максимум за половину місяця. ...Цікаво скільки потенційних судових позовів Київстар може зловити за таку практику.:neutral_face:

Рівень користувача 2

@MishaUA, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через Спільноту вирішити цю проблему не вийде, так як у модераторів немає доступу до абонентської бази для перевірки інформації та фіксації технічних звернень.

В цій ситуацію може лише порадити чекати на повідомлення по факту вирішення проблеми. 

 

Я вже і не очікую що проблему вирішать . 

 

Це скоріше опис як працює саппорт Київстару, а точніше не працює. 

Відсутність термінів вирішення питання, крім “заготовлених”  абонент нічого не отримує  у відповідь. В саппорті банально не можуть дати відповідь в чому конкретно проблема. 

Непогано так Київстар “косить” кошти абонентів  - послуги оплачено за місяць, а надають послуги максимум за половину місяця. ...Цікаво скільки потенційних судових позовів Київстар може зловити за таку практику.:neutral_face:

Та ніяких позовів вони не отримають , це передоплачений зв”язок. Скажуть не подобається, не користуйтесь………. Повірте команда юристів в них працює, в них так все відкатано що жодного позову Ви не виграєте, та ще й в нашій країні……. Я мав також досвід користування як корпоративними тарифними планами так і контрактними для приватних осіб. Там людей просто заганяють в борги. Людина не користується номером взагалі 2-3 місяці або ж не слідкує за своєчасністю оплати а потім в неї борг 300-500 грн. Просиш відключіть можливість працювати в борг - відповідь не можемо, не дозволяє ПЗ….. Є багато й позитивних моментів в роботі компанії , але такі моменти просто не піддаються логіці. І сама більша проблема що абоненти не мають можливості для звернення і отримання кваліфікованої відповіді на свої питання в письмовій чи усній формі крім записаних і завчених фраз оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vit123, @MishaUA, повірте, мені зрозумілі ваші емоції. І мені дуже хотілось би вам допомогти. Але, на жаль, це не в моїй компетенції. Я всього-лише модератор Спільноти :worried:

Чому інтернет з роутера за 1999 грн з 4G безпровідним інтернетом часто зникає? Неможливо провести елементарний дзвінок без камери... Чи потрібно якось специфічно його налаштовувати? Коли роздаю інтернет з телефону, то все ок. І неможливо під*вязати послугу все разом щоб мати цей тариф також на сім карті мобільного телефону, робиш по інструкції, а видає помилку... 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 2

@Олег Кузьменко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Скажіть будь-ласка до кого,куди нам як абонентам звернутись для реального вирішення питання або  ж для  отримання компетентної відповіді КОЛИ нарешті буде вирішено ці проблеми. Де письмова заява (притензія)  буде прийнята потрапить до відповідальної особи. А абонент зможе отримати офіційну відповідь в письмовій чи будь якій іншій формі в встановлені законом та правилами компанії терміни. Якщо спеціалісти компанії не можуть вирішити питання , нехай зателефонують чи напишуть смс про це. На притензію залишену в магазині Київстар в минулому місяці відповіді немає до цього часу ,  пройшов вже місяць. За цей час ніхто навіть не зателефонував , не вибачився за якість надання послуг, нічого не пояснив. Просто ігнор…………... І така ситуація, я так розумію не тількив мене….. Мабуть потрібно створювати подібні теми на всих можливих профільних форумах мобільної тематики . Можливо тоді відповідальні особи і керівництво компанії почують абонентів і почнуть якось реагувати на проблеми а не просто відмовчуватись і створювати вигляд що  все чудово.

 

Відповісти