Вирішено

Тарифи лінійки "Все разом" з "Домашнім Інтернетом" від "Київстар" / Комплексне рішення «Все разом 4G» с 4G-роутером



Показати перший допис

440 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Deaglez, в перший місяць підключення плата за обсяг послуг знімається тільки за ту кількість днів, які залишилися до кінця місяця (включно з днем підключення). 
Якщо, наприклад, це вже другий місяць дії тарифу, і ви поповните рахунок 30 числа, то діяти тариф буде до 1-го числа. 

Часткова оплата не передбачена. Якщо щомісячна оплата не знята, то по факту виходу в Інтернет буде зніматись 10 грн. за пакет 100 МБ. 

Якщо не будете поповнювати рахунок, то SIM-карта буде активна протягом року з моменту останньої активності. 

Пришла мне смс на телефон с таким содержанием: Доступ до мережі інтернет з роутера обмежено, для відновлення сервісу поверніть роутер до домашньої зони. Роутер стоит дома и я дома, никто никуда не уезжал и пропал интернет. Почему?

Рівень користувача 1

Здравствуйте. Пользуюсь уже третий месяц тарифом все разом 4g с роутером, вот сегодня пришло смс, что я якобы перенёс роутер из зоны действия, хотя роутер не покидал пределов комнаты и из за этого интернет ограничен. Возможно ли сбои в работе системы и когда мне восстановят интернет? 

Рівень користувача 1

Круто, сьогодні також прийшла смс, що роутер за межами домашньої зони, тож інтернет не працює((( це який дурак придумав таке???? Якими поняттями та законами це навіяно? (( я оплатив послугу та не можу кристуватись де заманеться( А інтернет то не працюєєє(((( не раджу друзям КС(

Рівень користувача 1

Круто, сьогодні також прийшла смс, що роутер за межами домашньої зони, тож інтернет не працює((( це який дурак придумав таке???? Якими поняттями та законами це навіяно? (( я оплатив послугу та не можу кристуватись де заманеться( А інтернет то не працюєєє(((( не раджу друзям КС(

Привет. Я звонил оператору, подал заявку, сказали это у них сбой и чинить могут аж до 23го числа 

Рівень користувача 1

Хм...жорстко((( я також подав, але до завтра до 18 години сказали буде все тіп топ)….я не вірю! Зараз переглядаю інших провайдерів бо за такі гроші я мав інтертелеком вайфай, робота стабільна, але швидкість була 10/10 мегабіт. Тож зараз міркую, якщо за пару днів не зроблять я просто викину сім картки та роутер)))

Рівень користувача 1

Поставлю назад вайфай антену інтертелеком і все буде добре, а КС хай вирішують свої проблеми з іншими, які повелися на такого провайдера)

Рівень користувача 1

Хм...жорстко((( я також подав, але до завтра до 18 години сказали буде все тіп топ)….я не вірю! Зараз переглядаю інших провайдерів бо за такі гроші я мав інтертелеком вайфай, робота стабільна, але швидкість була 10/10 мегабіт. Тож зараз міркую, якщо за пару днів не зроблять я просто викину сім картки та роутер)))

Я вроде всех операторов смотрел и только у Киевстара был безлимит без шейпа, так что тут без альтернативы, дом в посёлке и интернет на всю семью. До этого сбоя вроде особо не жаловался, даже с играми более менее функционировал киевстар 

Рівень користувача 1

Не знаю, як у вас там...у нас після пятої години вечора швидкість 2-7 мегабіт((( та ще й роутер раз на 4 години перепідключається і дуже часто просто зависає тож ігри афк просто забути ((( а на такій швидкості два телефона не тягне((( біда просто,,,

Рівень користувача 1

350 метрів від вишки а сила сигналу 2 палочки в хаті на айфоні((( sinr на модемі роутера від 0-11 тож про яку якість може йти мова??(

Рівень користувача 1

Буду ждать ответа от поддержки, может они что знают 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поставлю назад вайфай антену інтертелеком і все буде добре, а КС хай вирішують свої проблеми з іншими, які повелися на такого провайдера)

Налякав тово їжака голов сраков:smile:

Максимум що ви злапаєте на ту антену, то “Голос Америки”, оскільки Інтертелеком вже давно змотав вудочки.

 

Рівень користувача 1

Не знаю хто там, що злапає), а у нас інтертелеком працює...на даний час десяток абонентів точно користуються інтертелекомом і добре все.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вы каким типом подключения пользуетесь? Обычным проводным или же Роутер 4G?

Так как в обычном ДИ таких уведомлений не приходят

Рівень користувача 1

Роутер 4G від Київстар. Все рівно не розумію цю привязку до адреси((( це напевне взяли за основу з оптоволоконого домашнього інтернету там зрозуміло що потрібна адреса, а тут навіщо??? Що він буде дома стояти я буду користуватися, що понесу за 200 метрів до друзів там теж буду користуватися. Довго КС ломав голову щоб таке надумати(((( слів не вистачає щоб  висловити всю геніальність цього тарифного плану)))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Helga2021, @Ed Kaminsky, @igor1971, деяким абонентам, з тарифним планом «Київстар Все Разом 4G» приходять помилкові SMS про те, що покинута домашня зона, хоча її межі абоненти не покидали.
Також, знижується швидкість Інтернету. 

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення, за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Дякую за інформацію, будемо чекати)

Мені також "пощастило". Вчора прийшло повідомлення що роутер за межами домашньої зони. 

Рівень користувача 1

Интернет восстановлен! До встречи в следующий раз, когда произойдёт опять какая то дичь. 

Рівень користувача 1

Дякую КС за оперативність все працює!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hellworker:thinking: все добре, все працює як треба?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ed Kaminsky, @igor1971, дякую вам за зворотний зв’язок :blush:

Рівень користувача 1

Купила пакет “Все вместе 4G”, за 2000грн. Перед покупкой проверила с телефона скорость и качество работы. Мой телефон раздавал на 2 ноутбука, а спидтест на телефоне показывал по 100Мбит. Думаю, отлично) Заказала. 

ИТОГ:

модем подключённый кабелем к ноуту выдаёт скорость как 3G до 20Мбит, Думаю, ну ладно, не смертельно… (Хотя рядом телефон продолжает показывать по 100Мбит), и тут началось, постоянные обрывы связи, на 5, на 10, на 20 мин. Так как роутер переставал давать интернет по кабелю, так и по Wi-Fi + искусственное урезание скорости = сильно погорячились с ограничениями, не дай Бог абонент лишний байт интернета употребит. 

Время пользования услугой 1,5 дня

Плюсов - нет

Минусы - киевстар как всегда ниже дна. 

Мало того, при возврате мне не вернут стоимость карточки, потому что я ею пользовалась!!!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marina YuJu, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою роботою послуги :worried:
Уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що ви не звертались до оператора для перевірки і реєстрації технічної скарги?

Рівень користувача 1

Купила пакет “Все вместе 4G”, за 2000грн. Перед покупкой проверила с телефона скорость и качество работы. Мой телефон раздавал на 2 ноутбука, а спидтест на телефоне показывал по 100Мбит. Думаю, отлично) Заказала. 

ИТОГ:

модем подключённый кабелем к ноуту выдаёт скорость как 3G до 20Мбит, Думаю, ну ладно, не смертельно… (Хотя рядом телефон продолжает показывать по 100Мбит), и тут началось, постоянные обрывы связи, на 5, на 10, на 20 мин. Так как роутер переставал давать интернет по кабелю, так и по Wi-Fi + искусственное урезание скорости = сильно погорячились с ограничениями, не дай Бог абонент лишний байт интернета употребит. 

Время пользования услугой 1,5 дня

Плюсов - нет

Минусы - киевстар как всегда ниже дна. 

Мало того, при возврате мне не вернут стоимость карточки, потому что я ею пользовалась!!!!!!! 

У меня вроде скорость интернета с роутера сопоставима со скоростью на телефоне, пользуюсь айфоном икс. Ста мегабит конечно нет, но по 60 стабильно всегда есть, местность не лучшая, мне даже самому интересно почему у вас такой разрыв по скорости сети. Вы ставили роутер у окна? Он очень чувствителен к любым приградам 

Відповісти