Танкуйте з тарифом «Все разом Ігровий» / Послуга "Домашній Інтернет" + "World of Tanks" / "World of Tanks" на мобільному телефоні


Рівень користувача 8
Позначка +4
  • Ніндзя
  • 3078 відповідей

Добрий день🙂

Пропозиція для користувачів які грають в “World of Tanks”. Чому б компанії Київстар не створити тарифний план спільно з “Wargaming”, який надасть можливість при знятій абонплаті за “Домашній Інтернет” отримувати на рахунок WOT преміум аккаунт + преміум танк в оренду. Наскільки знаю, такі пропозиції є  в Росії і ще якихось країнах))) Це б дозволило залучити нових абонентів до послуги «Домашній Інтернет»))))
Як Вам ідея?
🤗


Цю тему було закрито для коментарів

232 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Yurik050594, :thinking: даний тариф не є регіональним.

Домашній інтернет нашої компанії у Вас вже підключено чи хотіли оформити заявку на його підключення з тарифним планом “Все разом Ігровий”?

Доброго дня, я б не проти підключити тариф ігровий, але є 1 але,

при спробі підключення мені сказав консультант що в моєму місці це не можливо,

порадьте можливо є якійсь способи щоб реалізувати це діло.

Моя адреса: Львівська обл. Стрийський район, м.Миколаїв.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@VolodymyrKh, як користувач я вас чудово розумію, ситуація не з приємних:pensive:

Дуже шкода, що довелось зіткнутись з такою проблемою, так само як і оператори, очікуємо на гарні новини з технічного відділу.

Рівень користувача 1

Бонуси від тарифу “ігровий” не працюють орієнтовно з травня. Це коли я вперше звертався із цією проблемою, хоча вже тоді писали, що сервіс пару місяців як не працює.

Зоряну Вашу хочеться пристрелити.  Марний шматок ла**а, яка “нічого не розуміє, але всі оператори зайняті”.

Та і сама сліжба підтримки київстару - купка брехунців, які вібріхуються як можуть, обіцяють дати зворотній зв’язок, обіцяють все що завгодно, аби людина поклала слухавку. З надією, що другий раз не додзвоняться (бо дочекатися оператора потрібно мати неабияку витримку).

Рівень користувача 4
Позначка +1

@HECTOP, очікую вашу інформацію:wink:

@RedNoob, на даний момент передавали тільки орієнтовну інформацію:disappointed_relieved:

Напишіть мені у особисті повідомлення, спробую щось дізнатись для вас. 

Написав в особисті повідомлення.

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@HECTOP, розумію ваше невдоволення

Разом з користувачами і ми очікуємо на інформацію про усунення складнощів від технічного відділу:pray_tone2:

Рівень користувача 4
Позначка +1

@RedNoob, на даний момент передавали тільки орієнтовну інформацію:disappointed_relieved:

Напишіть мені у особисті повідомлення, спробую щось дізнатись для вас. 

Два месяца операторы “кормят завтраками” о том что техническая служба проводит работы, а по факту движения ноль. Уже устал от ответов что проблема будет решена завтра в 18:00, для чего так делать?Абонентов миллионы, организация огромнейшая и тех.служба устраняет проблему два месяца, что за бред???????А самое главное что при подключении тарифа тебе говорят, что все нормально работает и в течении суток вам начислят все бонусы от варгейминга, зачем это вранье????Дайте реальные сроки выполнения решения проблемы, а не отвечайте красивыми отговорками!!!!!!!!!!!!!!!!

Что самое интересное, так это то, что на момент Вашего “крика душы” у меня ещё всё было нормально, а теперь и я столкнулся с такой проблемой. Как решить её - не знаю. Прошло три месяца от Вашего  комментария - проблема уже решилась?  

 Через 4-5 дней оплата нового месяца - и вот задумываюсь - что делать дальше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброго дня. Я пів ранку шукав як змінити ВГ ім*я  але так його не знайшов. Знову поміняли меню так що там взагалі найти налаштування не можу….

Причому змінили меню не в найкращий бік - щось корисне знайти з підтримки НЕ МОЖЛИВО!!! Тільки яскрава оболонка по заманюванню нових абонентів. Місяць дійшов кінця, а проблему з виконанням вимог тарифного плану так і НЕ ВИРІШЕНО!!!

@Aleksandr1990, у абонентів, які його підключали він продовжить діяти. 

Новим абонентам, поки є технічні складнощі, він не пропонується.

Должен Вас разочаровть - НІЧОГО НЕ ПРОДОВЖУЄ ДІЯТИ !!!. Технические “трудности” наблюдаются и у тех кто подключился давно, а не только у новичков. Не вводите людей в заблуждение

Уже как месяц не работают все “бонусы” от WG на игровом аккаунте, в учетной записи негде посмотреть подключенный аккаунт WG. В поддержке (еле дозвонился) разводят плечами, никто не знает когда проблема будет устранена. 
Вопрос: Есть ли возможность вернуть себе бонусы WG?, может есть ответственный человек который это делает вручную, или можно смело отключаться от тарифа?
Ник в WG: RedNoob

Заранее благодарен за комментарий без воды “о проблеме знаем, ждем решения, и светлого будущего”.

Полностью с Вами согласен, коллега!!! НИКТО НИЧЕГО НЕ ЗНАЕТ !!! И что самое неприятное в этой ситуации, что создаётся впечатление что такое тех.задание получил тех.персонал от высшего руководства компании. Кружим по ихним “лабиринтам” - ни спросить, ни получить ответа. Деньги за тариф списали - условия тарифного плана НЕ ВЫПОЛНИЛИ !!! Зато присылают напоминание об оплате на следующий месяц. Но после такого масштабного “кидка” пропадает всякое желание. Обновлённые версии “мой киевстар” не информативны, запутаны, нет нормального выхода на тех. поддержку. (только бота своего пихают бесполезного)

Рівень користувача 1

Уже как месяц не работают все “бонусы” от WG на игровом аккаунте, в учетной записи негде посмотреть подключенный аккаунт WG. В поддержке (еле дозвонился) разводят плечами, никто не знает когда проблема будет устранена. 
Вопрос: Есть ли возможность вернуть себе бонусы WG?, может есть ответственный человек который это делает вручную, или можно смело отключаться от тарифа?
Ник в WG: RedNoob

Заранее благодарен за комментарий без воды “о проблеме знаем, ждем решения, и светлого будущего”.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Aleksandr1990, у абонентів, які його підключали він продовжить діяти. 

Новим абонентам, поки є технічні складнощі, він не пропонується.

Рівень користувача 1

Если проблема до сих пор актуальна, значит тариф не закрыт?Так как при общении с оператором об отсуствии данного тарифа в списке , он ответил, что его закрыли из-за технических проблем.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@ivvturin, на жаль, складнощі ще актуальні

Рівень користувача 2

Оболочка новая - такого пункта меню не нашел

Рівень користувача 2

Проблема еще существует?

Как поменять логин через ecare ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zoreslav Oleksandrovich, на жаль, на поточний момент відкрита “аварія”: 

В системі "Еcare" спостерігаються труднощі при зміні ігрового аккаунту

У абонентів FTTB при підтвердженні тарифного плану "Київстар все разом Ігровий" через систему "Еcare" немає можливості прив'язати до аккаунту нік Wargaming (відсутня кнопка "Зберегти"), або змінити нік.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 88551

Сподіваюсь, що незабаром складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Доброго дня. Я пів ранку шукав як змінити ВГ ім*я  але так його не знайшов. Знову поміняли меню так що там взагалі найти налаштування не можу….

Рівень користувача 6
Позначка

@Панько Коля, мушу погодитись з @KurwaMatj, такий варіант не можливий, на жаль :shrug:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня я користуюсь тільки мобільним телефоном і хочу підключить тариф ігровий це можливо? Проблема в том я проживаю в маленькому місті і тут не має оптичного інтернету а в танки граю і хочу скористатися послугою без притензій і без використання оптики. Я буду користуватись мобільним інтернетом. Підкажіть як це можна зробить?

Весь парадокс в тому, що так не можна)
 

Доброго дня я користуюсь тільки мобільним телефоном і хочу підключить тариф ігровий це можливо? Проблема в том я проживаю в маленькому місті і тут не має оптичного інтернету а в танки граю і хочу скористатися послугою без притензій і без використання оптики. Я буду користуватись мобільним інтернетом. Підкажіть як це можна зробить?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maxim Frolov:worried:

Рівень користувача 1

 Шестой месяц пошел.А воз и ныне там!