Танкуйте з тарифом «Все разом Ігровий» / Послуга "Домашній Інтернет" + "World of Tanks" / "World of Tanks" на мобільному телефоні



Показати перший допис
Цю тему було закрито для коментарів

232 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergii Bilous:thinking: тобто, все добре?

Знайшов. Картопля засунула цей танк як арендований.

Ось і в мене зник прем та танк з ангару. Що роботи?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Garray, на жаль, щодо кінцевих термінів усунення технічних неполадок проінформувати не зможу :worried:
Ми отримуємо ту ж інформацію, що і оператори, тобто лише орієнтовні сроки….

Рівень користувача 1

Два месяца операторы “кормят завтраками” о том что техническая служба проводит работы, а по факту движения ноль. Уже устал от ответов что проблема будет решена завтра в 18:00, для чего так делать?Абонентов миллионы, организация огромнейшая и тех.служба устраняет проблему два месяца, что за бред???????А самое главное что при подключении тарифа тебе говорят, что все нормально работает и в течении суток вам начислят все бонусы от варгейминга, зачем это вранье????Дайте реальные сроки выполнения решения проблемы, а не отвечайте красивыми отговорками!!!!!!!!!!!!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LionKh:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AmidN, на жаль, жодної додаткової інформації :worried:

Доброго дня! Підкажіть чи вдалось дізнатись якусь інформацію? І чи взагалі відомо, що там за поломка?

Там не поломка, а бессовестные **, которые выбивают у нас деньги!

Я сам разработчик, и что такое “авария” затрагивающая всю страну - знаю. И знаю сколько отводится на ремонт.

А то, что делает этот “оператор связи” с нами - называется сааавсем по-другому!

@AmidN@LionKh, на жаль, написати не орієнтовні, а реальні терміни усунення неполадок і відновлення працездатності тарифного плану я не можу :sweat: 

Мені доступа та ж інформація, що і операторам. Тобто орієнтовні сроки. А вони можуть бути перенесені…..

P.S.: я спробую дізнатись хоча б приблизні дати. Але обіцяти нічого, на жаль, не можу. 

Доброго дня! Підкажіть чи вдалось дізнатись якусь інформацію? І чи взагалі відомо, що там за поломка?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AmidN, @LionKh, на жаль, написати не орієнтовні, а реальні терміни усунення неполадок і відновлення працездатності тарифного плану я не можу :sweat: 

Мені доступа та ж інформація, що і операторам. Тобто орієнтовні сроки. А вони можуть бути перенесені…..

P.S.: я спробую дізнатись хоча б приблизні дати. Але обіцяти нічого, на жаль, не можу. 

Що саме цікаве конкретної інформації ніхто не може сказати (приблизно коли буде усунено). 30.06.2021 я спеціально мігрували з іншого оператора + підключив ваш інтернет. Перед цим я разів з 10 телефонував щоб дізнатись за тариф, хоча б хтось сказав що там "аварія" так ні "все ок без проблем підключайте".  Наразі повідомте які граничні терміни (РЕАЛЬНІ ТЕРМІНИ), а не постійні посилання на те, що завтра після 6 години повинні зробити. Я не можу повірити, що спеціалісти не можуть оцінити ступінь аварії і терміни її усунення.

@Денвер Денвер, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також ваш ігровий нік. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.


Скажите, вы еще долго планируете ИЗДЕВАТЬСЯ над клиентами? Или это такая извращенная политика “чистки”? Чтоб сами ушли? За что я плачу 350 грн уже четвертый месяц? За вашу “аварию”? Будьте честными - не хотите работать - уберите тариф и не заставляйте клиентов платить ни за что!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Денвер Денвер, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також ваш ігровий нік. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Рівень користувача 3

Та же проблема с НЕначислением П,А и танка
Пользуюсь тарифом с моментом его старта

П,С 
Не могу понять как в поддержку написать,скиньте плз ссылку на саппорта
Заранее благодарен

Отпиши в личку модератору Xomyak  она зарегистрирует заявку. Эта проблема сейчас у всех, у меня с первого апреля ничего не работает. Можешь еще обратиться в фейсбуке в личные сообщение в паблике киевстар, там отвечают.

Та же проблема с НЕначислением П,А и танка
Пользуюсь тарифом с моментом его старта

П,С 
Не могу понять как в поддержку написать,скиньте плз ссылку на саппорта
Заранее благодарен

Рівень користувача 6
Позначка

@Костя Ванин, на даний час відкрита “аварія”:

При підключенні тарифного плану “Київстар Все разом Ігровий” в “Мій Київстар” (eCare) немає можливості прив'язати аккаунт Wargaming

Проблема може проявлятись таким чином: при підключенні тарифного плану не пропонується прив'язати аккаунт Wargaming.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 305512

Рівень користувача 1

Привязать профиль WG нет возможности, шестой день завтраками кормят, проблему не устраняют. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Ирина Шевченко, смс надходить за фактом усунення складнощів в роботі послуги. А потім вирішується питання щодо перетарифікації або компенсації.  Це добре, що у вас все вже працює, але у деяких абонентів ще складнощі можуть спостерігатись. Саме тому не було інформування.

Рівень користувача 1

@nikita_kh, на жаль остаточну дату усунення неполадок технічний відділ не передавав :sweat:
Якщо ви звертались до оператора і була зареєстрована заявка, то вас обов’язково проінформують в SMS по факту відновлення коректної роботи сервісу. 

Щодо компенсації - питання буде розглянуто після закриття “аварії”.

Я подавала заявку оператору Киевстара кажется в начале июня, когда я обнаружила что после оплаты тарифа игровой 350 грн за июнь у меня уменьшаются ранее проплаченные дни премиума и танк заблокирован, с какого момента это началось непонятно, я не каждый день в танках. Оператор сказал что заявка принята и об исправлении вам сообщат СМС сообщением. С 1 июля у меня взяли полную сумму 350 гривень за тариф Игровой, появился премиум, разблокировали танк, но…. Никакой информации от Киевстара в виде СМС об исправлении ситуации, об компенсации и тд. не приходило.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nikita_kh, на жаль остаточну дату усунення неполадок технічний відділ не передавав :sweat:
Якщо ви звертались до оператора і була зареєстрована заявка, то вас обов’язково проінформують в SMS по факту відновлення коректної роботи сервісу. 

Щодо компенсації - питання буде розглянуто після закриття “аварії”.

Рівень користувача 1

Добрый день!

 

Тариф игровой, абонплата снята но услуги: прем аккаунт и танк не начислены.

Когда эту проблему устранят, предусмотрена ли какая либо компенсация за эти технические неполадки?

Рівень користувача 6
Позначка

@Ирина Шевченко, вхід в особистий кабінет для абонентів з тарифними планами “Київстар все разом” відтепер доступний лише за мобільним номером.

Рівень користувача 6
Позначка

@Ирина Шевченко, @Panda_LIN_lin, на данний час відкрита “аварія”:

У абонентів “Київстар Все Разом Ігровий” при сплаченому пакеті не нараховано преміум-аккаунт і танк

Проблема проявляється наступним чином:
- абонент з тарифом “Київстар Все разом Ігровий”;
- абонентська плата за тарифом знята;
- преміум аккаунт і танк не нараховано.

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 110364

Рівень користувача 1

Та же история оплатила игровой тариф раньше все работала, а в этом месяце игровой отсутствует!!!! заблокированный танк и нет премиум аккаунта. По форум смотрю у многих такая проблема. Когда это решится уже????

По факту сейчас выходят выкинутые на ветер деньги. платишь как за игровой только ничего нет!

Рівень користувача 1

Кстати, перестало впускать меня в личный кабинет по номеру счета, только по номеру телефона и то с трудом, через раз глючит.