Змінювали дані власника особового рахунку "Домашній Інтернет". Смс-сповіщення про стан рахунку та пароль для входу продовжує надходити на номер колишнього власника. В чому справа?
icon
Найкраща відповідь від Xomyak 3 квітень 2020, 14:40
@Oksana5555, вам потрібно зателефонувати з нового номеру, який хочете встановити контактним, до оператора Сall Center за номером 460 або 0 800 300 460. Співробітнику потрібно буде назвати ПІБ власника підключення і попросити внести новий номер в систему.
Також це можна зробити самостійно, без звернення до оператора, при умові, що для доступу в особистий кабінет ви використовуєте постійний пароль 
Достатньо зайти в систему самообслуговування "Мій Київстар", в розділі "Користувач" прописати новий контактний номер, і підтвердити зміни.
Спробуйте 
Переглянути оригінал