Питання

Проблеми з використанням сервісів від Microsoft / сервісів Xbox



Показати перший допис

60 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вот что я узнал.

Наш Киевстар = Россия (Билайн, ВымпелТелеком) и наш маршрут к Azure идет через Россию

Из-за митингов, их ФСБ ставит фильтры блокировки Microsoft Azure  (для затруднения координации протестующих) и мы  попали “под раздачу”.

Если Вы не знали то что Билайн он же VimpelCome и Киевстар находятся в одном холдинге  Veone 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

Друзі, я вірно розумію, що зараз все добре, все працює?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Quadro, дякую за зворотний зв’язок. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Друзі, я вірно розумію, що зараз все добре, все працює?

Буде добре коли Київстар перестане гоняти трафік через рфію

Рівень користувача 8
Позначка +1

Друзі, я вірно розумію, що зараз все добре, все працює?

Буде добре коли Київстар перестане гоняти трафік через рфію

Ну тут уже идет вопрос в деньгах. Если через билайн дешевле и Билайн является в одном холдинге то почему нет?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Странно, зашел на сайт xbox.com с мобильного интернета, так же на сайт office и microsoft успешно зашло

Рівень користувача 1

Не понимаю почему статус обсуждения “Вирішено”, якщо Microsoft взагалі не працює з провайдером Київстар на даний момент.

Рівень користувача 1

Майже така ж сама проблема.

xbox.com/office365 працює, але самі сервіси xbox недоступні з приставки через інет києвстару

Рівень користувача 1

Така ж проблема(

Скинув налаштування і приставки і роутера і все марно, зв’язок то появляється то пропадає(((

роздав з телефону і все норм… у друга тріолан і все норм. Пів дня потратив(((( 

Рівень користувача 3

В мене вже ніби ситуація покращилась. Вже хоча б з профілю не викидає, і можна в ігри заходити, але в відтмаку сейви злетіли на консолі, а синхронізувати сейви з хмарою ця проблема мені все ще не позволяє. Надіюсь, сейв не попаде у смітник... 
 

Рівень користувача 1

Я вже все виключив, надоїло з цим возитись, почекаю до завтра((( буду надіятись що поправлять))) хоча за два дні можна було б зробити хз( в мене сейви з відьмака при переході one x підтягнулись, так що думаю і в тебе все ок буде.

Рівень користувача 1

У меня тоже самое, если сегодня не заработает  - буду меня провайдера. В онлайн-поддержке Киевстар меня послали на 3 буквы

г.Киев

Рівень користувача 1

саме прикольне що в titanfall 2  йде як звичайно)

в інші ігри навіть не заходить. Спілкувався з представниками Київстар сказали що в них все ок, так що я хз що вони там зроблять і чи будуть робити… зафіксували звернення, сказали що до 26.01 щось може буде ахахах

Рівень користувача 8
Позначка +3

Киевстар говорит у них все норм.

У Київстара завжди все норм. Вони сліпі як кроти, проблем не бачать до останнього момента, навіть коли вже навіть останньому дурню зрозуміло що проблема є.

Київстар вже як майже два роки нездатний вирішити проблему із втратою пакетів на сервісі NVIDIA GeForce Now.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Проблема відома, бачив ще одну таку тему на цьому форумі

Рівень користувача 1

Який будеш обирати?)

Рівень користувача 3

Який будеш обирати? 
 

Дивлюсь в сторону тріолану(оз) 

Рівень користувача 2

Смена оператора скорее всего быстрее поможет )

Рівень користувача 2

Интересно) через сколько лет решат проблему)))

Как я Вас понимаю. У меня таже проблема. Со вчерашнего дня не работают сервисы Xbox.

Что я только не делал, менял роутеры, открывал порты но ни чего не помогает. Подключаиешь другого провайдера все хорошо работает. 

Надеюсь Киевстар исправят эту проблему

Рівень користувача 2

Я пока что играю через мобильный интернет Life.

На завтра заказал подключение о3.

Уже 4 день. А толку 0.

Им пофик походу.

Рівень користувача 1

Завдяки київстару, саме на вихідні, моя консоль перетворилась у «кірпіч». Спасибі за підтримку, дорогий київстар! І за ці «прекрасні» 10 років разом. В понеділок переходжу на іншого провайдера.

Аналогічно. 

Я звертався в тех підтримку, мені втирали що треба змінити налаштування роутера (які на wan ніяк не впливають а лише на потужність сигналу). Навіть тікет ніякий на цю тему не створили…

 

Однозначно новий провайдер.

Вчера оператор втирал мне что проблемы у меня с Боксом. Второй ничего не видит. Сегодня сделал скрин пинга где видно что не идет пинг с xbox.com. только тогда приняли заявку. 

Я уверен что таких заявок тысячи, но им похер

Спасиба, от водофон и лайф киевстару. Я вчера что бы нормально входить в учётную запись xbox live первый раз за пол года пополнил счёт на второй карте. А то тыкать на КС 30 мин что-бы войти надоедает! Надеюсь это проблема уйдет в ближайшее время

Відповісти