Вітаю. 22.01, ввечері, у мене вилетів профіль на моїй консолі Xbox. Після перезапуску консолі мені пише, що не можливо підключитись до сервісу Xbox Live. Я пробував підключати кабель напряму, перезагружати консоль, навіть пробував роздавати інтернет зі свого телефона і все марно. Далі я вирішив спробувати написати в тех. підтримку Microsoft, але їхні сайти не грузяться на моєму смартфоні. У їхній додаток теж не заходить. З пк та сама проблема. Але мій друг роздав інтернет іншого провайдеру, і все запрацювало. Порившись на форумах, я зрозумів, що не один я стикнувся з такою проблемою. Хочу запитати, чому не працюють сервери Microsoft саме у Київстарі? І коли це буде пофікшено? Це номера заявок людей, які теж стикнулись з подібною проблемою, і запросили перевірку тех. департаментом. Вказую їх для того, зоб ви зрозуміли, що це не локальна проблема : 6641473805, 6641602531.
Проблеми з використанням сервісів від Microsoft / сервісів Xbox
Вот что я узнал.
Наш Киевстар = Россия (Билайн, ВымпелТелеком) и наш маршрут к Azure идет через Россию
Из-за митингов, их ФСБ ставит фильтры блокировки Microsoft Azure (для затруднения координации протестующих) и мы попали “под раздачу”.
Если Вы не знали то что Билайн он же VimpelCome и Киевстар находятся в одном холдинге Veone
Друзі, я вірно розумію, що зараз все добре, все працює?
Буде добре коли Київстар перестане гоняти трафік через рфію
Друзі, я вірно розумію, що зараз все добре, все працює?
Буде добре коли Київстар перестане гоняти трафік через рфію
Ну тут уже идет вопрос в деньгах. Если через билайн дешевле и Билайн является в одном холдинге то почему нет?
Странно, зашел на сайт xbox.com с мобильного интернета, так же на сайт office и microsoft успешно зашло
Не понимаю почему статус обсуждения “Вирішено”, якщо Microsoft взагалі не працює з провайдером Київстар на даний момент.
Майже така ж сама проблема.
xbox.com/office365 працює, але самі сервіси xbox недоступні з приставки через інет києвстару
Така ж проблема(
Скинув налаштування і приставки і роутера і все марно, зв’язок то появляється то пропадає(((
роздав з телефону і все норм… у друга тріолан і все норм. Пів дня потратив((((
В мене вже ніби ситуація покращилась. Вже хоча б з профілю не викидає, і можна в ігри заходити, але в відтмаку сейви злетіли на консолі, а синхронізувати сейви з хмарою ця проблема мені все ще не позволяє. Надіюсь, сейв не попаде у смітник...
Я вже все виключив, надоїло з цим возитись, почекаю до завтра((( буду надіятись що поправлять))) хоча за два дні можна було б зробити хз( в мене сейви з відьмака при переході one x підтягнулись, так що думаю і в тебе все ок буде.
У меня тоже самое, если сегодня не заработает - буду меня провайдера. В онлайн-поддержке Киевстар меня послали на 3 буквы
г.Киев
саме прикольне що в titanfall 2 йде як звичайно)
в інші ігри навіть не заходить. Спілкувався з представниками Київстар сказали що в них все ок, так що я хз що вони там зроблять і чи будуть робити… зафіксували звернення, сказали що до 26.01 щось може буде ахахах
Киевстар говорит у них все норм.
У Київстара завжди все норм. Вони сліпі як кроти, проблем не бачать до останнього момента, навіть коли вже навіть останньому дурню зрозуміло що проблема є.
Київстар вже як майже два роки нездатний вирішити проблему із втратою пакетів на сервісі NVIDIA GeForce Now.
Який будеш обирати?)
Смена оператора скорее всего быстрее поможет )
Интересно) через сколько лет решат проблему)))
Как я Вас понимаю. У меня таже проблема. Со вчерашнего дня не работают сервисы Xbox.
Что я только не делал, менял роутеры, открывал порты но ни чего не помогает. Подключаиешь другого провайдера все хорошо работает.
Надеюсь Киевстар исправят эту проблему
Я пока что играю через мобильный интернет Life.
На завтра заказал подключение о3.
Уже 4 день. А толку 0.
Им пофик походу.
Завдяки київстару, саме на вихідні, моя консоль перетворилась у «кірпіч». Спасибі за підтримку, дорогий київстар! І за ці «прекрасні» 10 років разом. В понеділок переходжу на іншого провайдера.
Аналогічно.
Я звертався в тех підтримку, мені втирали що треба змінити налаштування роутера (які на wan ніяк не впливають а лише на потужність сигналу). Навіть тікет ніякий на цю тему не створили…
Однозначно новий провайдер.
Вчера оператор втирал мне что проблемы у меня с Боксом. Второй ничего не видит. Сегодня сделал скрин пинга где видно что не идет пинг с xbox.com. только тогда приняли заявку.
Я уверен что таких заявок тысячи, но им похер
Спасиба, от водофон и лайф киевстару. Я вчера что бы нормально входить в учётную запись xbox live первый раз за пол года пополнил счёт на второй карте. А то тыкать на КС 30 мин что-бы войти надоедает! Надеюсь это проблема уйдет в ближайшее время
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.