Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 22:00 31 березня до 20:00 1 квітня 2021 року Київстар проводить планові роботи з оновлення IT-систем, щоб покращити обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету».

Під час технічних робіт абонентам будуть доступні всі основні послуги. Дзвінки, мобільний та домашній інтернет, SMS, послуги в роумінгу — працюватимуть у звичайному режимі. Можливі лише тимчасові обмеження при поповненні або перевірці рахунку, управлінні деякими сервісами. Якщо абоненти поповнять рахунок під час оновлення, кошти на балансі відобразяться після закінчення технічних робіт. Орієнтовний час закінчення робіт — 1 квітня 2021 року до 20:00.

Київстар перепрошує за можливі тимчасові незручності та дякує за розуміння! Впровадження нових IT-систем дозволить поліпшити та прискорити процеси обслуговування, зробивши їх більш комфортними для абонентів. З додатковою інформацією про оновлення умов надання послуг можна ознайомитися за посиланням.


92 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Abonent001, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, індивідуальні питання через Спільноту не розглядаються, так як у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання відповідей на ваші питання. 

У травні через технічні роботи списались гроші, довелось повторно поповнювати і активовувати пакет на 250 грн. З того часу оператори "годують" фіксуваннями звернень і обіцянками вирішення проблем, а деякі навіть обіцяють точні дати вирішення(звичайно, що нічого не вирішується в ці терміни). І ось уже більше місяця мене футболять без крайньої дати вирішення проблеми. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bratufo, на жаль, складності зв’язані з міграцією номерів в нові ІТ-системи. 

Маю надію, що незабаром інженери відновлять коректну роботу систем :pray_tone2:

куча послуг не працюють або працюють непрааельно тариф не міняется навіть пауза абонплати іто неправельно працює підлючается навіть якщо тариф оплачений сайт мій київстар непрацює 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@maloy3383, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через міграції в нові ІТ-системи постраждала велика кількість абонентів, тому питання перетарифікації розглядається досить довго. 

Можу вас запевнити, що кошти, коли були витрачені через відкриті “аварії” будуть повернуті на рахунок. 

ЗІ сторони Спільноти якось вплинути на ситуацію, на жаль, неможливо….

Рівень користувача 1
Позначка

Добрый день! Ситуация следующая...Подключил тариф “Все вместе выгодный” где по акционному предложению мне должна была предоставляться скидка по моему тарифу в размере 50 гривен на протяжении трех месяцев. То есть сам тариф стоит 250 грн./месяц, но по условиям скидки я три раза якобы должен платить по 200 грн./месяц. Все бы хорошо до 1 мая 2021, когда у меня на счету была достаточная сумма для снятия абонплаты (211 гривен), но ночью у меня сняли 10 гривен якобы за пользование мобильным интернетом, при этом сама плата по тарифу с учетом скидки у меня не снялась, то есть скидку в размере 50 гривен мне просто напросто не посчитали, таким образом и обманным путем я вынужден был еще и докинуть себе на счет свои 50 гривен!!! Хотя скидка по тарифу у меня еще была по условиям акции. В бесполезной службе поддержки отвечают шаблонными методами и ничего нового никогда там не узнаешь...Сначала отвечали,что вопрос решится до 05 мая, потом до 15, потом до 31)) Сегодня оператор написал (Існують ситуації підвищеного рівня складності, для вирішення яких потрібно вживати додаткових заходів та залучати технічних фахівців нашої компанії. У зв’язку з цим терміни виконання таких завдань можуть подовжуватись. Прийміть вибачення за незручності.) Так вы там подурели что ли? Сколько я должен еще ожидать? Год? Два? Это ваши косяки вообще-то. Завтра первое число и снова я не смогу воспользоваться своей законной скидкой по тарифу. Почему я должен переплачивать за и так хреновое обслуживание? Почему я должен вам дарить свои заработанные не легким трудом деньги? Кто вы мне такие,чтобы я вас кормил и обеспечивал? В зарубежных странах на вас давно бы уже наложили огромные штрафы за не выполнения условий и возможно лишили бы лицензии за такое халатное и недобросовестное отношение по отношения к абонентам (случай был массовый 1 мая). Я абонент 10 лет и такого отношения не потерплю. Буду везде писать жалобы!

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, шкода, що ви такої думки :disappointed:  В той же час багато хто з абонентів бажав, аби не було платних запитів. Завжди знайдуться ті, кому  будь-які  нововведення не до вподоби :shrug:  

Рівень користувача 6
Позначка

@CensoredByUA:disappointed_relieved:

Рівень користувача 1

Четырнадцатые сутки уже пошли.

Рівень користувача 1

В общем тринадцатые сутки без интернета. Киевстар настолько обделался, что вместо помощи решил заблокировать коментарии на своей страничке. Что-ж будем прославлять!
Начну пожалуй со своих страничек и групп. Потом пойдут общегородские. Затем по нарастающей.
 

 

Позначка +1

@Xomyak, нові IT-системи є дуже примітивними, і тому менеджери не змогли знайти механізм у тарифікації послуг «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Довірена особа», подібний до колишнього?

Рівень користувача 1

Одинадцатые мать его сутки!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CensoredByUA:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, такі особливості нових ІТ-систем :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Идут уже девятые, или какие-там сутки без оплаченной услуги. Со счёта сбился уже. Минус три номера и два лицевых счёта короче говоря. Заявка на подключение другого провайдера уже подана.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Вам фіг вгодиш: то раніше всі стогнали щоб відключили автоматичні платні запити,- взяли відключили. Відключили - починається стогін, щоб включили. Ну йолки палки….:cold_sweat:

Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZmiyV:worried: мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію. Повірте, мені зрозумілі ваші емоції. 

На жаль, постраждала велика кількість користувачів, тому в контактний центр за всіма каналами надходить дуже багато звернень і такі складності з дозвоном. 
Я маю надію, що всі подані технічні заявки будуть розглянуті і закриті. А також, якщо ви постраждали фінансово буде розглянута можливість компенсації. 

Тримайте в курсі ситуації :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kotpes01, дякую за надану інформацію. Я передам скаргу в технічний відділ. Сподіваюсь, що ситуація з роботою мобільного Інтернету незабаромпокращиться. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Syhen, якщо ви вже звертались до оператора і залишали технічні звернення, залишається лише чекати на розглядання, на жаль….

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, інформація на сайті є коректною. Оскільки після онровлення ІТ-систем змінився принцип надання послуги. Не буде платних запитів, а лише обмежена кількість безкоштовних запитів на день.

Позначка +1

У послугах «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Довірена особа» раніше зазначалася кількість безоплатних запитів кожного місяця і вартість одного платного запиту. З 9 квітня 2021 року там вже стали писати про кількість безоплатних запитів кожного дня, проте прибрали згадку про вартість платного запиту. Тому прошу уточнити на офіційному сайті таку інформацію:


«Передзвони мені» - 3 безоплатні запити кожного дня, далі - 0,10 грн. за штучку;
«Поповни мій рахунок» - 2 безоплатні запити кожного дня, далі - 0,05 грн. за штучку;
«Довірена особа» - 10 безоплатних запитів кожного дня, далі - 0,05 грн. за штучку.

Рівень користувача 6
Позначка

@CensoredByUA, розумію, що ситуація неприємна :disappointed_relieved:  сподіваюсь, що скоро все владнається :pray_tone1:

Рівень користувача 1

Пишу с водафона. Так что не выйдет.

Рівень користувача 3
Позначка

Сегодня 15 мая, а у меня ещё с 30 марта ничего нормально не работает.

Так… не порядок… вижу сообщение Вы еще как то пишете. Отключайте ему интернет)))

Відповісти