Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

94 Відповідей

Рівень користувача 1

@System-F, мені дуже шкода, що вам довелось опинитись в такій ситуації :sweat:

Якби ж моїй компетенції було щось зробити….
Зі своєї сторони обов’язково передаю всі зауваження та скарги у відповідний відділ. Це єдине, що в моїх силах зробити.

Маю надію, що жодна заявка не залишається без уваги. 

мне начислили вчера 53 гр компенсации , сегодня утром у меня уже 1 гривна , а завтра опять не будет связи и интернета , почему просто не дать мегабайты и звонки до конца месяца как и должно быть по моему тарифу ? зачем гривны возвращать?  раз так ,пусть возвратят 225 гр и заново подклчится пакет … 
 

Рівень користувача 1

Коментар від отримувача Київстар домашній інтернет: ПРОВЕДЕНИЕ ПЛАТЕЖА ВРЕМЕННО НЕВОЗМОЖНО. ПОВТОРИТЕ ПОПЫТКУ ПОЗЖЕ. Проверьте правильность введенной информации или обратитесь к поставщику услуг.

 

Пытаюсь с Приват24 (Сайт/приложение) оплатить за свой домашний интернет,все введено верно. Логин состоит из 7 цифр.

 

Почему я могу этого сделать?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@localhost, приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

куча послуг не працюють або працюють непрааельно тариф не міняется навіть пауза абонплати іто неправельно працює підлючается навіть якщо тариф оплачений сайт мій київстар непрацює 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bratufo, на жаль, складності зв’язані з міграцією номерів в нові ІТ-системи. 

Маю надію, що незабаром інженери відновлять коректну роботу систем :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@System-F, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@anonymous:sweat:
На поточний момент дійсно є складності в роботі послуги “SIM для планшету”, а також складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. 

Повірте, інженери роблять все можливе для усунення неполадок і відновлення коректної роботи системи. Але, на жаль, не так швидко, як хотілось би…. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Купите Lycamobile

і забудьте що таке 4G :joy:

Рівень користувача 1

Меня 18 дней держали без связи с Россией и Польшей ,хотя в моём тарифе предусмотрены 300 минут на связь с другими операторами и также на связь с другими странами. Я каждый день звонила операторам ,получала стандартный набор слов- как только всё наладится вам придёт sms-сообщение. 19 апреля меня таки подсоединили к этой услуге, никакого sms-сообщение не было никаких извинений от системы Киевстар не было и никакой предложенной компенсации не было просто бесстыжие бессовестные. Вместо всего этого мне предложили купить 5000 МБ за сумасшедшие деньги,которые мне и даром не нужны так как у меня безлимитный интернет. Хоть бы предложили снизить оплату тарифа в следующем месяце нет ни слова ни извинений ничего."спасибочки" киевстару за услуги которые я оплатила и не могла ими пользоваться больше месяца

то же самое, НО мне все еще не подключили возможность звонить зарубеж

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Маркулина, повідомлення з вибаченням та інформацією щодо компенсації ви не отримали з однієї простої причини - це глобальна “аварія”, постраждала велика кількість абонентів. На поточний момент складності досі не усунено (навіть, якщо у вас вже все працює).

Повідомлення буде надіслано після усунення неполадок і закриття “аварії”. 

Дякую вам за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 1

 Без мату тут не розберешься. Йшов 23 день з моменту аварії. Перехід з базового на ігровий пішов по п.....  Анкаунт досі не преміальний. Цікаво про повідомлення з вибаченнями і "компенсацією"(напевно знову 1000 мб на мобільний інтернет , який безлімітний в тарифі). Невже реально така велика компанія з наймовірним бюджетом, з великою кількістю робочих людей по всій Україні і не може справитись з поломкою за місяць? О і тільки зайшов на тарифи від київстар. Ігрового не бачу. Тоді питання  як я перейшов на цей пакет послуг ( на хвилиночку 350 грн, а це я вважаю трохи дорого за "доступний" повний пакет), і чи буде взагалі преміум анкаунт? Обурення немає межі. Хочаб приблизно сказали вирішення проблеми, ато чекайте, і чекайте. Пройде 2 місяці і така ж сама проблема буде. Надіюсь компенсація того варта.

Рівень користувача 1

Купите Lycamobile

і забудьте що таке 4G :joy:

У киевсрата такой 4g, что 3g кажется гигабитным каналом

Рівень користувача 8
Позначка +1

і забудьте що таке 4G :joy:

У киевсрата такой 4g, что 3g кажется гигабитным каналом

Це можливо конкретно в вашому селі така ситуація, так то в Київстара найкращий 4G, достатньо подивитись на кількість і типи  базових станцій, і все стає зрозумілим.

Але найголовніше, що нові базові станції на 3G більше не встановлюються, тобто покриття 3G як завмерло в 2019-му, так і буде стояти. Оператори розширюють виключно 4G покриття. Тому ваша Лайка - це шлях в нікуди. 

Не спорю,но до 1 апреля он ещё с последних сил дох,и видимо здох уже конкретно,а я за 2 месяца вперёд ещё проплатил(

Шёл 4 день как Киевстара не стало..

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Moonday, розумію, що ситуація геть погана. Ніхто не міг передбачити, що так станеться. Повірте, інженери з розробниками роблять все можливе для відновлення коректної роботи систем.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Коли відновиться нормальна робота Київстар?

Коли завершиться оновлення?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Євген Володимирович, на жаль, в мене немає остаточної дати :worried:

Але, повірте, інженери роблять все можливе для відновлення роботи мережі та сервісів. Маю надію, що зовсім скоро всі неполадки будуть усунені. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Lionzxповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Щодо тарифу “Київстар вес разом Ігровий”, то інформація про нього розміщена на сторінці 

https://kyivstar.ua/uk/fmc, прокрутіть вниз сторінку і ви побачите його умови.

Відповісти